Jeg købte tre lamper, en lyserød glas lampe og 2 glaslamper. Jeg blev glædeligt overrasket over flotte de er. Nemme at sætte op og virkelig flot lys. Hurtig levering.
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Svindel virksomhed. Pengene trækkes så snart en ordre er givet. Dog får man aldrig en ordre bekræftelse. Modtager heller aldrig varen. Skriver til kunde service hvorpå der går 29 dage mellem... Vis mer
Jeg har fået min bestilling af en lampe, men skruen passer ikke til selve lampe stangen som skal sidde på pladen, dvs den ikke kan stå op. Jeg har skrevet ang problemet, hvortil jeg venter på en løsni... Vis mer
Var lidt skræmt af anmeldelserne, men de lamper jeg så derinde ville jeg gerne have, og prisen var væsentligt bedre end andre steder jeg kiggede. så jeg slog til og købte 5 lamper, i mandags i sidste... Vis mer
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Jeg købte tre lamper
Jeg købte tre lamper, en lyserød glas lampe og 2 glaslamper. Jeg blev glædeligt overrasket over flotte de er. Nemme at sætte op og virkelig flot lys.
Hurtig levering.
Fantastisk gode priser og hurtig…
Fantastisk gode priser og hurtig levering.Lamper ankom og nøjagtigt som forventet
Lampe ikke til at montere
Købte en lampe, Elena vægspot.
Levering var ok...
men det viste sig at lampen ikke kunne monteres, dvs. den kom uden en ledning til stikkontakt... og der var ikke noget udgående hul i lampen, til den ledning jeg så selv måtte påsætte inden i lampen...
Skrev til deres support (iøvrigt kun engelsksprogede, ved ikke lige hvad det er for et firma) og de fattede hat...
Prøvede at forklare problemet 3 gange, men måtte opgive tilsidst...
Desværre for sent at returnere...
Iøvrigt Temu kvalitet/bras
Derfor vil jeg STÆRKT fraråde at købe noget fra det firma!
Jeg havde bestilt mine vare i søndags…
Jeg havde bestilt mine vare i søndags og der ville gå cirka 2 - 3 hverdage. Der er gået en uge og har stadig ikke fået mine vare hellere ikke noget på mail. Fik skrevet mail til dem men intet svar. Håber det ville blive til noget. Det er min sidste handling herinde og anbefaler det ikke til nogle.
Trækker pengene på ens konto med det…
Trækker pengene på ens konto med det samme ordren er lagt, men de sender ikke lampen og svarer ikke på henvendelser
700kr er tabt. Skulle have tjekket Trustpilot inden jeg bestilte varen
Positive oplevelse, hurtigt levering og gode priser
Var lidt skræmt af anmeldelserne, men de lamper jeg så derinde ville jeg gerne have, og prisen var væsentligt bedre end andre steder jeg kiggede. så jeg slog til og købte 5 lamper, i mandags i sidste uge, og modtog dem i fredags, så 4 dages levering, er sq fint, (fra holland til dk) og indpakningen var super.. de er meget godt pakket ind, så ingen skade på noget som helst.. selvom der var 5 "glaskugler" med på lamperne. de er samlet og testet og virker upåklageligt, så jeg kan godt anbefale lampgigant.dk
Platugle firma
Var det muligt at give 50 minus. var dette gjort.
Bestilte en lampe fra denne pengene blev trukket pr. Omgående , men varen ser man intet.
Vil på ingen måde anbefale dette platugle firma til nogen.
Varerne kom som lovet
Varerne kom som lovet. 5-8 hverdage. (kom på 8. dagen)
Super fine lamper 😊
Svindel virksomhed.
Svindel virksomhed.
Pengene trækkes så snart en ordre er givet. Dog får man aldrig en ordre bekræftelse. Modtager heller aldrig varen. Skriver til kunde service hvorpå der går 29 dage mellem svar.
Man kan jo spekulere over, hvorfor de skriver 4.9 / 5 stjerner i bunden på deres hjemme side... Ej er disse dog offentliggjort af uafhængigt 3. part.
Fraråder alt samarbejde, handel eller lign. med virksomheden.
Ordre nr: 13000005300
Jeg fraråder at handle her
Jeg bestilte en lampe , pengene blev trukket med det samme, ingen ordrebekræftelse, jeg kontakter flere gange,de undskylder og intet sker….
Jeg fraråder at handle her
Dårlig kvalitet
Temu kvalitet jeg har købt 3 lamper er fortryder
Jeg har fået min bestilling af en…
Jeg har fået min bestilling af en lampe, men skruen passer ikke til selve lampe stangen som skal sidde på pladen, dvs den ikke kan stå op. Jeg har skrevet ang problemet, hvortil jeg venter på en løsning - men der er dælme lang ventetid af respons, hvilket jeg synes er mega ærgerlig service… jeg står med en lampe til 750 kr jeg ikke kan bruge.
Prøver at annullere ordren men får at vide det kan man ikke selv om man ikke ved hvornår man får sine ting stinker langt væk af svindel
Vil annullere en ordre da man ikke ved hvornår den kommer ,og man kan heller ikke ringe til dem ,sender man en mail får man at vide man kan ikke annullere..så nu lukker vi det kort der er købt på så kan de ikke stjæle mine penge. Svindel svindel svindel
Mega dårlig oplevelse.
Mega dårlig oplevelse.
Har bestilt pærer og fatninger for 3 uger siden nu og det er endnu ikke blevet sendt. Har kontakten kundeservice af flere omgange nu for først at få mere information, men senere for at få annulleret odren, da jeg flytter fra jylland til sjælland om en uge og derfor ikke kan hverken hente pakken eller bruge emnerne til noget længere. Deres kundeservice er ikke fungeren og har ikke fået hverken bekræftelse eller svar på mine henvendelser. Super ærgerlig oplevelse og kan langt fra anbefale denne fup virksomhed!!
Smadret lampe
Havde bestilt 2 retro lamper. Da de kommer er den ene smadret, skriver til dem og sender billede og video med. Hører intet fra dem.
Der er intet nummer man kan ringe til.
Den anden lampe er i fin stand, men står og ikke kan bruge den nu til mit projekt i stuen.
Jeg har bestilt glas pendel lamperr af 2…
Jeg har bestilt glas pendel lamper af 2 omgange. Begge gange kunne jeg meget hurtigt se pakken ved postnord. Hurtig levering. Produkter lever fuld ud op til billeder og forventet kvalitet.
Lampen blev sendt til mig 2 dage efter…
Lampen blev sendt til mig 2 dage efter bestilling men
blev sendt retur til firmaet i Holland af post nord ,ved ik lige hvorfor
Skrev til dem, og 4 dage efter har jeg modtaget den👍
Den er god kvalitet og super smuk
Og god service fra firmaet
Så 5 stjerner herfra
Fine lamper
Fine lamper - lækkert design og kvalitet. Blev leveret et par dage senere end forventet. Men var informeret og opdateret hele tiden.
Ikke sidste gang jeg bruger dem
Pas på - de holder ikke hvad de lover på hjemmesiden
Reklamerer med gratis forsendelse ved køb over 600 kr og 2-3 hverdages leveringstid men såsnart man når frem til kassen, er forsendelsen ikke længere gratis og leveringstiden er pludselig 10-15 dage. Øv - endnu et snydefirma.
God og hurtig levering
Den blev sendt med post nord allerede dagen efter jeg bestilte og var leveret 3 dage efter. Forstår ikke de dårlige anmeldelser
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.








