Elude Activewear Anmeldelser 

147
•
TrustScore 4.5 av 5

4,5

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Totally shocking experience, returned a £100 tracksuit over 4 weeks ago too only have been refunded £50, James has stopped responding too my emails, shocking behaviour, would NOT recommend ordering... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

5⭐️ Service: Great quality and fantastic delivery service. We received a defective item which is 1-1000 chance this will ever happen. After contacting them through instagram I had an immediate respons... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I’ve been ordering from Elude Activewear consistently since midway through 2023, and I can honestly say the service is like no other. Every order arrives quickly and without any hassle, which make... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Mate honestly best clothing brand I’ve ever worn I’ve got many of Elude clothes and honestly nothing top it and the new drop sets are 🔥 brought them too

Informasjon om virksomheten

  1. Butikk med treningstøy
  2. også i
  3. Butikk med sportsklær
  4. Produsent av sportsklær

Skrevet av virksomheten

Our clothing is designed for daily use, providing you with movement, breathability, and durability you need to tackle any activity. From the peaks, to the streets, we have you covered. #EscapeTheEveryday


Kontaktopplysninger

4,5

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

147 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 22 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 24 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,5

Alle anmeldelser

(147)

76 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I had a great experience with Elude

I had a great experience with Elude Activewear. The quality of the products is excellent — comfortable, well-fitting, and clearly made to last. My order arrived quickly and was well packaged, and the whole process from ordering to delivery was smooth and hassle-free. The coat is really well insulated and comfortable, perfect for colder weather. It also looks great on — stylish, well-fitted, and easy to wear with anything. The quality feels solid and it keeps its shape well. I’m very happy with it and would definitely recommend.

17. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Amazing quality and brilliant fit.

My son really likes the fit and quality of Elude Activewear. Their customer service by James was brilliant with a really quick response to an out of stock item. The items always arrive quickly. I would highly recommend elude clothing.

4. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

I left a bad review last time and can…

I left a bad review last time and can only apologise. My clothes was delivered and the material is fantastic, they have great colourways in the clothes and you can track your parcel with DPD. Absolutely brilliant and will be ordering again.

4. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Says on website speedy response time to…

Says on website speedy response time to queries but try contacting them and dont get a response at all.
Placed an order a couple days ago doesnt get shipped then says cancelled on my order but i dont receive my refund and im trying to contact to get a refund but not getting one at all

3. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Elude Activewear

Svar fra Elude Activewear

Thank you for bringing this to our attention — we’re truly sorry to hear about the frustration you’ve experienced. This is not the level of service we aim to provide, and we understand how disappointing it must be to have your order cancelled without receiving your refund promptly.

Please be assured that we do respond to all customer queries, and we are currently reviewing what happened in your case to ensure it doesn’t happen again. Sometimes emails can land in spam or be delayed, but we never ignore our customers.

We’d really like to get this resolved for you straight away. Could you please contact us again at INFO@ELUDEACTIVEWEAR.COM , or send us your order number via Trustpilot’s “Find Reviewer” tool so we can process your refund immediately?

Once again, we apologise for the inconvenience and thank you for giving us the opportunity to make this right.

– The Elude Activewear Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

ordered some things for xmas presents 2…

ordered some things for xmas presents 2 weeks ago still waiting for it email the company twice heard nothing back had no email comfirming tracking nothing really bad service website shocking try supporting local businesses really disapointed

8. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Elude Activewear

Svar fra Elude Activewear

Hi Kirsty,

We’re truly sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. This is not the level of service we aim to provide. Over the last couple of weeks we’ve had unexpected delays due to backlogged orders and stock arriving late to our team, and unfortunately this affected your order — which is our mistake, and one we take very seriously.

We appreciate you supporting a local business, and we’re genuinely disappointed that we let you down on this occasion. This is not typical for us, and we are putting steps in place to make sure delays like this do not happen again.

Please get in touch with us directly so we can resolve this for you as quickly as possible — we really want to make this right.

Thank you for your patience, and again, our sincere apologies.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I like the clothing but I’m not happy…

I like the clothing but I’m not happy with the service of returns and refunds I’ve not heard anything back in over a week for an exchange.
Update i had updates daily about this and I have since received a refund thanks for your service

31. oktober 2025
Logoen til Elude Activewear

Svar fra Elude Activewear

Hi there, thank you for your feedback — we’re really glad you like our clothing, but we’re very sorry to hear about the delay with your return and exchange. This is not the level of service we aim to provide.

We’ve recently experienced a backlog orders/returns processing, and this has unfortunately slowed down our response times. That’s on us, and we’re actively working to get everything back on track so this doesn’t happen again.

Please contact us directly with your order details so we can prioritise your exchange and get it sorted for you as quickly as possible. We truly appreciate your patience and thank you for bringing this to our attention.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I still havent received my order

I still havent received my order. So terrible experience

25. september 2025
Logoen til Elude Activewear

Svar fra Elude Activewear

Hi Carl, we’re sorry to hear you feel you’ve had a terrible experience, and we’d like to clarify what has happened so far so we can work towards a fair resolution.

Your original order was dispatched and delivered to the address provided, however you reported it as lost. We were more than happy to send a replacement tracksuit as a gesture of goodwill. When you let us know the replacement didn’t fit, we again agreed to accept it back for an exchange with no issues.

Upon receiving the returned item, our team found strong smoke odours and visible stains on both the jacket and pants, which indicated the item had been worn. When we raised this with you, you mentioned you were unaware the tracksuit had been worn, which left us unsure how to proceed.

We always aim to be fair and helpful, but we can only exchange items returned in their original, unworn condition as stated in our policy.

Please contact us directly so we can discuss the next steps and try to find the best possible solution for you. We do want to resolve this properly and professionally.

Thank you.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good

Good quality and material

27. august 2025
Logoen til Elude Activewear

Svar fra Elude Activewear

Thanks for the review we appreciate this!!

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv