Hos Lidas skønhedsklinik bliver man altid behandlet utrolig godt! Lida tænker rigtig meget på sine medmennesker, modtager dem varmt og kærligt med et kæmpe knus og hygger om dem. Jeg har været til ku... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Jeg er for første gang blevet behandlet hos Lida Matin. Det er den bedste behandling nogen sinde - både ansigtet og sjælen er renset til ug . Lida er et meget varmt, smilende og helt vidunderligt men... Vis mer
Jeg er kommet hos Lida i rigtig mange år, for forskellige behandlinger. Primært får jeg plukket mine øjenbryn ved Lida, som altid gør et fantastisk flot stykke arbejde. Hun er den eneste jeg overlader... Vis mer
Hjertevarm og dejlig modtagelse i klinikken. Åbent og lyst og stadig meget privat under behandlingen. Jeg betalte for en ansigtsbehandling, men fik meget mere end det. Jeg var i fokus under hele beha... Vis mer
Informasjon om virksomheten
Kontaktopplysninger
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
fantastisk kvinde<3<3<3
Du er den sødeste, sjoveste og mest fantastiske kvinde jeg længe har mødt. Du giver de bedste kurser i makeup og hud pleje. Vi hygger os altid så meget. Du giver de bedste kinde kys og krammere. Jeg elsker dig. KYS og KRAM fra Nicole<3<3<3
Dejlig behandling med kærlighed!
Hos Lida bliver man behandlet med en kærlig hånd, hun er en dejlig skøn pige, som er fuld af kærlighed! Jeg har nu været der et par gange og har lært en masse op make-up og hudpleje. Ser meget frem til flere rigtig dejlige timer hos hende! ;-)
Du får et STORT 5-tal af mig...
Forget not that the earth delights to feel your bare feet, and the wind longs to play with your hair (Kahlil Gibran)
Når man kommer til behandling hos Lida, bliver man ikke kun behandlet udenpå - hun formår også at gå indenunder din hud på en super kærlig måde og gøre dig smuk indeni...
Tak Lida.. I dag fandt vi lige ud af at jeg er kommet i "selvtillids-butikken" de sidste 4 år :-) :-)
Karin Becker
Rigtig skøn klinik!
Første gang jeg trådte ind i klinikken hos Lida så jeg en hyggelig lille klinik. Pænt indrettet og med en behagelig stemning. trods jeg var lidt genert for det nyde sted, var Lida var meget åben og bød med det samme på både kaffe og chokolade.
Selve behandlingen var også rigtig rar og man fik hele tiden at vide hvad der skulle til at ske og hvad hun kunne mærke var galt med ryggen og hvad hun måtte gøre i fremtiden. Hele tiden var der en hyggelig snak i gang. Når man forlod klinikken var det med en smilende Lida der sagde farvel med et varmt knus.
Havde ingen planer om at skulle komme der flere gange. Men efter den første behandling med skøn massage, hyggelig snak, dejlig stemning og en følelse af at man var mere end velkommen en anden gang, har jeg måttet komme igen og igen. Trods jeg bare er en fattig studerende er det ALLE pengene vær!
René Vinther Jensen
fantastisk overraskelse
Jeg fik en behandling i mors dags gave af mine tre børn... jeg har prøvet noget lign. før og var enormt overrasket over den imødekommende modtagelse jeg fik.
Jeg følte mig som en prinsesse i to timer og var ti år yngre da jeg gik derfra..
Jeg er nu fast kunde hos den fantastiske snaksalige og smukke Lida..
Marianne Møller
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.








