Kan bare endre leveringsadresse i mobilappen. Jeg har brukt Bookis et par ganger for noen år siden. Jeg flyttet og kjøpte en fagbok på Bookis.com på pc i nettleseren nå i januar 2026. Da je... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Konseptet er genialt, spesielt for salg og kjøp av brukte bøker. Kundeservice er også hyggelig og veldig behjelpelig! Det eneste som trekker ned er selve brukergrensesnittet (appen er verre enn net... Vis mer
Useriøs side med null sikkerhet som kjøper i motsetning til alternativene. Er dyreste kanalen for salg av bøker, og den mest utrygge gitt at Bookis toer sine hender når selgrene sender helt andre ting... Vis mer
har brukt bookis for å kjøpe pensumslitteratur og har nå kjøpt fra nesten ti selgere. bøkene her er litt dyrere enn det som er mulig å få tak i andre steder, spesielt med tanke på fraktspris, men det... Vis mer
Informasjon om virksomheten
Skrevet av virksomheten
Kjøp og selg både brukte og nye bøker enklere enn noen gang hos Nordens største markedsplass kun for bøker. Send bøker fra din dørmatte, og få betalt! Bookis har et stort utvalg brukte og nye bøker, og svært gode priser.
Kontaktopplysninger
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Har ikke svart på negative anmeldelser
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Det burde vært en tilbakemelding på…
Det burde vært en tilbakemelding på utbetaling og når penger er forventet på konto etter et salg
Easy to use and quick delivery.
Utrolig fornøyd
Jeg har fått levert bestillingen.
Rask levering,boka i fin tilstand- som…
Rask levering,boka i fin tilstand- som ny.
Veldig enkelt å bruke
Gjenbruk og bedre pris.
Fikk bøker jeg har behov for til bedre pris enn i butikk.
Kan helt ærlig ikke anbefale Bookis.
Kan helt ærlig ikke anbefale Bookis.
Har forsøkt både å kjøpe og selge bøker. Da jeg kjøpte, så ble boken levert på helt feil adresse. Da jeg forsøkte å selge (etter flytting), fikk jeg plutselig beskjed om at den nye adressen min ikke støtter henting, først ETTER jeg fikk forespørsel.
HeltHjem blir bare krøll, Bookis må virkelig finne en annen leveringsmåte.
Har ikke fått riktig bok, dårlig app
Har ikke fått riktig bok. Sliter med å få varslinger på meldinger. Appen henger seg opp og lukker seg hele tiden.
You deserve 0 star/ dere fortjener 0 stjerne!
You deserve 0 star! You took my book 22.august, 8 days ago via Helthjem, but you have not yet paid me my money which is 250 kroner. Why!?
I am very mad at you and your very evil service! You/ Helthjem didn't even come on time 21.august before 23:00 o’clock to take the book on that day according your/their agreement! They came late after 23:00 o’clock which is 22.august. And you have not yet paid me my 250 kroner! It’s sin to steal money from others! Dere fortjener 0 stjerne! Veldig dårlig service har dere! Dere hentet min bok via Helthjem 22.august,det vil si før 8 dager siden,men fortsatt har dere ikke betalt meg min penger som er 250 kroner! Hvorfor!? Jeg er veldig sint på dere og deres dårlige tjeneste! Helthjem kom ikke heler som avtalt 21.august før klokka 23:00 på tida for å hente boken ,de kom sent etter klokka 23:00 det vil si 22.august. Men uansett fikk jeg melding at min bok er tatt/ hentet! Og jeg har ikke ennå fått utbetalt min 250 kroner av dere! Hvorfor!? Det er synd å stjele andres penger!
From/ Fra: Filmon
Grei bestilling
Grei bestilling, og veldig glad for at boka jeg søkte, var tilsalgs..( gammel ) Grei levering.
En super tjeneste
En super tjeneste, alt for mange bøker blir bare kastet. Det varmer hjertet at andre vil lese en bok du ikke lenger vil ha i hylla. Fra et miljøperspektiv er det også veldig bra med gjenbruk😄 Har opplevd at en bok har forsvunnet i posten, derfor ikke 5 men 4 stjerner.
I am very pleased
Fungerte fint.
Rask levering
Rask levering, ryddig betaling.
Bøkene kom som bestilt, men jeg ble litt skuffet over at alle 3 manglet omslaget.
Det viktigste er jo innholdet, men jeg hadde ikke fått indikasjoner på at bøkene mangler omslaget. Mulig jeg ikke leste omtalen godt nok, i ren glede over å ha funnet bøkene.
Porto
Salget gikk fint, men det er dumt at boken må sendes hvis vi bor i sammen by (som i dette tilfellet).
Very welldone
Very welldone, and satisfied with the service😊👍
Rask og grei handet😊
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.








