Helaas het product besteld wat wij niet zouden moeten horen en dit was wel duidelijk te horen de piep contact gehad en ik kon het terug sturen na het terug sturen de mail verzonden met het verzend b... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
In eerste instantie geen besvestigingsmail en wel betaald.mail hierover gestuurd, reactie was dat het in de spam zou moeten zitten. Dit was niet het geval. Las later pas de slechte reviews. Heb gelijk... Vis mer
Inmiddels 4 weken geleden het product besteld en nooit geleverd gekregen. Na een mail verstuurd te hebben kreeg ik één of ander ongeloofwaardig verhaal dat ik het product niet heb opgehaald bij het... Vis mer
Oplichting bij mij het zelfde verhaal product niet ontvangen, geen reactie klantenservice 60 euro lichter. Ga wel aangifte doen, niet dat het veel opschiet maar beter maar melding van maken.idd je kan... Vis mer
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Bestelling nooit aangekomen
Bestelling nooit aangekomen, klantenservice reageert niet.
Oplichters!!
Helaas het product besteld wat wij niet zouden moeten horen en dit was wel duidelijk te horen de piep contact gehad en ik kon het terug sturen na het terug sturen de mail verzonden met het verzend bewijs(tracé en trace) wat ook al naar hun moest op eigen kosten terwijl het product niet voldoet aan wat op de website staat!!
Ben al weken aan het mailen geen reactie meer en mijn geld kwijt!! Oplichters bestel er nooit iets!!
heel slecht product
heel slecht product, werkt totaal niet! ik wil graag het product terugsturen maar helaas geen enkele reactie van de katten-verjagers. Waar zit jullie fatsoen ? reageer gewoon en meld keurig hoe ik het product kan terugsturen zodat ik mijn geld terug krijg.
Slecht product en nog slechtere…
Slecht product en nog slechtere service.
Ik heb de kattenverjager al bijna een jaar geleden besteld. Bij aankomst van het product stond in de bijgeleverde beschrijving dat dit niet gebruikt kon worden in de buurt van kinderen. Aangezien het om onze voortuin gaat die grenst aan een speeltuin en onze buren net een kleintje hadden van 6 maanden wilde ik het ding niet in de tuin plaatsen. Op de website staan er NIKS over dit risico. na contact te hebben gehad het product terug gestuurd, helaas na een verkeerd adres maar zou zouden dit intern doorsturen en dat zou het geregeld worden. Ik wacht nog steeds op een retour betaling... we zijn inmiddels al 8 maanden verder na retour sturen. Ik blijf continue mailen maar geen reactie meer.. hele slechte ervaring met dit bedrijf.
3 jaar geleden kattenverjagers besteld
3 jaar geleden kattenverjagers besteld, prima geleverd, Op 17 mei wederom 2 besteld, niet geleverd, ondanks diverse mailtjes. Oplichters!!
Cat pro niet kopen
Tweemaal een Cat pro besteld en na 5 dagen ontvangen. Ik het begin dacht ik, hoi het werkt.
Maar helaas… de katten lopen weer vrolijk door de tuin en lijken nergens last van te hebben.
Oplichters!
Inmiddels 4 weken geleden het product besteld en nooit geleverd gekregen. Na een mail verstuurd te hebben kreeg ik één of ander ongeloofwaardig verhaal dat ik het product niet heb opgehaald bij het afgesproken afhaalpunt??? Dit terwijl mijn eigen adres als verzendadres is opgegeven.
Als reactie heb ik aangegeven dat ik het product niet meer wil en mijn geld terug wil. Sindsdien is het stil.
Overigens is dit geen Nederlands bedrijf. Het betreft een bedrijf uit Frankrijk.
Oplichters zijn het.
Goede verzending, slecht product en slechte service
Al in mei hebben mijn vriend en ik een katten verjager besteld.
In tegenstelling tot andere reviews op deze pagina verliep de verzending erg vlot en soepel.
Blij en nieuwschierig het product uitgepakt en in de tuin geplaatst. Hopend dat ons kattenpoep probleem in de tuin zou worden opgelost.
Niks bleek minder waar, hij werkte niet. Sterker nog, je hoorde wel een piep… welke voor onszelf erg vervelend was, maar de katten trokken zich er niks van aan… Die scheten letterlijk naast het apparaat. (Staat op foto).
Dit gelijk naar stop cat pro gemaild met de mededeling dat we ons geld terug wilden. Een antwoord bleef hierop uit, en pas na maanden lang mails te blijven sturen, kregen we reactie.
Om dit samen te vatten: na maaaandenlang te blijven mailen moesten wij in oktober het apparaat retour sturen en hebben wij nu, in november, EINDELIJK, ons geld terug.
De aanhouder wint zal ik dan maar zeggen.
BESTEL HIER NIET!!!!
Stop Cat Pro besteld
Stop Cat Pro besteld, nu 3 weken geleden. Track and Trace gekregen die naar een foutpagina leidt van PostNL, 2 keer gemaild (geen reactie), geen telefoonnummer gevonden. Ga ervan uit dat ik het geld kwijt ben. Niet bestellen dus!
Spullen besteld en niet geleverd…
Spullen besteld en niet geleverd krijgen , Absoluut niet iets bestellen hier. 1x contact gehad of het adres klopte daarna nooit meer contact met deze lui gehad.
Bestelde producten komen niet aan
Het enige wat goed gaat bij dit bedrijf is de bestelling/betaling
Alles daarna gaat zeer moeizaam, na herhaaldelijk gemaild te hebben heb ik een keer antwoord gekregen, of dat ik mijn adres nog een keer wilde bevestigen. Daarna weer geen product ontvangen, en ook geen antwoord meer gehad. Heb nu gevraagd om mijn 60,00 euro terug te storten, wordt vervolgd:
We zijn inmiddels weer ruim een week verder, geen antwoord meer van deze oplichters gehad, pas op ze werken onder verschillende namen, stop cat pro, katteverjagers .nl is allemaal onderdeel van van orton.
Uit 74380 cranvas-sales fr.
Kom daar binnenkort vlak langs op weg naar wintersport, ga ik de katteverjager ff ophalen. Wordt vervolgd.
Jaja het onmogelijke is gebeurd, de kattenverjager is aan gekomen, voor zover ik de track en trace mag geloven is hij de 7 e november, een maand na de bestelling aangeboden aan de transporteur, die heeft er een week over gedaan om hem te leveren, de Franse slag, zullen we maar zeggen, nu hopen dat hij werkt.
bestelde nooit gekregen, vertrouwen kwijt
ben ruim 2maanden bezig om het bestelde hier aan huis te krijgen. verschillende malen email verkeer gehad. in eerste instantie lijkt de persoon vriendelijk en meegaand. na , volgens track and trace, 3 pogingen heb ik nog steeds geen pakketje.
Ligt volgens hen op een AFhaaldepot maar dat is nooit afgesproken en waar dat depot dan is is ook niet duidelijk.
ik ga er vanuit dat ik mijn geld kwijt ben en dit een stel oplichters zijn.
5 november Uiteindelijk mijn geld toch teruggekregen
Helaas reviews te laat gezien
Het zijn zwaar oplichters. 70€ kwijt!!
Aangifte is gedaan
Na mailverkeer bezorgd.
In eerste instantie geen besvestigingsmail en wel betaald.mail hierover gestuurd, reactie was dat het in de spam zou moeten zitten. Dit was niet het geval. Las later pas de slechte reviews. Heb gelijk een mail gestuurd ( bellen kan niet ), daarin ook vermeld dat ik las dat het oplichters zijn ?? En gezegd dat het toch wel heel fijn zou zijn als ze het bestelde op zouden sturen zodat ik een positieve review kon schrijven….. kreeg trackingmail en paar dagen later werd de cat stop bezorgd .
Eveneens opgelicht?
12 augustus 2024 een Stop Cat Pro besteld. € 60 afgeschreven, maar geen bevestiging en/of factuur (en tot nu toe geen product geleverd). Reageren niet op mails. Had ik deze reviews maar eerder gelezen. Heb er een hard hoofd in.......
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Twee weken na bestelling heb ik het product ontvangen. Heb wel regelmatig moeten mailen, maar mijn gevoel van oplichting is wel weg nu
Bestel hier niet
Afgelopen zondag besteld, geen bevestiging via de gehad en klantenservice reageert niet op email.
Ik zag te laat deze reviews anders had ik natuurlijk niet besteld daar.
Ben bang dat ik inderdaad ook opgelicht ben.
OPLICHTERS.
Ik heb er ook 1 besteld deze wel ontvangen maar had eerst argwaan omdat ik geen bevestiging kreeg 3 x een email gestuurd en kreeg een link om het pakket te volgen .
Product na een week in huis en hij werkt geen katten meer in de tuin maar nog wel vogels.
Het aanbevolen bij een vriend maar die heeft niks ontvangen net als iedereen hier met de review.
Conclusie koop er niet want je bent je geld kwijt!!!
Oplichting bij mij het zelfde verhaal…
Oplichting bij mij het zelfde verhaal product niet ontvangen, geen reactie klantenservice 60 euro lichter. Ga wel aangifte doen, niet dat het veel opschiet maar beter maar melding van maken.idd je kan nergens op klikken op de site. Puur opgelicht dus. Waarom haalt niemand de site uit de lucht?
OPLICHTING
Helaas ook opgelicht, had jammer genoeg deze recensies niet gelezen.
Dus bestel hier alsjeblieft geen kattenverjager. Wamt je bent je 60 euro kwijt.
OPGELET!!!
OPGELET!!!! OPGELET!! OPLICHTERS.
Bestel asjeblieft niet bij dit bedrijf.
van Orton SAS gekoppeld aan
STOP CAT PRO EN KATTENVERJAGER.NL.
Blijf daar weg goed opgezette site, je kan niets aan klikken alleen maar bestellen. Een account aanmaken is puur NEP als je daar een review wilt schrijven kan dat niet en waarom omdat ze die zelf hebben gemaakt dat het perfect is. Heb zelf een klein pensioen dacht een betrouwbaar bedrijf te hebben gevonden maar nee ze hebben mij € 60,00 armer gemaakt schandalig. Dus trap niet in de mooie site van ze en als je besteld kan je betalen maar krijgt niets geleverd een woord het zijn schoften. Heb mails gestuurd totaal geen antwoord. Dus mensen blijf bij dat bedrijf weg je bent je geld kwijt. Lees asjeblieft de echte reviews en niet waar zij u mee opschepen.
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.






