Ikke bruk denne appen
Ikke bruk denne appen! Det virker som om eierne har en vrangforestilling om at de kan tvinge brukerne til bare å se en episode i uken, og dette er jo selvfølgelig en håpløs formyndersk tankegang som ikke har noe i moderne tid å gjøre. Ellers er appen plundrete,teknisk dårlig og ustabil , Netflix er mye enklere og pålitelig å manøvrere. Tegnet nettopp nytt abonnement men opplever at appen selv endrer lydspor fra engelsk til øst-europeisk, noe som selvfølgelig gjør den ubrukelig. Skygg unna!








