Easy Light Bulbs Anmeldelser 

269
•
TrustScore 4 av 5

3,9

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Ordered on 13th Dec, order acknowledged but I heard nothing more. Having then read other Trust Pilot reviews I left both email and voicemail messages on 21st Dec. No response but received an email o... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

A confusion on my part over the number of bulbs ordered was treated with immediate help and advice by your member of staff James Smith who sorted out my error. I have now received exactly what I wante... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Extremely helpful gentleman called and asked me had I ordered right bulbs of course I hadn't !! He sent me the correct ones thank you great services

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I needed an unusual type of bulb and Easy Light were able to supply it, delivered within a few days, well packaged. This is the third time I’ve ordered this, thanks Easy Light for stocking this item.... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Lyspæreleverandør

Skrevet av virksomheten

We are a family owned British company, with over 23 years experience in the lighting industry; established to provide a reliable, cost-affordable and high quality one stop shop for lighting. We’ve come a long way since we started out specialising in torch bulbs and miniature lamps but many of our dedicated and knowledgeable workforce have been here throughout. Today we are proud to offer over 30,000 different product lines with stock levels of over 2 million at any one time, worldwide delivery and even our own brand of lighting, Casell Lighting, which offers great quality at realistic prices. Couple this with the best in customer service and unmatched stock and delivery systems, and you can see why Easy Light Bulbs are the leader in its field. Easy Light Bulbs can deliver, whatever your need.


Kontaktopplysninger

3,9

Bra

TrustScore 4 av 5

269 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,9

Alle anmeldelser

(269)

38 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Placed an order weeks ago

Placed an order weeks ago. No response to emails and do not answer the phone - avoid them

3. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Easy Light Bulbs

Svar fra Easy Light Bulbs

Hello, I have forwarded your details on to our team directly and they will be in double to get this matter resolved for you. Apologies for any inconvenience caused.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Abysmal customer service. AVOID

Abysmal customer service. Avoid at all cost. Placed an order for goods 'in stock'. Heard nothing for a week. Emailed them... no reply. Used their contact form ... no reply. Rang them .. "I'll get someone to ring you back". Nope. Eventually after two weeks I got hold of a guy and complained.. he started talking over me and would not listen. Eventually I got him to shut up then agree to a refund.

20. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Easy Light Bulbs

Svar fra Easy Light Bulbs

Hi Peter, sorry to hear that you did not have a great experience with us. We take your negative review very seriously. This will be sure be passed on to the relevant team for inspection.

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Still no order after A MONTH (SEE EDIT)

Placed an order on the 5th of January 2025 for 2 lightbulbs for my fireplace at £10.08, money taken immediately but nothing heard back.

EDIT!!!
The sellers contacted me the next day and explained that they were a family run business and they were very behind on orders, they had sold out of my bulbs so actually found me some replacements. arrived the day after they contacted me.
thank you!

5. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Order placed (and paid for) on 13…

Order placed (and paid for) on 13 January with website saying same-day dispatch. Following week telephoned twice (no response and mailbox full) and emailed 4 times in course of following 2 weeks. Received "will respond in 48 hours - we have heard nothing. . "Same day dispatch"? "Top notch support"? Last week emailed to cancel order and seek return of payment. Ignored again.
UPDATE.
In no small part thanks to Trustpilot, following the above post I received a phone call and the following day the matter was resolved. Pity this had to be the way it was resolved, but at least it is.

13. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

There was an update!

*Edit*
After hearing off the company through email & phone & finally updated on my order all I can say is they dealt with the issue at hand & were very apologetic & polite
————————————
Horrendous service, had 0 response after not receiving my items
Ordered on 20th Jan!
If there’s a delay that’s not the problem but 0 communication skills is shocking!

20. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Easy Light Bulbs

Svar fra Easy Light Bulbs

Hi Aaran, we apologise for the lack of communication from our side. We are working through a back log at the moment and are doing our best to get through all email and phone enquires in a timely manner. We understand that this can cause uncertainty, for that we apologise. I can confirm that the team has now made contact with you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I can only echo all the negative…

I can only echo all the negative reviews. I have placed my order 2 weeks ago and the payment was taken right away. Since there was no status change on the order but I have received plenty of promo emails. To top this up, there's no way to successfully contact the company (by phone or email).
At this point I can only hope to envolve PayPal to get this issue sorted.

21. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Easy Light Bulbs

Svar fra Easy Light Bulbs

Hi, I apologise for the lack of communication from our side. We are working through a back log at the moment and are doing our best to get through all email and phone enquires in a timely manner. We understand that this can cause uncertainty, for that we apologise. I can confirm that the team has now made contact with you.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Awful Service, still no bulb or refund!

It seems that writing a bad review on Trustpilot is the only way to get a reply from this company! Still no bulb and still no refund! Unrivalled service, what a joke!!!!

3. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Easy Light Bulbs

Svar fra Easy Light Bulbs

Hi, sorry to hear that we did not manage to fulfill your order. I can confirm that a refund was processed on the 1st February. It can take up to 10 working days to clear in your bank account. Apologies once again for any inconvenience caused.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Very poor customer service

Sadly very poor experience - order paced early December eventually delivered late January, no email communication despite “aiming to respond with 48 hours” and failed to return my calls with an update on two occasions.

7. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Easy Light Bulbs

Svar fra Easy Light Bulbs

Hi Howard, apologies for the lack of communication from our side. We take your review very seriously. I will get this passed on to the relevant team to avoid this happening in the future.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Easy Light Bulbs are excellent.

Easy Light Bulbs are excellent.
Customer service 5 star

24. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Easy Light Bulbs

Svar fra Easy Light Bulbs

Hi Marion, we really appreciate you taking the time out of your day to leave an amazing 5 star review.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I had to complain about the length of…

I had to complain about the length of time it was taking you to dispatch my order, then when it arrived the order was only half complete.
You have not had the curtacy to reply to my complaint.
K. Mears

23. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Easy Light Bulbs

Svar fra Easy Light Bulbs

Hi Keith, I have forwarded your details on to the relevant department and they will contact you with an update shortly. We will get your issue resolved for you. Apologies for any inconvenience caused.

Vurdert til 4 av 5 stjerner

No bulbs and no communication

Edited to add that once I was able to contact Easy Light Bulbs I received my order the very next day.
Many thanks to Callum!
Communication is very important for any online business.

Still waiting for the order I placed 2 weeks ago. Will not respond to my emails and you can’t leave a message on their phone that they never seem to answer.
No communication since my order confirmation and they charged my PayPal account immediately.
I ordered quite a few bulbs as well and I am afraid that I’ve been scammed especially after reading the other reviewers.
It’s my first time using this company and it’s upsetting.

28. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Same experience as other recent poor reviews

Same experience as other recent poor reviews. Ordered 16th January. Order acknowledged but no further communication since then. Order not fulfilled. Emails not answered, just auto-replies not followed up. Phone calls not answered. Very poor service overall.

16. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Easy Light Bulbs

Svar fra Easy Light Bulbs

Hi Keith, sorry to hear that you have not received it. I have forwarded your details on to the relevant department and they will contact you with an update shortly. We will get your issue resolved for you. Apologies for any inconvenience caused.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Beware, fraudulent sales

I was charged for the items but no delivery was ever made. Nobody has answered my calls, returned voicemail or responded to my emails. All I have received is an email saying the item should be with me, when it is not.

16. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Easy Light Bulbs

Svar fra Easy Light Bulbs

Hello Edmund, I can see your order was fulfilled at our warehouse on the 16th January. Sorry to hear that you have not received it. I have forwarded your details on to the relevant department and they will contact you with an update shortly. We will get your issue resolved for you. Apologies for any inconvenience caused.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Would give no stars if I could

I wish I had read the reviews first too! Ordered on the 7th Jan, confirmation of order but no further updates/info. Used their on line enquiry form and sent and email and no communication. Wish I had paid by credit card, as would claim my money back, I know it’s not much but if they do this for every customer….
UPDATE:Following good communication from the company, I have now received my order, and product was well packaged. Thank you.

7. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Easy Light Bulbs

Svar fra Easy Light Bulbs

Hi Alison, apologies for the lack of communication from our side. We have been dealing with a backlog and influx of support requests, that we are doing our very best to get through. Rest assured, I have sent your order to the accounts department to get resolved for you. Sorry once again for any inconvenience caused. You will hear from the team shortly.

*Update: Great to hear you have now received your order. Please reach out to us if you have any further questions or concerns.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Good service. Excellent price.

Good service despite Christmas, snow and gales! Well packaged. Excellent price. Will check on you again when I need some more light bulbs. Thanks.

14. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Easy Light Bulbs

Svar fra Easy Light Bulbs

Hello, thank you for taking the time to leave a great 5 star review.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I have sent 2 emails asking where my…

I have sent 2 emails asking where my order is and received nothing back. I have now requested a full refund as I have been to another shop to get my lightbulbs. Very poor service I have had no correspondence at all since placing my order.

19. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Easy Light Bulbs

Svar fra Easy Light Bulbs

Hi Neil, apologies for the lack of communication from our side. I have sent your order to the accounts department to get resolved for you. Sorry once again for any inconvenience caused. We have been dealing with a backlog and influx of support requests, that we are doing our very best to get through. You will hear from the team shortly.

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Worth waiting for!

I had to wait a while for my order but it is exactly what I needed.

18. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Easy Light Bulbs

Svar fra Easy Light Bulbs

Hi Wendy, thank you for leaving a 4 star review. Apologies about your slightly delayed order - we have been dealing with a backlog from the Christmas period. Great to hear you managed to find the item you were looking for.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Not happy at all

Not happy at all. I’ve emailed and phoned to say that you sent me the wrong lightbulbs but nobody ever seems to be available to talk or return my messages

24. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 4 av 5 stjerner

Pete from Oakham

Light bulbs arrived well packed to avoid damage in transit

16. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Easy Light Bulbs

Svar fra Easy Light Bulbs

Hi Pete, thank you for taking the time to leave a review. We do our very best to pack all orders securely to avoid damage during delivery - happy to hear your order arrived undamaged.

Kindest Regards
Easy Light Bulbs Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid - money taken under false pretences

Totally poor service. 2 tubes ordered on 03 January and finally arrived 16 January.
Warm white sent instead of white and one does not even work. Have emailed twice with photos and tried to phone but no reply.
Money taken under false pretences.

23. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv