PARCELPOINT Anmeldelser 

228
•
TrustScore 2.5 av 5

2,7

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

If your seller using Hubbed, you best not choose that seller or good luck getting your package on time. Spot owners can simply refuse to accept packages and drivers simply will not care. the busines... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Hubbed.com.au never delivered my parcel. Three emails below I received in that order: 1. We have delivered your JB Hi-Fi parcel which is available for collection at our Service Hub 2. Team... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

After printing label, I dropped off my parcel at the Morris Street Compounding Chemist at Innaloo on a Sunday and even though the Aus Post section was not open, the lovelly attendant at the chemist ac... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Picked up my Amazon parcel from WOTSO Kogarah - really easy and convenient . Staff were friendly and helpful, and it's a handy location. Looks like it's a new pickup spot, but everything worked perfec... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Forretningstjenester
  2. også i
  3. Logistikk
  4. Pakkeskap

Skrevet av virksomheten

PARCELPOINT is redefining last-mile delivery with sustainable pickup and drop-off points—giving you smarter, more flexible choices. Powered by HUBBED.


Kontaktopplysninger

2,7

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

228 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,7

Alle anmeldelser

(228)

24 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Very easy system for pickup of parcels

Very easy system for pickup of parcels. Found it very intuitive.

23. juni 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PARCELPOINT

Svar fra PARCELPOINT

Thanks so much for leaving us your positive feedback. Glad to hear that you had a good experience

Vurdert til 1 av 5 stjerner

NEVER EVER USE HUBBED

My parcel has been stuck in there for 4 days now due to a fault with machine and they have no techs available to repair and can't give a time frame on repairs so I can access, this service is terrible

8. juni 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PARCELPOINT

Svar fra PARCELPOINT

Hi Tony - we'd like to apologise for this, please rest assured that this is a rare case. We've sent you a separate email to get more details. If you could please supply your preferred contact details and we can get more information from you so that we can resolve this.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Possibly not Hubbed's fault

Possibly not Hubbed's fault but the gifts I have purchased for my partners birthday have been unable to be accessed by the pin I received. Toll and 7eleven Australia have been no help just keep telling me it will be solved by the end of the day. Currently 3 days 1 left before her birthday

Is there a local contact for hubbed I can call?

3. juni 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Needlessly convoluted way to do something simple

Needlessly convoluted way to do something simple, no information is provided on the "sorry we missed you" card about where to pick up your parcel, you have to wait until they send you a text message later on despite tolls' website not saying that and saying the card should have the directions.

Then when you turn up to the parcel locker you need a pin, but were never given one, so you have to use a little qr code and input your tracking number to get the pin, but that doesn't work either, so you have to call up to get the pin while you stand awkwardly in a 7/11.

Why not just put the pin in the "the parcel is ready to be collected" message? And why not simply tell us where it's going to be and roughly when on the card?

The idea is great, the execution is rubbish

7. februar 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PARCELPOINT

Svar fra PARCELPOINT

Hi and thanks for your feedback. It's disappointing to hear that the system didn't work for you as expected. The process is generally seamless with no delays. Rest assured that 95% of the time the process is easy and straightforward. We have taken note of your experience to identify where the process may have failed you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Very poor system

Very poor. I have an authorisation to collect a parcel for my son. No-one needed to see it despite what you said. Then I logged in at the parcel collection machine (in our 7/11 store). I followed the prompts and had to 'pretend' I was my son. Then it wouldn't connect with the server so I had to ring your support desk. Then I had to login and get a PIN again. Finally, after about 10 minutes, it yielded my parcel. Simple thing to do, but you've made it very complex. You need to do much better than this.

17. januar 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PARCELPOINT

Svar fra PARCELPOINT

Thanks for your feedback. The usual process only requires a PIN to get your parcel as the login section is only for couriers to use. Unfortunately the server error message was caused by the fact that the team had to reboot the whole locker system in order for you to be able to open the locker. We will ensure that the team communicates this to consumers in future.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

If I could rate zero stars I would

If I could rate zero stars I would. Item was taken to a 7/11 collection point but was never sent a pin. Registered to get a pin - incorrect or expired. Contact the service number only to be directed back to Toll. Till advised they have sent 10+ emails to Hubbard support to have this sorted with no success

I still don’t have my parcel since 23/11/21! This is ridiculous and a complete lack of support. All I get is everyone referring me to someone else and no one can help

All I want is my parcel!

11. desember 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PARCELPOINT

Svar fra PARCELPOINT

Hi there, so sorry that you've had such a negative experience, this isn't our usual standard and would like to help rectify this for you. We have sent you a separate email to get more information. If you could please reply with your full name, preferred contact details, your consignment number and the name the parcel was addressed to and we can help sort this out as soon as possible.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Trying to contact this company and…

Trying to contact this company and cannot get through to anyone. Can someone contact me !!!! DHL tracking says it’s been left at 7 Eleven then when I rang it said the HUBBED website is down so they can’t see if it has been dropped off or not as it still said it was with the courier. I’ve had no text or communication regarding the pin. I just want to know where my parcel is !!!! And if so the PIN number !!! Especially something being sent from my family back home in the UK as it’s so sentimental. It’s absolutely ridiculous!!!!! Asked for it to be dropped outside my house by DHL and couldn’t be because it needed a signature and instead gave it to this company to put in a locker ?? Doesn’t even make sense

23. november 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PARCELPOINT

Svar fra PARCELPOINT

Hi Meg, thanks for letting us know. We've sent you a separate email to get more information from you so that we can help you find your parcel. Can you please reply to this email with your consignment number, the name on the parcel and the location where DHL says it was dropped off along with your preferred contact details so that we can get back to you?

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible experience

Terrible experience. When I opened the box there was someone’s package inside and not mine.
I’ve been waiting for this package for 1 week (calling everyday to understand what it has been happening with my package) and finally when I receive the msg with my PIN, I open it and what is there is not mine. Where is my package?

23. november 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PARCELPOINT

Svar fra PARCELPOINT

Hi there and thanks for your comment. We'd be happy to help you find your parcel. This is a very strange circumstance and we'd like to help you find your parcel. Can you please reply to the separate email that we've sent you with your email address, the consignment number from your carrier and the location from which you picked up your parcel? Thanks and hopefully we can get to the bottom of it.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Pin didn’t work

Pin didn’t work. Have to come back. Useless

19. november 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PARCELPOINT

Svar fra PARCELPOINT

Hi Tradd, thanks for your feedback. This is disappointing for us to hear and we'd like to look into this further to find out why the pin failed so that we can fix it as soon as possible. We have sent you a separate email - if you could please reply to that with the following details 1) the location where your parcel is 2) your consignment number 3) your email address so that we can contact you. thanks, the HUBBED team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible

I drove to pick up my package which I missed yesterday, was told the pin was invalid due to a mistake with the courier and that I’d have to wait for the depot to fix the issue which will take 24 hours before it can be fixed. And even then I wasn’t given a guarantee of redelivery. Compare this to Australia Post where I walk to the post office, give them my ID and walk off with my package. Abysmal service.

29. oktober 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PARCELPOINT

Svar fra PARCELPOINT

Hi Matt, thanks for your feedback regarding PIN issues with the courier. We will pass this on to them. HUBBED locations are set up to provide extra security for consumers to give them peace of mind that their parcels are safe. In this instance, the issue was with the carrier which is out of the HUBBED agent's control unfortunately, all they can do is follow the process and inform the consumer what that is. To get your matter resolved, it would be best to reach out directly to your carrier.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great option to collect and appreciate…

Great option to collect and appreciate my parcel still be available for collection 7 days after attempting to deliver

18. oktober 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PARCELPOINT

Svar fra PARCELPOINT

Hi Karyn, thanks for much for your review. Glad you had a great experience with HUBBED.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

No Service from Hubbed!!!!

I ordered a package online back in july and still havent recieved it.
I rang the collection point, and they have said that they have my name on the list from july, but there has been no delivery or collection.
Website does not work and there is no one to contact from this point......
Dissapointed & still waiting for a response....

17. oktober 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PARCELPOINT

Svar fra PARCELPOINT

Hi Kathleen, Thanks for letting us know. We have sent you a separate email via Trustpilot to get more details. If you could please respond with your consignment number (if its an eBay parcel please provide the eCP number) as well as the location that it was meant to be sent, outline which website you were on and which area of the website that wasn't working, would be really helpful so that we can investigate thoroughly and hopefully find your parcel. thanks!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Website does not work - associated with Couriers Please

In trying to contact them, Two of the fields to be filled in are not accepting any text - the phone number and the subject. Then it will not allow you send a question.
I have tired on my phone, and on my iPad. It seems anything and anyone to do with 'Couriers Please' end up very frustrated and disappointed. Suggest to avoid them and all companies associated with them entirely as they never do what they say they do.

17. oktober 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PARCELPOINT

Svar fra PARCELPOINT

Hi Jennifer - thanks for raising awareness of the form error. We have tested it from our end and there seems to be no issues. Just to clarify, was it the CP website you were on or the HUBBED website? We have sent you a separate email via Trustpilot to get more information to see if we can try and resolve the form issues. If you could please reply confirming which website you were on and also any error messages that you received when you tried to enter your data in the fields would really help us.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

totaly underwhelming service

Toll Curiers,
What a dissapoitment finally got my delivery only after ringing them made a complaint. I brought headphones from the Goodguys, I let them know what happened cause they claim 2 day delievery. They where not impressed. The driver didn't knock on the door as asked just put the form for pick in the letter box. I was assured it would come today I was amased it did the driver was pissed said here in your deliverer from the other day. Terrible service aviod at all costs

7. oktober 2021
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PARCELPOINT

Svar fra PARCELPOINT

Hi Tracey, TOLL use the HUBBED network to drop off parcels and just to clarify, our network is simply the end point for the parcel. Any complaints or feedback regarding the actual delivery of your parcel you will have to take up with TOLL as they are a separate entity from HUBBED. Currently, there are extremely large parcel volumes due to Covid influencing an increase in online shopping, all the carriers are experiencing delivery delays. As this review is for TOLL and not for HUBBED, it would be great if you could either delete it or update your review to give a star rating to your instore parcel collection experience so as to make your review more accurate. cheers, the HUBBED team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv