Price.com Anmeldelser 

141
•
TrustScore 3.5 av 5

3,4

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I've used just about every cashback site out there, and Price.com holds its own. Earning is straightforward, and redeeming is equally easy. I especially appreciate that you can cash out for as low as... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

They built something that really attracts people who steal credit cards. They’re motivated to place outrageously high dollar orders on eCommerce sites in the hopes of getting a cash back payout.... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 3 av 5 stjerner

I have been using Price.com for quite a while and honestly it used to work much better till 2025. Back then, most of my cashback and tracking requests would go through without any issues and I was... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Used Price.com to buy a $1200 Dyson purifier. Tracked everything through their site and got my cashback within two weeks. Way faster than I expected. Reached out to support just to double check and th... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Prissammenligningsside

Skrevet av virksomheten

Price.com, the all-in-one savings platform, offers a free, cross-platform experience for consumers that combines advanced comparison shopping, cash back both online and in-store, coupons, price history, and price alerts to maximize savings in the simplest way possible. The company’s patented, AI-powered matching algorithm enables real-time discovery of new, white-label, used, local, refurbished, and rental products, taking comparison shopping to new heights. Price.com is available as a desktop and mobile website, as well as iOS and Android apps, and browser extensions for Chrome, Firefox, Safari, and Edge.


Kontaktopplysninger

3,4

Middels

TrustScore 3.5 av 5

141 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 92 % av de negative anmeldelsene sine

Bruker vanligvis over én måned på å svare

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,4

Alle anmeldelser

(141)

37 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I made a large purchase in mid October

I made a large purchase in mid October. It is now going on the end of March, and no payment. I emailed them 7 days ago, and no answer. Forget this bullshit. 6 MONTHS TO GET PAYMENT!

9. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Price.com

Svar fra Price.com

Hi Ed, thanks for your patience. We’ve confirmed that your cash back has now been successfully deposited into your Price.com wallet.

Please take a moment to review your balance, and let us know if anything doesn’t look right. We’re here to help if you need anything at all.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great

Found this to be a convenient and easy tool to use

1. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Price.com

Svar fra Price.com

Thanks so much for the kind words! We’re really glad to hear you found Price.com convenient and easy to use. That’s exactly what we aim for. If you ever have feedback or ideas on how we can make it even better, we’d love to hear them! 🙌

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very good for new people

22. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Price.com

Svar fra Price.com

Appreciate you sharing this! We’re happy to hear it’s a good experience for new users. If there’s anything we can do to make it even better, just let us know 👍

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Worst Cashback rewards site out there

Worst Cashback rewards site out there. First, they tell you a % cash back you can expect. However, when you finally get the confirmation after you shopped it's not even close to the % they originally claimed. Much much lower. Bait and switch if you ask me. Second, when you email their customer service. You get immediate canned response back saying stating they are looking into the matter and will respond shortly. Days, weeks go by with no response back. Horrible customer service. Buyer beware.

16. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Price.com

Svar fra Price.com

We hear your frustration, and you’re right to expect both transparency and timely support.

Cash back rates can vary depending on what’s purchased, category exclusions, or changes from the store at the time of purchase. That said, it should never feel misleading, and we take that feedback seriously.

On the support side, you should not be left waiting without a real response. That’s not the experience we aim to provide.

We’re going to escalate this issue with our team to take a closer look at what happened here.

If you’re open to it, please reach out to support@price.com with your order details, and we’ll personally review your case, clarify the cash back difference, and do everything we can to resolve it quickly.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Gostei foi ótimo

Gostei foi ótimo

28. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Price.com

Svar fra Price.com

That’s awesome to hear, thank you! We’re really glad you had a great experience. If there’s ever anything we can do to make it even better, we’re always here to help 😊

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Gostei muito

Gostei muito

23. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Price.com

Svar fra Price.com

Obrigado! 😊 Ficamos muito felizes que você tenha gostado. Se precisar de qualquer coisa, estamos aqui para ajudar!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I submitted a ticket on November 21st…

I submitted a ticket on November 21st and it still hasn't been answered. I only received an automated response. I have a cashback reward that expired more than 90 days ago and is still pending. I would appreciate some help, thank you! Montana Girl.

20. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Price.com

Svar fra Price.com

Hi Montana Girl, we’re really sorry for the frustration and the delay in communication.

We did respond to your original ticket on December 10th, but it looks like that message may have been missed. We understand how that can be frustrating, especially when you’re waiting on an update.

We’ve reviewed your order, and unfortunately, it doesn’t qualify for cashback. According to the merchant’s report, the order was marked as “Canceled,” which makes it ineligible for cashback.

We’re here to help if anything still doesn’t look right or if you have more details to share. Please feel free to reply to your original ticket or send us your account email so we can take another look for you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Price.com will never pay out

Made a hotel reservation at numastay by clicking via price.com.
First they didn't pay out. Then they said they will pay at a purchase price of around 25 dollars. After several months and going back and forth and sending them 10 different types of documents, they agreed to compensate me for the full amount(based on approx 500 dollar purchase ).

Today, I log in to see my account balance and they marked the entire transaction as ineligible claiming numastay didn't pay them.

Whether numastay paid them or not isn't my problem specially when my transaction wasn't excluded.

Users be aware. They are running a scam!

9. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Price.com

Svar fra Price.com

Hi there, we understand why this is frustrating, and we’re really sorry for the experience you’ve had.

This situation doesn’t sound right, especially after you were previously told the full amount would be honored. While cashback is ultimately confirmed based on the merchant’s report (and can be reversed if a merchant later marks a transaction as ineligible or doesn’t pay out), we agree that the back-and-forth you described isn’t the experience we want for our users.

We’re going to escalate this internally right away and have our team take a deeper look at your case, including the prior communication and approval you received. If you can, please reach out to support@price.com with your account details and reference this review so we can prioritize it.

We take claims like this seriously, and we’ll do everything we can to make this right.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

This is perfect

This is perfect

10. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Price.com

Svar fra Price.com

Thank you so much! We’re thrilled to hear that everything worked perfectly for you. 💸 Your feedback means a lot to us. We’re always striving to make saving and earning cash back as smooth as possible. Thanks for choosing Price.com!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Can't access my account for 2 months

Can't access my account for 2 months. Have contacted to support but, still no great answer

12. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Price.com

Svar fra Price.com

Your account was temporarily locked due to unusual activity. We’re still waiting for confirmation of this activity to protect your account from unauthorized use. Please provide proof of purchase and a brief explanation for the higher volume of transactions so we can verify and restore access.

Thank you for your understanding.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good experience

I've had issues with other companies in the past to get a rebate/cash back on purchases. This tool worked well, was easy for me to use, and I recived my cash back in a few weeks!

7. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Price.com

Svar fra Price.com

Thanks so much for sharing your experience! 🙌
We’re thrilled to hear that earning cash back with Price.com was a smooth and easy process. That’s exactly what we aim for. Enjoy your savings, and don’t forget to check out new offers and bonus deals each day to keep the rewards coming! 💸✨

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Scam, avoid it!

Total scam, I have about 100 dollars of cashback but I can't redeem them. I only receive errors. Support does nothing during almost a month. And they delete my questions about payments from their social media. Please avoid it.

14. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Price.com

Svar fra Price.com

Hi there, we’re really sorry for the frustration. That’s not the experience we want for anyone.

Redemption errors can occur if an account requires verification or if a payout method fails a security check; however, we should have resolved this issue more promptly. We don’t delete honest questions on our social channels; we only hide posts that contain personal data or clear spam. If we got this wrong, we want to fix it.

Please email support@price.com
with the subject “Attn: Review — Redemption Errors” and include your account email and any ticket numbers. We’ll escalate your case and get your cash-back redemption sorted.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible app

I have NOT received any cash back

19. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Price.com

Svar fra Price.com

Hi there,

We’re sorry to hear that you haven’t received your Cash Back yet. We know how frustrating that can be. Most Cash Back becomes available once the merchant confirms your purchase, which can take anywhere from a few days to several weeks, depending on the store’s return policy.

Please reach out to our support team at support@price.com with your account email and the details of your purchase (store name, order date, and amount). We will be happy to review your transaction and resolve this issue as quickly as possible.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv