Vi har nå kommet hjem fra tidenes beste…
Vi har nå kommet hjem fra tidenes beste golftur, reiste 26 februar og hjem 3 mars, 8 stk fra Norge, bestilte reisen i oktober, ble veldig godt fulgt opp fra dag 1. Vi ble hentet på flyplassen, kjørt til hotellet hvor alt lå klart. Vi hadde booket 4 runder på Kaya og 1 natt runde på Carya golfklubb. Begge banene var i utmerket god stand, var veldig morsomt med golf i flomlys. Alle tee tider fungerte meget bra, vi kommer tilbake hit neste år, uten tvil så kommer vi til å bestille gjennom dette selskap. Den lokale mannen som heter Özer får 5 + stjerner i fra Norge, utmerket ferie. Glem golfturer til Spania, dette er så MYE bedre.
WE COME BACK








