Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Really impressed with Dr Lakshmi Kumar. She was thorough, listened carefully and ordered a full blood panel with clear explanations. She spotted things that needed follow up and gave me a clear action... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I’ve had an excellent experience with Dr Lakshmi Kumar She is by far the most knowledgeable and thorough doctor I have visited. She takes the time to really understand symptoms in detail and e... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very comfortable experience with Dr. Qurashi. Super helpful with my symptoms and gave me options/recommendations which were best for me. He was kind and made me feel at ease about what to do next, Tha... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Shambolic. Booked an appointment weeks in advance to work around a busy diary. Got reminder confirmation email 08:30 day of appointment. Arrived to be told the doctor had cancelled all her appointm... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Klinikk

Skrevet av virksomheten

Same day private GP appointments from £29. DocTap have 11 London GP clinics, open 7 days. Prescriptions, diagnosis, blood tests & referrals. Book online now.


Kontaktopplysninger

4,3

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

2k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Avoid at all costs.

Avoid at all costs.

I booked an STI screen through the website, which offered two clear options: “STI screen” or “individual test.” I selected the screen, expecting it to cover all the relevant sites, as is completely standard. However, when I arrived, I was told it only included testing for one site, and I’d need to pay double the price for a full and proper screen.

I felt completely misled by how this was presented online. When I raised my concerns politely in person, there was no understanding or sympathy - just a blunt response from the management. I left feeling conned and let down.

Edit:- (My response to Doctap's response)

Thank you for your reply. However, there was nothing transparent about your booking service. It was misleading and I wasn't offered a refund or even any sympathy or resolution beyond publicly claiming to be empathetic on trust pilot, which is disappointing. It's been weeks and I've not heard from your company so I assume there is no intention of actually addressing my complaint, only an intention to publicly claim that you care about it. I look forward to hearing from you via email if you actually want to take my complaint seriously, and I if I haven't heard from you then this is why this complaint will remain on trustpilot.

All the best.

21. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DocTap

Svar fra DocTap

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re really sorry to hear that you felt misled or let down during your recent visit — that’s never the experience we want for any of our patients, and we completely understand how frustrating and disappointing this must have felt.

To clarify, our “STI Screen” packages include a standard set of tests taken from one anatomical site only, unless specifically stated otherwise. For most male patients, this is typically a urine sample, and for most female patients, it’s a swab. While can carry out tests on additional sites, these are not included as part of the standard screen and are charged separately, as each requires specific lab processing. For full transparency, you can find a complete list of all our STI tests — including pricing and the site each one covers — here: https://doctap.co.uk/test-list.

Please know that we take all patient feedback very seriously and we’re currently reviewing our booking journey and patient communications to make sure this is as clear and accessible as possible. While we make every effort to be transparent about our services and pricing, we would like to apologise if any part of this was unclear to you when booking.

We are also sorry to hear that when you raised your concerns in person, you felt your concerns weren’t fully addressed. While our healthcare assistants are here to help as much as possible, I'm afraid they are unable to process refunds or handle formal complaints directly. All complaints and refund requests, are handled at support@doctap.co.uk. That said, your feedback has been shared with the wider team so we can continue to improve the way we support and guide patients, especially in situations where something needs to be escalated.

If you would like to discuss this further or if there’s anything else we can do to help, please don’t hesitate to get in touch with us directly.

Thanks again,
The DocTap Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very efficient

Sign up easy, making appointment easy. Doctor was very friendly and understanding.

Letter produced and recieved with 15 minutes. I paid only £20 more than my NHS GP practice who offered turnaround time of 10 days.

Would use again in a flash

5. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DocTap

Svar fra DocTap

Hello Jack,

Thank you so much for your lovely review.

We’re really glad to hear that everything from booking your appointment to receiving your letter was smooth and straightforward. It’s great to know that you felt supported by the doctor and that the quick turnaround met your needs.

We’ll make sure to pass your feedback on to the team.

Thanks again,
The DocTap Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Unprofessional/unpleasant service

I had a very unpleasant and unprofessional experience with DocTap today. I booked a 15-minute teleconsultation and logged in early, 5 minutes before the start of the call. I waited but doctor was late. She showed up when there were less than 10 minutes left. When she appeared on the video, I could see she was rushing and frankly looked very unprepared to take the call. I also could not hear a thing she was saying. After a few attempts of her trying to fix the technical issue (my audio/video was working fine), she then abruptly left the call. Not sure what was going on, I emailed DocTap asking to reschedule or delay the call but did not get any response back. I also tried to call them but had to wait quite a long time to get through. Eventually when I got through, the rep told me that the consultation was already over and I had to now book a NEW appointment and pay AGAIN the consultation fee?! When I asked what would happen to the fee I had already paid, she told me to send a separate email for a refund and that I needed to wait until this gets approved? By that time, I was feeling like I was robbed. How do you conduct your business like this? I was feeling quite sick and needed to consult urgently to get some medication prescribed. You did not even bother to follow up with an email. I already requested a full refund but of course, I have not heard anything back. Pls refund soonest since I definitely won't recommend to anyone to use your services. I am so disappointed.

4. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DocTap

Svar fra DocTap

Hello,

First and foremost, we’re truly sorry to hear about your recent experience and would like to sincerely apologise if your consultation did not meet your expectations. At DocTap, we are committed to providing the highest standard of care, and we regret that we fell short on this occasion.

While technical issues are rare, we fully recognise the importance of a smooth and timely consultation and apologise for any disruption you experienced. Our standard process is to handle refund requests via email, allowing us to thoroughly investigate the matter with management and take appropriate action. Once a refund request is received, you will receive an acknowledgement and a full response within 5 working days. That said, we sincerely apologise that additional flexibility was not offered on this occasion.

Unfortunately, we have been unable to identify your appointment based on the information provided in your review. However, if you have already contacted us regarding a refund, we are confident that this has been processed and your concerns addressed. Should you have any further issues, please reach out to us directly at support@doctap.co.uk or on 020 7183 3254 so we can investigate further.

Once again, we apologise for any inconvenience caused. Thank you for taking the time to share your feedback, as it plays an important role in helping us improve our service.

Kind regards,
The DocTap Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

It's just excellent service.

It's just excellent service - I booked on line at 8.15, had a video appointment at 8.45 and my pain relief prescription was available by 9. To be fair to my GP NHS service they phoned me at 12.20 -but I didn't know if they would or if so when! I slipped on Saturday pm and needed painkillers and if I'd had my wits about me I would have contacted Doctap immediately but I just didn't think! The NHS only offer, at weekends, huge undignified waits with miserable pain after you have struggled to get to A&E.

2. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DocTap

Svar fra DocTap

Dear Bruce,

Thank you so much for taking the time to share your feedback.

We're so glad to hear that you had such a positive experience with DocTap. It's great to know that you were able to get the support you needed quickly and that the whole process was smooth from booking to receiving your prescription.

We will be sure to share your feedback with the team.

Thanks again,
The DocTap Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

12/10 experience

In the nicest way possible, their customer service made me realize just how pathetic the American health system truly is. Thank you for the prompt care. It means a lot.

29. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DocTap

Svar fra DocTap

Dear Christian,

Thank you so much for taking the time to leave a review.

We're delighted to hear that you had such a positive experience with DocTap, and it's great to know that our customer service made such a strong impression.

Your feedback means a great deal to us, and we’ll be sure to pass it on to the team.

Thanks again,
The DocTap Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

DocTap Canary Wharf Experience

24 April 2025 - I had my smear test appointment booked and completed by Dr Lakshmi Kumar at Canary Wharf. This was my first time having it done outside the NHS and I was pleased I choose to go private this time. Dr Lakshmi Kumar first talked me through the full process (as I explained to her, due to a very bad experience. I stopped having it done for almost 10 yrs) and carried out the procedure very carefully and for the first time I wasn’t left feeling like I would never had this done again. Thank you so much Dr Lakshmi Kumar. I have recommended DocTap to my family and friends as I’ve had nothing short of an exceptional experience attending their Canary Wharf office each time I’ve attended.

23. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DocTap

Svar fra DocTap

Dear Dee,

Thank you so much for sharing your experience with us.

We’re so pleased to hear that Dr. Kumar was able to provide you with the reassurance and care you needed during your recent appointment. It’s so important to feel comfortable during procedures like this, and we’re so glad that your visit with Dr. Kumar helped you overcome past concerns.

We also appreciate you recommending DocTap to your family and friends. Your feedback means a lot to us, and we’ll be sure to pass it along to Dr. Kumar and the team at Canary Wharf.

Thanks again,
The DocTap Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Don't waste your money on this company

Don't waste your money on this company! The Doctor refused to prescribe an ointment which I requested based on the results of my lab even though she initially agreed to offer it. Avoid Dr Achetu Ella, she over complicated the situation by over analysing the results of my nose swab and requesting I contact the lab for more detailed results which clearly the NHS will not do.

10. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DocTap

Svar fra DocTap

Dear Sam,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to hear that you were dissatisfied with your consultation and felt that the situation became unnecessarily complicated. At DocTap, we aim to provide the highest standard of care, and we regret if we did not meet your expectations on this occasion.

While we are unable to discuss the specifics of your consultation publicly, we can confirm that your case has been thoroughly reviewed, and our Deputy Medical Director has reached out to you directly to address your concerns and offer a full refund for your consultation. We sincerely hope this has provided some clarity and reassurance.

Once again, we apologise for any inconvenience this may have caused. We truly value all feedback, as it helps us to continually improve the care and service we provide.

If there’s anything further we can do, please don’t hesitate to contact our team.

Kind regards,
The DocTap Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Amazing experience at the Canary Wharf…

Amazing experience at the Canary Wharf branch! So efficient, really communicative and amazing at putting your mind at ease in otherwise worrying circumstances!

23. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DocTap

Svar fra DocTap

Dear Abbie,

Thank you for taking the time to leave a review.

We’re so pleased to hear that you had an amazing experience at our Canary Wharf clinic. Our team strives to provide efficient and reassuring care, so it’s wonderful to know we could put your mind at ease.

We truly appreciate your feedback and we will be sure to pass on your kind words to the doctor and the rest of the team.

Thanks again,
The DocTap Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fast and easy!

Fast and easy!
Was gaslighted for 2 weeks at my GP who refused to give me an appointment for an obvious infection. When the infection spread and again I was refused in an appointment, my husband booked me a 15-min call at DocTap with Dr Ayomide Noah. In the next 15 minutes I was diagnosed and got my prescription right away. No waiting, no headache, no gaslight. Best service, will definitely use again and recommend.

21. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DocTap

Svar fra DocTap

Dear Gloriya,

Thank you for taking the time to share your experience with us.

We’re so pleased to hear that the doctor was able to assist you quickly and efficiently. At DocTap, we strive to provide a seamless and stress-free service, and it’s wonderful to know we could meet your expectations.

Your recommendation means a lot to us, and we will be sure to pass on your kind feedback to the doctor personally.

Thanks again,
The DocTap Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Recommended

Dr Edwards was thorough, attentive and professional, and issued a referral for a scan. DocTap team were super responsive when the referral letter needed to be amended to provide additional detail. Together, this meant I was able to fill a cancellation, and have the required scan a couple of days after the GP visit.

If ever in need a 2nd opinion, a quicker GP consultation than local practice, or a direct referral, would use again without reservation.

30. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DocTap

Svar fra DocTap

Hi there,

Thank you so much for taking the time to leave a review.

We're delighted to hear that you had such a positive experience with DocTap and that we able to provide thorough and professional care. It’s also great to know that our team was able to quickly assist with the amendment of your referral letter to help avoid any delay.

Your feedback means a lot to us, and we’ll be sure to share it with the doctor and the rest of the team.

Thanks again,
The DocTap Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DISSORGANIZED

Extremely disorganized if you want them to fill out a simple form for reimbursement for private health insurance.

The Doctor during the appointment said to send the form to support email - which I did - then they claimed that only the doctor could fill it so they suggested that I spend another 60+ GBP just to go back to the doctor (make another appointment) just to get the form filled out! I will now have to fill out a claim with my credit card company.

How silly and honestly a huge waste of time for everyone involved! Will never come back and for anyone who needs any reimbursement forms signed or filled, I DO NOT RECOMMEND.

18. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DocTap

Svar fra DocTap

Dear Jai,

Thank you for taking the time to share your feedback.

First and foremost, we’re truly sorry to hear about your experience, and we would like to sincerely apologise if your recent visit fell short of your expectations. We take all feedback seriously and appreciate the opportunity to address your concerns.

Our standard process for completing insurance forms does require patients to book an additional appointment. Insurance forms are often detailed and require significant time and attention from the doctor, which is why this process is in place. This ensures the doctor has the dedicated and adequate time to accurately fill out the form. Similarly, it is common practice across healthcare providers to charge a fee for completing such forms.

That being said, we completely understand your frustration and sincerely apologise if this process was not clearly communicated during your appointment. Please rest assured that your feedback will be shared with our team to improve communication regarding this process going forward.

We also want to address your concern about billing. Please rest assured that under no circumstances would we recommend anything fraudulent. Administrative fees for completing insurance forms are standard practice across the sector, and most insurance providers typically reimburse up to a certain amount for fees associated with the completion of these forms. For future reference, we encourage contacting your insurer directly to confirm their reimbursement policies.

Our Operational Manager has contacted you directly to organise the completion of your insurance forms. We sincerely hope this has provided some clarity on the process and helped alleviated some of your previous concerns.

Once again, we deeply regret any inconvenience caused and appreciate your feedback as it helps us improve our services. If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to contact us directly.

Kind regards,
The DocTap Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

£64 for what?

I went to the London Bridge branch and after reading positive reviews I felt assured I would receive a good service.

However, the doctor barely looked at me for the first 30 seconds of the appointment as she asked for my ID and then proceeded to speak at me at a million miles an hour. As someone with health anxiety I found this to be incredibly overwhelming. I had booked the appointment in a panic and when disclosing my anxiety to the doctor to apologise for potentially not needing the appointment she laughed at me.

The other issue I have is that I had selected I was there for a skin condition. All the doctor did was look at my skin, no dermoscopy was used which in my understanding for mole concerns you need to be able to see underneath the skin otherwise there's no point.

I am left wondering what I paid £64 for...

The only positive from my experience was the lovely lady on reception who made me feel very welcome (a big thank you to her!)

24. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DocTap

Svar fra DocTap

Dear Jodie,

Thank you for sharing your feedback, and we are truly sorry to hear that your recent visit didn’t meet your expectations. We take all feedback very seriously and appreciate the opportunity to address your concerns.

Firstly, we would like to sincerely apologise if you felt uncomfortable at the start of your consultation. It is our protocol to verify patient identity at the beginning of each appointment to ensure the safety and security of your medical records. We understand that this may have felt impersonal, and we will take your feedback on board to explore ways we can make this process feel smoother and more comfortable for our patients.

We would like to sincerely apologise if any part of your consultation made you feel that your concerns were not taken seriously. We recognise that everyone has different preferences for how information is communicated, and we understand that dealing with health anxiety can make these situations especially overwhelming. The consulting GP recalls attempting to keep the tone light to help you feel at ease, but I appreciate that this may have come across differently. Your feedback has been shared with the consulting GP, who genuinely regrets if her communication style caused you any distress during your visit. She is reflecting on your comments to enhance her approach in future interactions.

Regarding the examination of your skin, it’s important to note that using a dermatoscope is typically performed by a GP with specialist training in dermatology or a dermatologist, rather than a general practitioner. As a result, our GP referred you to a skin specialist who has the appropriate expertise and equipment to examine you more thoroughly. With that being said, we would like to sincerely apologise if this was not clearly explained to you during the consultation.

Our Deputy Medical Director has personally reached out to discuss your concerns further, and we hope this has provided some reassurance on the situation.

On a positive note, we’re so glad to hear that our reception team made you feel welcome during your visit, and we'll be sure to pass along your kind words.

Once again, please accept our sincere apologies for any inconvenience caused and we thank you for your feedback. Should you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out.

Kind regards,
The DocTap Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great attention

I had a great experience at Kings Cross. Dr.Lu was very professional and also very kind. I felt heard and she was very efficient in helping me with my symptoms which didn’t happen in other places I visited.
Would totally recommend as the place is very organized and very nice as well.

13. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DocTap

Svar fra DocTap

Dear Nina,

Thank you for taking the time to leave a review.

We’re so glad to hear you had a comfortable experience the doctor and that our staff made a positive impression. Your recommendation means a lot to us, and we will be sure to pass on your kind feedback to the doctor and the rest of the team.

Thanks again,
The DocTap Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I have used this service 2 times now…

I have used this service 2 times now and I think it is absolutely brilliant. The doctors are brilliant and actually have time to listen. The blood test results are super quick and there are no hidden costs. Highly recommend.

7. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DocTap

Svar fra DocTap

Dear Natalie,

Thank you for taking the time to leave a review.

We’re really pleased to hear that you've had such positive experiences with our service and that the doctors were able to provide the time and attention you needed. It’s also great to know you found the blood test results prompt and the pricing clear.

We truly appreciate your recommendation and will be sure to pass on your kind words to the team.

Thanks again,
The DocTap Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent

I've used DocTap several times over the last few years (both for me and my family/kids), principally where we haven't been able to easily get an appointment with our NHS GP. It has always been an excellent and professional experience (and great availability, including last minute and at weekends) and I always highly recommend it to anyone looking for a private GP service.

8. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DocTap

Svar fra DocTap

Dear John,

Thank you for taking the time to share a review - it is much appreciated!

We’re thrilled to know that you and your family have consistently had excellent and professional experiences with DocTap. It’s great to hear that our availability, especially for last-minute and weekend appointments, has been helpful to you.

We are delighted to have your recommendation and we will be sure to pass on your kind words to the rest of the team.

Thanks again,
The DocTap Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Will definitely use them again

Went to see Dr Edwards at the Liverpool Street clinic. He was really professional and listened intently to my health concerns and then reassured me that there was absolutely nothing to worry about. Will definitely use DocTap again.

14. juni 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DocTap

Svar fra DocTap

Dear Gabor,

Thank you very much for your review and your kind words.

It's great to hear that you found the service professional and we're pleased to know you would come again if needed. We will be sure to pass on your thanks to the doctor themselves!

Thanks again,
The DocTap Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Highly Recommended

Highly Recommended. I've been unwell for a few weeks and couldn't get a NHS doctors appointment for 7 days. I was so impressed with Doctor Hawche, I got an appointment within 10 mins, and it cost £60 which I thought was very reasonable. The Doctor was so thorough and helpful, and extremely approachable. I will definitely use this service again, and would ask for the same GP by name, So Impressed.

20. mars 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DocTap

Svar fra DocTap

Hello Nigel,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.

We are delighted to hear that you were impressed with the service and we're very pleased to know you would come again if needed.

We will be sure to pass on your kind words to the doctor and the rest of the team.

Thanks again,
The DocTap Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Unresponsive

Unresponsive - do not answer emails or pick up the phone

19. mars 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DocTap

Svar fra DocTap

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review. We are really sorry that you were unable to get in contact with us. Ensuring that our patients can contact us when they need to is really important, so we would be very grateful if you could provide us with some more information so we can investigate this issue. If you can email support@doctap.co.uk, we would really appreciate it.

Thanks again,
The DocTap Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Feeling listened to and cared for each visit

Over the last couple of years, I've accessed DocTap over the phone and in person and have found their services to be comprehensive and outstanding. The care relayed by the team at the Hammersmith branch has been consistent. I feel listened to, cared for and followed up on promptly where there's been investigations and referrals required. Additionally, a very efficient services with slots running on time, good access to lab testing and imaging services, with prescriptions, consultation notes and referral letters provided promptly.

1. februar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DocTap

Svar fra DocTap

Hello,

Thank you very much for taking the time to leave a review!

We are so glad that you found our services to be comprehensive. We strive to empower our patients and ensure that they feel listened to and cared for.

Thanks again,
The DocTap Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Shocking, Incompetent and Irresponsible

I am shocked at the quality of service and the incompetence of their staff.

I first went to the Liverpool Street branch for a check-up, since I noticed suspicious looking bumps on my thigh. The initial doctor dismissed them as folliculitis after careful inspection, and told me to return if they change size (this is a medical professional who refers to herself as having a Dermatology "interest" or sub-specialisation).

During this time I went on with my days oblivious to the fact I had an extremely contagious viral infection which I must have picked it up either via close contact with someone who had it at the gym or through sexual intercourse.

I returned to the LS office with another doctor (who again, is said to have an interest in Dermatology!!) only to be diagnosed with MC! And told that a) it's not an STI and b) I should not worry about the possibility of transmitting it via sexual intercourse.

Well guess what Doctor AC: after contacting previous sexual partners I've had between October '23 and January '24, it seems like it actually IS an STI and can transmit to other people fairly easily!

The other aspect to consider is that I am absolutely shocked how the second doctor told me that I should "just leave it alone" and it will clear on its own from my body in up to 2 years (!!!!).

Every single sensible piece of advice I can find points that I should eliminate close physical encounters for the time being, and seek immediate dermatological treatment. Would the good doctor be able to not have sex for 2 years and just wait it out?? Unbelievable.

So basically:
-- Wasted £128 on very, very poor service
-- Could have eradicated it in October if the first doctor would have been qualified to actually diagnose and prevent it from spreading to others and further auto-inoculation.
-- Was given incorrect and potentially hazardous information by the second doctor, before I asked for a recommendation to a Dermatologist to have the issue treated. Like I should have. In October last year!!!!

I will be writing officially to get my money back, and I am still pondering whether I should take legal action against them!

Trust me, the ease of booking doesn't make up for the rushed and poor quality service delivered. Go to a proper doctor!

22. januar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til DocTap

Svar fra DocTap

Hello,

Thank you for taking the time to leave feedback and baring with us whilst we investigated the matter fully.

Firstly, we are really sorry for any distress this situation has caused you, it is never our wish to leave patients disgruntled or unhappy. Our Medical Director has contacted you personally to address your concerns in detail and we do hope that has provided some clarification on the situation.

Please be assured that your diagnosis and management was in line with national guidelines. We can understand the frustration in having to seek two reviews from doctors, but due to the nature of your condition it would have been difficult to reliably diagnose this condition from the outset. As such, a follow-up review was appropriate and following this second review, the GP recommended that you consult a specialist dermatologist for further treatment and organised this for you by means of an onward referral. We do hope that your issue is resolved swiftly once you have consulted with them.

We do hope this has brought some clarity to the situation for you but if you do have any further questions please done hesitate to contact us.

Kind regards,
The DocTap Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv