10/10 Kørelærer!
Morten er en super flink fyr som gør teorien og køretimerne super hyggelige. Det var altid gratis sodavand og popcorn, så det er jo ikke til at klage over 😉 Han er god til at lære fra sig og er passioneret om sit arbejde. Kan kun anbefales!!








