Wij kochten beschermhoesjes voor stoelpoten. Trekt op niks, na korte tijd onmiddellijk kapot. De beschermrondjes komen los van het plastiek, de lijm kleeft aan de vloer. Kortom, 100% pure brol, zoals... Vis mer
Selskapet har svart
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Wij kochten beschermhoesjes voor stoelpoten. Trekt op niks, na korte tijd onmiddellijk kapot. De beschermrondjes komen los van het plastiek, de lijm kleeft aan de vloer. Kortom, 100% pure brol, zoals... Vis mer
Selskapet har svart
Schandalige bedriegers !! Blijf weg van dit bedrijf !! KOOP ER NIETS !! Veel beloven , maar geen gerespecteerde afspraken ! Bestelling én betaling gedaan op 2 december ' 24 . Levering zou plaa... Vis mer
Beste slachtoffers van Plek en Hutsen.nl (het is een bedrijf), Zet aub ook een melding uit bij de ACM en Reclame Code Commissie. Alleen dan kunnen dit soort misleiders/oplichters gestopt worden. E... Vis mer
Eind augustus 2 badmatten bij Hutsen gekocht voor 30 euro. Werden pas na paar weken geleverd. Waren stuk kleiner dan verwacht. Badmatten waren na 2 keer op 40 graden wassen kapot. Onderkant gekrompen... Vis mer
Onze producten zijn speciaal gesorteerd voor het beste gemak en betaalbare prijs. Wij hebben unieke producten met een hoogwaardige kwaliteit. Klanttevredenheid staat bij ons centraal. Bekijk onze verschillende collecties, en vind producten die bij jou passen!
Wolga 9 D, 2491BK, 's-Gravenhage, Nederland
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Har svart på 19 % av de negative anmeldelsene sine
Svarer vanligvis i løpet av én måned
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
kussen besteld na enige tijd wachten ontvangen op 6 mei en jawel blijkt weer goedkope namaak uit china te zijn fotos op de site doen voorkomen dat het een grote kussen is in werklijkheid klein dun en volledig niet wat op hun site gesuggereerd wordt retour kan op eigen kosten ...jawel naar china retour kosten zijn al duurder dan wat het kussentje gekost heeft en dan moet je maar hopen dat het ook nog aan komt ook
raar dat klarna dit soort bedrijven blijft steunen maar helaas
Eigen schuld mensen 😂🤣😂
Ik doe alles via klarna dus ik ben safe💪
En mensen die klagen over Chinezen rommel ,,,, de halve wereld komt uit China , je tv je telefoon en ga zo maar door.
En dan nu de tip van flip,,,,,,,
Eerst revieuws lezen voordat je ergens besteld.
En nu een tip van mij ,,,,
Kijk nooit direct in de zon ,tenzij je goeie zonnebril heb , van temu ofzo 😂🤣😂🤣😂
Volledig niet tevreden . Geen levering na kann wachten. Excuses, excuses maar geen bestelling ontvangen. Nog klachten van andere gehoord. Volgens mij niet betrouw
1 ster is al te veel, kreeg ophang planken met 2 mannetjes, maar Jesus wat een plastic troep , mannetjes laten steeds los en zijn snel stuk, me dochter zag ze op Temu voor 5 € ik heb € 25.95 betaald voor 2. Die € 5 van Temu is al te veel betaald, Hutson haalt ze ook gewoon uit China, das snel verdiend . Koop hier niet zou mijn advies zijn
Artikel door omstandigheden niet kunnen ophalen bij PostNL punt.
Het is retour gezonden. Blijkt niet het goede retour adres te zijn. Moet terug naar retour adres in China. En dan ook nog voor eigen kosten.
Meerdere keren mail contact gehad, er is nu een oplossing van 20% compensatie van het eigenlijke bedrag. Ben daar dan maar mee akkoord gegaan. Ookal heb ik het artikel niet . Niets meer op gehoord.
Dus weer contact te hebben opgenomen. Weer de zelfde standaard mail met de mededeling dat het artikel in het PostNL punt ligt.
Toen gekeken of ze telefonisch te bereiken zijn. NEE dus, je krijgt gewoon een bandje die je verwijst naar de website. Daarna wordt de verbinding verbroken.
Wat een ongelooflijk slecht bedrijf, zijn alleen op winst uit. En klant vriendelijk??? ÈCHT NIET Koop nooit iets bij dit bedrijf, is oplichting.
Had zo'n hand stofzuiger besteld kreeg Chineze rommel deed totaal niet wat er in de advertentie stond gewoon troep dus kijk aub uit dit is allemaal fake dus nooit maar dan ook nooit iets bestellen bij deze oplichters !!!!!!!!!!!
Zwaar slexht bedrijf!! Niks kopen!! -6 sterren ipast beter bij dit bedrijf. Stoelpootbeschermers universeel besteld... universeel? Op het filmpje past het allemaal prima.
Terugsturen? Ja dat kan, 22 euro a.u.b!
Let op! Mooie reclames, maar heel slecht retourbeleid. De gekochte spullen moeten - als je wilt retourneren- op gestuurd worden naar China. Kosten:€ 26,00. Heel leuk als je iets hebt gekocht van € 30,00.
Na veel heen en weer gemaild te hebben niets opgeschoten. Wij bestellen niets meer bij Hutsen!!
Vreselijk bedrijf. Ze verkopen troep uit China wat niet overeenkomt met beschrijving. Als je wil terugsturen moet je het naar China sturen en zelf de verzendkosten van ruim 20 euro betalen, ondanks dat het product niet voldoet. Heel veel gemaild hierover, maar ze reageren steeds hetzelfde. Lezen mijn mail niet, bekijken mijn foto’s niet. Bellen is niet mogelijk.
Eigenlijk geen 1 ster maar een min ster.
Badmat besteld, volgens alle filmpjes op facebook en instagram moet het een mooie dikke absorberende mat zijn,
Maar het blijkt een dun synthetisch matje te zijn totaal anders dan wat ze beloven. Terugsturen kan, naar Azië, op eigen kosten.
Miskoop van het jaar.
Une étoile est encore de trop !
J’ai acheté des coussins ergonomiques !
C’est une catastrophe, très mauvaise qualité, une odeur désagréable que je ne peux m’en servir. Pas d’étiquette de conformité européenne.
Et pour renvoyer l’article c’est en Chine 74,90€ pour des coussins achetés 29,95€. Après vérification ils sont en vente sur Shein à 14,95€ pour les 2 !!
De l’arnaque !!
Stoeldoppen gekocht, ze komen laat en blijken waardeloos. Vilt laat na een week al los. OntHUTSENd slechte troep
Een heel slecht bedrijf, leveren incompleet materiaal en zijn niet telefonisch te bereiken. Levering duurt ook veel langer dan aangegeven. Zit nu met een accumachine zonder accu en lader. misleidende reclame op tic tok
Nooit meer daar bestellen.
Sturen mij een kapotte speelbal (zelfrollend, "hele winter plezier voor de hond", maar de winter is alweer voorbij en de bal doet nog steeds niks!) voor de hond, reageren vervolgens opzettelijk traag op mijn emails, ik moest foto's en een video sturen van de kapotte bal! (alsof dat helpt) en vervolgens krijg ik 10 dagen later(!) de absurde reactie dat hun 14 dagen retour termijn al voorbij is en ik geen restitutie meer krijg!
Ook bieden ze zogenaamd geen gratis retourzending aan voor hun kapotte artikelen die ze naar jou als klant opsturen, hiervoor moet je als gedupeerde klant dus ook nog eens voor betalen. Moet niet gekker worden!
Ze vertragen/ uitstellen opzettelijk het contact zodat ze vervolgens kunnen aangeven dat de 14 dagen retourtermijn inmiddels voorbij is en dat je geen restitutie meer krijgt.
Je krijgt door hun schuld niet eens de kans om binnen 14 dagen te acteren, want je weet niks, er zit geen retourlabel/ informatie in de verpakking.
Er wordt helemaal geen informatie gegeven waardoor je wordt gedwongen te mailen.
Dit is oplichting!
Tevens heeft de 14 dagen retourtermijn niks te maken met een klachtretour, dit is irrelevant.
Volgens consumentenwet valt dit onder ondeugdelijk product klacht en heeft niet binnen de 14 dagen retourtermijn te vallen.
Je wordt dus ook nog eens vals geïnformeerd.
Een fatsoenlijk online bedrijf kent de (consumenten)wet en houdt zich daaraan.
Ik heb een werkende speelbal voor de hond besteld voor €23,- (!) en mag als klant verwachten dat het bestelde artikel doet wat het beloofd en hoort te doen. maar deze doet helemaal niks!
Dacht ik even snel een leuk speeltje voor de hond te bestellen via Facebook. Nooit meer!
Ik adviseer iedereen die opgelicht is door deze bende ook een melding te maken bij het ACM.
Tevens zal ik bij uitblijven van mijn geld of vervangend werkend product, aangifte doen bij de politie van oplichting. de vele negatieve reviews spreken voor zich.
Goederen retour sturen kan alleen naar China, voor veel geld. Hutsen weigert Nederlands retouradres te verstrekken. Dit zijn ze bij wet verplicht! Dus koop niets bij Hutsen. Ik ben ondertussen naar Nietbezorgd.nl gestapt. Klacht wordt nu doorgezet naar legal partner de Schout Gerechtsdeurwaarder.
Slecht heel slecht bedrijf!!! 21 december bestelling geplaatst en tot op heden nog steeds niks binnen, volgens Hutsen moest ik het allang binnen hebben waardoor ik ze wel even moet gaan betalen, inmiddels hebben die oplichters zelfs al incasso op me afgestuurd.
Universeel maar past niet!
Retourneren moet naar China wat meer kost dan geld terug krijgen. Pure oplichting!
In een wereld waarin we duurzaam moeten zijn word ik verplicht om de doppen weg te smijten. Een schande!!
Ben er al.maanden er mee bezig
Ik heb er 55 euro voor betaald
Niks.ontvangen moeet ik bij de buren en alles kijken niks
Ik.zou het geld terug krijgen
Maar nog steeds niks gehad
Gaan ze opeens een nieuwe op de post doen terwel.ik ben verhuist
Voor € 40 besteld NIETS ONTVANGEN.
SLECHT BEDRIJF
Dat ze mogen adverteren.
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.