Zipjet Anmeldelser 

1 365
•
TrustScore 3.5 av 5

3,5

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Incredibly quick service - couldn’t have been more impressed with the turn around and clothes smell amazingly fresh. My one criticism is the delivery driver arrived early, before the delivery sl... Vis mer

Vurdert til 3 av 5 stjerner

I used to use Zipjet for a while before it got acquired by laundrapp. They increased their prices, then their delivery fee, then removed it but included a minimum spend. The delivery was missed tw... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DONT INSERT YOUR CREDIT CARD DETAILS. I used this app back in 2019 may and I left uk more than half a year ago. Today I got deducted 500£ from my credit card from their store. Initially I was very hap... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Been using Zipjet for years and move to Laundryapp has made it even better. Great to get those difficult to do items cleaned.

Informasjon om virksomheten

  1. Renseri

Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder

We provide FREE pickup and delivery. All you need to do is schedule convenient pickup and delivery times on our app and we’ll take care of the rest! Your clothes will be washed and/or dry cleaned at our top-notch facilities before being returned to you within 24 hours.


Kontaktopplysninger

3,5

Middels

TrustScore 3.5 av 5

1k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,5

Alle anmeldelser

(1 365)

0 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Delivered my expensive bedding to the wrong client! LOST!!!

I've now had two bad experiences with Zipjet. One is still ongoing!! Three sets of Frette bedding, one set of Missoni bedding, and two Hermes custom-made cushion covers were delivered to someone else on Monday. The driver accused my housekeeper of misplacing the items that he swore he delivered to us. He was very defensive and came into my entrance, making me feel very unsafe. Then I showed him the cctv footage from my front door showing that he DID NOT deliver the goods and he split without an apology. The person who received the goods erroneously isn't responding to Zipjet (he's suddenly traveling and no one can open the door!!!) so I doubt I will get my items back. I'm filling out the compensation forms but have to provide receipts and all these items were purchased by my decorator so I have to go back and hound him to provide invoices. I spent a whole day on the phone with Zipjet and kept getting the run around... simply dreadful. It's now day 3 and nothing has happened. They keep saying that they are trying to recover the items and are "confident" that they will get them back. In the meantime they said they will only look into compensating me after a week!!!!!
The second instance was when they misplaced my frette pillowcase and it took a long time for them to find it. They also called me once asking if I'd received someone else's items so I think their logistics management systems are really bad.

27. februar 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Zipjet

Svar fra Zipjet

Dear Joey,

Firstly, we are so sorry for this.

We truly are doing everything we can to retrieve your items. As mentioned, this customer is proving difficult to get hold of and has informed us he is currently not in the country. As soon as we are able to arrange a collection time, we will retrieve your items.

We can completely understand why you are frustrated and apologise sincerely for this.

We will continue to keep you updated and appreciate your ongoing patience.

Best,

Sophie From the Zipjet Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fast, easy service

Picked up at the time they said they would and dropped off. Coat looks great, voucher worked. Not had any problems with them personally! Will be using them again.

20. februar 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Zipjet

Svar fra Zipjet

Dear Jessica,

Thank you so much for this lovely review!

We are super happy to hear that you are enjoying the service, and hope you will continue to do so.

Best,

Sophie From the Zipjet Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

POOR DRY CLEANING AFTER MULTIPLE ORDERS

I've used this service on multiple occasions and it's always been inconsistent. They've damaged a very expensive jacket of mine and it still came back stained after 2 washes, so firstly they couldn't even clean the product but then it shrunk and was damaged and they refused to take responsibility for it.

They have a really poor customer service by their Rep (Sophie), it doesn't cost a business to have good mannerisms, when someone's expensive item is damaged as a result of your service, you should display some level of sympathy.

I don't recommend this service, it may be tempting due to the prices but honestly it's not worth the hassle. If you have expensive items to dry clean, AVOID this business like the plague. The only positive I can think of is that this service picks up and delivers to you at a time of your choice, but to be honest there are multiple dry cleaners that offer this service now.

12. februar 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Zipjet

Svar fra Zipjet

Hi Sakil,

Thank you for your rating, I am sorry to hear that you had a bad experience whilst using our service. I have looked back into your case which was in April last year and can see that this was due to shrinkage of a jacket and non-removal of stains. We had not heard back from you or the manufacturer since then so we felt the case was resolved.

Our facility followed all of the cleaning instructions which were on the jacket. The facility then inspected and any shrinkage that may have occurred could have not been caused by facility fault and would have been a manufacturer issue (which can be the case even in larger brands).

We then wrote a letter to the manufacturer and even spoke to them directly regarding the issue. They were more than happy to look into this further for you.

In terms of stains, we are unable to guarantee 100% removal of stains, we of course endeavour to do this but would not take any steps which could cause damage to the fabric of the garment.

I am sorry that you feel the case was poorly handled, having looked back again I can see that the case was handled as per our procedure and Sophie went over and above in order to resolve this for you.

Kind regards,

James from the Zipjet Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Amateurisme

Quand je réceptionne des affaires qui ne m'appartiennent pas, je ne peux être qu'insatisfait. Qui plus est lorsque la prestation qui a été réalisée pour un autre m'est comptée (les affaires de ce client m'ont été retournées une deuxième fois!)
Sans compter un sens commercial qui frôle le néant.
Sans compter le passage pour recuperer les affaires de l'autre client qui n'a pas été honoré.

9. februar 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Zipjet

Svar fra Zipjet

Bonjour Monsieur,
Je vous présente nos excuse pour cette mauvaise expérience.
Le service client a repris le point afin de corriger cette situation malheureuse et trouver la meilleure solution pour vous.

Si vous avez la moindre question, n'hésitez pas à nous contacter sur info@zipjet.fr ou au 0176.35.02.38

Bonne journée,
Bien cordialement

Nicolas from the Zipjet Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NOT USE, 3RD MISSING ITEM! AWFUL CUSTOMER SERVICE

I am being forced to write a review as I have not had a response to my missing item inquiry.

This is the 3rd time Zipjet have lost an item of mine and this time they are refusing to compensate for doing so coming up with the following excuses
- We have checked everything at our facility, but I'm afraid we are not able to find any remaining item for you.
- My apologies, but since the order was delivered a month ago, I'm afraid we would not be able to compensate you for the cost of the item.

The item I refer to is a belt on a dress I sent to be cleaned. I noticed a couple of weeks after the dress was returned (when I was about to wear it for an evening out) that the belt had not been returned. I am unable to wear the dress now.

The customer service has been shocking as I have had to chase for replies as they are not great at responding and needless to say when I did get a response it was less than satisfactory in fact very disappointing bearing in mind my company pays for this service as a perk for us.
I will definitely be speaking to my company and recommending we find an alternative as the service is shocking.

11. januar 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Zipjet

Svar fra Zipjet

Hello Heena,

Thank you for your feedback.

We sincerely apologise for the negative experience you have had with our service. Indeed, as the issue was brought to our attention a month after the order was delivered, we are normally not able to offer any compensation for the missing item, as dictated by our terms and conditions. You have our word that we did everything we can to locate the missing item.

We certainly do not want to leave you with a sour taste though so we opted to outsource the belt for you. We have asked you for the brand or at least a link to the shop, but I'm afraid we did not receive any response from you. This was sent on the 16th of December at around 19:33.

We want to let you know that we do want to resolve your issue and we would always find ways to reach a fair resolution.

Again, we are sorry for the inconvenience.

Kind regards,

Sam from the Zipjet Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Don't use it, go to local dry cleaners

Drivers have no clue, you spend 20-30 minutes running around looking for them. They claim not to have basic information and make the experience painful.

Customer services kept me on hold for 15 minutes in the cold, standing outside in January waiting for driver who was apparently outside but not outside at all.

Would never ever use this service again and would go out my way to tell people not to use it.

10. januar 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Zipjet

Svar fra Zipjet

Dear Edward,

I am so sorry that you feel this way!

The address had a small discrepancy which may have caused confusion for the driver. I believe the driver called you to try and get a better description of your location. Ideally, we do not want this to happen, and the experience should be seamless, but sometimes certain address do not appear entirely accurate on the GPS system.

I am sorry to hear that you were on hold for 15 minutes. We were trying to contact the driver on your behalf to get an accurate description of his location. Keeping you on hold for 15 minutes, is really not ideal, and we sincerely apologise for that!

We would like to offer you a small gesture of good will, as an apology for this. Please keep an eye on your email inbox, where you will received a voucher.

We hope you will consider giving us another chance to impress you in the future!

Best,

Sophie From the Zipjet Team

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Zipjet missed the pickup-up time window…

Zipjet missed the pickup-up time window and completely missed the delivery time, only to deliver my laundry the next day. The evening of my scheduled delivery, I was notified that my delivery was completed. The delivery was then made the next morning. Why select delivery time windows if they aren't used.

Oxford shirts not folded with any care, folded in half and just stuffed in a bag.

I reached out to their customer service representatives and they were understanding but the service itself speaks volumes.

9. januar 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Zipjet

Svar fra Zipjet

Dear Brandon,

Thank you for reaching out.

We are truly sorry that the the collection and delivery times were not adhered to. Sometimes traffic can cause drivers to be delayed, but we would always endeavour to inform our customers well in advance. We are so sorry if this was not done on this occasion!

Furthermore, we apologise for the confusion regarding the delivery already being dropped off. The driver completed the order on his app in error, and did not let us know. He then took it upon himself to deliver the next day. We do not want our drivers to do this, as we would like to be clear with our customers, and communicate properly.
We are sorry if this caused any inconvenience, and we have spoken to the driver in question.

The shirts would be best sent in as part of our Ironed Laundry & Dry Cleaning service, where shirts processed and charged per piece, are pressed, and can be folded if you choose. I can see you selected the Folded Laundry service which is our regular service wash that does not include ironing.

We are confident that you will have a much better experience next time, and do truly appreciate your feedback!

Best,

Sophie From the Zipjet Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

No problemo. Fast and clean

After my first order everything went as predicted. Clean, fast and without hassle.

20. desember 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Zipjet

Svar fra Zipjet

Dear Daniel,

Thank you for your great feedback!

We hope you will continue to enjoy the service.

Best,

Sophie From the Zipjet Team

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Good service

Friendly and efficient service. I’ve used Zipjet a number of times and found it to be quick and reliable.

20. desember 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Zipjet

Svar fra Zipjet

Dear James,

Thank you for your feedback!

We are very happy to hear you are enjoying the service, and find it both quick and reliable!

Best,

Sophie From the Zipjet Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NOT USE EVER

Do not use this service ever, I mean even if you’re stuck without an iron - you’re better off going naked to your event rather than putting yourself through the the miserable experience that is...Robjet.

My first time using the app, this company have either lost or stolen my £500 dress. Complete joke. STAY AWAY I MEAN IT.

16. desember 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Zipjet

Svar fra Zipjet

Hello Anne,

Thank you for your feedback.

We sincerely apologise for the negative experience you have had with the service. We completely understand your frustration. We want to let you know that this is not a common occurrence and the whole team is doing everything in its power to track your item.

Furthermore, a member of our customer care team will be In contact to provide you with updates.

Again, we are sorry for the inconvenience.

Kind regards,

Sam from the Zipjet Team.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Not worth it

Hidden costs through VAT and split before colors/whites. Missing socks and underwear. Driver arrived earlier that arranged, luckily I had just returned back homr

15. desember 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Zipjet

Svar fra Zipjet

Hello Yannis,

Thank you for your feedback.

We apologise for the negative experience you have had with the service. We want to let you know that it was not our intention to hide anything from you as we have always been transparent in terms of the cost of our service. We have a dedicated page on our website that shows the cost for each item which includes the VAT and all you have to do is to access the information (https://www.zipjet.co.uk/price-list). If you have any queries about the cost of cleaning, our dedicated customer care team will be more than happy to answer all your questions.

Furthermore, there is no excuse for the driver turning up earlier than the time slot. This is unacceptable and we will make sure that proper disciplinary action will be given so that we can stop this from happening in the future.

We are also sorry to hear that you are missing some socks and underpants. A member of our customer care team will be in contact and we will do everything we can to track the item.

Again, we are so sorry for the inconvenience.

Kind regards,

Sam from the Zipjet Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great service and app!

14. desember 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Zipjet

Svar fra Zipjet

Hello Karolina,

Thank you so much for the 5 stars!

We are so glad that you are satisfied with the service and we are looking forward to serving you again in the future.

Kind regards.

Sam from the Zipjet Team

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Lost item

I’m used to using this service more than two years-sometimes the quality of their service was not very good but mostly it was good enough, before.... They collected my clothes (12 items) from my house ( every time, before I give them to driver, I take a photo of my clothes), but they return me back just 11! After that, I wrote them about missed item which cost about 500 pounds, but, afte their investigation, it took long time, they replied me that they didn’t found my jumper and they refuse to compensate me lost item. Can you imagine that? What is the mess? And who must keep a responsible for that?

14. desember 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Zipjet

Svar fra Zipjet

Hello Elena,

Thank you for your feedback.

We sincerely apologise for the negative experience you have had with the service. The way our process works is that once our facility team receives the order, they will open the black bag, count the number of items, and inspect each one for issues. We will then send out an email which includes the number of items as well as the cost.

In your case, I'm afraid ur facility team only counted 11 shirts, and that is what they have logged and sent to you.

Nevertheless, we are sorry for what happened, and our customer care team will be n touch to resolve the issue.

Kind regards,

Sam from the Zipjet Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great service

Great service, fast delivery, would definitely recommend!

14. desember 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Zipjet

Svar fra Zipjet

Dear Varya,

Thank you for this five star review!
We are very happy to have you on board.

Best,

Sophie From the Zipjet Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great!!

Great service, would recommend to anyone cash rich and time poor!!!

13. desember 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Zipjet

Svar fra Zipjet

Dear Joe,

Thank you for your five star feedback!

Best,


Sophie From the Zipjet Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

missed multiple deliveries and…

missed multiple deliveries and collections, charged for a voucher incorrectly, overall poor experience.

To be clear, the driver never rang the door or contacted us... we I even waited downstairs for 10 minutes whilst on the phone to your customer service adviser.

11. desember 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Zipjet

Svar fra Zipjet

Hello Paul,

Thank you for your feedback,

We sincerely apologise for the negative experience you have had with the service. We are so sorry that our driver was not able to meet you on some occasions, but I'm afraid they can only wait for about 5-7 minutes per order. If a customer is not around, they would have to move on to the next order.

Furthermore, we are also sorry that your referral credit was not applied to your order. We see that you have indeed entered the referral code, it's just that you were not able to confirm the phone number validation that we sent via text.

Nevertheless, we are sorry for the inconvenience.

Kind regards,

Sam from the Zipjet Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fast and efficient service

10. desember 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Zipjet

Svar fra Zipjet

Hello Dharmesh,


Thank you so much for the amazing feedback!

We are so glad that you are satisfied with the service, and we are hoping to serve you again in the future.

Kind regards,

Sam from the Zipjet Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Blaim to another company to not deliver…

Blaim to another company to not deliver my order on time and date that was expected is not what I deserve as a customer. Zipjet should have enough resources to not rely on their employees phone data to provide a service.

9. desember 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Zipjet

Svar fra Zipjet

Hello Carlos,

Thank you for your feedback.

I'm sorry to see that you weren't happy with your Zipjet experience. We want to let you know that this is not a common occurrence. We do have contingencies in place, it's just that the issue was network wide. We did not mean this to happen, but we are sorry that it did.

Nevertheless. we completely understand your frustration, so I will make sure that your feedback is relayed to the whole team.

Kind regards,

Sam from the Zipjet Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Zip along to Zipjet online for…

Zip along to Zipjet online for Immaculate dry cleaning and a first rate laundry service, plus collection and delivery within an acceptable timescale, makes Zipjet a family favourite.

3. desember 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Zipjet

Svar fra Zipjet

Hell Satch,

Thank you so much for the awesome feedback!

We are more than happy to help you with your laundry needs, especially during the holidays. We are here to make your life easier.

Kind regards,

Sam from the Zipjet Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv