Accessorize.com Anmeldelser 1 048

TrustScore 4 av 5

4,0

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 4 av 5 stjerner

I loved the style and size of this cross body bag, perfect for casual afternoons out or holidays. Even better as was half price when I ordered it! I used "click and collect" as no delivery fee. Whe... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great customer service, as phones are answered promptly, compared with other fashion stores. Easy to order and a smooth return process. Overall, Very happy with Monsoon. The only criticism is... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I purchased a pair of sunglasses from accessorize having struggled to find a pair on the high street that met my requirements without morphing into a insectoid creature from a parallel universe. These... Vis mer

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Quick & easy, free delivery & returns. Pretty fabrics, colours & designs so choices. Unfortunately, some of the fabrics are thin, so see through which is not always flattering or discreet.

Informasjon om virksomheten

  1. Butikk for motetilbehør
  2. Bagasjebutikk
  3. Koffertbutikk
  4. Veskebutikk
  5. Smykkeforretning
  6. Dameklesbutikk

Skrevet av virksomheten

New women's fashions accessories have landed! Our Accessorize bags, purses, jewellery, shoes, accessories, gifts and beachwear will get you up-to-the-moment.


Kontaktopplysninger

4,0

Bra

TrustScore 4 av 5

1k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

På Trustpilot legger vi vekt på bidrag fra faktiske personer. Denne virksomheten kan imidlertid også bruke KI-verktøyet vårt til å lage utkast til svarene de gir.

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bad delivery not del to my address and haven't received all that was ordered

Bad delivery not del to my address and haven't received all that was ordered

5. mai 2026
Logoen til Accessorize.com

Svar fra Accessorize.com

Hi, we're sorry to hear this. If you haven’t already, please reach out to our CS team by clicking on the ‘contact us’ link at the bottom of our home page and they will be happy to help. You can also WhatsApp us directly via our homepage. Our contact details can also be found on our Help Centre here: https://help.monsoon.co.uk/hc/en-gb/articles/360013768138-I-Need-Assistance-With-A-Query-I-have Please do not respond to our confirmation or despatch email as this is sent from a no reply inbox, as advertised, and will bounce back. Our team will get back in touch with you as soon as they can. Many thanks,

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Very disappointed with Richmond branch

I picked up some flip flops which I ordered online, they were giant, though I ordered a S, plus cheap looking. The staff refused to issue a refund because I had not my cc with me, which I used for the online purchase. I had other cards and identification, but they remained unbendable. Very poor, I am a frequent customer, but ll now think twice ordering. I want my money back!

1. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Accessorize.com

Svar fra Accessorize.com

We are sorry to hear you were disappointed with the product and frustrated by your experience in store. We appreciate this was inconvenient, particularly as you had identification and alternative payment cards with you at the time.

However, for security and fraud-prevention reasons, all refunds for card purchases must be returned to the original payment card used for the transaction. Unfortunately, our store teams are unable to make exceptions to this policy under any circumstances.

We apologise for any disappointment caused and appreciate your feedback regarding both the product quality and the service you received. Your comments will be shared with the relevant teams for review.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Very bad customer service &horrible lady

Very bad customer service , horrible lady commented on my perished mum, very amazing products love the products horrible lady i was going to buy a ring but the lady made me sad so i didnt buy it for my fiance . Not impressed. 1/5 stars

8. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Accessorize.com

Svar fra Accessorize.com

We're very sorry to hear about the upsetting experience you had in our store. We appreciate you bringing this to our attention. if you wish to reach out to our customer services team with details of which store this incident occurred in we'll be happy to follow this up further.

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Easy online ordering

Easy online ordering. Scarves were very thin material, ideal for the summer.

6. mai 2026
Logoen til Accessorize.com

Svar fra Accessorize.com

We're happy to hear that the online ordering was easy. Thank you for the feedback on our scarves; we appreciate you mentioning the thin material.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I still haven’t received my order!

I still haven’t received my order!

8. mai 2026
Logoen til Accessorize.com

Svar fra Accessorize.com

Hello, thank you for your review, if your order timeframe has been and gone please reach out to our team at customerservices@monsoon.co.uk and they will be happy to help. Please be aware that our delivery timeframe at this time is 2-4 working days and this does not include weekends or bank holidays.

In the meantime, you may still receive a Trustpilot review request as we are asking customers for feedback regarding their experience on the site. This is not a product review which you will receive separately.

We hope that this is of some assistance.
 
Many thanks,

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Easy to order

Easy to order, had to collect from Rushden when living in Northampton was a bit of a pain wish npton still had Thier shop. I.e petrol getting over there but got in the sale so saved a bit. Staff very helpful and extra off if we spent in the store on the day as we did click collect. Staff very quick to find order & very friendly. Would order again. Thank you

5. mai 2026
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Next day delivery is not next day

I ordered an item for next day delivery, expecting it to arrive the next working day, which would have been Wednesday. By Wednesday afternoon it was still not showing as out for delivery with Evri, and what's more my Evri email said it had been sent as standard service. I had ordered a handbag for a Wedding outfit for the weekend (hence needing it delivered that week), so I phoned customer service. Despite the fact it clearly wasn't going to be delivered that day, the person I spoke to told me she couldn't ask Evri to stop and return the item until the day after it should have been delivered, and to phone again the next day if it hadn't come. When I phoned around Midday the next day (Thursday), she told me it was now probably too late to do a stop and return?! I ended up having to order another bag with a different company, which thankfully did actually turn up as next day. The order has just appeared this evening (Monday), a full six days after I placed a next day delivery order, and I now have all the hassle of having to return it, plus waiting for a refund, as the event I planned to use it for has been and gone.

4. mai 2026
Logoen til Accessorize.com

Svar fra Accessorize.com

We regret that your next-day delivery arrived late, impacting your event. We're sorry for the incorrect shipping service and the inconvenience of returning the item. We'll review this internally to improve our delivery process and customer service. We appreciate your feedback.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Lovely gold leather bag

Lovely gold leather bag, even better with 20% off! Has long strap for cross body, as well as short one for shoulder. Seems good quality and not ‘too’ gold-y.

5. mai 2026
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Order cancelled with no reason given

You cancelled my order with no reason given and I know it wasn’t lack of stock - very frustrating.

7. mai 2026
Logoen til Accessorize.com

Svar fra Accessorize.com

Hello,

Thank you for getting in touch.

We can confirm the item in your order has been marked on your order as 'Unable to Fulfil' and therefore cancelled. An email advising you of this was sent at the time of cancellation.

We are truly sorry for any disappointment caused by this and this only occurs when our team are picking items for orders to be shipped.

Therefore, your cancellation notice will occur when and if other items are being shipped to you. Sadly, until shipped no online order is 100% guaranteed hence why payment is not physically taken from the customer until despatch, these funds are ring fenced by your bank and held by them.

The item was most likely confirmed as in stock at the time, however during the packing process we have found this item to be unavailable. It is a common process which can occur with any online retailer and tends to be more common during busier sale period due to the high volume of orders being placed.

As this item has not been dispatched, as mentioned, rest assured you have not been fully charged as we only charge upon despatch, therefore any pending funds held by your bank will be cancelled and will revert back to your original method of payment within 10 working days (this will not show as a refund). Please note this timeframe is dependant on your banks policies. This is also stated on your cancellation email.

As no payment has been taken for your order we're unable to offer an alternative option.

Once again, we are terribly sorry for any upset or inconvenience caused by this matter.

Kind regards,

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv