JennyChem Anmeldelser 

12 504
•
TrustScore 4 av 5

4,1

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Products are good, however on both occasions when i placed an order they have took over a week to arrive. Last order placed on a Sunday night and never got a email from the delivery company till the F... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Amazing product. I’ve been using JennyChem products for several months now and I’m always impressed with the results. The foam wash goes a long way, lasts for ages, and works better than any other... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I ordered 5 litre Citrus Blast Pre-Wash 5 litre Non-Acidic Wheel Cleaner 5 litre Ceramic Detailer 5 litre Sauvage Snow Foam 1 Twisted Loop Drying Towel The items arrived after 5 days and I us... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Would say the customer service is terrible but it's non existent. You get AI generated emails saying customer service will be in touch, but haven't been (maybe call because they don't email back). See... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Bilutstyrsbutikk

Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder

We are an industrial chemicals and chemical cleaning solutions company which has been in operation for more than 25 years. As such, we have an authoritative and influential command of the marketplace, being one of the leading manufacturers and suppliers.


Kontaktopplysninger

4,1

Bra

TrustScore 4 av 5

13k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 32 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én måned

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,1

Alle anmeldelser

(12 504)

150 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I bought weed killer and it worked…

I bought weed killer and it worked brilliantly. I purchased it again 8 months later and rubbish did not work at all, they could have been selling water.

17. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JennyChem

Svar fra JennyChem

Hi Colin,

Thank you for taking the time to leave a review, and we're so pleased to hear that your first purchase of our weed killer worked brilliantly for you!

We're truly sorry to hear that your second purchase didn't deliver the same results — that's certainly not the experience we want for any of our customers, and we completely understand your frustration.

There are a few factors that can affect the performance of weed killer, including the time of year it's applied, weather conditions, weed growth stage, and dilution rate, so we'd love the opportunity to look into this further for you.

Could you please get in touch with our customer service team directly at info@jennychem.com or give us a call, so we can investigate your order.

Thank you again for your continued support, Colin.

Warm regards,
Laura
Jennychem Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Smells great

Smells great, quick delivery all round good experience and will definitely order from this company again.

20. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JennyChem

Svar fra JennyChem

Thank you so much for your wonderful review! We're absolutely delighted to hear that you love the smell of our product and that your delivery arrived quickly. We always strive to provide the best possible experience for our customers, so it's brilliant to know we hit the mark for you! We look forward to serving you again soon. Thanks for choosing Jennychem!

Warm regards,
Jennychem Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Had good hopes for this company but they are a big letdown

Had good hopes for this company after seeing the reviews. BUT had a delivery which took awhile to arrive and when it did the box was ripped open and snow foam bottle was broken and 2 chemicas had all leaked out into the bag. I have tried to contact them twice now, but no reply. Its been a waste of £90! The 1L iron x and hyper wax don't have a screw on lid with seal both lids were nearly off so made a major mess!!!. (Lucky they were in a sealed bag so didnt leak out the box but non of it was salvageable) on the plus side the 5L pink snow foam and 1L snowstorm non caustic did survive but not had chance to test them yet. Very disappointed with this company.

16. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JennyChem

Svar fra JennyChem

Hello Robert, I am so sorry for the experience you have had with Jennychem. It is not the level of service we expect from ourselves, and for this we truly apologise. We do get a very high number of emails and it can take us longer than we would like to respond to them. If you ever do need to speak to us please call us 01634 245 666, we are available between 9am-5pm Monday to Friday and Saturday 9am-1pm.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Great products shoddy service

Great products. Shane they never ship in the time they quote. 3-5 working day DELIVERY yet on working day 5 my product is only just being prepped for shipping.

Happens repeatedly. Also customer service e mail is useless it is an AI system. If I contact customer services I want to speak to a person

I purchase their products because s well known salvage car YouTube channel promote how good they are. I wonder if they suffer the same delays as everyone else!

12. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JennyChem

Svar fra JennyChem

Hi Daniel,

Thank you for taking the time to leave a review, and for your kind words about our products — we're really glad you love them!

We're truly sorry to hear about the repeated delays with your deliveries. We completely understand how frustrating it must be when our quoted 3-5 working day delivery timeframe isn't met, and we sincerely apologise for falling short of the standard you deserve.

We take your feedback seriously.

If you ever need to speak to us please call us on 01634 245 666, the phones are manned Monday to Friday 9am to 5 and Saturday 9am to 1pm.

Warm regards,
Jennychem Customer Service Team

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Extremely disappointed

Having been recommended to use this company by a neighbour, I was very disappointed with our overall experience as a first time customer. Firstly, their delivery service was appalling. I was notified over 5 separate days of a pending delivery & when it actually did arrive, the courier ignored my ‘safe place’ options & left the box, damaged, with the goods on show on our front door step. Our Ring doorbell clearly shows this. Having then complained to their customer service team, I’m still awaiting almost 2 weeks on & 2 emails later for a reply. Based on this experience I WONT be using JennyChem again or indeed recommending them. In a highly competitive market where all sales count right now they should simply do better.

30. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JennyChem

Svar fra JennyChem

Hello Lisa, firstly I want to apologise for our delivery partners ignoring your leave safe. This is unacceptable, and I have raised a formal complaint regarding this. I also want to apologise for not getting back to you via email, if you do need need to contact us again please call us on 01634 245 666, we are available Monday to Friday 9am to 5pm and Saturday 9am-1pm. Thank you, Jennychem Customer Care Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Delivery was not correct

Delivery was not correct, one item missing. Repeated attempts asking them to send the missing item, (which they have acknowledged was missing from the original delivery) have failed. It is now over 6 weeks since they acknowledged the missing item, and 10 times i have made contact with them.

24. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JennyChem

Svar fra JennyChem

Good afternoon John, we are so sorry your pre order Hand Cannon was not despatched to you in the expected time frame. It appears the one we did send out was damaged in transit and we were not made aware of this. This is not the level of service we strive for and we are sorry we failed you on this occasion. If you do need need to contact us again please call us on 01634 245 666, we are available Monday to Friday 9am to 5pm and Saturday 9am-1pm. Thank you, Jennychem Customer Care Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered 31st may 26

Ordered 31st may 26, its now 9th june 26 and im still waiting for the delivery!! P&p was nearly £5 whole ‘test order’ was around £40! Money i can ill afford!! (I had been asked to find a weed killer that did as it says!) This could have been a big order but not now!feeling ripped off!! Will update if it ‘ever arrives’ oh and they have sent me two emails asking for a review of the product!! How can i do that when i havent had the product????……!!!

9. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JennyChem

Svar fra JennyChem

Hi Mark,

Thank you for taking the time to leave your review, and I'm truly sorry to hear that your order has not yet arrived — I completely understand how frustrating this must be, especially when you were counting on receiving the product promptly.

Please accept our sincerest apologies for the delay. This is certainly not the experience we want for any of our customers, and I'd like to help get this resolved for you as quickly as possible.

Unfortunately I am unable to locate your order to be able to investigate this for you. Could you please reach out to us on 01634 245 666

We also apologise for the review request emails you received before your order arrived — the timing of these is automated and we can see how inappropriate that must have felt in your situation.

We genuinely value your custom, Mark, and hope that once this issue is resolved, you'll give us another opportunity to show you the level of service we strive to deliver.

Warm regards,
Laura
Jennychem Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Won't be using again

I'd love to write about how this product performed but I never received it. I just got a message via the Yodel tracking number that they couldn't deliver it and that I should contact the sender. JennyChem responded at first but then as I pushed for a refund, they have now gone completely silent and are not responding at all. It is now 16 days since I ordered the product... they have my money, I don't have their product and they seem unwilling to do much about it.

22. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JennyChem

Svar fra JennyChem

Hi David,

Thank you for your review, and I am truly sorry to hear about the experience you've had. I completely understand your frustration — waiting 16 days without receiving your order or a satisfactory resolution is simply not acceptable, and I sincerely apologise.

I can assure you that this is not the standard of service we aim to provide. I have spoken to Yodel and they have confirmed the item was damaged in transit. Unfortunately they did not inform us of this until now.

If you could please call us on 01634 254 666, we can process a replacement or refund for you.

Thank you for your patience, David — I hope we get the chance to make this right.

Warm regards,
JennyChem Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

No order delivered after 2 weeks

I run a gardening business and thought I would give there weed killer a go. I ordered this on 26/5/26. A week later I received a call from Jennychem saying they had run out of product and were going to send me an alternative.
It’s now 7/6/26 and still have not received anything.
I will not be using this company again.

25. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JennyChem

Svar fra JennyChem

Hi Chris,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am truly sorry to hear about the experience you've had with your order placed on 26th May.

I completely understand how frustrating this must be, especially running a gardening business where time is of the essence. It is simply not good enough that you were informed of a stock issue and then left without any further update or delivery of the alternative product we promised you.

I can see that your order was delivered to you on the 9th, and that your other replacement item is with Yodel to be delivered shortly.

We truly value your custom, Chris, and if you do need anything else please reach out to us on 01634 245 666

Warm regards,
JennyChem Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Save your money

Save your money, save yourself the stress, just do not order anything from Jenny chem! absolute waste of time, unable to get in contact with anyone from customer services, no one ever answers the phone I made an order on the 28th of May, it is now the seventh of June, and they claim to promise a three to five day delivery, my order number is 368198 and I am unable to find out or get any update as to my order, and I am now £75 out of pocket, utter shambles of a company

28. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JennyChem

Svar fra JennyChem

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am truly sorry to hear about the experience you've had with your order #368198.

I completely understand your frustration — waiting well beyond our promised 3-5 day delivery window with no clear update is simply not the standard of service we aim to provide, and I sincerely apologise that we have fallen short of your expectations on this occasion.

I would very much like to look into this for you personally and get this resolved as quickly as possible. Please don't hesitate to call us directly on 01634 254 666, where a member of our team will be happy to assist you. Our phones are manned Monday to Friday 9am to 5pm, and Saturday 9am to 1pm.

Again, I am truly sorry for the inconvenience caused, and I hope we get the opportunity to make this right for you.

Warm regards,
JennyChem Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Delivery was due 1st June

Delivery was due 1st June. Then delayed until the 4th, then told it was lost but not able to cancel.
Then it turned up late on 5th June. The product is fine, no complaints at all, but Yodel tracking is a joke.
This is not my first problem with Yodel. If I knew they were the carrier I would look for a different supplier with better delivery.

5. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JennyChem

Svar fra JennyChem

Hi David,

Thank you for taking the time to leave a review, and I'm really sorry to hear about the frustrating delivery experience you had. Multiple delays, being told your order was lost, and then being unable to cancel is far from the smooth experience we want for our customers — and I completely understand your disappointment.

I'm glad to hear that the product itself met your expectations, but I want to assure you that we take delivery issues very seriously. The tracking and communication problems you encountered with Yodel are not acceptable, and your feedback has been noted. We are continually reviewing our courier partnerships to ensure our customers receive the reliable service they deserve.

We're sorry this has put you off, and we hope you'll give us another chance in the future. If you ever have any concerns with a future order, please don't hesitate to reach out to us directly on 01634 254 666 (Mon–Fri 9am–5pm, Sat 9am–1pm) and we'll do everything we can to help.

Warm regards,
JennyChem Customer Service Team

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Great products, very slow fulfilment

By far the best car care products and weed killer I have used , however not to be ordered if you are in a rush, the order fulfilment is unbelievably slow - allow 10 days!

3. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JennyChem

Svar fra JennyChem

Hi Pete,

Thank you so much for taking the time to leave us a review, and for your kind words about our car care products and weed killer — it's wonderful to hear they're your favourites!

I sincerely apologise for the delay you experienced. This is something we take very seriously and are actively working to improve. We completely understand that slow dispatch times are frustrating, and your feedback is genuinely valued as it helps us do better.

We hope that the quality of our products makes us worth the wait, and we're committed to getting our fulfilment times to a standard that matches them. If there's ever anything we can do to assist you with a future order, please don't hesitate to get in touch with us directly on 01634 254 666 (Mon–Fri 9am–5pm, Sat 9am–1pm).

Thanks again, Pete — we truly appreciate your continued support!

Warm regards,
JennyChem Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

You guys never fail to amaze me!

You guys never fail to amaze me!! thank you always for being great

29. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JennyChem

Svar fra JennyChem

Hi Jennifer,

Thank you so much for your wonderful review — comments like yours truly make our day!

We're so glad we've been able to consistently meet your expectations. We'll be sure to pass your kind words on to the whole team — they'll be thrilled!

We look forward to helping you again soon. If you ever need anything at all, don't hesitate to get in touch.

Warm regards,
JennyChem Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This is the worst company I have ever…

This is the worst company I have ever dealt with EVER over 10 days still never got product had tracking from APC item was coming on a Monday 8 am to 10 am waited in all day NEVER ARRIVED PHONED UP NOT SHOWING COMING TODAY OUR END ALMOST CALLING ME A LIAR. SHE THEN SAID WILL EMAIL IN MORNING TO WHAT'S HAPPENING.
GOT KNOW EMAIL OR PRODUCT ON THE TUESDAY PHONED UP AGAIN.
AGAIN ALMOST CALLING ME A LIAR AND SHE WAS GETTING ANGRY THAT I WAS UPSET REALLY . SO SHE SAID I'M REFUNDING YOU. WAITING FOREVER FOR PRODUCTS THAT NEVER ARRIVE AND GET CALLED A LIAR IN THE PROCESS
PEOPLE PLEASE AVOID THE COMPANY UNLESS YOU LIKE WAITING AND INSULTS

2. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JennyChem

Svar fra JennyChem

Hi David,

Thank you so much for your feedback, and we sincerely apologise for the experience you had with us. This is absolutely not the standard of service we aim to provide, and we are sorry for the inconvenience and frustration caused.

Warm regards,
JennyChem Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

⭐☆☆☆☆

⭐☆☆☆☆

Avoid this company.

My order arrived incomplete, and despite multiple emails and promises that the issue would be escalated, I have received no solution and no meaningful response. Customer service seems happy to reply once, then disappear when there is an actual problem.

I am still waiting for the missing parts from Order #363890. Extremely frustrating experience and very poor customer support.

Would not order from them again.

2. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JennyChem

Svar fra JennyChem

Hi Vitalijs,

Thank you for your review, and we are sorry to hear about the difficulty you experienced with your order. Having looked into this, I can see that the correct items were delivered to you originally and that one of my colleagues has since assisted you with this matter via email.

We hope this has now been resolved to your satisfaction, but if you do need anything else at all, please don't hesitate to contact us on 01634 254 666 and we'll be happy to help.

Warm regards,
JennyChem Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Second order from this Company and…

Second order from this Company and again, everything was fine. Quick delivery with no problems. Will use again.

4. mai 2026
Logoen til JennyChem

Svar fra JennyChem

Thank you so much for your continued support, Stef! 🌟 We're delighted to hear that your second order arrived quickly and without any issues — that's exactly the experience we always aim to deliver. We look forward to seeing you again soon!

Warm regards
Jennychem Customer Service

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great product prompt delivery

Great product prompt delivery

4. mai 2026
Logoen til JennyChem

Svar fra JennyChem

Thank you so much for your kind words, Mr Sproul. We're absolutely delighted to hear that you're pleased with both our products and delivery speed — that's exactly the experience we strive to provide for every customer. We look forward to serving you again soon!

Warm regards,
Jennychem Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The website is very well laid out and…

The website is very well laid out and easy to use. The ordering process is very straightforward. Communications via email are prompt and keep one up to date with the processing and dispatch of ones order.
My orders have arrived promptly and have been delivered with no issues - but as always this is down to have well the courier handles the packages!

I have ordered and used the sodium hypochlorite solution to clean slabs that get a lot of green growth from algae and moss and / or black spots on them.
I used it 1 part of product to 4 parts of water as the slabs have a rough surface to them. I do not over rinse the product of so that a small concentration soaks into the top layer of the slabs. This tends to prevent regrowth of moss etc for at least 1 to 2 months.

Very pleased with the service provided and excellent customer service when phoning the company.

Just purchased the weedex bundle to kill off weeds.

Would recommend Jennychem with no hesitation at all.

23. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JennyChem

Svar fra JennyChem

Hi Andrew,

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful and detailed review — it really does mean the world to us here at Jennychem!

We're absolutely delighted to hear that you've had such a positive experience with our website, ordering process, and communications. We work hard to keep our customers informed every step of the way, so it's fantastic to know this is coming through!

Your tip on using our sodium hypochlorite solution at a 1:4 ratio and allowing a small concentration to soak into the slab surface is brilliant — thank you for sharing that! It's great to hear it's keeping moss and algae regrowth at bay for 1–2 months. We're sure other customers will find that really helpful.

We hope you love the Weedex Bundle just as much! It's a fantastic product and we're confident you'll see some great results.

Thank you again for recommending us Andrew.

Warm regards,
Jennychem Customer Service Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv