Mega god køreskole
Mega god køreskole, alle pengene værd!!! Fantastisk god kørelære. her skal du nok lære at køre bil.
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
HS trafikskole er startet og drives af kørelærer Henrik Schødts. Undervisningen både i bilen og i teorilokalet er selvfølgelig noget som skal tages seriøst, men derfor kan det godt serveres på en interessant og til tider humoristisk måde. Vi mødes til teoriundervisning en gang om ugen i Odense Sportscentrum som jeg samarbejder med...så kan du også lige blive lidt fit mens du tager kørekort, ganske frivilligt naturligvis :-) I HS trafikskole er det mig, Henrik som underviser, du vil altså ikke pludselig få stillet en tilfældig kørelærer til rådighed som bare skal have kørt så mange som muligt igennem samlebåndet. Jeg arbejder med små hold hvor du skal føle sig godt tilpas og hvor jeg er der for dig gennem hele forløbet indtil du står med kørekortet i hånden. Min pris er altid inkl. alt, der kommer altså ikke underlige og uforståelige gebyrer og tillæg oven i. Lægeerklæring betaler du selv hos lægen og ekstra kørsel i forbindelse med køreprøve aftales efter behov. Det fremgår alt sammen på hstrafikskole.dk, har du spørgsmål til noget, eller er du bare interesseret i at høre lidt mere om hvordan undervisningen foregår kontakter du mig bare, og hvad med prisen? kan betalingen deles i 3 bidder? Er 4 lektioner på manøvrebane, 29 teorilektioner, 16 kørelektioner, førstehjælpskursus, 4 lektioner på glatbane, køreprøvegebyr, online teoriprøver, billede til kørekortet med i den samlede pris?... ja
Thorslundsvej 2 b, 5000, Odense C, Danmark
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Mega god køreskole, alle pengene værd!!! Fantastisk god kørelære. her skal du nok lære at køre bil.
Henrik er en dygtig og tålmodig kørerlærer. Han har en god humor, er meget forstående, jeg er glad for at have valgt HStrafikskole
Efter endt forløb føler jeg mig selvsikker og tryg på vejen. Alt ved forløbet har været positivt, særligt Henrik der tog godt hånd om mine udfordringer med nervøsitet.
Fantastisk Kørelære, med fed tilgang og energi. Ikke kedelig undervisning, hverken til teori eller i bilen.
Små hold og en kørelære som hjælper, og tilpasser alt hvad han kan, ved specielle og særlige behov.
Jeg bestod både teori og køreprøve i første hug
Mine varmeste anbefalinger går til Henrik. 🏎️
Jeg havde en rigtig underholdende samt lærerig tid hos HS trafikskole. Igennem hele forløbet blev jeg klogere og fik langsomt, men sikkert gennem arbejdet alle de færdigheder man skal have for at kunne køre bil.
Gjorde de mange informationer omkring trafikken, bilen og kørslen spiselige gennem simpel og forståelige undervisning.
Jeg havde en super god oplevelse hos Henrik, hvor jeg bestod begge prøver i første hug, uden nogen ekstra køretimer. Det var nemt at følge med i teori timerne, og køretimerne ligeså. Henrik er god til at lære fra sig, samt sørge for at timerne ikke bliver kedelige. Han er enormt rar, og behagelig at have med sig ud at køre. Jeg er ikke sikker på, at man finder en bedre køreskole til en bedre pris på Fyn. Jeg vil klart anbefale HS trafikskole til alle og enhver som vil have kørekort.
Henrik er den bedste kørelærer han fik mig igennem uden at dumpe og uden problemer på kun 16 køretimer og 29 teoritimer og han kan gøre det samme for jer. Syntes i skal give Henrik en chance så han kan gøre det samme for jer.
Spænede teoritimer hvor man ikke keder sig, sjov og lærerig køretimer
Mega venlig og lærerig, er god til at gøre teoritimerne spændende, kan sagtens anbefale.
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.