Dessverre lite hjelpsomme
Dessverre lite hjelpsomme. Har en Ford, men bruker ikke disse mer. Har satt en tilfeldig dato siden dette er gjentatte opplevelser.
1. Ville se på en bil: «Du må avtale tid» (???)
2. Verksted: «Beklager vi fant ingen feil. Alt er i orden» (bilen bråkte og skuta. De mente det kun rista i innholdet i bagasjerommet. Et annet verksted fant feilen)
3. Har forsøkt å henvende meg pr epost tre separate ganger. Null svar alle gangene.
4. Innbyttepris: De la seg 40.000 under tre andre forhandlere…!








