Moellers Juelsminde Anmeldelser 44

TrustScore 3.5 av 5

3,4

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Helt fantastisk smørrebrød og utrolig sødt samt meget kompetent personale. Jeg fik to stykker – et med kryddersild og et med kartoffel og stegt flæsk – og begge smagte helt fantastisk. Man kunne virke... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

En super oplevelse at besøge restauranten i går den 30. oktober, 2025. Vi er 5 venner, der spiser sammen forskellige steder i nærområdet af Horsens. Hos Møllers i Juelsminde blev vi mødt, at søde... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Vi havde bestilt bord fik et ved lige ved siden af toilettet - ikke meget plads - til os der skulle spise og dem der skal på toilettet🤔 Derudover lugten derfra🤬 ikke ok. Drikkevarerne kom hurtigt, m... Vis mer

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Efter mange besøg. Smørrebrød er altid med samme enorm høje kvalitet. fås ikke bedre og samtidig til en OK pris. også det bedste smørrebrød der findes ved take away. Øvrige varme retter er på det jævn... Vis mer

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

3,4

Middels

TrustScore 3.5 av 5

44 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Helt fantastisk smørrebrød og utrolig…

Helt fantastisk smørrebrød og utrolig sødt samt meget kompetent personale. Jeg fik to stykker – et med kryddersild og et med kartoffel og stegt flæsk – og begge smagte helt fantastisk. Man kunne virkelig mærke, at der er fokus på kvalitet, gode råvarer og kærlighed til maden. Servicen var i top fra start til slut, og hele oplevelsen var bare supergod. Det er helt sikkert ikke sidste gang, jeg kommer her. Kan varmt anbefales!

8. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

En super oplevelse at besøge…

En super oplevelse at besøge restauranten i går den 30. oktober, 2025.
Vi er 5 venner, der spiser sammen forskellige steder i nærområdet af Horsens.
Hos Møllers i Juelsminde blev vi mødt, at søde tjenere, som gjorde alt for, at opfylde vore ønsker.
Flot smørrebrød , smukt serveret. Fine planker med forskellige lækre retter.
Det var en god oplevelse og vi hyggede os længe….

30. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Forvent ufleksibel og dårlig service

Forvent ufleksibel og dårlig service

For 5 dage siden var jeg på besøg i restauranten - havde set på fb at de havde sylte på menuen. Den var imidlertid mislykkedes for dem - og nå ja, det kan jo ske. Ventede så med at køre derned igen nogle dage senere og bestilte et stk. smørrebrød med sylte. Ville gerne have det med hjem, men fik at vide, at det KUN blev serveret i restauranten. Jeg spurgte om ikke, der kunne gøres en undtagelse, da jeg er meget syg - men NEJ det kunne ikke lade sig gøre, så jeg måtte køre igen.

30. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Man kan blive skuffet på mange måder

Man kan blive skuffet på mange måder, men blive råbt ad fordi man undre sig over åbningstid ikke stemmer over enes med hjemme side, samt han var total ligeglad med hvor langt vi var kørt, det vildeste af alt er at han bare gik mens han råbte af mig.

17. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Maden er hæslig og det samme er kokken/ejeren

Blev råbt med at vi ikke skulle komme igen, hvis vi tog en vand med til vores barn på mdr, udefra mens vi ventede på en kande vand og 3 fadøl samt en sodavand.

Vi har dags dato været afsted med familien, hvor vi havde et barn med på 10 mdr.
Her havde vi en vand med til ham.

Dine ansatte undskyldte på vegne af dig som var du et barn.
Din kone (hende ved kassen) udtalte at det var I vant til.

En stjerne er alt for meget for dette lille hul af en “restaurant”

16. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Grill buffet til 320 kr

Vi havde bestilt bord til grill buffet på Møllers
Måske er vi bedre vant i Aalborg men kan ikke anbefale dette😕
2 slags kød og en pølse, 1 slags kartofler (som var kolde) 1 slags uopfindsom salat + en coleslaw, feta med lidt oliven samt en kold bagt tomat var det man kunne vælge imellem til 320kr
Ikke et sted jeg kan anbefale 🙁
Bestilte i stedet smørrebrød som bestemt heller ikke kan anbefales.
Kommer ikke igen ☹️

2. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Sødeste og imødekommende personale.

Sødeste og imødekommende personale.
Der var travlhed og varmt og mange hvepse, men fik straks en fluesmækker udleveret, så der kunne viftes væk.
Så lækkert smørrebrød, friske råvarer, uhm.
Har før kørt derop pga denne forretning og gør det gerne igen.

24. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Virkeligt lækre madder

Virkeligt lækre madder, dejlig kølig hvidvin og super service.
Sad dog lige i røgen fra grillen, men at grille er jo også hyggeligt.

18. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

En meget dårlig service

En meget dårlig service.
Jeg havde bestilt et bord i skygge, påpegede det var meget vigtig det var i skyggen , da vi havde min mor og moster, der begge er over 80 år.
Da vi kom fik vi et bord tildelt lige midt i solen og der var 30 grader.
Tjeneren var ret ligeglad og ret sur og sagde at det kunne der ikke laves om på.
Vi fandt selv et bord inde og meget sur og modstræbende, gik han med til at vi rykkede ind.
Tror han er daglig leder, godt jeg ikke arbejder der
Personalet virkede i det hele taget ret trykket,ikke meget smil og glæde at spore over dem.

Maden var Ok
Men jeg har ikke lyst til at komme igen, pga den dårlig kundeservice

21. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Perfekt flæsk ❤️

Har lige indtaget onsdagsspecialiteten Stegt flæsk ad libitum 😀 perfekt kogte kartofler, saucen var lige i skabet både hvad angår smag og konsistens 💪 og det steget flæsk.... Wauw❤️ Delikat saltet og smagfuldt, lige tilpas sprød uden på nogen måde at være hård på ydersiden, og "saftig" indeni. Sværen var dejlig "puffet"...
Det er bestemt ikke sidste gang...

PS : nabo-bordet fik smørrebrød, som også så lækkert ud 👍🏼

11. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ikke længere værd at komme på

Masser af ledige borde, da jeg kom ind med din hustru og søn på 8 år. Vi blev henvist til et bord ved toiletindgangen og kun modvilligt accepterede servitricen at vi fik et af de andre ledige borde. Vi har efterhånden lagt mange penge i deres kasse, men størrelsen på smørrebrødet er gået betydeligt ned sammen med kvaliteten, mens prisen er gået op. Min søns nuggets er heller ikke længere de lækre hjemmelavede, men ligner dem vi køber på frost i Rema. Tidligere anbefalede vi Møllers til flere af vores venner. Nu er den ikke længere værd at besøge.

25. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Altid en fantastisk oplevelse!

Vi har sommerhus i Juelsminde, og spiser altid på Møllers når vi er i huset, og henter altid smørrebrød hvis vi har gæster til frokost.
Alt er hjemmelavet! Mayo, ristede løg, syltede løg, brød, ny stegt flæskesteg osv.
Hjemmelavet mad fra bunden får man mig bekendt ikke andre steder i byer. (Der er til gengæld masser af junk til overpris!)
Det er simpelthen så lækkert, og herligheds værdien ved at have sommerhus i Juelsminde bliver lige 10 x bedre fordi Møllers er der. 😃👌🏻

19. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ingen brødrister!!

Fik friteret camembert, men brødet var ikke ristet.
Bad om at få det ristet, men restauranten havde ingen brødrister, så det skulle klares på en stegepande.
Vi opgav at vente på brødet, da camembert'en ellers var blevet kold.
Ingen kompensation!!

29. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

En smagsoplevelse til UG

Vi havde et størrer arrangement idag i Juelsminde gospelsingers og havde bestilt 70 stykker smørrebrød fra Møllers.
Vi fik flotte, store og smukt dekorerede smørrebrød og alle var meget tilfredse.
Stor ros for altid gode råvarer, frisklavet og en fryd for øjet👌

20. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Er denne virksomheten din?

Ta over profilen og bli bedre kjent med kundene dine med gratis tilgang til Trustpilots verktøy.

Opprett konto gratis

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv