Mulberry Anmeldelser 

831
•
TrustScore 4 av 5

3,9

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 2 av 5 stjerner

After years with a protection plan, I finally filed my first claim and was denied coverage. So be aware that their unlimited plan isn't as advertised. They’ll find ways to avoid any liability. After... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Pablo the representative who I talked to on the phone was very helpful and Patience with me . He took through the process of getting my recliner warranty. I highly recommend him with customer’s servic... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 4 av 5 stjerner

My washer broke and I've been waiting for their team to acknowledge that they did anything more than receive the email. It's been 7 (week, not business) days now, and as a parent of two under 3 ha... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Honestly, I don't know if I've ever had a better customer service experience, anywhere. Kristian went above and beyond to find the part we needed for our refrigerator. He was always cordial and respon... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

Om Mulberry

Skrevet av virksomheten

Image Placeholder

Download the Mulberry Chrome extension to get free product protection wherever you shop online.

Mulberry's browser extension gives you access to MulberryCare: a free 1-year protection plan for everything you buy online! Protect purchases from 5,000+ online retailers like Amazon, Wayfair, Costco, Home Depot, and BestBuy. Spills, drops, rips, cracks, malfunctions, and more: it’s all covered! With fast repairs, free replacements, and no deductibles or hidden fees.

Download Mulberry for Chrome


Who is Mulberry?

Mulberry is on a mission to help consumers protect the things they buy while saving on everyday financial products.

The Mulberry browser extension allows consumers to get affordable protection, clear coverage, and instant savings with deals on financial products. Consumers can get unlimited free 1-year MulberryCare product protection plans at their favorite online retailers in seconds, plus longer term plans at the lowest prices on the market.

Mulberry also offers partners a suite of integration options, allowing them to seamlessly embed a customized protection program into the customer journey, offering a unique value-add to drive customer acquisition and loyalty.

Learn More

Kontaktopplysninger

3,9

Bra

TrustScore 4 av 5

831 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 24 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,9

Alle anmeldelser

(831)

52 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Total disappointment

I bought a sectional from Castlery and did insurance through Mulberry. I recently filed a claim and all they say they cannot help with it although in the agreement it says they cover pet damage. I felt like i was treated as if i was lying to them. I would never work with them again. A total disappointment!!!

6. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mulberry

Svar fra Mulberry

Hello,

We’re sorry to hear about your experience. While our protection plan does cover pet damage, it applies only to a single, one-time incident, as outlined in the agreement available to you before, during, and after your purchase. Our team carefully reviewed your claim, including an independent third-party inspection, which confirmed that the damage was widespread and consistent with repeated exposure rather than a single, accidental event.

Even though the damage fell outside the scope of coverage, we processed a full refund for the protection plan as a courtesy. If you need further details about your claim, please feel free to contact us at help@getmulberry.com.

Best,
Mulberry

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Great Management Changed My Mind

Final resolution: Proof that good customer service, empathy and effort can turn an entire situation around. As you can see, in the beginning I completely felt like I was being scammed and ignored. And while I still feel I shouldn’t have had to reach out so many times to receive a response, the fact that multiple people reached out to resolve my claim and get my feedback completely changed my mind. I will now give Mulberry another chance.

The Director of operations, Kristian, personally called me to get my feedback and actively make improvements to improve their service for future customers and experiences.

Update: After sending an email asking for a supervisor and expressing that it was beginning to feel like a scam, all of my previous emails and phone calls were returned and my claim approved. Now I wait another 7-10 business days to see if it is fully processed and the reimbursement issued as promised. I do appreciate they plan to honor the warranty product and service I paid for, but it is extremely frustrating to have to all but harass them day in and day out in order to receive a response. So while I still would never purchase their product again, if the claim is paid as promised, that’s all I can ask for at the end of the day.

DO NOT waste your time or money. If I could give a zero, I would. I have never had an issue filing a claim with a warranty company and this experience and lack of response is why so many people think warranty companies are scams. I have filed my claim with ALL pertinent information they required. After contacting them over 10 times, the only response I received was to tell me I didn’t provide any information and that I had 7 days to do so or they would close my claim. I provided it yet again, and of course zero response. They offer NO option to contact anyone. Only an automated chat that simply says someone will reach out. And they never do.

24. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mulberry

Svar fra Mulberry

Thanks for your feedback and kind words!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I filed a claim and no answer.

I filed a claim and got confirmation.
It’s been way more than 10 business days without any reply. I pinged multiple times and no reply.
[edit company contact me after review right away. Seems like the only way to get their attention]

1. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mulberry

Svar fra Mulberry

Hello and thanks for your feedback! We have followed up to provide next steps.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Waterbox Aquarium Claim

I have had to submit Two claims with Mulberry. The first took a VERY long time, however the company took care of my problem once they understood the full ramifications. The second claim was basic cut and dry. The light quit working. The purchased me a new light. I have been VERY pleased with their service and HIGHLY recommend and aquarium owner to have a policy with Mulberry.

13. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mulberry

Svar fra Mulberry

Thanks for your kind words and for trusting Mulberry with your product protection needs!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Do NOT Purchase Product Insurance Through Mulberry

I submitted a claim through Mulberry. Over 2 weeks later they responded saying that I needed to submit the claim through Guardsman. I was on vacation at the time and still took the time to submit the claim less than 48 hours later. I was then told by Guardsman that my claim was submitted one day past the 30-day timeline and am now being told to contact Mulberry. I believe this is a complete scam and I strongly encourage people NOT to purchase insurance on a product through Mulberry.

1. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mulberry

Svar fra Mulberry

Hello Renee,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your frustration and would like to clarify.

Upon reviewing your case, we found that you submitted your claim, and Mulberry responded within 13 hours with next steps and details regarding your plan being administered by Guardsman. The response included detailed instructions to help move your claim forward.

This arrangement, where plans are sold by providers like Mulberry but administered by specialized underwriters such as Guardsman, is standard in the product protection industry and outlined in your policy documents, which have been accessible in your dashboard since purchase.

We regret any inconvenience and are working with Guardsman to ensure the process is reviewed thoroughly. While we acted promptly within our commitments, we remain dedicated to assisting you further.

Thank you for your feedback. Please feel free to reach out to us directly if you have additional questions.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

UPDATE

SCAM. If I could give them 1 star I would. They won't answer the phone, won't answer to my claim, won't answer any of my emails. I got them because they were recommended by Rugs USA BUT NEVER AGAIN will I fall for this scam with Mulberry.

Update: After my review was posted, Mulberry reached out to me. I am waiting to see if this gets resolved or if they really do not honor the warranties as many reviewers claim. If they do honor it, I'll update this review.

Update 2: mulberry fully refunded me after approving my claim. They came through. Not a scam after all and i am very happy to be posting this.

14. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mulberry

Svar fra Mulberry

Hello and thank you for sharing your feedback with us. We understand your concerns and have since followed up with you directly to provide an update and resolution for your claim.

If there’s anything further we can assist with, please don’t hesitate to reach out—we’re here to help.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Mulberry insurance is impressive

I can't be more impressed with the rapid claim and subsequent replacement of my damaged product. It literally took a day from the time I put my claim in, to a new device being shipped to me. What a seamless process this was. I would not hesitate to purchase other insurance through Mulberry.

17. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mulberry

Svar fra Mulberry

Thanks for your kind words and for trusting Mulberry with your product protection needs!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great resolution

When the rug I'd insured became damaged, Mulberry replaced it straight away. I appreciate that they resolved the situation so quickly.

4. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mulberry

Svar fra Mulberry

Thanks for your kind words and for trusting Mulberry with your product protection needs!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Easy to work with!

Easy contact, quick response, fast adjustments - everything you want in a warranty for a sofa.

4. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mulberry

Svar fra Mulberry

Thanks for your kind words and for trusting Mulberry with your product protection needs!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Had to threaten legal action

Had to threaten legal action in order for them to honor the contract. Avoid at all costs.

24. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mulberry

Svar fra Mulberry

Hello Zane,

We regret the frustration you experienced during the claim process. Resolving claims in a timely manner is a top priority for us, and we have taken steps to investigate the delays in your case to ensure we improve our processes moving forward.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Terrible customer service, breach of contract

My first experience was great with this company. They handled my claim immediately and it was super easy. The second claim I filed, not so much. They refuse to respond to any emails. I’ve been a loyal paying customer for over a year, and recently I filed a claim. I followed all of the requirements set out by my policy, and the company was fast to respond all the way until they just stopped responding to me with no updates. I’ve reached out a handful of times and have no received a response back. Customer service is severely lacking and this company is violating the terms of our agreement. I filed my claim on 9/22/24. On 9/25/24, after submitting all requested documents, I received an email from them stating:
“Thank you for reaching out! Your claim is currently in active review and we will follow up shortly with an update on your claim status. Please note it may take up to 7-10 business days for claims to be processed, although this may vary depending on our current claim volume.”

Today is 11/16/24 and I have sent an email almost weekly inquiring for an update, and no one can take the time to provide one. They had no problem deducting my monthly payment for their service, yet they can’t even respond to an email.

22. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mulberry

Svar fra Mulberry

Hello and thanks for your feedback! We've followed up with you and provided a resolution.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Mulberry agent went the extra mile...

There was a problem with the wire transfer for my claim due to a keystroke error when submitting my account number. Although it was complicated and took a while, the agent for Mulberry did not give up until my claim payment was paid to me. I appreciated efforts taken on my behalf.

3. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mulberry

Svar fra Mulberry

Thanks for your kind words and for trusting Mulberry with your product protection needs!

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I submitted a claim that was approved…

I submitted a claim that was approved back in August 2024. A very simple replacement leg for my couch from Interior Define. After it was approved they gave me the run around about when it would be here & then stopped replying to my emails all together. I have emailed them countless times asking about my replacement leg with no response in over a month. It is now November, claim was approved in August.
My experience has been nothing but horrible with Mulberry Technologys. Terrible customer service that I would give -10 stars if this app allowed me to. Do NOT purchase a warranty from them or if something goes wrong, you will be dealing with an incompetent company who basically stole your money.

UPDATE 11/19/24
Finally got my replacement leg & guess what….THEY SENT A ROUND LEG & MY LEGS ARE SQUARE!!!!! Seriously never ends with them & their ability to do their jobs correctly! I received my WRONG leg last week & emailed them immediately and of course still haven’t heard back from them. SAVE YOURSELF THE HASSLE & DO NOT PURCHASE A WARRANTY FROM MULBERRY TECHNOLOGY!!!!

31. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mulberry

Svar fra Mulberry

Hello Tonya,

We understand your frustration, and we’re here to clarify and resolve this as quickly as possible. The claim you mentioned was indeed approved, and we initiated the replacement order in September. Our team also followed up with you to keep you informed, though certain aspects of the order process rely on the retailer’s timelines, including manufacturing and shipping.

While we facilitate the payment and ordering of parts, factors such as extended lead times are beyond our control. Please rest assured that we’ve been actively engaged with the retailer to expedite the fulfillment of your claim, and we are committed to seeing this through.

Thank you for your patience and for bringing this to our attention.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Excuses not to cover couch stains

I covered a $4,000 couch bought from Interior Define paying Mulberry $200 for nothing. When the couch got stained and I showed them pictures, they said they would only cover singular accidents and presented me with excuses as to why the coverage didn't apply. I would not waste money on Mulberry anymore.

15. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mulberry

Svar fra Mulberry

Hello and thank you for your feedback!

The warranty specifically excludes coverage for damages that are severe, excessive, extreme, or repetitive in nature and could have been reasonably prevented.

The exclusions within our policy framework are pivotal, often taking precedence over general statements of coverage. They are designed to clarify the scope of our protection plan, ensuring that all clients have a mutual understanding of what is and is not covered. This includes the expectation that clients will undertake general care and maintenance of their products.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

More denied claims than approved

If anything goes wrong with your equipment, they will deny your claim no matter how much information you provide. Their go to line is you didn't provide correct information. They have a D- rating with the better business bureau and are not an accredited company. 100's of complaints of Mulberry denying claims. When I challenged their decision, they cancelled my warranty with no refund.

21. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mulberry

Svar fra Mulberry

Thank you for sharing your feedback. We aim to uphold a transparent and fair claims process for all clients. When clients enroll in our protection plan, they agree to terms that emphasize the importance of providing accurate and truthful information. This is reinforced in our claims intake process, where clients are informed of the need for accuracy and are required to confirm the details they provide. Misrepresentation or fraud is taken very seriously, as it impacts the integrity of the process.

Mulberry is proud of maintaining industry-leading approval rates for claims. While exclusions exist as part of any protection plan, and some claims may be denied under these terms, our goal is always to deliver a fair assessment based on the information provided.

As for the cancellation of your warranty, our team did provide instructions on the steps necessary to obtain a refund. Should you need any further assistance with this, please feel free to reach out to us directly.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great Experience …

The response and service I received from Mulberry was excellent.
I dealt with Roger after he contacted me about my issue soon after I contacted Mulberry.
His demeanour was warm , professional and he was able to resolve my issues with empathy and understanding.
I am completely satisfied with the outcome.
Thank you Roger .

16. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mulberry

Svar fra Mulberry

Hello! Thanks for the kind words and for trusting Mulberry with your product protection needs!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fast easy service

Fast easy service. Uploaded information quickly.

23. juli 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mulberry

Svar fra Mulberry

Hello! Thanks for the kind words and for trusting Mulberry with your product protection needs!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good and polite response via email and…

Good and polite response via email and the customer service representative was so helpful.

9. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Mulberry

Svar fra Mulberry

Hello! Thanks for the kind words and for trusting Mulberry with your product protection needs!

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv