Photo-Canvas Anmeldelser 

195
•
TrustScore 2.5 av 5

2,7

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Have paid £5.99 for delivery, they use Amazon shipping service, which is a complete let down, tracking keeps promising delivery but then rescheduling! Ridiculous. Still waiting, do not use if you ne... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Perfect service. Price extremely competitive especially for a large 1.5 x 0.5m image. Canvas arrived in 2 days, looks great. The image input part on the website also alerted me to having to make a di... Vis mer

Vurdert til 4 av 5 stjerner

I’m struggling on your site, navigating is fairly straightforward but, adding a colour for a border, the site locks up, when I move to the top of the page to try start again or move away it picks a co... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Promise 1-2 day manf lead times and 1-2 days shipping. Even after placing the order you get the message 'Production starts in 20 minutes and thereafter cannot be changed'. Yet 4 days later when in con... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Bildefremkalling

Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder

Design your personalised canvas online in exceptional quality, built to last, by our talented team of 45 in London.


Kontaktopplysninger

2,7

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

195 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 28 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 24 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,7

Alle anmeldelser

(195)

11 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great metal print

Great metal print! Got a Turned Yellow pic from my brother for Xmas and decided to print on metal due to quality. It looks amazing and would not have the same detail/sharpness on a canvas. After searching and searching for a company that would A) print on metal. B) be able to work the image into its designer. (Harder than I thought) C) competitive pricing. D) Includes fixings for mounting. Photo-canvas.com was the only option. It allowed me the full image by enlarging the canvas rather than reducing the image and cutting off the heads and feet. I know I could edit this myself but still it should be an option to scale your photo, some people won't know how to do this without distorting the image. On upload it instantly gave me the full image with bare canvas either side. Only niggle is if you look close at the edge on the corners the colour didn't hold so its slightly warn, not an issue for 160 degrees of viewing angle.

23. februar 2020
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Don't use this company!!

Terrible service, over promising and little care for the customer.

Firstly, the website promises that they will dispatch on the same day if you order before midday. This is a lie. I ordered on Thursday and called on Friday to find out why it hadn't been dispatched. I was told they were busy and it was highly unlikely they would dispatch it on time.

The item was for a funeral and highly important so I paid £20 extra for Saturday delivery. When the product was finally dispatched they didn't bother to tell fedex that it was for Saturday delivery so it didn't arrive on time.

This company is careless and their biggest selling point (quick dispatch) is a absolute con.

The canvas was not useful to me as it arrived late. Their customer service agent admitted that it was their fault on the phone but this doesn't help me. I asked for a refund and all I was offered was the difference between Saturday delivery, next day delivery. They haven't even sent this yet so I will have to call them again...

Please do not use this company, there are so many better options out there. You don't need to settle for terrible service.

16. desember 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Photo-Canvas

Svar fra Photo-Canvas

Hi Jamie,

We are very sorry that you are not happy with the service you received. I understand that its even more upsetting considering the reason you behind your purchase. Your order was indeed dispatched on time and i see that you had opted for Saturday delivery but it appears that when we received the order, it showed as Fedex standard. Our team is looking into what caused this mismatch between what you paid for and the postal service your order was sent with.

I am very sorry for all the upset this episode has caused you. I will send you an email tomorrow to see how we can remedy this, even though it might not seem salvageable at this point. Please do get back to me at your convenience so we can find a way forward.

Regards,
Shyama
Customer Service Team Lead

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible company! You have made a day that was already hard even worse!

Your website says that you are able to do next day delivery, as well as delivery on Saturday if the item is purchased before 12pm and a payment of £20 is made.

We purchased a photo canvas for a funeral the day before (before the 12pm cut off), paid £20 extra and even called you to confirm it would be delivered on Saturday rather Monday. You assured us it would be.

On Saturday, we contacted Fedex directly and they said you had selected a Monday delivery time, even though we had paid the extra £20.

Firstly, you were deceitful on your website and you took our £20 knowing you were not going to deliver on time. Secondly, thank you for ruining our funeral by not delivering the canvas on time.

Worst service ever and you are a very incompetent company.

15. desember 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible company. Very poor workmanship.

Terrible company to deal with. Ordered a panoramic print of an iconic image of a world famous location. When they sent me a confirmation email with a picture of my order it looked perfect. Then they sent another email saying there was a problem with my picture and they were reprinting it because they wanted it to be perfect. When it eventually arrived a week later I was stunned to see that they had cropped nearly 6 inches of the image away, cutting right through the main subject of the picture, the iconic landmark . The picture was useless and no longer recognisable. When I complained they sent me a copy of the finished article and said this is what I ordered. This was totally dishonest and I told them so. I have kept the original confirmation email which shows what I ordered and they are completely different. The picture is unusable and a total waste of money. This is a scam. Save your money and go elsewhere.

21. november 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Photo-Canvas

Svar fra Photo-Canvas

Hi,

Thank you for your feedback. I am very sorry to hear that you are not happy with your purchase. Your feedback matters and we would like to make this experience better. A member of the service team will be in touch with you. Please get back to them at your earliest convenience so we can sort this out for you.

Regards,
Shyama

Vurdert til 1 av 5 stjerner

My canvasses are only fit for a bin. Absolute scammers

My canvasses are only fit for a bin. My own mother unrecognizable ?? How they sent this out (and over a week late) I will never know. Absolute scammers!!
Such poor material-its almost laughable if it wasn't a hundred quid down the drain.
Will fight to get money back but doubt it will be easy and had delayed my gift giving which is embarassing. I will certainly be calling in when I'm next in London if not rissolved in next few days!

7. oktober 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Photo-Canvas

Svar fra Photo-Canvas

Hi Molly,

We are very sorry to hear that you are not happy with your purchase. A member of the service team will be in touch to resolve the issue for you. Our apologies for the inconvenience.

Regards,
Shyama

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Absolutely superb!

I am amazed by the quality of all 5 canvasses, they are superb! . 3 quite complex montages and two canvas prints, and they are all every bit as good as I could have hoped. I am really delighted and would recommend this site without hesitation. Delivery was prompt and the parcel had been packed with great care. Thank you everyone involved.

20. august 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

This is magical

This is magical, it is so easy to make a beautiful banner for Facebook AD, or others.

I share it with my friends, they love it.

9. august 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Will never use again shocking customer service

Would like to retract me previous review after being reassured the canvas would arrive by 1pm today still no canvas rung up to be told it will be Monday. Absolutely shocking customer service basically you lie to your customers. Will never use this company again. I would advise anybody planning on ordering for next day delivery dont bother use another company

27. juli 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 4 av 5 stjerner

Resolved my issue

Placed an order for a canvas for a birthday present paid for next day delivery. Had a few issues and was told it would be Monday. Recieved a phone call to tell me it will arrive tomorrow and they apologised for the confusion and they would update their website to make things clearer. Thank you for resolving the problem. I look forward to receiving my canvas tomorrow

26. juli 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Photo-Canvas

Svar fra Photo-Canvas

Dear Alison we are so very sorry about this issue. I understand we have called you back in the meantime and hopefully reassured you that your canvas would leave tonight for delivery tomorrow. We offer next day delivery if the order is placed before 12pm and we have asked for this to be made clearer on the website to avoid such misunderstanding. I am happy to confirm that your order has actually left now and will arrive tomorrow. I hope you will love your canvas and you might wish to use us again in the future and that in some way we have hopefully changed your view or our services a tiny bit. Kind regards; Your Photo Canvas team.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ik had een klacht

Ik had een klacht, de manier waarop Canvas dit heeft opgelost is geweldig. Ik kreeg als compensatie een voucher, waarop ik een nieuwe foto op Canvas kon bestellen. Deze werd snel en keurig toegezonden

25. april 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Very disappointed

Very disappointed
Tried to change order slightly, spoke on the telephone to two different gentleman whos grasp of English proved a stumbling block!
They say hand made but they certainly cant be as we asked for a small change which they said was not possible.
If we are dealing with an automated service fair enough, but hand made infers people are making canvases so changes before production should be possible
We felt brushed off and cancelled the order only recieving 80% of our money back
Will no use again and will not recommend
Spoke to digilab completely different experience spent our money there and all further money !!

28. mars 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Perfect!

I ordered a large 80x80cmx4.5cm canvas print. The canvas was drum tight on a strong wood frame, metal hanging parts included. The image true to the original file in colour and detail. Extremely happy with this product and speed of delivery at a busy pre-Christmas time.
I will be ordering again!

14. desember 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Simple upload and edit platform

Simple upload and edit platform. Beautiful quality and unpixelated when following the image quality guidance. Canvas is more of a silk print quailty which is light weight and professional. Will recommend.

4. desember 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

Quite dissapointing, very costly, no feedback before printing

I would like more feedback from them before they commit to printing the finished design. It is not always possible to spot on screen if people’s faces are obscured when ordering a montage. I have had people totally obliterated in the design or duplicated photos next to each other. When I have complained they have admittedly offered money off my next design. However this has still meant I have had to pay for a reprint. Why doesn’t someone quality check and contact the customer to point out what could be a possible design fault before going ahead and printing and distributing the order

15. november 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv