icon.amsterdam Anmeldelser 280

TrustScore 1.5 av 5

1,3

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Seit Anfang Juni habe ich eine Bestellung storniert, die nie versendet wurde, da unmittelbar nach dem Kauf storniert. Die Erstattung meines Gelds ist nie erfolgt, ich habe Paypal jetzt eingeschaltet,... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

ik heb voor €320 besteld en grotendeels verkeerde maat, wel prima kwaliteit overigens. Dus wilde ik retourzenden. Nu lees ik dat ze failliet zijn. Dan moet je dus niet retourzenden want curator moet v... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Wat een Asociaal bedrijf. Slippers voor mijn man ,€109 , heeft lastige voeten ,dus sorry Retour,gedaan, netjes aangemeld, zelf niet gezien, blijkt dat ik op kado bon heb geklikt, ook belachelijk dat... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ze adverteren misleidend en leggen de bezorg- en retourkosten volledig bij de consument, ja jij en ik dus. Er wordt geadverteerd dat de maatvoering normaal valt, waarbij ik qua bouw wel op de... Vis mer

1,3

Dårlig

TrustScore 1.5 av 5

280 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Koop hier niets

Mijn kleding is 3 weken geleden geretourneerd maar ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Heb al meerdere mails gestuurd. Koop hier niets.

6. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Crooks and scammers

Very poor
Do not order from them
They are crooks and scammers
They do not tell you about the customs duty.
I refused to pay this and returned my goods I have waited 6 weeks and no refund in sight just generic email stating they are sorry I am frustrated, too right I am frustrated I’m out of pocket
Please do not purchase if you value your money.

24. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 4 av 5 stjerner

Erfahrung Support

Ich möchte mich Mal positiv über den Support äußern. Es gab Probleme mit der Anpassung der Zahlung nach einer Retoure. Ich habe bis Kontaktformular mit dem Support aufgenommen, Rückmeldung kam in weniger als 12h und Problem wurde trotz Weihnachtsfeiertagen innerhalb von 72h gelös4

27. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Worst company and customer service ever .

Posting on behalf of my son who was a first time Customer …and is now a NEVER AGAIN CUSTOMER,I SHOUT LOUD …….DO NOT ORDER FROM ICON AMSTERDAM .. , customer service is completely rubbish ,I would even say incompetent especially returns , and all communications 1st package got stuck in customs, now returning to me after £15 postage no assistance from Icon , 2nd parcel contacted icon as found sizes not that accurate asked for assistance to return email said yes.. we can help you .. 15 emails later still been aired worst customer service ever I now have 6 pairs of trousers at a cost of £200 that don’t fit .. way to go Icon ,this has been going on from November and December I would never buy from I con Amsterdam’s if they were the last company that sold clothing. I recommend to everyone no to buy from Icon Amsterdam , so much hassle, I only left 1 star as I had to leave something to post , Personally it would be minus 10..

18. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Der schlechteste Support und die…

Der schlechteste Support und die schlechteste Kommunikation die ich je im Internet gesehen habe. Habe am 19.11.2025 eingekauft. Ware soll am 25.11.2025 verschickt worden sein. Heute haben wir den 25.12.2025 und das Paket ist noch immer nicht da. Seit dem 11.12.2025 keine Reaktion mehr vom Verkäufer. Habe seit dem 4 Mails geschickt ohne Reaktion. Nun habe ich Paypal eingeschaltet.

25. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Niet kunnen leveren, ook geen geld terugstorten

Op de site 2 broeken besteld en betaald op zondagavond. De volgende ochtend vroeg al een mail dat deze niet leverbaar was. Vraag of ik geld terug wilde of een tegoedbon met extra tegoed. Dit leek dus heel netjes. Echter, sindsdien ben ik 5 mails verder (vanuit mij) krijg ik nergens meer reactie op en heb ik ook mijn geld niet terug. De enige reden dat ik hier bestelde was omdat mijn vriend heel blij was met een bepaalde joggingsbroek. Er wordt dus blijkbaar soms wel geleverd, maar daar blijft het lijkt het bij. In mijn geval is het doodstil vanuit hun en na het lezen van de reviews ben ik bang dat ik naar mn geld kan fluiten. #aangifte

14. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

DOE HET NIET!

Eerste bestelling was leuk, 1 wk later bij bestelling 2 gaat veel fout. Geen bestelbevestiging ontvangen, pakket kom t binnen, geen pakbon. En een broek die niet past, deze moet retour maar hoe.
Met veel moeite een order nummer ontcijfert op de doos. Een persoon reageert op mijn meerdere mails, daarna niets.

Dan krijg ik wel een bevestiging dat het retour binnen is. Helaas wordt mijn betaling via Klarna tot op heden niet aangepast, dus ik moet nu betalen voor iets wat ik niet heb..
Het gebrek aan communicatie is belachelijk, ik hoor later pas dat de eigenaren blijkbaar in Dubai zijn gearresteerd vanwege duistere praktijken.
Had ik dat eerder geweten!

1. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Heel erg slecht

Heel erg slecht, dit ben ik zeker niet van ze gewend wacht nu al meer dan een maand op reactie van ze !!!

24. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Pullover bestellt

Pullover bestellt, Lieferzeit war lange aber okay. Ware hatte anfangs echt ein guten Eindruck gemacht, nur leider lösen sich die Fäden bereits nach einem Waschgang und das im Schongang extra für Baumwolle. Reklamieren nahezu unmöglich.

20. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Geen pakket ontvangen. Klantenservice matig

Bestelling geplaatst. Zou vervolgens bezorgd zijn? Afgeleverd afgevinkt maar niks ontvangen. 3x contact gezocht met de klantenservice, 1x reactie gekregen met de vraag om welk bestelnummer het ging. En sindsdien niks meer gehoord. (2 weken verder)

5. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

PLEASE DONT NOT BUY

I am not one for leaving reviews. HOWEVER, please no one order from this company. They are absolute frauds. Messed me around for over a month and then UPS say I need to pay £60 to receive the parcel due to shipping costs.

DO NOT BUY FROM ICON AMSTERDAM

16. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Je suis très déçu de ne pas avoir reçu des articles en stock !!

Je suis très déçu de ne pas avoir reçu ma commande. A la place j'ai reçu un remboursement alors que les articles sont en stock. Je les avais achetés pendant le black friday à des prix très bas, j'ai demandé à plusieurs reprises au service client de m'envoyer les articles pendant qu'ils sont encore en stock. Personne ne me répondait... Ils sont actuellement encore en stock mais à des prix normaux et bien sûr ils ont préféré me rembourser plutôt que de m'envoyer les articles !!

22. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Hidden Fees. Dodging Customer Support

Wanted to give this company a shot. US buyer. There was NO mention of fees/tarrifs/anything of that nature. Bought a top and some jeans. $80. A fair price. Then I received a notice from UPS that there was another $80 in fees.

THIS WAS NEVER DISCLOSED

So I email support, since they don't have a phone number. They inform me that its the buyers responsibility. I told them im not paying it. So I go back to UPS to return it. They tell me its going to be $280 to ship it back. Obviously, im not paying that. UPS said to reach out to the seller to see if they'd pay return shipping.

I emailed icon amsterdam, who had responded previously, but for 3+ days now they have dodged my emails.

This place is such a scam. Ive ordered from international companies before without issues.

BE TRUTHFUL ABOUT ANY HIDDEN FEES. If I had known there was additional fees, I would not have purchased.

Shit tier customer service. Even if the clothes are amazing, they arent worth $160 for some jeans and a top.

AVOID THESE SCAMMERS. I even posted on their FB and they deleted my comments

11. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

TARIFFS

This is an absoloute dumpster fire of a company. They don't provide you with tracking, then make you pay import tariff once the package lands in the US.

Customer service is also not helpful whatsoever. DO NOT BUY HERE

10. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Didn't think I'd end up wearing the…

Didn't think I'd end up wearing the fabio crewneck this much, but it's honestly become a daily thing. Fits bang on the shoulders and, thank god, it doesn't itch. I chuck it on for work or just heading out and it always looks decent. Not flashy, just easy and proper comfy.

2. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Al 3 maanden op mijn refund aan het…

Al 3 maanden op mijn refund aan het wachten. Krijg amper reactie op mijn mailtjes, als er een reactie komt laten ze weten dat het geregeld wordt. Nu dus al 4x deze response gekregen. Waardeloos bedrijf dat geld van je steelt.

9. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Achtung bei dieser Firma!!!

Achtung bei dieser Firma!!!

Ich habe vor fast 4 Wochen bestellt. Nachdem ich nach 2 Wochen noch immer keine Rückmeldung zum Versandstatus erhalten hatte, wollte ich die Bestellung stornieren. Seit weiteren 2 Wochen versuche ich nun, eine Bestätigung der Stornierung zu bekommen und mein Geld zurückzuerhalten – bisher ohne Erfolg.

Inzwischen habe ich American Express eingeschaltet.

Ich kann nur dringend davon abraten, dort zu kaufen.

9. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Er denne virksomheten din?

Ta over profilen og bli bedre kjent med kundene dine med gratis tilgang til Trustpilots verktøy.

Opprett konto gratis

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv