Zeer onprofessioneel behandeld na een serieuze sollicitatie, recruiters zijn niet echt recruiters meer maar papierbeoordelaars je wordt afgescheept door een schoolverlater die denk ik net zijn diplo... Vis mer
Selskapet har svart
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Zeer onprofessioneel behandeld na een serieuze sollicitatie, recruiters zijn niet echt recruiters meer maar papierbeoordelaars je wordt afgescheept door een schoolverlater die denk ik net zijn diplo... Vis mer
Selskapet har svart
Oud medewerker en terug op het honk. Nooit problemen gehad met projecten of salaris. Zat ik niet op mijn plek werd er gezocht naar andere mogelijkheden voor andere projecten. Het inlenende bedrijf of... Vis mer
Selskapet har svart
Vanaf het eerste contact voelde het sollicitatieproces bij Maandag prettig en persoonlijk. De communicatie was duidelijk en de opvolging snel. Daarnaast merk je dat ze bereid zijn om snel te schakel... Vis mer
Maak A.U.B een melding bij de arbeidsinspectie. Met mijn verhaal alleen konden ze geen stappen ondernemen. Via onderstaand nummer kan je een anonieme melding doen. 0800 51 51 Ik werd gewoon ge... Vis mer
Maandag® detacheert interim professionals in de publieke sector. Binnen de overheid, het onderwijs en de gezondheidszorg. Wil je je mening of ervaringen direct aan ons kwijt? Graag! Mail je verhaal naar dingenbeterdoen@maandag.com. We horen graag van je.
Transformatorweg 94, 1014 AK, Amsterdam, Nederland
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Har svart på 15 % av de negative anmeldelsene sine
Svarer vanligvis i løpet av én uke
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Gooi je auto nie zo asociaal voor een ander in een drukke Johan cruijf parkeergarage…

Svar fra Maandag®
Zeer onprofessioneel behandeld na een serieuze sollicitatie, recruiters zijn niet echt recruiters meer maar papierbeoordelaars je wordt afgescheept door een schoolverlater die denk ik net zijn diploma heeft als je zijn LinkedIn ziet met een standaard mail en bedrijven betalen hier grof geld voor. Geneens de moeite nemen om te bellen maar ouderwets lootje trekken. Echt verontwaardigend

Svar fra Maandag®
Inmiddels werk ik bijna 2 jaar bij Maandag®. In deze periode heb ik veel mogen leren en denken mijn leidinggevenden ook mee in passende vervolgstappen, zodat ik mij kan blijven ontwikkelen en genoeg uitdaging hou in mijn werk.

Svar fra Maandag®
Ik werk nu ruim een jaar bij Maandag en heb het hier erg naar mijn zin. Er is erg veel ruimte om te leren en de werksfeer is heel fijn. Samen doen wij er alles aan om de professionals zo goed mogelijk te begeleiden door het gehele proces van in- en uitdiensttreding.

Svar fra Maandag®
Slechte afhandeling communicatie, verdient niet de schoonheidsprijs.

Svar fra Maandag®
Oud medewerker en terug op het honk. Nooit problemen gehad met projecten of salaris. Zat ik niet op mijn plek werd er gezocht naar andere mogelijkheden voor andere projecten. Het inlenende bedrijf of organisatie bepaald als ze verder met je willen gaan en niet de recruiters of Accountmanagers. Prima contacten met de recruiter en accountmanager. Ook nu weer een project op een super mooie leuke locatie waar echt wel werk aan de winkel is maar daarom zijn wij er ook. Dus toppers zijn het.

Svar fra Maandag®
Een fijne werkgever waar veel vertrouwen wordt gegeven, met ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid
In de afgelopen 6 jaar ben ik werkzaam geweest bij Maandag® en heeft de organisatie enorm veel betekend in mijn ontwikkeling als professional maar ook als mens door altijd vanuit oprechtheid mee te denken.
Vanaf het eerste contact voelde het sollicitatieproces bij Maandag prettig en persoonlijk. De communicatie was duidelijk en de opvolging snel. Daarnaast merk je dat ze bereid zijn om snel te schakelen en dat ook echt kunnen, zeker als je daar zelf flexibel in bent. Dat gaf direct vertrouwen.
Ook de onboarding heb ik als erg prettig ervaren. Je start samen met een nieuwe lichting collega’s, wat zorgt voor een fijne en gezamenlijke start. De mensen zijn toegankelijk en betrokken en de cultuur voelt open, energiek en echt can‑do. Kortom: een prettige ervaring en een warme ontvangst.
Ik werk bij Maandag binnen de Digital & Tech afdeling en kan zeggen dat het een omgeving is die echt energie geeft. We zetten met z'n allen de schouders eronder, maar het is ook gewoon een leuke groep mensen om mee samen te werken.
Bij Maandag geldt echt work hard, play hard. Er wordt hard gewerkt, maar er is ook volop ruimte voor gezelligheid. Denk aan games op kantoor, en regelmatig georganiseerde feestjes en borrels. Die combinatie maakt het verschil.
Wat ik waardeer is dat Maandag verder kijkt dan alleen je cv. Ze zien wat je kunt en wat je nog kunt worden, en dat merk je in de manier waarop ze je begeleiden. De persoonlijke aandacht van je leidinggevende is geen loze belofte maar iets wat je dagelijks terugziet.
Voor mensen die uitdaging zoeken én graag ergens bij willen horen, is Maandag een aanrader.
Super werkgever, goede en persoonlijke begeleiding en hebben ook erg leuke opdrachten!
Ik werk hier inmiddels bijna 9 jaar en nog steeds met veel plezier. Wat Maandag® voor mij bijzonder maakt, is de ruimte die je krijgt om te groeien en om te ondernemen. Eigen initiatief wordt gewaardeerd en je krijgt echt de kans om ideeën uit te werken en jezelf verder te ontwikkelen.
Daarnaast zijn de collega’s een grote plus. Het team is betrokken, behulpzaam en de sfeer is goed. We werken hard met elkaar, maar er is ook zeker ruimte voor ontspanning en plezier – een echte work hard, play hard mentaliteit.
Al met al een plek waar je je kunt blijven ontwikkelen en waar samenwerken centraal staat.
Tot Maandag®!
Al ruim vier jaar werk ik bij maandag en zit hier nog steeds goed op m’n plek. Je krijgt veel vrijheid, flexibiliteit en vooral vertrouwen om je werk op jouw manier te doen. Er zijn genoeg kansen om door te groeien en jezelf te blijven ontwikkelen. Fijne club mensen en gewoon een goede plek om te werken!
Ondertussen ben ik al een jaar werkzaam bij Maandag en ik heb het erg naar mijn zin. Fijne werksfeer, genoeg doorgroeimogelijkheden en ik heb fijne collega’s. Ik zit hier goed op m’n plek!
Ik werk nu bijna een jaar bij Maandag. Onwijs leuke werksfeer op kantoor, er wordt goed gekeken naar je kwaliteiten en in welke rol je deze het beste kunt inzetten. Naast mijn werkzaamheden werk ik veel aan losse projecten. Zo blijft het voor mij dynamisch en uitdagend.
Zie ik je snel als mijn collega?;)
Ze las mijn motivatiebrief niet eens en nam mijn CV verkeerd over. Ook werd ik steeds dubbel gebeld.
Oef wat scoort Maandag slecht!
Ik zelf heb er ook vervelende ervaringen mee.
Niet zo zeer met de contactpersonen, maar het barslechte werk wat Maandag levert en hun incompetentie waar ik als hardwerkende professional enorme druk en hinder aan ondervind.
Ik raad Maandag af.
Maar dat is puur gebaseerd op mijn ervaringen en ik hoop oprecht dat er nog wel positieve ervaringen van andere werknemers zijn.
Ik durf oprecht te beweren dat ik als professional het werk van de contactpersonen en van de recruiter bij Maandag beter weet uit te voeren dan dat er nu gebeurt, met meer integriteit.
Is dit bewust schimmig beleid? Of gewoon de onkunde van een groot bedrijf m.b.t. managen tot microniveau? Maandag, doe hier iets aan want dit is echt heel slecht voor de zaak.
Voor de zelfstandigen die nog maar overwegen om met hun te werken, opgelet!!!!
Als ze zeggen dat ze oprecht zijn, zijn ze dat niet.
Ze eisen contractueel alle intellectuele eigendomsrechten op de documenten, software,
methodes, formules, technieken, procedures, gegevensbestanden en producten van de zelfstandige
onderaannemer bij de uitvoering van het project, zoals auteursrechten,
rechten van brevet of merk, exclusieve rechten op gegevensbestanden, enz.
Je moet ze nog verder helpen voor brevetten etc.
Ze benoemen je onderaannemer terwijl je misschien consultant bent wat een juridisch verschil is.
Ze sluiten een contract met de klant af terwijl je zelf als zelfstandige nog geen contract hebt gezien.
Maak A.U.B een melding bij de arbeidsinspectie. Met mijn verhaal alleen konden ze geen stappen ondernemen. Via onderstaand nummer kan je een anonieme melding doen.
0800 51 51
Ik werd gewoon gepest. Onwaarheden werden verteld. Door samenzwering van verschillende billenlikkers lig ik eruit.
Drammers
Ik was op gesprek gegaan via hen en werd door de werkgever goed bevonden. Helaas vond ik zelf dat het toch niet matchde ivm de afstand (3 uur+ reizen per dag). Ik heb werkelijk 4 collega's moeten spreken voordat ik het echt af kon zeggen. Dan was het akkoord en belde de volgende collega een kwartier later terug.
Volgens mij is mijn telefoonnummer of naam in hun platform verbannen, contact in een regio/team of inloggen is niet meer mogelijk
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.