JackpotDaily Anmeldelser 

86
•
TrustScore 2.5 av 5

2,6

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I’m gonna have to go with the majority on this one and say the jackpot daily is most definitely a scam site and do not waste your time!! I won $300 up here a few days ago and it says my profile is ver... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

In the beginning it nice cause if you won free spins u won more with it but now after my 1st big redeem I never make close enough to be able to redeem again no matter what game it is it will either de... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I tried it out on Sunday, there were a couple glitches that support quickly helped me with. I put in to redeem and by 1am on Tuesday my money was in my bank account. Customer care was fast and knowled... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do not play here. They will not resolve issues as the site software for verification is giving an error message, and even with escalating to the support team I haven’t heard back in two weeks, which i... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Spilltjenester
  2. også i
  3. Gambling
  4. Kasino
  5. Kasino og veddeløp på nett
  6. Veddemålsagent

Skrevet av virksomheten

JackpotDaily is a social casino platform designed to provide players with an exciting and rewarding entertainment experience. Players can enjoy a variety of slot-style games, daily rewards, promotions, and community events in a fun and engaging environment. Our goal is to create an enjoyable player experience through entertaining gameplay, rewarding activities, and responsive customer support. We are committed to continuously improving the platform based on player feedback and community needs. At JackpotDaily we believe great entertainment starts with a great player experience. We look forward to building a trusted and welcoming community where players can enjoy, connect, and have fun.


Kontaktopplysninger

Viktig informasjon

2,6

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

86 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Bruker vanligvis over én måned på å svare

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,6

Alle anmeldelser

(86)

86 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Still waiting on them to approve…

Still waiting on them to approve redemption ill let u guys know they aint pay tet

5. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JackpotDaily

Svar fra JackpotDaily

Hello, thank you for sharing your experience. We understand how frustrating it can be to experience a delay or issue with a redemption.

Redemption processing times may be affected by account verification, payment methods, banking processing times, or security reviews. If your redemption has exceeded the expected processing timeframe, please contact our support team with your registered email address, redemption amount, and redemption date so we can review the status in more detail.

If your redemption is marked as completed but the funds have not yet appeared in your bank account, we also recommend checking with your bank in case there is a processing delay on their end. Our team will do our best to help confirm the payment status and determine the appropriate next steps.

Thank you for your patience and understanding.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I won’t $600 and withdrew it 5 days ago…

I won’t $600 and withdrew it 5 days ago still the funds are not in my bank and the support now says bank account number wrong and they escalated it for review witch will now take another week to even hear back. This website sucks and you will not even get paid out if you win do not play here

28. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JackpotDaily

Svar fra JackpotDaily

Hello, thank you for your feedback. We’re sorry that your support experience did not meet your expectations.

We understand that timely and clear communication is especially important when dealing with account, verification, or redemption issues. We truly appreciate your feedback and apologize for the inconvenience this has caused. Providing helpful and responsive support is important to us, and we’ll continue working with our team to improve our communication and overall support experience. If your issue still remain, please provide your information for us.

We are also continuously working to improve our support process, reduce repetitive communication, and provide clearer and more effective solutions.
Thank you for bringing this to our attention.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Beyond STU**D!!!!!

I actually really enjoyed this app and their deals but there’s alot of times the games crash on our phone so my husband and I will login on the computer. Sometimes his phone will give “wrong location” so he will login on mine to play or whatever the case may be. Get this…. He put in a redemption and the next day (today) …. lol his account his disabled because he logged into his account on another device and I play on the device as well but on MY ACCOUNT. lol are we allowed to be on the same WiFi? What if we shared a phone? We share a laptop? This is stupid so for those of you who will potentially use another device , I guess don’t.

1. juli 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JackpotDaily

Svar fra JackpotDaily

Hi, thank you for sharing your experience, and we’re glad to hear you’ve enjoyed the app and our offers. We’re sorry for the frustration and confusion caused by your husband’s account being restricted.

Using the same WiFi or accessing accounts from different devices does not necessarily mean an account will be disabled. However, certain login or account activity may occasionally trigger additional security reviews to help protect our players and maintain a secure platform.

We understand how confusing this can be for households that share phones, computers, or internet connections, and we appreciate your feedback. We’re also sorry to hear about the game crashes and location issues you’ve experienced, and we’ll continue working to improve the overall experience.

Thank you for bringing this to our attention.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Won $100 off the site on 06/27/2026 and…

Won $100 off the site on 06/27/2026 and still waiting for my redemption to process they said on the site it only takes 24hrs. Which is a lie. Update it is 09/28/2026 and still have not received my redemption.

26. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JackpotDaily

Svar fra JackpotDaily

Hello, thank you for sharing your experience. We understand how frustrating it can be to experience a delay or issue with a redemption.

Redemption processing times may be affected by account verification, payment methods, banking processing times, or security reviews. If your redemption has exceeded the expected processing timeframe, please contact our support team with your registered email address, redemption amount, and redemption date so we can review the status in more detail.

If your redemption is marked as completed but the funds have not yet appeared in your bank account, we also recommend checking with your bank in case there is a processing delay on their end. Our team will do our best to help confirm the payment status and determine the appropriate next steps.

Thank you for your patience and understanding.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Glitchy setup, no live games, there are better slot dens for you who love rng.

Glitchy setup. Looks alot like Cashoomo, except without any live games. I spent $4.99 here, & won't be back. No wonder they can offer $20 for $5. Happy for anyone happy here, but it's a no go for most of us. Enjoy the fiver. I should know not to patronize slot dens. Get some live games & perhaps I'll return. Zero chance otherwise.

JRB

29. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JackpotDaily

Svar fra JackpotDaily

Hi, thanks for giving us a try and for sharing your honest feedback. We’re sorry the experience felt glitchy and that our current game selection wasn’t what you were looking for.

We definitely hear you on the live games! We’re always looking for ways to expand and improve our game selection, and feedback like yours helps us understand what players want to see next.

We appreciate you giving us a shot, and hopefully we’ll have something in the future that gives you a reason to come back!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Stupity, Callowness, And Mediocrity from customer support

I needed to fill people in about the intelligence challenged support that I received from what is unscrupulously called "customer" support. So my first interaction with a CSR was on June 25th when I signed up for JackpotDaily, you have the choice of signing up thru your google account, Facebook account, or by using your email and creating a password, and my email was the method I chose. So they sent me a verification email with a code to enter on their site which I then verified, and shortly after entering the verification code and the site labeling my email as verified, I was logged out of my account. When I tried to log back in, it stated that either my username (Email) or my password were incorrect, and I chalked it up to maybe i misspelled what I had chosen for a password. Click on 'forgot password' entered my now verified email and the site then said not a registered email, I knew it wasnt misspelled since its used so often that after typing the first 2 letters it comes up as suggestive text plus the fact that they had already sent me an email, but I figured maybe the site was slow so I tried it 2 more times and then immediately went to support to find out why my email wasnt working. Unaware of the sheer ignorance that was speeding down this so called information highway heading the wrong way and directly in my lane, I have to admit that I was joyful at first due to a nonexistent wait time, and without any psychic abilities I explained my issues I was having with my email and explained that they sent me a verification code and how after entering the code and seeing my email being labeled as verified by a little green checkmark, thats when i was asked "what method did you use to login?". So I went over some details in my head of the first exchange...'I said email...yeah...do they verif...when goog..maybe faceboo...but goog...hmm..not sure...maybe they do 6 step verif...but...oh well' and thats when I respond with one word..."email"! And roughly 45 seconds later I get "when you logged in the first time what method did you use?" and I quickly glance in every direction searching for hidden cameras...then i reply "i used my email, I think thats what youre asking me" and maybe another minute goes by give or take a lifetime...and his reply that popped up told me I was dealing with a person that was ill informed about how the site works or, more plausible, a person who modeled their life from the movie "Idiocracy" cuz it read 'google or facebook'. So i had to explain that those were 2 of the 3 options offered to one signing up, and how if you choose email and password that you must verify that is your correct email cuz you dont have google or facebook stating yes this email is theirs, while reiterating how I already verified my email and I was met with the response "well your email isnt registered" which is asked "how is that possible if I was in the middle of setting up my profile and you guys sent me an email already that I used to verify my email..."dunno but its not registered"! I figured at this time that I would try again later cuz I had other things to attend to so I said "alright, whatever!" Then today not realizing that it was about the same time of day as the first time, I sign up again everything goes smoothly but I notice that my birthdate didnt take a number when I typed it in so I head straight to support to get this fixed cuz if i do win on this site...i would get denied redemption due to dates not matching my ID. Get to the support page where im informed that im second in the queue which would take a minute or less...11 minutes later...the name isnt important and we shouldnt single anyone out so I will call him Ms ALi COMb, WHITE racist...logs on says nothing for a minute or three, then a screen pops up asking me to rate the service received thru support, this is how i knew i was dealing with the same waste of an unfertile egg! So ive come to the conclusion that JackpotDaily is a Scam and is either based out of West Africa or out of sand tunnels in Iraq and is funding terrorist organizations and raising scammers both after their dad's finish pumping hatred for the US into their brown eye snightly! Mal.com for one loves those long nights with his dad right before the donkey punch goodnight...then dreams throughout the night of the fun games him and his uncle play while sucking on his fist in anticipation!!!

28. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JackpotDaily

Svar fra JackpotDaily

Hi, we’re sorry to hear about the difficulties you experienced with account registration and our support team. We understand how frustrating it can be to verify your email successfully and then encounter login issues, especially when you weren’t able to get the clear assistance you expected.

We also understand your concern regarding the incorrect date of birth, as accurate account information is important for the verification process. We apologize that your interactions with support did not provide the clarity or resolution you were looking for.

We take feedback about both technical issues and customer support seriously, and we’ll use your experience to help us identify areas where our registration process and support communication can be improved.

Thank you for bringing these issues to our attention.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Non payment run around won't give…

Non payment run around won't give information have screenshot of all interactions save yourself the headache do not play on this platform unless want to be dissatisfied and money thrown in the trash. Worst platform I've ever played todate!!

18. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JackpotDaily

Svar fra JackpotDaily

Hi, we're sorry to hear that you feel this way. We understand how frustrating it can be when things don't go as expected, and we take your concerns seriously.
We'd love to better understand your experience and look into any specific issues you may have encountered. Please feel free to reach out to our support team with more details so we can investigate further.
Thank you for sharing your feedback. We appreciate the opportunity to address your concerns.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Not like this review is even necessary…

Not like this review is even necessary considering they have an absolutely horrible rating already but... They deserve it so.

23. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JackpotDaily

Svar fra JackpotDaily

Hi, we're sorry to hear that you feel this way. We understand how frustrating it can be when things don't go as expected, and we take your concerns seriously.

We'd love to better understand your experience and look into any specific issues you may have encountered. Please feel free to reach out to our support team with more details so we can investigate further.

Thank you for sharing your feedback. We appreciate the opportunity to address your concerns.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I had no problems withdrawing 200…

I had no problems withdrawing 200 dollars. I deposited 9.99 and the gave me 30 I played back and forth for a couple of days then hit. I put in a withdrawal request on Father's Day and received my money this morning around 430 am. I would suggest getting verified before playing that way when you do or if you do win it won't be a hassle.

21. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Yes they close my account permanently…

Yes they close my account permanently yesterday without me asking them to close it because I was really close to winning and I seen that the jokers were about to hit on my game rigged website

20. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JackpotDaily

Svar fra JackpotDaily

Hello, we’re sorry to hear that your account has been restricted.

Accounts may be temporarily restricted due to security reviews, identity verification, payment issues, account information concerns, or other compliance checks. For security and privacy reasons, we are unable to discuss specific account details or review outcomes in a public forum.

Please contact our official support team and provide your registered email address along with any relevant notification you received. The team can review your account status and advise whether any additional information or action is required.

Thank you for your understanding.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fast redemption/no issues

Not sure where the negative reviews are coming from but I can confirm I’ve redeemed 2x now (once for $220 and now for $105) and faced no problems/issues. It’s usually instant redemption and goes to my account the next day. Great deals and games - no complaints here

16. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Can't get verified

Can't get verified! Says I need verified in red but there is t anywhere for me to start the process smh... Co tacted customer service and they were absolutely no help!

8. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JackpotDaily

Svar fra JackpotDaily

Hi, we're sorry to hear about your frustration and the time you've spent trying to complete the verification process. We understand how disappointing it can be to wait for an extended period without receiving a clear resolution.

After reviewing your account, our team has determined that we are unable to complete your identity verification due to certain security and compliance requirements. These measures are in place to help maintain a safe and secure environment for all our players.

We sincerely apologize for the delays and any confusion caused by the information you received during the process. We understand that clearer communication would have made this experience less frustrating.

While we are unable to share specific details regarding our internal review procedures, we appreciate your understanding and thank you for taking the time to share your feedback.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Waiting for redemption

Had hopes that this place was legitimate... I've been verified and have spent hundreds of dollars. I finally got a good win and tried to redeem. My redemption has been pending for 5 days now and support just tells me that it takes 10 days to process. I will not cancel my redemption and will wait out the remaining 5 days that is left of the 10 day processing time and see if i actually recieve my winnings.. until i get paid this will remain a 1 star rating. Good luck

Staying a 1 star review.... i had 10 k and they would not let me redeem

8. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JackpotDaily

Svar fra JackpotDaily

Hello, thank you for sharing your experience. We understand how frustrating it can be to experience a delay or issue with a redemption.

Redemption processing times may be affected by account verification, payment methods, banking processing times, or security reviews. If your redemption has exceeded the expected processing timeframe, please contact our support team with your registered email address, redemption amount, and redemption date so we can review the status in more detail.

If your redemption is marked as completed but the funds have not yet appeared in your bank account, we also recommend checking with your bank in case there is a processing delay on their end. Our team will do our best to help confirm the payment status and determine the appropriate next steps.

Thank you for your patience and understanding.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

If I could give negative Stars I would…

If I could give negative Stars I would this sight is a scam and then some it's easy to win but I can't seem to get the verification code for my phone number and I've talked with customer support numerous times about this and just get the run around so I've paid 9.99 and then 29.99 for packages and now I can't redeem because they won't help me with the phone verification my account says I'm verified but I'm obviously not so freaking pissed at this point SCAM SCAM SCAM

11. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JackpotDaily

Svar fra JackpotDaily

Hello, thank you for your feedback. We’re sorry that your support experience did not meet your expectations.

We understand that timely and clear communication is especially important when dealing with account, verification, or redemption issues. We truly appreciate your feedback and apologize for the inconvenience this has caused. Providing helpful and responsive support is important to us, and we’ll continue working with our team to improve our communication and overall support experience. If your issue still remain, please provide your information for us.

We are also continuously working to improve our support process, reduce repetitive communication, and provide clearer and more effective solutions.
Thank you for bringing this to our attention.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

They will reject your redemptions for…

They will reject your redemptions for no reason. I was fully verified. Met requirements. They sent my redemption back after waiting a week and a half. There are plenty other casinos that pay out and pay out quick. Don't play here. Scam

9. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JackpotDaily

Svar fra JackpotDaily

Hello, thank you for sharing your experience. We understand how frustrating it can be to experience a delay or issue with a redemption.

Redemption processing times may be affected by account verification, payment methods, banking processing times, or security reviews. If your redemption has exceeded the expected processing timeframe, please contact our support team with your registered email address, redemption amount, and redemption date so we can review the status in more detail.

If your redemption is marked as completed but the funds have not yet appeared in your bank account, we also recommend checking with your bank in case there is a processing delay on their end. Our team will do our best to help confirm the payment status and determine the appropriate next steps.

Thank you for your patience and understanding.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I’ve had a great experience with…

I’ve had a great experience with jackpotdaily. I won and redeemed multiple times without a problem, all usually within 24hrs. Customer support is very fast and quick to figure out problems. I won a good amount the other day and haven’t had an update on it so that’s the reason for 4 stars. I will update to 5 stars if it comes within the 10 day period they promise

UPDATE: I received the full amount after 5 business days. They had to re-verify me and needed some extra documents, but once my redemption was approved I received it in 8 hours. Hands down the best support, and best vip program out there. Highly recommend!

7. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

It's a complete scam

It's a complete scam. No rtp, over $200 no bonus at $.60 a spin. Don't trust them multiple visits no wins!!!!

5. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til JackpotDaily

Svar fra JackpotDaily

Hello, thank you for sharing your gaming experience.

We understand that extended losing streaks or periods of lower returns can be frustrating. Game outcomes are random, which means short-term results can vary significantly, including consecutive losing spins, fewer bonus rounds, or noticeable differences in gameplay over time. Game outcomes or winning probabilities are not manually adjusted based on individual player accounts.

We take concerns about game behavior and fairness seriously. If there is a particular game or session you believe behaved unusually, our support team can review the relevant details and help clarify what occurred.

Thank you for your feedback.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

There legit!

There legit. I withdrew over 5 xs takes about 2-3 days no problem. Great discount packages I don't know why the reviews are mostly negative. I personally love it!!

5. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

They are legit !!

I cashed out 2,700.00 and received it within 24-48 hours after approved. I had no issues with redeeming at all. I was verified when I first signed up so redeeming was not a problem.

2. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv