Hunkemöller Anmeldelser 1 315

TrustScore 2.5 av 5

2,4

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Kjøpte noen truser for litt tilbake, 7 truser til en redusert pris. Jeg er fornøyd med rask levering, enkelt å bestille og å betale igjennom klarna. Jeg er ikke fornøyd med kvaliteten på trusene, veld... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Pakken min er ikkje kommet fram på over 1 måned, og kundeservice har ikke svart meg på nokre av mine henvendelser over fleire kanaler. Kundeservice på telefon slapp meg aldri forbi automatisert stadie... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bestilte varer på tilbud, fikk bekreftelse. Etter en stund kom mail om kansellering av bestilling fra deres side, og noen dager senere kom faktura for bestilling som ble kansellert. Får ikke svar fra... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

2,4

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

1k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 28 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av to uker

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Inkompetent og avvikende kundeservice!

Bestilte en hjemlevering med PostNord. Den setningen er nok til å sende ned frysninger alle og enhver med deres erfaring sin rygg. Hunkemöller presterte å sende bestillingen min uten mitt telefonnummer som både er på min profil, og som jeg la til under bestilling så PostNord ikke kunne kontakte meg for hjemlevering, så jeg fikk aldri hjemlevert pakken min. Prøvde å kontakte Hunkemöller på telefon med alle mulige tastevalg, men de sa bare at de ikke hadde kapasitet med sånn pre-recorded melding i åpningstiden. Kontaktskjema fungerer ikke å sende uansett nettleser og med adblocker av. Chat tjenesten er ingen steder å finne til tross for det jeg skrev i siste setning. Kan trygt si at Hunkemöller har stengt enhver mulighet til å kontakte dem utenom å møte opp i fysisk butikk. PostNord sa jeg måtte kontakte dem for å opplyse dem om at dem ikke hadde sendt hjemlevering med mitt telefonnummer, men de lar seg ikke kontakte! Aldri bestill derifra hvis du vil ha hodepine!

19. april 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Over 1 måned ventetid. Dårlig service

Pakken min er ikkje kommet fram på over 1 måned, og kundeservice har ikke svart meg på nokre av mine henvendelser over fleire kanaler. Kundeservice på telefon slapp meg aldri forbi automatisert stadiet, og bare la på da alle kundebehandler tydeligvis var opptatte. Svært missfornøyd med service fra kundebehandling, og vet fremdeles ikke kor pakken min er eller når/om den kommer fram.

6. februar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Veldig dårlig kundeservice

Veldig dårlig kundeservice, anbefales ikke!
De driter i om feilen ligger til dem og ingen kompensasjon for feilsendte varer. En feil de gjør hele to ganger.

30. november 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

VERSTE KUNDWSERVISE

VERSTE KUNDWSERVISE!

Jeg kjøpte ett pysj for 2 måneder siden, brukte den maks 3 ganger... det så ikke ut! sendte bilde og alt til de! det ble sykt mye tulle mail fra deres side og mente de hadde sendt meg mail tidligere noe de absolutt ikke hadde! til slutt så kom de frem at jeg hadde vasket den feil og får 20 % rabatt på neste kjøp! JEG HADDE ALDRI VAKSET PRODUKTET! De tar deg ikke seriøst og bryr seg ikke om du er fast kunde eller hva det måtte være! Snakket med de på tlf. også lite koselig. Jeg har aldri opplevd noe så dårlig kundeservise. jeg har ventet på ett svar i over 2 måneder og svaret var "her har du 20% rabatt på neste kjøp" kan ikke tro at de er seriøse....

30. november 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

Dårlig kvalitet

Kjøpte noen truser for litt tilbake, 7 truser til en redusert pris. Jeg er fornøyd med rask levering, enkelt å bestille og å betale igjennom klarna. Jeg er ikke fornøyd med kvaliteten på trusene, veldig tynt stoff, den første trusen jeg brukte ble ødelagt samme dag.

13. juli 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hunkemöller

Svar fra Hunkemöller

Tak for din feedback og anmeldelse.
Vi er kede af at høre omkring denne oplevelse du har haft. Vi vil gerne høre mere om din oplevelse, derfor håber jeg du vil sende en mail omkring denne oplevelse til vores kundeservice.

Du kan sende oplysningerne til kundeservice.dk@hunkemoller.com. Vi ser frem til at høre fra dig og se nærmere på denne sag. Vi ønsker dig en dejlig dag. Med venlig hilsen - Hunkemoller

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bare «litt forsinket»

Hadde det gått an å gi null stjerner, eller trekke fra ti stjerner, hadde det vist litt mer nøyaktig hvor misfornøyd jeg er med Hunkemøller.

Den 30 mars kjøpte jeg to bikini truser fra Hunkemøller som skulle matches med lik bikinioverdel fra Hunkemøller som jeg kjøpte på Zalando og mottok etter 3 dager.

Bikini underdelene skulle sendes fra Sandvika Storsenter som er 30 min unna. Iflg nettsiden skulle det sendes med DHL. Så går dagene, og ukene. Jeg henvender med til Hunkemøller for å høre hvor pakken blir av. Jeg får ikke noe svar. Det går noen dager og jeg skriver til Hunkemøller igjen. Fremdeles ikke noe svar. Det er her jeg skjønner at Hunkemøller bare er staffasje og blonder som skjuler et svært useriøst firma. Tredje gangen jeg henvender meg til Hunkemøller får jeg endelig svar. Da hadde det plutselig dukket opp en bestilling til på samme bikini underdel på mine sider, og det er ikke jeg som har bestilt FIRE underdeler! Jeg har bare en bakende. Selvfølgelig spurte jeg om dette også, i tillegg til flere andre spørsmål.

Vel… jeg fikk ikke svar på alle spørsmålene mine, bare ett. Dette er svaret: «Jeg beklager men pakken din er desverre litt forisnket men den ble oppdateret d.19.04.23 så den er på vei, sender deg info her.» under denne setningen var det en link til post Nord.

Når Hunkemøller har en leveringstid på 3-4 virkedager som de skryter av på hjemmesiden sin, synes jeg at 22 dager ikke er «litt» men derimot skrekkelig forsinket. (Det var da. Nå er den 34 dager forsinket!!!)

Så går april måned også. Jeg ser at pakken jeg skulle få fra Sandvika nå befinner seg i Danmark av alle steder. Deretter blir den sendt til Sverige. Så blir den feilsortert, og så står det at den er under transport. Den har vært under transport i mange dager allerede, (i følge sporings appen) men det står ikke HVOR den er på vei til: Finland? Nigeria? Island? I og med at en pakke fra Norge, som skal til Norge blir sendt Norden rundt, burde det muligens ringe noen bjeller hos kunde»service» at her er noe riv ruskende galt?

At Hunkemøller ikke har et system som plukker opp at varen aldri har nådd mottaker, slik at de sporentreks kan ta affære, er idioti. At kunden må skrive til dere flere ganger for å få kontakt, og at alt dere gidder å gjøre er å skrive EN setning tilbake (når jeg hadde flere spørsmål), er lavmål.

Nå betalte jeg via Klarna så forhåpentligvis sitter jeg ikke igjen med en regning og ingen varer, men hva med alle de som ikke tok Klarna?

Jeg sitter igjen med en bikini overdel til 400 og ingen matchende underdel. Jeg hadde gledet meg så utrolig mye til å ha ny fin bikini nå som solen har begynt å varme. Den var til og med i mine favorittfargen og overdelen sitter som et skudd! Men uten underdel får jeg aldri brukt den. Bikini trusene er utsolgt over alt. Alle butikker er tomme og lageret er tomt. Hadde Hunkemøller reagert på mine forespørsler og tatt affære første gang jeg kontaktet dem hadde de fått 5 stjerner fra meg. Istedet velger de å behandle kunden som det minst viktige, som resulterer i 1 stjerne, og at tusenvis av lesere av Trust pilot ikke vil komme til å handle mer hos Hunkemøller.

34 dagers leveringstid og fremdeles venter jeg på varene mine. Ikke engang en beklagelse har jeg mottatt.

30. mars 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hunkemöller

Svar fra Hunkemöller

Tak for din feedback og anmeldelse.
Vi er kede af at høre omkring denne oplevelse du har haft hos os, det er bestemt ikke vores service standard. Vi vil gerne høre mere om hvilken butik dette skete i og din oplevelse, derfor håber jeg du vil sende en mail omkring denne oplevelse til vores kundeservice.

Du kan sende oplysningerne til kundeservice.dk@hunkemoller.com. Vi ser frem til at høre fra dig og se nærmere på denne sag. Vi ønsker dig en dejlig dag. Med venlig hilsen - Hunkemoller

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Faktura for kansellerte varer

Bestilte varer på tilbud, fikk bekreftelse. Etter en stund kom mail om kansellering av bestilling fra deres side, og noen dager senere kom faktura for bestilling som ble kansellert. Får ikke svar fra kundeservice. Heldigvis brukte jeg Klarna.

11. juli 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hunkemöller

Svar fra Hunkemöller

Tak for din anmeldelse.

Jeg er meget ked af at høre at oplevelsen desværre kun kan give 1 stjerne, vi ønsker bestemt at give en bedre oplevelse end dette.

Jeg vil meget gerne høre nærmere om din oplevelse, for at se om der er noget jeg kan hjælpe med i denne situation. Jeg håber derfor at du vil tage dig tid til at skrive om din oplevelse til denne mail: kundeservice.dk@hunkemoller.com.

Jeg ser frem til at høre fra dig og se nærmere på sagen.
Rigtig god dag til dig.

Venlig hilsen Jessica, Hunkemöller.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Varene stemmer 100% overens med…

Varene stemmer 100% overens med forventet og levering stemte overens med det lovede

5. juli 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hunkemöller

Svar fra Hunkemöller

Tak for din anmeldelse.

Jeg er meget glad for at høre at du har haft en rigtig god oplevelse hos os, og at du derfor har givet os 5 stjerner. Tak fordi du har taget dig tid til at give os en anmeldelse, den værdsætter vi meget!

Rigtig god dag til dig.
Venlig hilsen Nova, Hunkemöller.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Langvarig proces

Det tager lang tid før varen kommer til afhentning i butikken, og man kan ikke spore sin pakke.

28. juni 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hunkemöller

Svar fra Hunkemöller

Tak for din anmeldelse.

Jeg er meget ked af at høre at oplevelsen desværre kun kan give 2 stjerner, vi ønsker bestemt at give en bedre oplevelse end dette.
Vi beklager at der var lidt ekstra leveringstid på grund af den ekstra stor mængde af bestillinger som vi har fået i denne sommersæson.

Har du yderligere kommentar, er du altid velkommen til at skrive om din oplevelse til denne mail: kundeservice.dk@hunkemoller.com.

Rigtig god dag til dig!
Venlig hilsen Nova, Hunkemöller.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Kansellerer pakken min og gir meg en…

Kansellerer pakken min og gir meg en rabattkode som gikk ut for 5 dager siden??? Ikke fått pengene tilbake heller🤷🏻‍♀️

22. juni 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hunkemöller

Svar fra Hunkemöller

Tak for din anmeldelse.

Jeg er meget ked af at høre at oplevelsen desværre kun kan give 1 stjerne, vi ønsker bestemt at give en bedre oplevelse end dette.

Jeg vil meget gerne høre nærmere om din oplevelse, for at se om der er noget jeg kan hjælpe med i denne situation. Jeg håber derfor at du vil tage dig tid til at skrive om din oplevelse til denne mail: kundeservice.dk@hunkemoller.com.

Jeg ser frem til at høre fra dig og se nærmere på sagen.
Rigtig god dag til dig.

Venlig hilsen Jessica, Hunkemöller.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Anbefaler

Selv har jeg aldri bestilt fra nettsiden, men er utrolig glad i produktene deres! God kvalitet og estetisk fint
Har som sagt ingen erfaring selv med bestilling hjem, men har tidligere bestilt til butikk. God service av de i butikk til å legge inn bestillingen og gratis frakt!

6. oktober 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hunkemöller

Svar fra Hunkemöller

Tak for din anmeldelse.

Jeg er meget glad for at høre at du har haft en rigtig god oplevelse hos os, og at du derfor har givet os 5 stjerner. Tak fordi du har taget dig tid til at give os en anmeldelse, den værdsætter vi meget!

Rigtig god dag til dig.
Venlig hilsen Mona, Hunkemöller.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Tre uker og venter fortsatt på leveranse av pakke

Tre uker er gått siden bestilling. Når jeg etterlyser pakken, er den sendt til Danmark. Hvordan er det mulig? Kommer til å boikotte Hunkemøller til de skifter ut Postnord.

8. juli 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Hunkemöller

Svar fra Hunkemöller

Tak for din henvendelse !
Vi har sendt en mail til dig.

Rigtig god dag

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Veldig dårlig kundeservice

Veldig dårlig kundeservice, bestillte fra der for noen måneder siden, mottok pakken og alt var greit. Men så for noen uker siden ble samme sum (1145kr!!!!) trekt fra konto en gang til uten at jeg har bestillt noe.. Har sendt 3 eposter, sendt melding på messenger og prøvd å ringe, men fått ingen svar....

6. april 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Handler aldri her igjen!!!

Vi kjøpte julegaver to to nieser på nettbutikken. Alle varene skulle være på lager. Etter at pengene var trukket fra konto og lenge etter bestillingen fikk vi beskjed om at den ene varen ikke lenger var på lager. De andre varene var sendt. Hadde vi visst at den aktuelle varen ikke var på lager, ville vi ikke bestilt i det hele tatt. I følge meldingen skulle vi få tilbakebetalt summen i løpet av 2-5 dager. 1 mnd etter har vi fremdeles ikke fått pengene. Vi kommer aldri til å bestille her igjen og sprer også det "glade" budskap videre til venner og kjente.

18. januar 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vis anmeldelser på alle språk. (1 315 anmeldelser)

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv