Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I would give a zero-star review if I could. I have been using the prescription safety glasses for 2 weeks and cleaning them with alcohol lens wipes. They are now so scratched it is like looking thru... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Purchased a new set of sunglasses in December for this summer. I started using them this spring and within 3 days the coating started to peel on the inside of the lenses. This left a big mess and li... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ordered a pair of Discord glasses via Spy Optic and they were dispatched quickly. Unfortunately the courier company delivered to the wrong address (confirmed by courier) and after discovering this I r... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

The pair of sunglasses came with a broken nose bit. They want it return them rather than doing the right thing: send a new pair and give 30 days to return the old before charging for the second p... Vis mer

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

1,7

Dårlig

TrustScore 1.5 av 5

34 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

The nose bit was broken

The pair of sunglasses came with a broken nose bit.
They want it return them rather than doing the right thing: send a new pair and give 30 days to return the old before charging for the second pair.
Easy.
Customer service is just not good nor the quality of the glasses.
Never again.

18. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bollé prescription safety glasses

I would give a zero-star review if I could. I have been using the prescription safety glasses for 2 weeks and cleaning them with alcohol lens wipes. They are now so scratched it is like looking thru a haze. The lenses are plastic and do not holdup in an industrial environment. The frames are nice and cheap (no issues). But the $245 plastic lenses are garbage and not covered by warranty.

18. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Pire service que je n'ai jamais vu

Pire service que je n'ai jamais vu . Je recois les lunettes, déjà elles sont cheap, énormes et laides. Je veux les retourner. Ils ne fournissent pas le bordereau de retout.. d'accord. Ça me coûte 20$ pour leur renvoyer. Ça fait 3 semaines qu'ils les ont reçu , aucun remboursement. Je leurs écrits, aucun retour, aucun remboursement à ce jour.

16. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Purchased a new set of sunglasses in…

Purchased a new set of sunglasses in December for this summer. I started using them this spring and within 3 days the coating started to peel on the inside of the lenses. This left a big mess and lines and bubbles all over the inside. I contacted bolle and all they would do is replace the pair for $30 plus shipping. I paid $90 for the glasses and don't think it's reasonable that they send me a defective product and want a bunch of money for a replacement. I am not giving them more money when it's clear I can't trust there products. These were purchased from bolle's website so I don't believe they were counterfeit.

3. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Poor quality compared to other high…

Poor quality compared to other high pricing sun glasses. Returning the sun glasses are charged with 10€.
This information is not transparent communicated at all.
You are advertising with 30 days of return when buying an article. What you don’t say is that you get charged heavily when you have the need of return. In my case the article was reduced after I bought it. You are refusing to give me the same discount. I will return the glasses pay 10€!!! for the return and will never! buy again any Bolle product as Bolle obviously hates its clients.

29. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 4 av 5 stjerner

Service client efficace

Après un premier échange via leur site pour demander à acheter un insert supplémentaire que je trouvais pas, une personne du service client m'a contacté et s'est vraiment "mise en quatre" pour m'en trouver un, gracieusement en plus ! Je n'en demandais pas tant et l'en remercie. Je pense que leur site a néanmoins besoin de référencer d'avantage de produits afin de les proposer directement à la vente, ce qui leur évitera de réponse de voir avec leurs revendeurs, réponse toujours désagréable pour le client qui a acheté en direct.

10. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Esperienza estremamente negativa.

Esperienza estremamente negativa.
Ho effettuato un ordine il 9 gennaio 2026 che risulta ancora “in lavorazione” a distanza di settimane, senza alcun aggiornamento concreto.
Dopo diversi solleciti tramite il portale, completamente ignorati, ho inviato anche una PEC circa 20giorni fa chiedendo un riscontro formale. Ad oggi non ho ricevuto alcuna risposta.
Ritengo inaccettabile che un’azienda non fornisca alcun tipo di comunicazione al cliente, nemmeno a fronte di una richiesta ufficiale via PEC. La mancanza totale di assistenza e di riscontro dimostra una gestione del servizio clienti gravemente carente.
Non è tanto l’importo dell’ordine il problema, quanto l’assenza di trasparenza, professionalità e rispetto nei confronti del cliente.
Esperienza che, allo stato attuale, non mi sento assolutamente di consigliare.

27. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Lunette balistique commandées avec un…

Lunette balistique commandées avec un insert pour verre correcteurs. A la réception le clip de l'insert n'était pas sans l'emballage alors qu'il figurait dans les pièces livrées. Après contact avec le SAV, ils vous disent que ce n'est pas le clip RX Nose connection mais un clip de rechange (quel intérêt ?). Obligé donc de recommander et payer la pièce manquante.

17. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Spy, used to be great. Crooks ruined a good brand.

Spy Optic, owned by Bollé. I used to buy exclusively from Spy optics, they were comfortable and well made products. They also stood behind a lifetime warranty that said ‘damaged, broken, defective, we’ve got you.’ Bollé owns them now. They still have a lifetime warranty. But it covers absolutely nothing. And the customer service reps are rude and in short, I’m good. 15 years as a loyal consumer, for sunglasses, snow board accessories. Thanks, I’m good, I’ll find a new brand instead of being insulted by your customer service team for my ($200) glasses falling and breaking and you refusing to cover them with your so called ‘lifetime warranty.’

5. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

casco sci con visiera difettoso e risposta aziendale da censurare

Inizio con il dire che ho acquistato un casco da sci con visiera fotocromatica (prezzo euro 260) dal sito Bolle' e che la spedizione è arrivata in tempi piuttosto brevi; ora denuncio quello che mi è successo e che ho gia' scritto sul sito dell'azienda ma non mi è stata pubblicata la recensione perche' probabilmente troppo dannosa per questi sognori ; Sono in montagna per una vacanza sugli sci e sto sciando con mia figlia e indosso per la prima volta il mio casco nuovo e, mentre mi accingo a fare forse la seconda discesa a ritmo abbastanza sostenuto (pista rossa), la parte destra della visiera del casco si stacca completamente dal casco sbattendo piu volte e facendomi cadere a terra per lo spavento ! non mi sono rotto una spalla solo per miracolo ! questo perche' la vite che doveva tenere salda la visiera al casco si e' allentata ed e' venuta via andando chissa' dove ! ovviamente ho subito fatto una mail all'azienda che, complice le vacanze di natale, mi risponde dopo due giorni dicendomi che era buona norma prima di mettere il casco (nuovo) verificare che le viti (coperte da dei copri viti) fossero ben avvitate ! ma non c'erano problemi e mi avrebbero inviato le viti sostitutive ! Capite bene che il mio nervosismo dopo una risposta del genere è salito in modo vertiginoso e c'e' stato un cospicuo scambio di mail che sarebbe troppo lungo da recensire ma alla fine mi hanno spedito un casco nuovo che deve ancora arrivare ma ho il numero di tracciamento ! quello che è ancora incredibile è che nonostante abbia inviato le foto del casco da cui si vede anche che i fori delle viti erano larghi, loro pretendano la restituzione del casco difettoso ! ho fatto notare svariate volte che pretendo un risarcimento sia morale che dei soldi spesi per il noleggio di casco e maschera da sci che ho speso dal secondo giorno fino al settimo della mia vacanza ma l'azienda non risponde a queste mie richieste ! Ora sono costretto a pubblicare la recensione sia su questo sito che sui social network perche' voglio che i futuri clienti facciano attenzione a come questa rinomata azienda tratta chi contribuisce al suo funzionamento ! Il difetto ci puo' stare , ci mancherebbe altro , ma la maleducazione del personale, l'incompetenza, e lo scaricare la responsabilità sul cliente che non si cura di visionare accuratamente il casco prima di indossarlo sa davvero di ridicolo ! FATE ATTENZIONE !

27. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Produit catastrophique

Produit catastrophique , absence de prise en compte par le SAV et service client ne recontacte pas !! NUL sur toute la ligne !!
Achat d'un masque de ski en station. A la première utilisation par temps neigeux , le revêtement polarisant se pique puis disparait quasi complètement.
Je contacte la marque sur Bollé.fr. Malheureusement, leur SAV s'occupe uniquement pour les produits acheté en ligne sur leur site !!!
Je dépose donc à leur demande le produit chez un revendeur agréé.
Aucune nouvelle pendant 6 mois !!
Finalement le masque m'est restitué dans le même état sans explication.
Je recontacte la marque sur le site Bollé.fr pour comprendre.
Aucune solution n'est proposée, si ce n'est retourner chez le revendeur qui a gardé mon produit 6 mois sans obtenir de réponse !!!
Finalement on me donne l'adresse de Sport Pulsion. qui serait en charge du SAV pour la marque.
Malheureusement, on ne peut rien faire parce que vous n'avez pas le ticket de caisse !!!! (au bout de 6mois ils ont trouvé cette porte de sortie .... )

Bref, le produit m'a servi au total pendant à peine une heure et ils me font galérer pendant des mois pour éviter de faire jouer la garantie !!
C'est tout à fait minable ....

10. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Does anybody even work here?

Went through the hassle as registering as a professional, provided them documentation to the fact, approved. Spent nearly an hour picking out gear for my team to a sum of nearly £700, go to checkout.

"We don't deliver to Northern Ireland".

It's EYE PROTECTION. It hardly needs to go on a pallet!!

They didn't bother responding to my two emails either, the automated reply gave me an incident number and they never responded to my follow up email. I wouldn't mind the fact that they don't deliver here too much, if they had 1) advertised this and 2) actually responded to me instead of just immediately closing my customer service case with no communication.

Colossal waste of time and have taken our large business, and future business, elsewhere.

11. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Choisissez une autre marque

Apparemment super lunettes mais 6 semaines avant de recevoir ma paire chez mon opticien puis oublie de la part du fournisseur de fournir le clip optique maintenant 3 semaines que l'on Attends celui-ci. Bref j'aurais dû acheter des Oakley ou des julbo...

10. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolutely shocking customer service

Absolutely shocking customer service. Paid extra for 1-2 working day delivery and after a week i had to pick them and and they weren’t delivered to me. This was also too late for me to take on holiday.

26. mars 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Essential replacement parts out of stock for 8 months

I have a bolle vatmos helmet and I lost the screw that holds the visor on. Poor design really as its nearly come off 4 or 5 times before, but ive always spotted it. Anyway, I tried to buy a replacement part but they were out of stock untill next season. I'm not waiting 8 months for a screw. What am I ment to do with my visor now? So stupid. Also only 1 other places sells them and they don't even ship to the UK.

1. januar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Pathetic

Pathetic, purchased sunglasses. They cracked whilst I was wearing them outside four months after purchasing. Apparently not covered by lifetime warranty, just get the same repeated email and line when I question why it isn’t covered. I’ll never do business with them again.

25. februar 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Er denne virksomheten din?

Ta over profilen og bli bedre kjent med kundene dine med gratis tilgang til Trustpilots verktøy.

Opprett konto gratis

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv