GetawayDealz.com Anmeldelser 

579
•
TrustScore 4 av 5

3,9

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I love how detailed the customer service was answered. Every question was very very patient because I was very skeptical about the offer. we getting ready to go in nine days? I’m so excited. I’ll give... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I enjoyed GetawayDealz customer service... And I enjoyed my stay at Westgate Resort... Clean & well staffed... Thank you.... We stayed two nights & the room was really nice.... makes staying in reg... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This company requires you to go to a seminar, convincing you to buy something similar to a timeshare. If you tell them you are not interested, they are mean, nasty, and they threaten to make you pay f... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Jorge Brown was very nice and helpful and we are very much looking forward to that weekend Getaway it is our 39th wedding anniversary on October 17th everyone we dealt with have been very courteous

Informasjon om virksomheten

  1. Reisebyrå

Skrevet av virksomheten

GetawayDealz.com is a leading provider of highly discounted vacation deals to some of the most popular destinations in North America, Mexico, Asia, and the Caribbean. We are able to provide these highly discounted vacation deals in exchange for guests agreeing to attend a 90-120 minute sales presentation of our resort partner's vacation ownership programs and products. We believe that if we offer the best deals and service, we can continue to build upon the success we have enjoyed since founding the company in 2010. We look forward to serving you and helping you to book your dream vacation.


Kontaktopplysninger

3,9

Bra

TrustScore 4 av 5

579 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 10 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av to uker

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,9

Alle anmeldelser

(579)

78 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bad for knowledge

We excited to do Made reservation for Westgate hotel good deal price But I found out more information by gateway deals They asked me Stupid questions my personal see How much I earned high level only !! They don’t qualify me because of my low income and senior citizen! Omg that company sucks !

20. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til GetawayDealz.com

Svar fra GetawayDealz.com

Hello.
The reason why we are able to offer our packages at up to 85% discount is because these promotional offers require an up to a 2 hour sales presentation at the Resort to learn about our Resort Partner’s vacation Ownership Programs. The demographic requirements are set forth by our Resort Partners, not us, and they are all listed on the website under the Offer’s “Terms & Conditions.” The last thing that we want to do is to sell this package to someone that does not qualify because the penalty for purchasing the package without qualifying would result in an additional charge of the full rack-rate of the resort stay. Our packages are not a scam but there are qualifications to meet to purchase which not everybody meets. We can understand why this would be disappointing to someone who does not qualify or want to answer the questions.
If you have any further questions about the qualifications and whether you meet them, we are always happy to assist you: 888-541-5714.
Regards,
The Getawaydealz Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

They make you feel welcome.Good…

They make you feel welcome.Good hospitality, good front desk.The parking was nice good.People all around will go again

1. juli 2024
Logoen til GetawayDealz.com

Svar fra GetawayDealz.com

Hi Billy,

Thank you so much for your positive feedback. We are glad you were happy with our services and look forward to assisting you in
the future.

Getawaydealz
Customer Service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Scam

I tried to make a reservation through the website. The deal was 89 dollars. When I completed the reservation, it mentioned that I had to call this number. When I called the representative asked several questions, which were not relevant to the booking. After that, he told me that I was not qualified for that offer and told me that I had to pay 650+ dollars for the same package.

11. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til GetawayDealz.com

Svar fra GetawayDealz.com

Hi Shafaul,

I am very sorry you had a bad expierence when setting up your booking. It is not our intention for this to happen to you. Please feel free to give us a call if you want further assistance on this. Thank you for your feedback. You can give us a call at 888-541-5754 Mon-Fri 10am-6pm EST. We would be happy to assist you in any way we can.

Getawaydealz
Customer Service

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The person I talked to guided me to get…

The person I talked to guided me to get the perfect room for my mini vacation .

19. august 2024
Logoen til GetawayDealz.com

Svar fra GetawayDealz.com

Hi Chandra,

Thank you so much for your feedback and taking the time to post a review. We are very happy that you had a great experience with our team. We look forward to your business in the future.

Thank you

Getawaydealz Customer Service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ruined my Birthday

I purchased the $99 vacation at Westgate. Then upgraded to a larger room so in total it was $249. It slept 8 people and the kids were comfortable. The representative said I had to take a 90 minute tour. It was several hours of torture. It happened to be my birthday. This was a terrible experience from the tour to the subpar outdated hotel. Made for an awful birthday and time I can never give back. There should be a law against how long you can legally keep someone in the sales room. And if there is they didn’t tell us because I would’ve left. We had a 2 bedroom right by the pool which was nice but then I started to look around and it was low budget everything. The furniture was old and peeling. The sinks would not drain. The kitchen sink drained into the dishwasher and the dishwasher was difficult to latch. The shower had no hot water. The Airconditioner did not get cold in our room. Do not do it! There are better places to have nicer experiences in Orlando. I do not recommend.

17. august 2024
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Everything was fine

Everything was fine

16. august 2024
Logoen til GetawayDealz.com

Svar fra GetawayDealz.com

Hi Rolando,

Thank you so much for your review. We really appreciate your feedback and we are glad you had a great experience with our services.
We look forward to serving you in the future.

Getaway Dealz Customer Service.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great

Great customer service

12. august 2024
Logoen til GetawayDealz.com

Svar fra GetawayDealz.com

Hi Tiana,

Thank you so much for your review. We really appreciate your feedback and we are glad you had a great experience with our services.
We look forward to serving you in the future.

Getaway Dealz Customer Service.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Their deal,communication,and sponsorship

Their deal,communication,and sponsorship

15. august 2024
Logoen til GetawayDealz.com

Svar fra GetawayDealz.com

Hi David,

Thank you so much for your review. We really appreciate your feedback and we are glad you had a great experience with our services.
We look forward to serving you in the future.

Getaway Dealz Customer Service.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

El mejor trato…muy buena explicación

El mejor trato…muy buena explicación

12. august 2024
Logoen til GetawayDealz.com

Svar fra GetawayDealz.com

Hola gracia,

Muchas gracias por tu reseña. Nos alegra que haya quedado satisfecho con nuestros servicios. Esperamos poder servirle en el futuro.

Servicio al cliente Getawaydealz

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very Friendly and Professional.

Very Friendly and Professional.

12. august 2024
Logoen til GetawayDealz.com

Svar fra GetawayDealz.com

Hi Brenda, Thank you so much for posting your review. We are very happy that you were pleased with our services. We look forward to serving you in the future.

Getawaydealz Customer Services

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Nothing was like it was stated when…

Nothing was like it was stated when making the reservation.

5. august 2024
Logoen til GetawayDealz.com

Svar fra GetawayDealz.com

Hi Steve,

Thank you so much for reaching out to us and sharing your feedback. We are really sorry to hear that there was miscommunication with making your reservation. We would definitely like to talk with you about what exactly happened. Please call us at 888-541-5754 at your earliest convenience. We look forward to hearing from you.

Getawaydealz Customer service

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Get away

Friendly service

5. august 2024
Logoen til GetawayDealz.com

Svar fra GetawayDealz.com

Hi James, Thank you so much for your review. We really appriciate you feedback. We are very happy you are please with our service. We look forward to serving you in the future.

Getawaydealz Customer Service

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My first vacation

It was a great experience

8. august 2024
Logoen til GetawayDealz.com

Svar fra GetawayDealz.com

Hi Shafi,

Thank you so much for your review. We really appreciate your feedback and we are glad you had a great experience with our services.
We look forward to serving you in the future.

Getaway Dealz Customer Service.

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Well the reservationists wasn't clear I…

Well the reservationists wasn't clear I thought I was getting a king size bed instead of a queen.

1. august 2024
Logoen til GetawayDealz.com

Svar fra GetawayDealz.com

Hi Doris,

Thank you so much for your review. We really appreciate your feedback and we apoligize for the miscomminication. It is our goal and hope for you to have a smooth experience. With that said we are glad that the rest of your experience went well. We look forward to serving you in the future.

Getawaydealz Customer service

Getaway Dealz Customer Service.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Quick trips

It was an easy good experience.

12. juli 2024
Logoen til GetawayDealz.com

Svar fra GetawayDealz.com

Hi Kristin,

Thank you so much for your review. We really appreciate your feedback and we are glad you had a great experience with our services.
We look forward to serving you in the future.

Getaway Dealz Customer Service.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great deals and communication

Great deals and communication

15. juli 2024
Logoen til GetawayDealz.com

Svar fra GetawayDealz.com

Hi Manuel,

Thank you so much for your review. We really apprciate your feedback. We are glad you had a great expierence with our service. We look forward to serving you in the future.

Getawaydealz Customer Service

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Everything was perfect except the money charge

Everything was perfect except the extra charge of $250 because my spouse was a no show but I understand it's a policy the company has BUT on the lighter note I have to emphasis everything was perfect and at the time for checking our I did not want to go...lol....I had a wonderful time plus I already told my two friends with the pictures I took and they want to experience your facilities....👍

15. juli 2024
Logoen til GetawayDealz.com

Svar fra GetawayDealz.com

Hi Shayegan,

Thank you so much for your review. We are so glad you were happy with our services and had such a great time on your vacation. Thank you so much for spreading the word about your experience. We look forward to serving you and your friends in the future.

Getawaydealz Customer Service.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Guy was polite & answered all my…

Guy was polite & answered all my questions

12. juli 2024
Logoen til GetawayDealz.com

Svar fra GetawayDealz.com

Hi Katherine.

Thank you so much for your review. We really appreciate your feedback and we are glad you had a great experience with our services.
We look forward to serving you in the future.

Getaway Dealz Customer Service.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

The gentleman that attended to me was very nice and explained everything to me.

The gentleman that help me was very understanding,and explains things to you more than once

15. juli 2024
Logoen til GetawayDealz.com

Svar fra GetawayDealz.com

Hi Renee.

Thank you so much for your review. We really appreciate your feedback and we are glad you had a great experience with our services.
We look forward to serving you in the future.

Getaway Dealz Customer Service.

Vurdert til 2 av 5 stjerner

We changed rooms 3 times the 4th room…

We changed rooms 3 times the 4th room was better the curtains was molded and look very bad when you com up to the room. The 1st room was dark and dreary looking from the outside near the woods. 2nd on the back in the cut. The third the carpet smelled like old smoke and mildew. The sinks and tub need restored. A was told Westgate with 2 pools the view was not what was promised..the location was very convenient

10. juli 2024
Logoen til GetawayDealz.com

Svar fra GetawayDealz.com

Hello Mary.
I'm sorry to hear that happened to you. We would have been very happy to have intervened on your behalf if you would have made us aware of the problem. Although these kinds of issues are rare, any time a guest has encountered an issue and contacted us, we have been able to intervene on their behalf and resolved it. Please know that you can contact us anytime with concerns at the following number: 888-541-5714.
Regards,
The Getawaydealz Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv