Lava Art Cosmetic Anmeldelser 

1 184
•
TrustScore 4.5 av 5

4,7

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Jeg får alltid svar veldig fort hvis det er noe jeg lurer på, og alt blir ordnet fort. Jeg er nå 70 år, og dette produktet er jeg helt avhengig av. Jeg får tilbakemeldinger om at jeg ser fresh ut, og... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Synes produkte er helt fantastisk, den foundation honey bruker jeg med glød i. Føler den sitter lenge å er veldig fin på😀🥰 en kjempe service man får,hvis det er noe man lurer på om produkte,så.er de... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Er så fornøyd med dette produktet. Glow Compact Cushion dekker fint og du kan styre mengde enkelt. Det gir en naturlig look. Jeg har veldig tørr hud, men denne virker litt våt på huden som da passer... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Bedre kundeservice har jeg aldri noensinne opplevd. Måtte returnere noe jeg glemte å avbestille tidlig nok. Fikk en fantastisk kundeveileder Gladys, for en dame. Returen ble sendt mitt i jule stria, d... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Kosmetikkbutikk

Skrevet av virksomheten

Hello, thank you for considering to review us. __________________________________________ If you have a good experience we would love that you share with others. __________________________________________ If you dont have a good experience - We would love to get a chance to fix this. __________________________________________ Please contact us on support@lavaart.com so we can help you.


Kontaktopplysninger

4,7

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

1k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 92 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 24 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,7

Alle anmeldelser

(1 184)

171 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do not....

Dette har vært en vanvittig dårlig opplevelse og det er tydelig at de skjuler de dårlige anmeldelsene de får.
Ikke kast bort tiden på produkter som aldri kommer og århundrets dårlige kundeservice..

4. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lava Art Cosmetic

Svar fra Lava Art Cosmetic

We’re truly sorry for the frustration you had in the beginning, but we want to clarify that your case has been fully resolved. ✔️ You availed the free product + shipping offer twice using different email addresses, which we understood that the other one was for a gift. Your orders were refunded in full as they were returned to us due to unsuccessful delivery (which we want to clarify is not an error on our side), and your subscription was cancelled immediately.

⚠️ The reason your packages did not arrive was due to an INCOMPLETE shipping address provided (without a street name). Unfortunately, without a complete address, the postal service cannot deliver, and the packages were returned. We do not handle deliveries ourselves and rely on the local postal service to complete them.

We also want to assure you and others reading this that it is actually not possible to hide our own reviews, but we do flag harmful reviews that are not yet proven factual. Every customer review, whether positive or negative, is published.

We did everything we could to make things right, and we hope this helps bring clarity.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Kontaktinformasjon 47-48206066

Kontaktinformasjon.
Jeg får et produkt i posten (2 stk) og ingen regning, ingen kontakt telefon nr. for avbestilling av videre produkter eller noen form for adresse. Vet at jeg får noe greier i posten annen hver måned heretter som jeg tenker å kunne avbestille.... jeg er en gammel dame og kommer til å ha disse 2 produktene til jeg dør. Hvordan kommer jeg meg ut av dette?

Tusen takk for all hjelp i går, nå er jeg superfornøyd med hjelpen, ang. produktet har jeg kun testet forsiktig og det virket meget lovende. Takk igjen for flott hjelp!

15. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lava Art Cosmetic

Svar fra Lava Art Cosmetic

Thank you so much for updating your review! We’re truly happy to hear that everything is now sorted and that you’re satisfied with the help you received.

It’s wonderful to hear that the product feels promising so far. We hope you’ll enjoy it even more as you continue to use it, and please know that we’ll always be here to assist you whenever you need us.

Your kind words mean so much to our team. Thank you for trusting us, Emly-Ann! ❤️‍🩹

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Aldri mer

Foundationen sitter dårlig. Produktene og kundeservicen holder lav kvalitet. Retur er svært vanskelig, da selskapet verken har eget lager eller kontor. Ved retur trekker de kr 149 i administrasjonsgebyr i tillegg til fraktkostnader.

15. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lava Art Cosmetic

Svar fra Lava Art Cosmetic

We’re sorry to hear about your disappointment, May, and we have looked into your case thoroughly.

Your cancellation request was received on August 2, while the 30-day cancellation window ended on August 1. The cancellation was received after the payment was processed and the order was sent to our warehouse for dispatch, therefore it was unfortunately no longer possible for us to stop the shipment. This is why the package was delivered, and later returned, as confirmed by Posten tracking.

To clarify, the free trial you received earlier covered only the shipping cost and included a free product. The package you returned was your first subscription shipment. These terms, including the subscription price, delivery intervals, and cancellation deadline, are clearly outlined on our website, during checkout, and in the order confirmation email.

We have been in direct contact with you to review your case, and our management team is currently completing their assessment. We remain open to resolving this with you directly and encourage you to stay in touch so we can close this matter in the best possible way.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Styr langt unna Lava Art

Denne anmeldelsen strider ikke imot noen regler. Ser at LavaArt har rapportert den som hatefull. Usakelig og dette gjør de for å hevne kunden som legger ut negativ omtaler. Ser de rapportere flere negative omtaler fra andre kunder som gjør at disse ikke blir synlig. Etter gjennomgang av trustpilot kunne de ikke finne noen form for «hatefull» omtale på denne og har derfor gitt avslag på rapportering fra Lava Art.
Fremstår som useriøst! Styr langt unna Lava Art. Virker ikke som de kommuniserer med hverandre kundeservice i utlandet med kontor i Norge. Returnerte refillen som de sendte ut feil og jeg som kunde måtte dekke portoen for returen. I følge posten har returen nådd Arendal kontoret sendt for over 1 mnd. siden. Likevel har de ikke oppdatert Riverty og nok en gang sendte Riverty ut inkasso e-faktura på en vare som Lava Art har fått i retur. Har til og med tatt bilde av pakken når jeg var på posten for å sende den i retur som bevis fordi jeg visste at jeg ikke stolte på denne nettbutikken. Virker som de er desperat etter å «melke» kunde for penger og prøver å selge selv om kunden ikke ønsker dette. De gir god kundeservice så lenge du kjøper/abonnerer på produktene. Når du har en klage, da er det lite empati å få fra de. Da skal kunden straffes. De ba meg om å slette den forrige 1 stjerne omtale før de kan slette fakturaen , det føltes som en trussel. Siden omtalen ikke ble slettet så slettet de heller ikke fakturaen og krever betaling for et produkt som de sendte ut feil som de også fikk i retur.
Denne saken går videre til Forbrukerrådet. Lukter ren svindel fra en nettbutikk som man trodde fremstår som seriøst tidligere. Elendig tredjepart kundeservice.

11. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lava Art Cosmetic

Svar fra Lava Art Cosmetic

We are truly sorry to read your review. However, we want to clarify some important details for transparency:
• The order you placed directly on our website in April was claimed as lost, and we credited it in full on May 9, 2025. This was done without any condition of review removal.
• Later, when your subscription package was returned to our warehouse, we unfortunately did not receive immediate notification. Once it was confirmed, the order was credited in full again on August 12, 2025.

This means you NEVER paid for any of the packages mentioned. You may confirm everything with Riverty that we have removed all the invoices for you. Any suggestion that we are withholding refunds or demanding review deletion before resolving issues is untrue.

We always aim to resolve matters fairly, and while we regret that your experience has led you to this conclusion, it’s important for us to protect our company and other customers by clarifying that your claims do not reflect the actual resolution of your case.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Vanvittig dårlig

Vanvittig dårlig. Her har ingen av pakkene kommet frem, ei heller levert til postkontoret så man kan hente det der. De ønsker 99,- kroner til for å få varen tilsendt.
For en SCAM!

11. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Lava Art Cosmetic

Svar fra Lava Art Cosmetic

We’re sorry to hear about your experience.

We’ve reached out to you asking for the necessary details so we can look into your case and resolve it as quickly as possible, but unfortunately, we haven’t received the information we need from you yet.

We’ve checked our system, but we can’t find any customer record under the name “Lysell.” Without more details such as your full name, address, or order number, we’re unable to locate your account or continue the investigation on your existing thread with our customer support team.

Please provide this information so we can resolve the matter for you as soon as possible. You can also contact us on support@lavaart.com

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Super fornøyd både med produkt og…

Super fornøyd både med produkt og kundeservicen de gir. Får raskt svar ved henvendelse til kundesenteret, og hyggelige folk som svarer opp. Super fornøyd. Absolutt 10 av 10 for meg🤩🤩

22. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv