freshenify.com Anmeldelser 

147
•
TrustScore 1.5 av 5

1,7

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I ordered 3 car fresheners from social media and then read the reviews. I was then seriously concerned with my order but they were brilliant. They kept other timeline and took 7 days to produce the pr... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Another poor review to add to the rest for this company! It takes way too long to get your item and the staff are rude. Honestly, take your money elsewhere

Vurdert til 1 av 5 stjerner

There are several 5 star reviews that are clearly not genuine. Including one stating ‘People need to get a life and stop ruining businesses just because they’re bored!’. Ordered 5th December an... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Like others have said, I wish I had checked reviews before ordering from this website. I ordered on 14th December hoping it would just arrive in time for Christmas. From I placed my order it has not m... Vis mer

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

1,7

Dårlig

TrustScore 1.5 av 5

147 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

1,7

Alle anmeldelser

(147)

47 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

1 star service

Told that my order was lost in the post one week after placing the order without a shipping confirmation. No response from the website when emailed or called. Feels like a scam, avoid at all cost.

11. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til freshenify.com

Svar fra freshenify.com

Dear Mr Thomas Skinner,

The message you received was an automated system message, and based on your order number, this message does not even apply to you, so we do not understand the 1-star review either. Your order has not been dispatched yet, which is why you have not received any shipping notification. You have not contacted us in any way, neither by email nor by phone. We will notify you by email when your order has been dispatched, and you will then receive the air fresheners you ordered.

Thank you for your patience during the ordering process.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Awful scam company

Awful scam company. Ordered and paid for delivery. Nothing received. Then after chasing told Royal Mail had lost their order and refused a refund. Then two weeks later received another email saying Royal Mail had lost their orders again and refused a refund. I’ve asked for my money back 4 times now. I’m so disgusted and ashamed to have been scammed in this way. This company is preying on people and taking their money and causing distress by their deceit and theft. Have notified trading standards and also Royal Mail.

Edited in response to Freshnify's reply below:

They emailed to say they had issued a refund even though below they said they wouldn't. The refund has not been received.

As a business you will have insurance and therefore you can claim on this to pay your customers back and argue the costs with Royal Mail. I am not responsible for the contract you have with Royal Mail and you are responsible for the transactional contract you have with your customers. You have not demonstrated any integrity or accountability in your handling of this and therefore I am still suspecting you are a scam organisation since I have received neither refund nor product. I have now seen COUNTLESS accounts of customers saying you have been doing this same story for years to other people.

10. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til freshenify.com

Svar fra freshenify.com

Dear Mrs B,

I understand your frustration, and I truly apologize for the inconvenience this situation has caused. I want to assure you that we are not a scam company. The delays and issues with Royal Mail are something we’re actively working to resolve, but I completely understand that this doesn't make up for your negative experience.

While refunds are currently not possible due to the ongoing complications with lost parcels, our goal is to ensure your order reaches you. We are reshipping the affected orders and doing everything we can to fix this.

I’m sorry for the stress this has caused, and we are fully committed to making it right. We are also more than willing to cooperate with any investigations initiated with Trading Standards or Royal Mail. Thank you for your patience.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

TERRIBLE

TERRIBLE.
Took forever to get here. Poor communication. And then when they did get here they were open and faded yellow. Such a colossal waste. And I missed my friends birthday bc of the inaccurate shipping quote time. Stay away.

4. juli 2024
Logoen til freshenify.com

Svar fra freshenify.com

Dear MK,

I'm truly sorry for the disappointing experience you've had. I completely understand your frustration, especially given the delay and the condition of the items when they finally arrived. This is not the standard we aim for, and I apologize for the poor communication on our part as well.

Missing your friend's birthday due to the shipping delay is unacceptable, and I deeply regret the inconvenience it has caused. We’re reviewing what went wrong and are committed to making improvements. Please reach out, and we’ll do our best to resolve this for you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

1 star is still too much!

Product never arrived, in order to resend the product they wanted to charge me another 10 pounds for a tiny package. A refund is also not available. Scam.

Just to be clear:
The initial 14£, but also the then requested 10£ are more than DHL charges a regular customer. Also I was never notified the package had arrived, so how am I supposed to know that I should pick it up?

1 star, would give 0 if possible.

25. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til freshenify.com

Svar fra freshenify.com

Thank you for your review. To clarify, the item was shipped to the correct address, but it was not collected by the recipient from the postal service. As a result, the package was returned to us. We offered to resend the parcel for the cost of £10, which only covers the re-shipping fees for this international order. Since the failure to collect the package was not due to an error on our part, we were unable to issue a refund. We strive to be fair and transparent in all our dealings, and we appreciate your understanding.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I love them

I love them. Got ones of my little boys face. A great addition to the father's day gifts for my husband. Also bought one for my mum and one in my car. Loved them so much that I'm going to order them regularly as he grows.

4. mai 2024
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Low quality

Low quality. And they do what they want and they not even bothered to ask you if you like it .... you paid for one thing but you get totally different.....disappointed and never buying no more....

26. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid

Placed an order for a car Air freshener on 9th December. It still hasn't arrived. Even after numerous attempts at contacting customer service they still have not replied. I understand this is somewhat of a "first world problem" but very annoying and I hate having to leave a bad review. But I would not recommend using this company.

23. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Poor services…

I placed my order 3 weeks ago, still yet to receive it. I emailed customer service as processing time is supposedly 3 - 7 working days, Ramona advised it would be dispatched between Christmas and New Year as I had missed the Christmas cut off, no problem at all. It is now 4th January and my order has still not been dispatched, I emailed Ramona multiple times since then and have still not received a reply. Customer service is a joke, wouldn’t recommend.
Edit: received my order finally, quality is nothing like shown online and it is a lot smaller than expected. Not worth the money or the time.

4. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

No Sign of Order & Poor Customer Service

I ordered some air fresheners on 29/11/23, which have still not arrived. Chased and emailed numerous times and have only received one rude response, stating that the processing time was between 3-7 business days. However, when I sent that email and got a reply, it had been 10 business days, so their point was irrelevant. It's now been 14 business days and there's still no sign of my order or any sign of a reply. It is extremely frustrating as these were part of a Christmas gift plan that has now been affected. I work in e-commerce myself and understand delays can happen, but good customer servicing and understanding go a long way. I've had none of that.

29. november 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

My order didn't arrive

My order didn't arrive. I emailed customer services and they didn't reply either. Do not buy from this retailer

30. oktober 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til freshenify.com

Svar fra freshenify.com

Hi

We had a pre-holiday scheduled and clearly stated on the website.

It may cause a delay to any order for the maintenance period.

We also have an official processing time which is 3-7 working days, you can find this at:

https://freshenify.co.uk/policies/refund-policy

Please note that under holiday maintenance, our support team has built up pressure and takes longer to answer your e-mail.

Thanks for your review, it means a lot.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Returning customer thanks to Ramona!

This is the 2nd time I have worked with Ramona and she has been nothing but beyond amazing! She has been extremely attentive from beginning to end. We ordered in bulk for our law firm and we loved the quality of the air fresheners! The only thing I wish was that the scent would be stronger, but maybe that is just my preference.

26. oktober 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great bit of merch!

In the process of a big rebrand for a client, we wanted something cool but relevant to their sector - that's when we came across Freshenify! What was great about these guys was that you could order small quantities which was ideal for our presentation. The process was super simple, uploaded the artwork on the Friday, paid & delivered to us on the following Thursday. Great turnaround, product is awesome and the smell is great too. Huge shoutout to Ramona for helping us out when the client requested a late change - Ramona updated the artwork for us with no issue at all. Great service, we'll be back!

27. juli 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Personalised air freshener

Ordered a personalised car air freshener and looks amazing!
I got a very speedy response when I asked if the imagine was okay and was quickly reassured. The item itself looks very clear and arrived so quickly!
Very impressed.
Thank you very much.

15. juni 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv