Wij kochten beschermhoesjes voor stoelpoten. Trekt op niks, na korte tijd onmiddellijk kapot. De beschermrondjes komen los van het plastiek, de lijm kleeft aan de vloer. Kortom, 100% pure brol, zoals... Vis mer
Selskapet har svart
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Wij kochten beschermhoesjes voor stoelpoten. Trekt op niks, na korte tijd onmiddellijk kapot. De beschermrondjes komen los van het plastiek, de lijm kleeft aan de vloer. Kortom, 100% pure brol, zoals... Vis mer
Selskapet har svart
Schandalige bedriegers !! Blijf weg van dit bedrijf !! KOOP ER NIETS !! Veel beloven , maar geen gerespecteerde afspraken ! Bestelling én betaling gedaan op 2 december ' 24 . Levering zou plaa... Vis mer
Beste slachtoffers van Plek en Hutsen.nl (het is een bedrijf), Zet aub ook een melding uit bij de ACM en Reclame Code Commissie. Alleen dan kunnen dit soort misleiders/oplichters gestopt worden. E... Vis mer
Eind augustus 2 badmatten bij Hutsen gekocht voor 30 euro. Werden pas na paar weken geleverd. Waren stuk kleiner dan verwacht. Badmatten waren na 2 keer op 40 graden wassen kapot. Onderkant gekrompen... Vis mer
Onze producten zijn speciaal gesorteerd voor het beste gemak en betaalbare prijs. Wij hebben unieke producten met een hoogwaardige kwaliteit. Klanttevredenheid staat bij ons centraal. Bekijk onze verschillende collecties, en vind producten die bij jou passen!
Wolga 9 D, 2491BK, 's-Gravenhage, Nederland
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Har svart på 19 % av de negative anmeldelsene sine
Svarer vanligvis i løpet av én måned
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Bedroevend slecht. Retouradres naar China hoewel het een Nederlandse webshop is! Ik kan niet anders zeggen dan dat het hier om oplichting gaat. Verbijsterend dat deze webshop kan blijven bestaan.
Produkt is totaal niet wat foto doet vermoeden.....oplossing 20 % korting op volgende aankoop 🤣🤣alsof ik er ooit nog wat zou bestellen
Kwaliteit zeer slecht. Goedkope rommel voor een hoofdprijs.
Slechte service. Retourneren onmogelijk omdat de transportkosten de waarde van de artikelen overstijgt.
Niet aan beginnen.
Double egg poacher 26,95 2 stuks, is oplichting, zelfde bij aliexpress 5,09 p stuk. Retourkosten china voor de klant.
Levertijd zou 1 dag zijn bleek weken te zijn. Zo ga je niet met mensen om.
Siliconen wc borstel gekocht €29. Het ophangsysteem Is niet te bevestigen! Ook de onderkant van de borstelhoudern past niet dus is niet te bevestigen! Waardeloze troep uit China! Koop nooit bij dit bedrijf! Het zijn oplichters pur sang! Dit soort shippingbedrijven proberen snel door troep te verkopen hun zakken te vullen!! zouden verboden moeten worden!! je geld krijg je nooitmeer terug!! Lees a.u.b. eerst de Trustpilot voor je iets besteld bij dit soort oplichters!
Beltcover gezien op FB, dacht echt leder, een sieraad om aan mijn riem te hangen met tools erin, kosten €18,50, verzendkosten waren er geen dus, besteld, afrekenen, iets meer dan € 22,00, maar ja het was echt leder van koeienhuid, dus, toch maar besteld, bericht gestuurd waarom ze adverteren met geen verzendkosten, dat was alleen als je boven de € 19,00 zou zitten met afrekenen, ok,.. niet goed gelezen dacht ik, dus,.. laat maar komen,.. kreeg mooi informatie over waar het pakketje zich bevond en dacht, bijna binnen,..
Vandaag was het dan zo ver, de Beltcover, werd met DHL gebracht en ik popelde om het uit te pakken,..
Man wat een nep beltcover,. echt leer,.. het kon karton zijn, rook nog niet eens naar echt leder, wat een nep ding en dat voor iets meer dan € 22,00, mijn vrouw zei al tegen mij : heb je al eens bij Temu gekeken ,.. daar kosten ze € 7,00, precies dezelfde Beltcover als bij Hutsen.nl,.. verschrikkelijk hoe de Beltcover er in het echt uit ziet, lijkt nog niet eens op de afbeelding, heb het opgepakt en gelijk in de prullenbak gegooid, het is nog te min om aan de riem te hangen, wat een prul,.. bah bah,.. heb Hutsen.nl dan ook direct een bericht gestuurd, dat het gewoon nepleer is en dat het een schande is dat ze het durven te verkopen,.. alles komt uit China en je kunt het retour sturen maar dan moet je wel de verzendkosten van € 13,65 betalen en je moet 16 weken wachten voor je jou € 18,00 terug betaald krijgt, als dat al gebeurd,.. gewoon een bedrijf wat zelf de spullen bij Temu besteld en doorstuurt naar de klant, echt een schande,..
Wat een teleurstelling. Artikel viel tegen, dus wilde ik het retourneren. Ja, naar China, maar dat stond nergens! Ik heb het bij klarna aangegeven, als zij niets kunnen betekenen, doe ik aangifte bij de politie!
Dropshipping zou echt verboden moeten worden!!
Op 21 augustus heb ik een negatieve ervaring gedeeld. Het geleverde product dat ik bijna 40 euro heb betaald, heb ik elders gevonden voor een prijs tussen 12 en 17 euro! Na de publicatie op Trustpilot, kreeg ik een "aanbod" van Hutsen. Mijn advies op Trustpilot verwijderen in ruil voor een korting van 15%!
Er moet paal en perk gesteld worden aan dit soort handelspraktijken, waarbij de klant in de kou wordt gezet. Blijkbaar denkt dit soort bedrijf de europese regelgeving omtrent consumentenbescherming niet te moeten respecteren.
Ondertussen zit ik opgescheept met een artikel van minderwaardige kwaliteit.
een handstofzuiger gekocht. Dat toestel werkt niet naar behoren. Heb om een oplossing gevraagd en ze sturen u gewoonweg wandelen. Willen niet retourneren of terugbetalen. Na 14d zeggen ze dan dat de reclamatieperiode reeds verstreken is. Niet kopen daar.
Verpakking beschadigd.
Product niet zoals gedacht !
Niet bereikbaar per telefoon in Nederland.
Steeds dezelfde standaard mail terug .
Oplichters !!!!
Trap er niet in. Dit is een dropshipper. Dit bedrijf zit in China en levert troep. Retourneren moet op eigen kosten naar China, product komt nooit aan en naar je geld kun je fluiten. Schande dat Facebook dergelijke advertenties toelaat. Ook Facebook is hier medeverantwoordelijk voor het faciliteren van deze oplichters.
Eierkoker voor gepocheerd ei in microwave te maken gekocht. Puur weggesmeten geld want dit toestel kan gewoon geen klassiek gepocheerd ei leveren, hoogstends een hardgekookt klein soor omelet. Dit is echt chinese brol en oplichterij.
Commandé un produit en toute confiance, produit payé !!... et produit JAMAIS reçu !!! 'Grande' société de mon avis.

Svar fra hutsen.nl
Een vacuumstofzuigertje besteld en wat heb ik gekregen?
Een intertoyszuigertje voor kinderen en niet degene waar ze mee adverteren!!!

Svar fra hutsen.nl
Eindelijk na 2 maand geleverd dus voor iedereen kritiek leveren in openbaar werkt bedankt

Svar fra hutsen.nl
Een teleurstelling , de foto vd badmat op de website ziet er veel belovend uit maar , geef een dikke 0 , anti slip onderaan niks van , zal de bovenkant zijn die zij bedoelen , mat is flinder dun , kunnen op deze manier gemakkelijk 1+1 geven , algemeen gezegd dit product is niets waard en zuiver geld gewin

Svar fra hutsen.nl
Het zijn gewoon oplichters. Betaald voor een produkt, maar nooit ontvangen.
De meeste reviewers waren teleurgesteld over hun algehele ervaring. Consumenten zijn over het algemeen ontevreden over verschillende aspecten van hun interactie met het bedrijf, waaronder bestellingen, contact met de klantenservice en de kwaliteit van de producten. Veel mensen hebben problemen ondervonden met hun bestellingen, zoals het niet ontvangen van producten of lange wachttijden. Bovendien zijn er klachten over de klantenservice, waarbij reviewers aangeven dat het moeilijk is om contact te krijgen met het bedrijf en dat reacties op vragen traag of onbevredigend zijn. De kwaliteit van de producten wordt ook bekritiseerd, waarbij consumenten stellen dat de producten niet overeenkomen met de beschrijving of van slechte kwaliteit zijn. Er zijn meldingen van problemen met de bezorgservice.
product aangekocht in maart'25, nooit ontvangen. We zijn ondertussen juli'25! na meermaals contact via info @hutsen.nl , telkens hetzelfde antwoord van een bepaalde 'Angel', wat duidelijk een chat robot is...
Handstofzuiger bestelt bijnHutsen, waardeloos product,lijkt wel kinderspeelgoed, terugsturen is geen optie,te duur naar China, Stom dat ik er bij ingetrapt ben, waarschuw iedereen,dit zijn boevenen oplichters,dus wees gewaarschuwd. HUTSEN side zijn oplichterst
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.