Ik heb een luchtige zomerjurk besteld…
Ik heb een luchtige zomerjurk besteld in de kledingafdeling en ik ben er ontzettend blij mee. De stof is licht, maar helemaal niet doorschijnend, wat altijd mijn grootste zorg is bij online aankopen. De jurk valt heel mooi en komt precies overeen met de maattabel. Zeker de moeite waard!








