Lowcostspacovers Anmeldelser 

55
•
TrustScore 3 av 5

3,1

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great service, and quality product. From the beginning, they were very helpful, and I felt comfortable ordering from them, saving several hundred dollars that I would have paid to have a local dealer... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Seam became unraveled within 6 mo. They responded to the complaint by requesting the purchase info, which they already had. The only receipt I had was from the credit card, which they claim wasn’t... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NOT BUY!!! Cover didn't even last 1 month before ripping at the seams. The material of the cover is about as thin as paper. They blamed animals despite the last cover being over 10 years old and ha... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

We ordered a Spa cover with Lifter. They charged us $ 85 for Shipping. On they day the cover was supposed to be delivered, I got an email telling me that they cannot deliver it due to the "extreme r... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Forhandler av boblebad

Skrevet av virksomheten

At LowCostSpaCovers.com, we specialize in providing high-quality, affordable spa and hot tub covers to customers across the United States. We understand that a durable, well-fitting spa cover is essential for protecting your investment, saving energy, and enhancing your spa experience — but it shouldn't have to cost a fortune. That’s why we focus on delivering custom-made spa covers that combine excellent craftsmanship with unbeatable value. Every spa cover we sell is built with premium materials, tailored to your specific dimensions, and designed to stand up to the elements. We work hard to keep our prices low without sacrificing quality, and we offer a variety of options to meet your needs, from lightweight economy covers to heavy-duty models for harsh climates. Shipping large items like spa covers can be expensive, but we’ve negotiated the best possible rates to make nationwide delivery fast, reliable, and as affordable as possible. At LowCostSpaCovers.com, our mission is simple: to make it easy and affordable for every spa owner to get a cover they can count on. Friendly service, honest pricing, and top-quality products — that's the Low Cost Spa Covers difference.


Kontaktopplysninger

3,1

Middels

TrustScore 3 av 5

55 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 55 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,1

Alle anmeldelser

(55)

22 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Concerned but put at ease!

To be honest I was bit concerned going to a website for the first time and ordering a $600 cover for my hot tub. However, their communication was excellent and we worked out all the details! Cover showed up and it’s of excellent quality and fit perfectly! Rounded corners and all! I’m very happy with the entire process and extremely satisfied! If there were more than five stars I’d give more! Thanks for everything!

11. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lowcostspacovers

Svar fra Lowcostspacovers

Thank you so much for sharing your experience! We understand that ordering a custom hot tub cover online—especially at this price point—can feel like a leap of faith, so we’re thrilled to hear that our communication helped put you at ease.

It’s wonderful to know that your cover arrived in perfect condition, fits exactly as expected (rounded corners and all), and meets your quality expectations. Your satisfaction means a lot to us, and your kind words truly make our day.

Thank you again for your trust and for choosing us. Enjoy your new cover.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great customer service

Great customer service. They had to make our spa cover from a template we made from a plastic sheet. They did a great job communicating what we needed to do. The spa cover arrived with no issues and fits perfectly. Timing was fine for delivery and was faster and cheaper than other options we researched.

7. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lowcostspacovers

Svar fra Lowcostspacovers

Thank you so much for your kind words. We’re glad the template process went smoothly and that your new spa cover fits perfectly. We really appreciate you trusting us with your custom order and are happy to hear you were pleased with the service, communication, and delivery. Enjoy your new cover.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

These people are scammers

These people are scammers, take your monies keep it for 1.5 months. I call they tell me it will be shipped and I call again and they say maby next week ect. They say its done.. "LIE" Very rude CS . After confronting them with the fact they keep putting me off and they tell me it's ready to ship being the fraudsters they are I was reporting them to my bank. My monies got deposited back into my account. Also to note after I purchased this cover I was getting bank alerts about fraudulent charges on my card not sure if it's related to this place but quite the coincidence.. STAY AWAY WOULD BE MY RECOMMENDATION...

31. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lowcostspacovers

Svar fra Lowcostspacovers

We’re sorry you feel this way, and we’d like to clarify the timeline of your order. Your order was placed on September 24th, and we reached out for confirmation of the final cover details. We did not receive your confirmation email until October 6th, which delayed the start of production. Based on that, the expected ship date was updated to October 20th–27th.

We understand delays can be frustrating, but we are not scammers.
We have thousands of satisfied customers and take pride in providing quality products and service. We take customer service seriously and are disappointed this experience did not meet expectations.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great replacement Hot Tub covers company

High quality, hot tub covers! My Hot Tub cover needed to be replaced after five years. The website made it super simple. All you need is a few measurements. They were super timely with their communication to confirm my measurements and within a week and a half it was out of there warehouse and on the truck. It showed up today and fits perfect. I was not expecting it to be as nice as it is. Much better than the original one that came with the Hot Tub. Highly recommend.

23. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lowcostspacovers

Svar fra Lowcostspacovers

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re happy to hear that your new hot tub cover fits perfectly and exceeded your expectations. Our team works hard to make the ordering process simple and ensure every cover is built to last, so it’s great to know you’re enjoying the results. We truly appreciate your recommendation and your trust in us — enjoy your new cover!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Stay away from Lowcostspacovers

Seam became unraveled within 6 mo.
They responded to the complaint by requesting the purchase info, which they already had. The only receipt I had was from the credit card, which they claim wasn’t a receipt. I decided too resist myself.
The cover is super light weight (I question the foam density) and does not sit flat without all 4 clips fastened. I have more evaporation with this cover than the previous 4. Horrible product, bad customer service.

1. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lowcostspacovers

Svar fra Lowcostspacovers

We’re sorry to hear about your experience. Our records show that we were happy to assist you back in March 2025 and promptly requested the following items to process your warranty claim:

A copy of your warranty slip
A copy of your original purchase receipt
Photos showing the issue with your cover

Unfortunately, we never received the requested documents or images needed to proceed. We always aim to resolve warranty concerns quickly and fairly, but we must have the required information to do so. If you can still provide these items, we’ll be glad to review your claim again.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fits perfect easy to order

Fits perfect. They emailed me with a few questions to make sure it was accurate.. easy to order. Was made to order so give them a few weeks..

7. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lowcostspacovers

Svar fra Lowcostspacovers

Thank you for your review. We’re glad to hear your cover fits perfectly and that the ordering process was smooth. We always double-check measurements to ensure a perfect fit, and we appreciate your patience while we built your custom cover. Enjoy your new spa cover!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

2 weeks & 10 emails for them to tell me they won't deliver to my location

I placed an order on Sept 22 and responded to their email to confirm the order that same day. After some back and forth I was told they couldn't deliver the cover because it was in the mountains and the truck couldn't get there. I assured them it was a main road perfectly accessible to semis as it was being delivered to my management company. Apparently the address wasn't coming up right in Google so I provided a pin GPS location, screenshots, and the address to a church next door. They responded saying they can't deliver to churches. I said no, that church is in the same strip mall and next door to the management company. Crickets for like 5 days. I responded back with my management company's other location (this location comes up on Google just fine and is also accessible to large trucks) and told them to let me know which location they would be delivering it to. They finally responded saying they are not allowed to deliver to "addresses associated with lodges". To be clear, this is for a house... but we all name our vacation rentals up here and the name of my house has "lodge" in the name. So anyhow, for 10 back and forth emails over the course of 2 weeks, where I told them repeatedly that it was going to the management company, at the very end they decided to tell me they wouldn't deliver it and they were cancelling my order. They also charged my card right away, so I've had the charge on my card for 2 weeks. Awesome! So glad I wasted my time with them.

3. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lowcostspacovers

Svar fra Lowcostspacovers

We appreciate you taking the time to share your feedback. However, we were unable to locate any orders under the name “Krazikatt.” To assist you further, could you please provide your order number or the name and email address used when placing the order?

Once we have that information, we’ll be happy to review the details of your order and provide a full response.

We strive to provide excellent service and clear communication throughout the ordering and delivery process, and we want to make sure we address your situation accurately. Please email us at sales@lowcostspacovers.com
or reply to this message with your order details so we can investigate and resolve this promptly.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NOT BUY!!

DO NOT BUY!!! Cover didn't even last 1 month before ripping at the seams. The material of the cover is about as thin as paper. They blamed animals despite the last cover being over 10 years old and having zero tear / seam issues. Horrible customer service and tried to sell me a new one after getting a month out of the old one. I cannot stress enough about avoiding this company.

5. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lowcostspacovers

Svar fra Lowcostspacovers

Dear Anthony,
We are sorry to hear about your frustration. We take quality control very seriously, and each spa cover is fully inspected before packaging and shipment. If a defect were present, it would have been identified and corrected before delivery.

In reviewing your case, the damage shown in your photos is consistent with outside interference—most likely an animal digging into the cover. This type of damage would have been noticeable at delivery, which suggests it occurred after arrival. To clarify, this type of issue has only been reported twice. In the other instance, the customer’s security cameras confirmed that a small animal caused the tear.

As a gesture of goodwill, we offered you a replacement vinyl skin at no charge, though it was declined, you wanted a brand new cover. Unfortunately, animal or external damage is not covered under warranty.

We remain confident in the durability of our spa covers, which are built to last for many years with proper care. While we understand your frustration, we do stand by both our product quality and our efforts to resolve your concern.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I was very pleased with my spa cover…

I was very pleased with my spa cover and how nice it looks! Very good quality and also packaging was excellent to keep the cover from getting damaged in shipping! Price was good as well and the time it takes to get the delivery wasn't too long either. Free delivery was such a great selling point for me! I would highly recommend Low Cost Spa Covers!

10. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lowcostspacovers

Svar fra Lowcostspacovers

We’re thrilled to hear that you’re pleased with your new spa cover and that it arrived safely. We always strive to provide great quality at a fair price, and it’s wonderful to know the free delivery and quick turnaround added to your experience.

We truly appreciate your recommendation and look forward to serving you again in the future!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I can only give a review on the service…

I can only give a review on the service I received from Karla. This is representative was more than patient and helpful to make sure the replacement spa cover I've ordered was correct in its dimensions. I have no idea as to the quality of the spa cover itself, but if the actual cover is of the same quality as Karla's serviice, I will be thrilled. Karla gives your company from the perspective of someone ordering one of your covers a very wonderful sense of expectation for a first rate cover coming my way in about 10 days to 2 weeks with maybe another 5 to 10 days for it to actually arrive at my home. Karla, you are awesome! Hopefully the company will reflect your excellence!

3. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lowcostspacovers

Svar fra Lowcostspacovers

Thank you so much for your feedback! We’re delighted to hear that Karla was able to provide you with such helpful and attentive service. She takes great pride in making sure every detail is right, and we’ll be sure to share your comments with her.

We’re confident you’ll be just as pleased with your new spa cover once it arrives. If there’s anything you need along the way, please don’t hesitate to reach out, we’re here to help.

Wishing you many relaxing moments ahead!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

update: Low Cost Spa Covers refunded my full purchase price

Never received the product and was denied a refund of my order. After several attempts to resolve the solution with customer service, customer service repeatedly said it had already shipped but could not provide a tracking number. I eventually asked for a refund after a month and a half and was denied.

After posting this review, Low Cost Spa Covers issued a refund

1. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Professional, but no help

Ordered the cover and it took longer to receive than promised(two weeks). I got a notice that they couldn't deliver it to my house that I would need to that it delivered to and address in the metropolitan area. So I had it delivered to a friends house. (no big deal) when I ordered they had my address.
Once I picked it up and installed it I realized the 4 handles ( that I paid extra for) are on the sides opposite of the tie down straps. If you don't pay extra the handles they are on the side with the tie downs. really??
Very confusing, So BEWARE. When i asked to purchase some rubber handles to have them installed locally on the side with the tie downs, I was told that cant happen?? I wish I would have looked at the reviews before I purchased from this company really disappointed.
Karla in customer service was professional, but no help to my situation. If you do purchase from this company please read the fine print. Hope this helps someone...

1. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lowcostspacovers

Svar fra Lowcostspacovers

Hello Bill,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations, and we appreciate the opportunity to clarify.

Your cover was manufactured according to the specifications provided and confirmed during the ordering process. The placement of the handles and tie-downs is shown in the diagrams that were sent for approval before production began. We understand this can be confusing, and we’ll work on making that step clearer for future customers.

As noted in our direct communication, if the cover is not to your liking, you’re welcome to place it back in the box and discontinue use so we can arrange a pickup at your convenience.

We’re glad to hear that Karla treated you professionally, and we will continue striving to improve our process to ensure every customer feels fully supported.

Thank you again for your feedback—it truly helps us make improvements.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent spa cover. Very well done.

The ordering process is pretty straightforward but I almost missed an email to confirm my order. I haven't had one of those before. But anyway, the price was much better than any other that I looked at online and was a third of the price that I was quoted from local companies. It took about 3 weeks for it to arrive. The delivery company they used was awesome as well. The cover is better than I expected. Very well made. I hope it stays this nice for a long while. I was recommend this company to anyone looking for a cover.

4. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lowcostspacovers

Svar fra Lowcostspacovers

Thank you for taking the time to share your experience! We’re glad to hear that you found the ordering process straightforward and that your new cover exceeded expectations. We appreciate your feedback about the confirmation email—we’ll look into making that step clearer in the future. It’s great to know that both the price and the quality stood out for you, and we’re happy the delivery went smoothly as well. We truly value your recommendation and look forward to your cover serving you well for years to come!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Low Cost Spa covers went out of their…

Low Cost Spa covers went out of their way to assure me that I had selected the correct model and pattern for my spa cover. They spotted the discrepancy in my product description and pointed it out so the error could be corrected. It fit perfectly.

2. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Indoor custom spa cover

We needed a replacement spa cover for our in floor sunroom spa. We didn’t need the heavy duty cover for cold winters and didn’t need the lift hinges or securing straps. This was the only spa cover company that checked all the boxes by offering a custom option that allowed me to build it exactly how I needed. Placed the order, which was easy. Communication via email on status and shipping was great and they delivered right on time. Impressed with the quality and looks of the cover. The price point was fantastic too. Highly recommend Lowcostspacovers.com

4. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very happy with our cover

We needed a replacement for the 9 year old cover on our hot tub which had become waterlogged and was starting to fall apart at the seams. The local places just seemed way too costly. While searching online I came across Low Cost Spa Covers. I decided to take a chance and ordered a cover to our specs, in the color we liked. The cover could not be shipped directly to our address, so we set it up for pickup at the shipping company's closest terminal. Communication from Karla was excellent through the whole process. The cover came packed very well, with plenty of styrofoam protecting it. The box was in perfect condition when inspected, and pickup at the terminal was easy. Thanks to SAIA Freight for that. The cover is beautiful, fits perfectly, and is exactly what we wanted. Kudos to the manufacturing team for a job well done on a wonderful product, and to Karla for working with us on the delivery issue. Glad I ignored so many naysayers. We couldn't be happier, and would definitely recommend Low Cost Spa Covers.

28. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

My spa cover turned out great

My spa cover turned out great! Customer service was excellent…always responding to any email inquiry that I had within 24 hours… I’ve just received the cover recently, but it looks really good and feel sturdy. I will Order from them again when needed.

15. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lowcostspacovers

Svar fra Lowcostspacovers

Thank you so much for your thoughtful review! We're glad to hear that you're satisfied with your new spa cover and that our team was responsive to your questions. We appreciate your support and look forward to helping you again in the future. Enjoy your cover!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I just wanted to get on here and say…

I just wanted to get on here and say after all the bad reviews I read about service and shipping problems. That my experience was great! You all with your petty complaints and delivery problems. I didn't have none of that. Everybody makes mistakes and so do businesses. That doesn't mean you should tell people not to buy their products because of your issues. Once again from ordering to delivery everything went smooth for my purchase. Thanks Lowcostspacovers for a hassle-free low cost great spa cover.
Scot
Modesto CA.

1. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lowcostspacovers

Svar fra Lowcostspacovers

Hi Scot,

Thank you so much for taking the time to share your experience! We're really happy to hear that everything went smoothly from start to finish and that you're happy with your new spa cover. Your understanding and support truly mean a lot to us. We know no business is perfect, but we work hard to deliver quality products and service—and it's great to hear that reflected in your review.

Enjoy your spa cover, and thanks again for choosing LowCostSpaCovers

Vurdert til 1 av 5 stjerner

They suck....

They suck..... dont even think of wasting your time with this company

3. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lowcostspacovers

Svar fra Lowcostspacovers

Hi Anthony,

We’re sorry to hear you were unhappy with your experience. For the record, your order was placed on April 24, 2025. As clearly stated on our website, production does not begin until you reply to the order confirmation email—this step is required to ensure your spa cover is manufactured accurately based on your specifications.

We sent confirmation requests on April 25, April 29, and a final reminder on May 2. You responded on May 5. If we had received your confirmation earlier, your order would have been completed and scheduled to ship between May 16–21 as noted at the time of ordering. Due to the delay in confirmation, we advised you of a revised ship date between May 30–June 6.

You requested a cancellation, and we promptly issued a full refund.

We work hard to keep our process clear and transparent to avoid delays and mistakes, and we regret that this didn’t meet your expectations.

—The Low Cost Spa Covers Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv