Fijne ervaring bij deze bonsai shop! Erg toegankelijk voor beginners, met veel uitleg, handige informatie en duidelijke voorbeelden. De boom was erg mooi, snel geleverd, netjes verpakt, en er zat zel... Vis mer
Selskapet har svart
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Fijne ervaring bij deze bonsai shop! Erg toegankelijk voor beginners, met veel uitleg, handige informatie en duidelijke voorbeelden. De boom was erg mooi, snel geleverd, netjes verpakt, en er zat zel... Vis mer
Selskapet har svart
Eergisteren een nieuwe pot besteld, vandaag aangekomen. Hij was zorgvuldig ingepakt voor veilig transport. Geen klachten!
Tof assortiment boompjes en toebehoren. Zeer toegankelijk als beginner vind ik, schappelijke prijzen ook. Veel info op hun site Bonsai Empire. Bestelling met boompje perfect aangekomen, met zo... Vis mer
Selskapet har svart
Order geplaatst, na betaling de invoice gekregen en er even niets meer van gehoord. Mailtje gestuurd na enkele dagen over de status van mij order en heb binnen het uur een mailtje terug gekregen. Blee... Vis mer
Zorgvuldig geselecteerde Bonsai bomen en benodigdheden, alles uit voorraad geleverd door de Bonsai Shop!
Hugo de Vriesweg 1, 3481 JA, Harmelen, Nederland
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine
Svarer vanligvis i løpet av én uke
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Prima (online) winkel om een bonsai te kopen. Recentelijk 3 bonsai boompjes online gekocht. Goed verpakt, gezonde boompjes, verzorging tips erbij en op tijd bezorgd. Bij mijn laatste bestelling was een boompje, terwijl het nog wel op de websitebezoek stond, niet meer voorradig. De vriendelijke en deskundige eigenaar van de winkel heeft persoonlijk contact opgenomen wat alternatieven of een duurder boompje met korting aangeboden.
Mooi product, goed verpakt en snelle levering.
Geen klachten. Zoals al stond op de website versturen ze op maandag, woensdag en vrijdag. Dit was inderdaad het geval en kreeg mijn Bonsai de volgende dag en hij ziet er prima uit.
Goed ingepakt leuk cadeau idee. Helemaal tevreden!
Ik heb sinds kort een Carmona Bonsai boompje bij Bonsai Shop gekocht.
De bonsai kwam enorm goed en veilig verpakt binnen (wat een van mijn concern was!) en de boom zag er al vanaf dag 1 enorm gezond uit.
Ik had nog wat vragen betreft de dopper van de easy care pot waar de bonsai boom in zat, maar dankzij de service van Bonsai Shop was dit al snel verholpen met een lange, uitgebreide uitleg. Top service! :)
Snelle en goede service. Producten waren erg goed ingepakt om schade te voorkomen.
Ik ben super tevreden over mijn bestellingen!
Ik had mijn laatste bestelling binnen een paar dagen binnen en heel goed verpakt.
Zelfs een briefje erbij met NL uitleg over een product, super! Goede extra service!
Hooge kwaliteit spullen voor een goede prijs klantenservice ook erg goed en voor de disgner freaks ook wat duurdere opties
De producten zijn goed. De levering was goed en snel. Op de site zou het fijn zijn als de verzendkosten eerder vermeld zouden worden.
Allereerst staat alles wat je over een bonsai wilt weten beschreven op de website met een mega goede uitleg! Daarnaast is de service echt top. In de schotel die ik had besteld zat een scheur, helaas kwam ik hier pas achter na het verpotten. Dit was geen probleem, kan natuurlijk gebeuren als het opgestuurd wordt. Direct een nieuwe opgestuurd! En het contact? Mega vriendelijk en snel, je wordt ook goed op de hoogte gehouden.
100% een aanrader
Wegens het koude weer hebben ze gewacht met het verzenden en deze pas verzonden toen het weer iets warmer was. Dit hadden ze ook netjes vermeld op hun site. De bonsai was goed verpakt en ziet er goed uit. De website was ook overzichtelijk en de stappen om te bestellen waren duidelijk.
Ben zeer tevreden met mijn bonsai boompje,hoop dat ik er veel plezier van mag hebben. Was goed verpakt.
Order geplaatst, na betaling de invoice gekregen en er even niets meer van gehoord. Mailtje gestuurd na enkele dagen over de status van mij order en heb binnen het uur een mailtje terug gekregen. Bleek dat mijn order tussen de mazen van het net was geglipt en niet verstuurd was. Ze hebben mijn order de dag zelf nog opgestuurd en heb het de dag erna ontvangen. Service lijkt me dus dik in orde (y).
Prachtige bonsai besteld met alle tools voor het onderhouden. Hij kwam geheel goed aan en ben zeer te spreken over de kwaliteit.
Bedankt!
Voor de verjaardag van mijn dochter een nieuwe bonsai-schaal besteld. Ondanks de goede verpakking kwam deze toch met een scheur in de schaal aan. Direct na het melden is er zonder problemen een nieuwe schaal toegestuurd. Deze kwam gelukkig wel heel aan. Top service.
Ik had akadama besteld maar kwam er een dag later achter dat ik per ongeluk grove had besteld en ik moest normaal hebben. Gemaild en gevraagd of het nog kon worden veranderd. Binnen een kwartier een mail terug dat het pakket al klaar was voor verzending maar dat ze de akadama nog zouden omruilen.
De volgende dag had ik het pakket in huis met de juiste akadama! Heel blij mee.
Vaker hier iets besteld en altijd goede en vlotte levering. Het handgeschreven briefje bij de bestelling in maakt het persoonlijk, ik heb het zeer gewaardeerd, evenals het perfecte herstel van mijn eigen domme fout!!
Bonsaishop: top webwinkel met goede producten voor een schappelijke prijs en vlotte levering en prima service, waar persoonlijkheid nog hoog in het vaandel staat!
Website werkt goed en betaling verliep vlot. De Ficus Retusa Indoor 30cm was goed verpakt en dat is natuurlijk wel zo fijn bij planten. Ook reageren ze snel via email.
Helaas zaten er nog veel oude verroeste draden om de stam heen die allang verwijderd hadden moeten worden. Nu zitten er meerdere lelijke donkere ringen in de stam, doordat de stam dikker is gegroeid dan de draden. Ook is nog duidelijk te zien waar de draden zaten die voor de verzending wél al verwijderd waren.
De standaard verzorgingset die ik erbij gekocht had, is duur voor de kwaliteit die je krijgt.
Een schaar die je al in huis hebt is gelijkwaardig of zelfs beter dan de schaar in de set. Het borsteltje is voor 7 euro te krijgen en de vloeibare mest kost ook 7 euro.
Tenslotte is het boekje een informatieve samenvatting, maar alle informatie is ook gratis op internet te vinden. Naar mijn mening is het dus niet waard om 27,50 te betalen voor de standaard set.
Conclusie:
Het plaatsen en verzenden van de bestelling verloopt zonder problemen en ze reageren snel. Helaas is de kwaliteit van de producten matig.
Ik heb een bonsai boompje via de webschop besteld als cadeau voor mijn dochter en mijn ervaring was prima. Het proces van bestellen via de website is makkelijk. Een tip zou nog kunnen zijn dat je standaard een apart factuuradres kan invoeren naast het bezorgadres.
Na het bestellen werd via e-mail contact met mij opgenomen om af te stemmen wanneer precies de bonsai het beste verzonden kon worden; dat er geen pakbon meegestuurd zou worden omdat het een cadeau betrof en is er een felicitatietekst toegevoegd namens mij.
Het bestelde boompje werd precies op de juiste dag bezorgd en voldoet aan mijn verwachtingen qua vorm, grootte en conditie. Mijn dochter is er heel blij mee. Nu eens afwachten hoe goed het haar lukt om het boompje te verzorgen.
Super service. Bij ontvangst van het pakketje een handgeschreven briefje bijgevoegd. Afterservice eveneens top!
Goede service en een mooie boom.
Als verjaardagscadeau heb ik een bonsaiboom gekocht. Een stevige verpakking, bij ontvangst zaten er al bloemetjes in en kleine knopjes die momenteel aan het uitkomen zijn. De boom lijkt erg op de op de getoonde plaatjes, dit was voor mij nog erg spannend. Ook de service achteraf was er goed.
De website is een aanrader.
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.