Westcountry Machinery 4 Wood Anmeldelser 

1 030
•
TrustScore 4.5 av 5

4,7

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Amazing service and very supportive. Great communication. Rachel gone above and beyond to get me everything right. Will be purchasing from this company again

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Following a friend’s recommendation for some Loxkin Oil, I discovered a local stockist, I can’t believe I haven’t heard of this firm before. From my initial call to Rachel to collecting the goods, it... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent service - there has been a few duff sets on Amazon having issues with polishing compound, so it's great to report that the set sent by Westcountry Machinery 4 Wood is genuine, in perfect con... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Our usual supplier seem to have stopped stocking these sanding blocks and we needed some in a hurry! These arrived really quickly and solved our problem. Will be using only this company from now on! 1... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Verktøybutikk
  2. også i
  3. Forhandler av byggemaskiner og verktøy
  4. Forhandler av produkter for trebearbeiding
  5. Jernvarehandel
  6. Kunsthåndverksforretning
  7. Skrueleverandør

Om Westcountry Machinery 4 Wood

Skrevet av virksomheten

Westcountry Machinery 4 Wood is a company which has evolved through a love of all things wood and a desire to make machinery, tooling and accessories more available throughout Cornwall and the UK. The company has now grown to become an established internet retailer offering competitive pricing and delivery throughout the UK.
Westcountry Machinery 4 Wood prides itself on offering a quality service to all customers at all times.
Our trusted brands include Festool, Bessey, Bondhus, CMT Orange Tools, Jet, Mafell, Charnwood, Famag, Laguna, Metabo, Tormek, Trend, Veritas, Robert Sorby, to name but a few. Warranty is provided on all of our new tools and machinery ranging from 1 to 7 years and with Robert Sorby, a lifetime warranty.

Kontaktopplysninger

4,7

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

1k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Bruker vanligvis over én måned på å svare

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,7

Alle anmeldelser

(1 030)

20 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Quality company

Ordered quite a lot of tools and supplies over the last few months, always arrived promptly, well packaged. Pleasure to deal with

1. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered ka120 for delivery it took over…

Ordered ka120 for delivery it took over a week many promises that it’s coming tomorrow

17. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Westcountry Machinery 4 Wood

Svar fra Westcountry Machinery 4 Wood

Good Afternoon
As per our many communications we apologise that you are not happy with your situation. We despatched your consignment in a timely fashion on a Standard Service because a Next Day Service was not paid for. Ideally Parcelforce would have delivered it Next Day and when they did not, it was unfortunate that you were not home to receive it on day two. On day four, when delivery was attempted, you refused it. We believe we managed this situation in a professional and timely manner to resolve this to suit you best considering the options from Parcelforce and the availability of yourself.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid – Left Without the Product or My Money

My experience with Machinery4wood has been extremely disappointing.
I purchased a machine that arrived defective. I followed all of the company's return instructions exactly as provided, using the courier and return process they arranged.
After returning the item, I was informed that UPS had intercepted the parcel. Instead of resolving the issue, Machinery4wood told me they were not responsible and effectively directed me to the courier. However, my contract is with Machinery4wood, not UPS, and the courier was chosen by them.
As a result, I have been left without the product and without a refund, despite complying with every instruction given to me. I have repeatedly tried to resolve the matter amicably, but the company has refused to take responsibility for the failed return process.
This situation has caused significant stress, inconvenience, and financial loss. The money tied up in this purchase was intended to help fund my daughter's university expenses, yet months later I am still waiting for a proper resolution.
I have now had no option but to pursue the matter through my payment provider and consider further legal action.
Based on my experience, I cannot recommend Machinery4wood. I would advise other customers to think carefully before purchasing, particularly if you ever need to rely on their returns process or after-sales support.

27. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Westcountry Machinery 4 Wood

Svar fra Westcountry Machinery 4 Wood

We are sorry that you felt you needed to leave this review which we find does not tell the full story. We believe we have responded efficiently, professionally and fairly at all times.

Initially you contacted us claiming your order had not been delivered. The drivers recollection of who took receipt of the order was very clear and distinctive - which we advised you of. We did not hear from you for a further week when you then came back and confirmed you had received it.

Having received the order you told us that you no longer wanted to keep it and wished to return it. You told us that you had purchased the same item for a store local to you. We gave you instructions on how to do this but you were not satisfied that you were liable for the cost of the return.

Despite your claim to have made a second purchase, two days later you told us that you had used the machine but considered it to be faulty. We immediately made contact with the manufacturer responsible for the warranty who supplied you with a returns label so that the machine could be returned, at their expense, for inspection. We reassured you that if there was a fault a replacement or refund would be issued.

Unfortunately the proof of drop off you provided for UPS could not be verified by UPS and we have not been able to get any response from the shop you say you left it at. When UPS asked for a copy of the original proof of drop of it was unfortunate that your system "automatically removes older messages periodically to manage storage".

We can only refund items which we receive back and as yet, this tool has not been received back. UPS have conducted an investigation and told us "The security team have advised that the shipment was intercepted as a fraudulent return's shipment".

It may be that you need to speak with the drop off shop that you left this item with to see if they can shed any light on the situation.

We have spent a considerable amount of time and effort in trying to resolve this situation but can only do so much when a tool is not returned.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very impressed

Very impressed. Whole order arrived within a couple of days, nicely packaged and correct.! Can't get better than that.
The website was clear and easy to order on.

Vicki from NA Howes Interiors Ltd

24. februar 2026
Logoen til Westcountry Machinery 4 Wood

Svar fra Westcountry Machinery 4 Wood

Thank you for such a shining review :-)

Vurdert til 5 av 5 stjerner

dependable and reliable

browsing the website is intuitive and gets you to where you need to be. Once the order is placed their communication is brilliant and the turnaround even better. With great service and purchasing like this, they remain a company that I return to again and again. Highly recommend

24. februar 2026
Logoen til Westcountry Machinery 4 Wood

Svar fra Westcountry Machinery 4 Wood

Thanks for the mention of our website which we work hard to keep up to date. We really appreciate your repeat business.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible service

Terrible service, we were told by the women who served us in store we could return the item within 2 weeks if incorrect as we needed to double check the size. We went to return the item all in its original packaging unopened and were told that was for online orders only, not in person and we could only have an exchange. When we asked for a credit note that was also refused, so when I asked how long do I have to exchange (baring in mind we live 20 miles away) we were told "I dont know, ummmm you cant leave it any longer, so lets say 7 days?" Completely made up their returns policy on the spot after misleading us. Just be 100% clear on what you are buying from this company as the service is awful and are unlikely to accommodate a return.

21. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Westcountry Machinery 4 Wood

Svar fra Westcountry Machinery 4 Wood

Thanks for taking the time to review. We do not have any ladies serving in our store so not sure who you refer to.
Our returns policy is on our website under Terms and Conditions.
We are sorry you were not happy with our service on this occasion.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Delivered on time

Delivered on time. Well packed.

29. desember 2025
Logoen til Westcountry Machinery 4 Wood

Svar fra Westcountry Machinery 4 Wood

Thank you for taking the time to review.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv