Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Definitely a great experience, if there is a problem they are quick to resolve it and give solutions. Let talk and the quality of the hair, it soft, long and of good quality. Definitely buying from t... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Love this hair so much!! I was afraid of the cap not fitting since I have a really small head. But the rep contacted assured me that it would be fine and if not to contact her back. When I received th... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I purchased 2xs for veracity I purchased 30in 250% density promotional wig and it came really thin and not 30in.. I then purchased a 300% density 28in wig and they sent the same exact wig except it’s... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I am very happy with my quality wig from AmandaHair. The color is beautiful and doesn't have a bad smell. The order shipped fast, is packaged well and comes with a satin bag for travel or storing. Thi... Vis mer

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

4,1

Bra

TrustScore 4 av 5

829 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har svart på 15 % av de negative anmeldelsene sine

Bruker vanligvis over én måned på å svare

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Emily was great

Emily was great. She responded to my emails in a timely fashion and answered all of questions.

22. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

1 star because I contacted the merchant…

1 star because I contacted the merchant several days before order was shipped and I wanted to cancel. It took so long for the order that I no longer needed it before my birthday. Once I emailed they tried to tell me about a price change if I didn't get the order now. I didn't care I just wanted to cancel at the end of the day. And per their website orders can be canceled before shipment. YET, they still sent and order I didn't want or need after I canceled 4 days prior! I will never order from them and will get my money back

4. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

I am very happy with my quality wig…

I am very happy with my quality wig from AmandaHair. The color is beautiful and doesn't have a bad smell. The order shipped fast, is packaged well and comes with a satin bag for travel or storing. This piece styled beautifully. I get so many compliments. I am a customer for life! Thank you Amanda Hairs for the great savings deals for beautiful quality hair! (Please give us the option to choose preplucked for thicker bangs).

1. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

A Bad Experience…

So I didn’t read the reviews here before I ordered and after reading the reviews I see the issues are similar. I ordered 3 wigs spending about $700. For my wedding party. One curly wet texture, one body wave, and lastly the straight reddish brown. I received one order first packaging was in a plastics giving “Amazon”. For the price of the wigs and supposed quality I def expected more. I've order from many vendors and this is probably the cheapest packaging I’m seen. The first wig was a body wave but delivery said it would be my (loose wave) photo is the wet curly texture, so I figured it got mixed up. Sent a request for an update on the rest of my order because now another week as went by. I was informed that custom color takes a bit more time. Uuhm I never ordered a custom color. Just ordered what you advertised (reddish brown). Finally a few days after the final order is delivered. (Now it needs signature and ID) which the first delivery was just sitting in a mail box. I thought this must be really nice and protected. So what was delivered was the body wave and the Reddish / Orange straight wig. (Def didn’t meet the expectations). I reached out to “FAY” with photos showing my delivery items to be told the delivery is correct. I then provided website photos along with what was delivered. Expressed I’m a first time customer ordering for my wedding party. The responds was to “return items to this address”. Not let’s fix this.. I asked will there be a shipping label for returning or compensation. Nothing! So I mailed the item right back (with signature and ID) lol gratefully it was to a U.S. address. So hopefully my refund will be quick.
I ended up ordering from my normal place the Wig Dealer .. great presentation quality when delivered, and great customer service. .. Fay - Amanda (whoever ) Please understand Customer service is important in any industry. You never know “who” you are servicing. It may look like you are winning but with bad CS in this world will have you loosing slowly yet quick. I hope the company takes these reviews and feedback and build a better business.

Update coming soon (hopefully)

13. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

My wigs are beautiful

My wigs are beautiful. The hair is so soft and curls well.

Only thing is there are quite a few grey hairs that I have had to pull out and I still haven’t gotten all of them. But O know it’s all human hair.

16. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

BEWARE OF COMPANY

Hello. I have been reaching out to thier customer service to do my return, and they are telling me to keep the wig. I DO NOT WANT IT! It has not been opened. All tags are still on. I sent photos. I WANT to return it for a full refund but still get a runaround email back! This is ridiculous. I have to go through this to do a retun as it says on your website! And the wig looks nothing like the photo and does not feel like human hair! Be careful with this company!!

13. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Bisher bin ich sehr zufrieden mit jeder…

Bisher bin ich sehr zufrieden mit jeder Perücke, die zu mir gekommen ist, ich freue mich sehr über meine letzte Perücke, weil ich sehe, dass die Front die Qualität stark verändert hat und ich hoffe, dass sich die Perücken stärker verbessern (empfohlen)

17. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Hello

Hello, my name is Laurie Vaceannie order number AM86281. I am a highly sort after professional hair influencer with close to 20,000 followers I ordered two wigs from you and one of them is totally red. It was supposed to be reddish brown. See the picture. I have a photo shoot coming up at the end of May and was willing to feature both wigs in that order number, The wigs came in plastic bags no boxes no nothing, I am appalled I am saddened and I am very disappointed and upset on what I was sent. I was recommended to you by a family friend. The long blonde wig was supposed to have bangs. It has no bangs. The reddish brown wig is completely red and was supposed to be reddish brown, I have yet to receive Order number AM86617 I have yet to hear from you

15. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til amandahairs.com

Svar fra amandahairs.com

Dear Laurie,

Thank you for your review, and thank you for being willing to feature our wigs — we are truly sorry we disappointed you and your followers.

You are right. The reddish brown wig you received is completely red, and the blonde wig was supposed to have bangs but does not. These are mistakes on our end, and we apologize. We have already approved your return and full refund for order #AM86281.

Regarding order #AM86617: we are investigating and will email you within 24 hours.

Regarding packaging: we hear your feedback about the plastic bags. We will do better.

We are not hiding from our mistakes. We are fixing them. Please check your email for an update from our team.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NOT BUY FROM THEM!

They are catfishing the wig that was sent to me was not the Wig in the picture. Very low quality not happy. I will never order from them again. Very poor Customer Service and did not want to give my money back. TERRIBLE COMPANY

13. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til amandahairs.com

Svar fra amandahairs.com

Dear Danille ,

You are right. The wig you received did not look like the photo on our website. That is not the standard we want to set, and we apologize.

You also said we did not want to give your money back. To be clear for anyone reading this: we have now agreed to a full refund for your order. We are sorry that it took too long to get to that point, and we are sorry our customer service made you feel unheard.

Thank you for your honesty. We will do better.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This wig looks nothing like promoters…

This wig looks nothing like promoters review . 26 inch wig - measurements barely 14 inches front with an abundance of fly away and mid back of wig appears consistent lengthy pieces of hair thinned out to 18 inches in length. ITS NOT TRUE TO LENGTH AND I MEASURED IT!! The wig is so thin, wide space and Doesn't look nothing like pic in fullness and length!! I'm returning it since I had to order wig from another vendor

10. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered two wigs

I ordered two wigs . One black one highlight . They sent me two black wigs , NO blonde both shorter than what I paid for. They shorted me on inches HOW CHEAP ! I emailed them and even contacted them through what’s app and they left me on READ!
First and last time ordering I feel so scammed will definitely be uploading videos to my YouTube and instagram accounts to let everyone know not to even waste time with such a ponzischeme company .

8. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

The wig i receive is different from the…

The wig i receive is different from the one i ordered. This is a scam.
I ordered another wig but do not know how can i cancel it.
Can i have i phone number or email addres please ?

11. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til amandahairs.com

Svar fra amandahairs.com

Dear Sanou Faye,

We shipped exactly what you ordered. If you believe otherwise, please send us clear photos of the wig you received to [Your Email Address]. Without photos, we cannot verify your claim.

For your second order: please email us if you wish to cancel, and we will let you know if it is eligible for cancellation based on our policy.

We do not have a phone line, but our email team will respond quickly. Thank you for your cooperation.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv