cosmetic2go.com Anmeldelser 457

TrustScore 4 av 5

3,8

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I was a bit nervous ordering but it was absolutely fine, I would highly recommend this site

Vurdert til 1 av 5 stjerner

HIDDEN CUSTOM DUTIES! Just a warning that you are invoiced directly from a third party for additional custom & delivery costs. Mine were £80 over and above. There is no warning about this when pu... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I am unable to get this product in the UK and this is about the 3rd time I've ordered from cosmetic2go.com. Each time I have received emails updating me on the product's progress and the parcels have... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

ordered skin sceptical HA intensifier. It was a fake, I've used this product for years and this was watery with a faint smell. Have emailed and am awaiting response, having read these reviews I'm... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

3,8

Bra

TrustScore 4 av 5

457 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har svart på 80 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I had a great experience with…

I had a great experience with Cosmetic2go! I just came home from Portugal and bought ATL moisturizing cream there. It’s the best ever for me, so I ordered two big tubs and the shower gel. Everything arrived quickly and perfectly. I will definitely order again!

31. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

do not touch them with a barge pole - SLOW AND USELESS

The order was for some redoxin. It took 5 weeks and a tonne of emails to actually deliver it to the UK. The attitude was you have to keep chasing us and we will just give up after 3 weeks and give you a refund .
No - i wanted the order.
Such a battle to get it delivered and now slapped with £10 customs on top - would have been cheaper and quicker to drive to the next nearest city where theye have some in stock.
May be the language barrier or just cultural differences but not a sorry, a sense or responsibility, or a sense of urgency AT ALL !!!! AVOID AVOID AVOID
FOLLOWING THE RESPONSES FROM COSMETIC2GO : yes that process took you 4 weeks to sort out and was mainly drive by me - not you. I had to chase you several times to get a resolution. Only now you are on a public platform have you finally apologised. If you had handled this better from the start I wouldn't be warning other people about you now. I wish you well but I wont be recommending you to anyone.

16. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til cosmetic2go.com

Svar fra cosmetic2go.com

Hello.
Thank you for your comment.
We're very sorry to hear about your experience and fully understand your frustration with the delay and the unexpected customs charges.

As soon as you reached out, we investigated your order and found that it had likely been delayed at UK customs — something, unfortunately, beyond our control. Given the delay, we followed our policy of offering an immediate refund to avoid leaving our customers waiting indefinitely. However, we completely understand that your preference was to receive the item, not a refund.

We did escalate the issue with our logistics partner and insisted on a resolution, and we were relieved to see the parcel finally delivered. We're grateful that you acknowledged our efforts at that time, and we wish the process had been smoother from the beginning.

Regarding the customs fees: all international shipments may be subject to import duties or taxes imposed by the destination country. Unfortunately, we have no influence over these charges, and they are always the responsibility of the recipient, as per international shipping regulations.

We truly apologize for the inconvenience caused and hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Regards,
Helen Lopez

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I haven’t received my order/Paid

I haven’t received my order, and I have already paid, I need my money back (refund) , and I’m struggling contacting them, bad service.

30. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til cosmetic2go.com

Svar fra cosmetic2go.com

Hello. Thank you for your feedback, and we’re sorry for the inconvenience you've experienced.
After reviewing your case, we found that your order had not been registered as paid in our system, which is why it was not processed or shipped. As stated in our policy, we only dispatch orders once payment has been confirmed.
We understand how frustrating this can be, and we’re here to help resolve the issue. If you've been charged but the payment was not recognized, please send us proof of payment to our email, so we can investigate and proceed accordingly — including issuing a refund if applicable.

Thank you for your understanding, and we look forward to resolving this for you as soon as possible.
Regards, Helen Lopez

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I have already contacted them because I…

I have already contacted them because I want my money back. I don't want the product anymore. I bought it in December last year, I put my correct address and it never arrived, but I paid on the same day.

1. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til cosmetic2go.com

Svar fra cosmetic2go.com

Hello.
Thank you for your comment and I apologize for your displeasure.
We have verified that your order was sent from our warehouse correctly, however the logistics operator was unable to make the delivery because the address you provided was incomplete or incorrect. We have indications that Fedex tried to contact the recipient to expedite delivery but the phone was not answered. And for this reason the order was returned to our warehouse. So far the order has not been returned to us but so that you are not harmed you will be refunded for not having received the products.
I'm sorry you didn't have the best experience at Cosmentic2go.
Regards,
Helen

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Scam Company – Missing Items and No Response!


I bought 4 cans of baby formula for my child but only received two. I called the company every day and sent emails daily, but they never responded. The price of the formula was three times higher than the market price. This is a scam company — I do not recommend buying from them.

Jag köpte 4 burkar modersmjölksersättning till mitt barn men fick bara två. Jag har ringt företaget varje dag och skickat mejl dagligen, men de svarar aldrig. Priset på mjölken var tre gånger högre än marknadspriset. Ett blufföretag – jag rekommenderar inte att handla därifrån.

Comprei 4 latas de leite para o meu bebê, mas recebi apenas duas. Liguei para a empresa todos os dias e enviei e-mails diariamente, mas nunca responderam. O preço do leite era três vezes maior que o do mercado. Empresa fraudulenta – não recomendo comprar dela.

🇪
Compré 4 latas de leche para mi bebé pero solo recibí dos. Llamé a la empresa todos los días y envié correos electrónicos diariamente, pero nunca respondieron. El precio de la leche era tres veces más alto que el del mercado. Es una empresa fraudulenta — no recomiendo comprar allí.

2. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til cosmetic2go.com

Svar fra cosmetic2go.com

Hello Adam.
Thank you for your comment.
So that we can analyze what happened, please inform us of the order number. All emails from our customers are answered by our customer service team and we have no knowledge of your case.
Regards,
Helen

Vurdert til 2 av 5 stjerner

I didn't receive the correct order

I didn't receive the correct order, I see on the website shampoo with butter mango and they send me only with mango not butter. The website is not updated.

28. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til cosmetic2go.com

Svar fra cosmetic2go.com

Buenos días, gracias por tu comentario.
De hecho hemos descubierto que la marca ha cambiado la gama y no nos ha comunicado los cambios. La información ya ha sido rectificada por el departamento responsable.
Lamentamos lo sucedido y las molestias ocasionadas.
En el futuro, le sugiero que se ponga en contacto con nuestro departamento de atención al cliente encomendas@aminhafarmacia.pt, para que podamos ayudarle lo más rápidamente posible.
Gracias y saludos,
Equipo,aminhafarmacia.es

Vurdert til 1 av 5 stjerner

My order is not getting delivered it…

My order is not getting delivered it been 2 weeks I'm trying to reach out to them but they are not replying. I got an email from FedEx that they will deliver my order and then they are not delivering it and when I reached out to them they said that the tracking number is not their it TNT and they I'll deliver it and the TNT one say daily that they will deliver tomorrow but it is a scam and now they are not even replying. I needed medicine but the customer service is so bad . They are not replying to my email as well. If something is wrong just reach out to me but no I don't know what is wrong with them but it is cometic2go's fault they need to stay in contact with customer I have never seen such a bad miscommunication and customer service

23. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til cosmetic2go.com

Svar fra cosmetic2go.com

Hello
I'm sorry you didn't have the best experience with this purchase. Your purchase was made on March 7th and I have seen that our customer service team has always responded promptly to your emails and helped you receive your order as quickly as possible. From the moment the order leaves our warehouse, it is the responsibility of the carrier. Unfortunately, delivery did not occur within the stipulated times, for reasons beyond our store's control. After our efforts and urgent delivery requests with TNT, the delivery was successfully made on March 24th.
Regards.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fast delivery to Ireland

I was a bit wary of this company after reading reviews but the problems seemed to be from orders going to the UK.
I ordered on Monday and my package arrived to Ireland on Thursday. Really quick delivery. The products I ordered were much cheaper than high street shops. I'd recommend this company if buying within the EU.

20. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 3 av 5 stjerner

Caja sin protección

Los botes viene todos dañados y la caja rota.

27. desember 2024
Logoen til cosmetic2go.com

Svar fra cosmetic2go.com

Hello,
I'm sorry you did not receive the product in the best condition.
We do our best to pack the products in boxes to be delivered in good condition to the customer, however, we have no control over how the package is handled during time in transit. If any product is unusable, please contact our customer support via the email provided on the website.
Regards

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Responses very late

Responses very late, not efficient, long waiting and communication issues.

21. januar 2025
Logoen til cosmetic2go.com

Svar fra cosmetic2go.com

Hello, I'm sorry you didn't have a good experience on our website.
We have verified that your order was sent with an incomplete shipping address, which was only provided to us in full after the order was shipped. We try to correct the situation together with the logistics operator, but once in transit, the information may not arrive in the destination country in time. This way, your order was returned to our warehouse and the refund was made. Regards.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great products!

Delivery was pretty quick especially since I am do not live in Europe. Products were as expected and questions were answered promptly.

27. desember 2024

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv