Yitahome Anmeldelser 

182
•
TrustScore 2 av 5

2,1

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered a coffee table which took 2 hours to assemble and there is crack on the sides of the table. I purchased it off Amazon and was told there is nothing they can do and I need to contact the man... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NOT BUY! If I could give this zero or negative stars, I would. First, I tried to reach their website to contact them, but it isn't active. It gives you the code 503 Service Temporarily Unava... Vis mer

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Yitahome has been very responsive to my experience with the greenhouse and will improve their instructions based on my feedback and have refunded half the purchase price. I appreciate their swift a... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Just in time for beautiful spring & Summer, I ordered this beautiful standing egg-shaped porch swing for my patio. The instructions were clear and easy to put together in just a few minutes, and t... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Utemøbler
  2. også i
  3. Butikk for hagemøbler
  4. Butikk med stuemøbler
  5. Møbelprodusent
  6. Soveromsmøbler

Skrevet av virksomheten

YITAHOME, a furniture brand, specializes in sleek, contemporary designs for modern homes. With clean lines and understated elegance, our range includes minimalist sofas and statement coffee tables. Affordability and high quality make YITAHOME a top choice among young professionals and design enthusiasts. With a focus on simplicity and functionality, we aim to be the go-to brand for creating stylish, modern homes. Our dedicated team consists of over 600 employees, including 63 quality inspectors and 35 designers, ensuring that our products meet rigorous standards and cater to customer needs. By leveraging technology to enhance productivity, we value customer feedback as crucial to our success. We continuously improve our offerings based on valuable insights shared by our customers.


Kontaktopplysninger

2,1

Under middels

TrustScore 2 av 5

182 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 91 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én måned

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,1

Alle anmeldelser

(182)

15 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NOT BUY!

DO NOT BUY!
If I could give this zero or negative stars, I would. First, I tried to reach their website to contact them, but it isn't active. It gives you the code 503 Service Temporarily Unavailable (BIG RED FLAG). The Amazon rep wasn't able to reach out to them.
The item has a major structural issue. The bottom cabinets are so tight against each other that the outer ones can't close when the inner glass ones are closed. The inner glass doors rub against the inner frame, so they pop when you try to open them and don't fully open. The inner glass cabinets also have a gap in the middle.
Other issues: the wheels in the front have locking mechanisms on them, but you can't use the locking wheels because the frame blocks you from getting to them easily. You have to stick your hand under the frame and try to push the lock down without hurting your fingers or hand.
The actual frame isn't build/designed well and doesn't feel like it would withstand day-to-day use.
The directions were not that clear. If I didn't have experience building things from scratch, I might not have been able to figure out what they were trying to show in the directions.
I would not recommend anyone to get this item because of these issues, and if you are planning on returning it, it will be a hassle to disassemble it after taking several hours to put it together (7 hours 23 minutes), and then hoping if you do exchange it, it won't have the same issue because of how poorly it was designed.
It is also very suspicious that they have a 4.4-star rating on Amazon but a 2.2-2.5-star rating everywhere else. They also have several complaints submitted to the BBB (Better Business Bureau) in the last few months.

9. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Poor quality and customer service

Product come damaged. Yitahome offer no customer service, I have assembled the product before noticing the damage and Amazon offer no option for replacement of the one damaged piece and insist I dismantle the entire bed side table to return it and get a replacement

7. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Yitahome

Svar fra Yitahome

Dear Jay,

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about the damage to your bedside table and the frustration it caused.

Our team reached out to you directly on two occasions to offer a resolution, but we have not yet received a response. We remain happy to assist if you'd like to proceed.

Please contact us at service@yitahome.com so we can get this sorted for you.

We take all customer concerns seriously and appreciate you bringing this to our attention.

Best regards,
YITAHOME Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered a coffee table which took 2…

I ordered a coffee table which took 2 hours to assemble and there is crack on the sides of the table. I purchased it off Amazon and was told there is nothing they can do and I need to contact the manufacturer. I could not find a contact number for them other than an American number which I cannot ring being in the UK. All I was looking at was a resolution without me having to dismantle the whole thing and send back. Amazon asked for the photos of the damage and then stated they could not help me.
Yita homes contacted me after seeing my review and were prompt in coming to a resolution with me. Their responses were quick and resolution was given the first time

18. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Yitahome

Svar fra Yitahome

Dear Hansa,

Thank you for your comment. We sincerely apologize again for the crack on the side of your coffee table and for the initial inconvenience this caused.

Our team has been in contact with you directly, and we understand a resolution has been arranged. If there is anything further we can assist you with, please don't hesitate to reach out to us at service@yitahome.com.

We appreciate you bringing this to our attention and take all customer concerns seriously.

Best regards,
YITAHOME Customer Service Team

Vurdert til 3 av 5 stjerner

I purchased a greenhouse exactly 1-year ago...

UPDATE: Yitahome did respond to me and provided a partial credit for my inconvienience. Therefore have upgraded the rating to reflect their attention to this matter. 9/14/26

I purchased a greenhouse exactly 1-year ago. It had some wind damage, so I recently contacted them about purchasing some replacement aluminum parts that are not found online through an extensive search. Their response was "we regret inform you that we cannot provide the parts you need as the parts itself is not available for buying, and the warehouse does not permit us to separate items from other sets." They continued...

"Additionally, we regret to inform you that we cannot provide exact information on where to purchase the parts, as all our items are manufactured overseas and that information is confidential." What wasn't said was the manufacturer as mentioned in the parts list is in China.

How is that for "great" customer Service! The parts list that came with the greenhouse lists each part with a unique part # for each separate part… obviously intending for the part to be repurchased or replaced if necessary. . Yet, Yitahome does not have access (or care to have access) for the parts of something they sold merely a year ago. Furthermore, they can't even tell you a specific supplier where you can purchase them.

25. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Yitahome

Svar fra Yitahome

Dear Customer,

Thank you for sharing your detailed experience with our product.

We sincerely apologize for the frustration you encountered regarding the replacement parts for your greenhouse. We take every customer's experience seriously, and we truly understand how inconvenient and disappointing it must have been to deal with damaged frame parts and the difficulty in sourcing replacements.

We want to confirm that our team has since connected with you directly to address the situation, and a resolution was reached. We are grateful for the opportunity to make things right.

If there is anything else we can assist you with, please reach out to us through the following link: https://www.yitahome.com/help Our customer service team will promptly verify your order details and work with you to find a proper solution.

Once again, we apologize for the inconvenience and truly appreciate your patience and understanding.

Best regards,
YITAHOME Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolutely terrible customer service

Absolutely terrible customer service experience.

The AC unit I received already had issues from the beginning, including damaged/missing components. After months of normal use, the unit suddenly started behaving dangerously. The outdoor unit continued running after shutdown, the indoor flap became extremely hot, and there was a strong burning smell coming from the unit inside my bedroom. It honestly felt like a potential fire hazard.

Instead of handling the situation professionally, the company dragged the process out for weeks with endless delays, repeated questioning, contradictory responses, and constant requests for more information. Every time I answered their questions, another excuse appeared. First they questioned the installation, then the missing parts, then PayPal verification, then invoices from an account belonging to my landlord who has since passed away.

What made the experience even more frustrating was that they repeatedly told me to contact Amazon, despite the fact that Amazon Customer Service had already directed me back to the seller because the order was outside Amazon’s warranty/return window. The company should already know how that process works, yet they kept sending me in circles.

I provided detailed explanations multiple times, but it felt like nobody actually read the emails carefully. They kept twisting or misunderstanding previous statements while ignoring the main issue entirely: their product overheated and emitted burning odors after normal use.

After reading other reviews here, I can honestly say my experience matches many of the complaints people mention about delays, stalling tactics, and difficulty obtaining proper resolutions.

Very disappointing experience overall. I would strongly caution others before purchasing from this company.

18. mai 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Yitahome

Svar fra Yitahome

Hi Alexis,

Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize that it did not meet expectations, and we understand your frustration.

We have reviewed our records for this case. As the order was placed under a third-party account, additional verification was required before a formal review could proceed. Our team requested supporting documentation multiple times over several weeks, but we have not received the information needed to move forward.

We take all customer concerns seriously, and we appreciate you bringing this to our attention.

Best regards,
YITAHOME Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Stoffkommode bei Yitahome/Yitahome fabric dresser with nine drawers

Ich habe vor zwei Tagen über AMAZON eine Yitahome Stoffkommode bestellt, mit neun Schubladen.
Fing an aufzubauen und war fast fertig,dann fiel mir auf, dass zwei gleiche Seitenteile des "Skeletts" dabei waren, sprich zwei rechte Seitenteile ,das linke fehlte. Also kontaktierte ich AMAZON und die Dame war sehr nett und gab mir die Email Adresse der Firma Yitahome, damit ich mir das fehlende Teil nachbestellen konnte.
Also habe ich an das Unternehmen geschrieben,die haben dann erst einmal auf sich warten lassen und teilten mir mit,dass sie die "Ordernummer" brauchen um nachzuvollziehen, was fehlt ,wann und wo ich die Kommode bestellt habe.
Ich habe Ihnen die gesamte Rechnung mit Bestellnummer und allem was dazu gehört,geschickt und was teilen sie mir heute mit ?
Sie können angeblich die "Ordernummer" nicht finden,obwohl sie auf der Rechnung steht und sogar jetzt auf dem Rücksende Etikett.
Ich habe das Teil wieder zurück geschraubt,alles verpackt und Morgen geht diese Kommode zurück . Nie wieder werde ich etwas bestellen,was von Yitahome kommt.Zumal sie dem Kunden nicht entgegenkommen,kein Ersatzteil, absolut nichts.
=====================
Two days ago, I ordered a Yitahome fabric dresser with nine drawers from Amazon. As I began assembling it and was almost done, I realized that the kit contained two identical side panels for the frame—both were right-side panels, and the left-side panel was missing.
I contacted Amazon, where the customer service representative was very kind and provided me with an email address for the company Yitahome so I could request the missing part directly. I wrote to Yitahome explaining the issue, but they took their time to respond. When they finally got back to me, they requested the "order number" to track what was missing and confirm when and where I had purchased the dresser.
I promptly sent them the complete invoice, including the order number and all other relevant details. And yet, today, they informed me that they "cannot locate" the order number—despite it being clearly listed on both the invoice I sent them and even on the return label.

Frustrated, I reassembled everything, packed it all up, and will be returning the dresser tomorrow. I will never order anything from Yitahome again—not only because of this issue with missing parts but also due to their lack of customer support and unwillingness to provide even a simple replacement part or any reasonable assistance.

15. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Yitahome

Svar fra Yitahome

Dear Conny,

Thank you for sharing your experience, and we’re truly sorry for the frustration this situation has caused you.

We sincerely apologize for the missing side panel and for the difficulty you encountered when reaching out to us. It is certainly not the level of service we strive to provide. Please allow us to look into this matter more thoroughly — while we cannot locate your order number based on the information provided so far, we would like to investigate further if you’re open to sharing additional details.

That said, we fully respect your decision to return the dresser and will ensure that you receive a full refund as soon as the return is processed. We deeply regret that we failed to resolve this with a simple replacement part in a timely manner, and we completely understand your disappointment.

Thank you for bringing this to our attention. We will be reviewing our parts replacement and customer service processes to ensure that no future customer has a similar experience.

Wishing you all the best,
YITAHOME Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

2 dog crate furniture tv stand

Purchased a 2 dog crate furniture with drawers from Walmart. Com . Box was well packed and shipped correctly. 2 parts were labeled incorrect so had to take it back apart to correct that after we figured it out. Then went to put the drawers together and was sent 4 of 1 part and 0 of the other part needed. Couldn't install the drawers. It is a tv stand so has a power pack on top. It is too small for the cutout on the crate to install it, has a big gap and screw holes don't line up. I further contacted the the company through WhatsApp because the phone number was disconnected on the paper that comes in the box saying not to return to store. They are saying to contact Walmart because we ordered it from there. This company doesn't stand behind their products. Highly discouraged with the way yitahome handled this problem.

13. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Yitahome

Svar fra Yitahome

Dear Customer,

Thank you for sharing your detailed experience with our product. We sincerely apologize for the frustration you encountered during assembly.

We take every customer's experience seriously, and we truly understand how inconvenient and disappointing it must have been to deal with incorrect labels, missing parts, and installation issues. We also noticed that you had difficulty reaching us previously, and we sincerely apologize for that experience. Please reach out to us through the following link so we can better support you:
https://www.yitahome.com/help

Our customer service team will promptly verify your order details and work with you to find a proper solution.

Once again, we apologize for the inconvenience and truly appreciate your patience and understanding.

Best regards,
YITAHOME Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bought a heavy duty greenhouse

Bought a heavy duty greenhouse, collapsed under snow, blew panels all over my neighborhood twice in 2 separate wind storms, company gave me 100 dollars. Just going to build one it will last longer and probably be cheaper.

Recap: Yitahome has made good on their product, they have refunded me the whole amount I paid for the greenhouse.

11. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Yitahome

Svar fra Yitahome

Dear Jennifer,

Thank you for taking the time to update your review and share your full experience with us.

We sincerely apologize for the issues you encountered with the greenhouse, especially under severe weather conditions. We completely understand how frustrating that must have been, and we’re truly sorry for the inconvenience it caused.

We’re glad that our team was able to issue a full refund to make things right. Your satisfaction is very important to us, and we truly appreciate your patience throughout the process.

If you have any further questions or need additional assistance, please don’t hesitate to reach out.

Best regards,
Yitahome Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Bought a brand new L shaped sofa bed…

Bought a brand new L shaped sofa bed from Yita Home. It arrived with massive gaps between the cushions and frame, clearly a manufacturing defect. The sofa is uncomfortable, poorly constructed, and not even close to what was advertised.
Customer service was a complete disaster. After providing multiple clear photos immediately, they dragged this out for weeks, hid behind a fake first name, and kept saying they needed to check with a vague “related team.” Instead of fixing the problem, they offered insulting partial refunds, first $20, then $100, hoping I would go away.
They refused to send a replacement, refused a full refund, and repeatedly asked for more photos and videos as delay tactics even though the defect was already obvious. This is not customer service, it is a strategy to wear customers down.
I am now disputing the charge and filing formal complaints. This company sells defective furniture and avoids responsibility. Do not trust the reviews that look overly positive. If something goes wrong, you are on your own.
Avoid Yita Home unless you want headaches, wasted time, and a fight to get your money back.

5. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Yitahome

Svar fra Yitahome

Dear Fred,
Thank you for your honest feedback. We are truly sorry that your experience with our L-shaped sofa bed and customer service fell so far below expectations.
After reviewing your case, we have already taken action to resolve this matter. Please check your original payment method — the refund has been issued.
We deeply regret that our earlier communication caused frustration and made you feel unheard. Your feedback has prompted serious internal discussions, and we are already reviewing our quality control and customer service processes to ensure future customers do not experience the same issues.
Thank you for holding us accountable. If there is anything further we can assist with, please reach out to us directly at service@yitahome.com.
Sincerely,
The Yitahome Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NOT TRUST THIS COMPANY

I am filing this complaint with deep disappointment regarding YITAHOME and their complete failure to address a serious product safety concern.
I purchased an air conditioner from YITAHOME through Amazon. Several months after installation, the unit began malfunctioning in alarming ways, including loud grinding and buzzing noises, excessive vibration, malfunctioning louvers, and visible electrical sparking during operation. Due to the clear safety and fire risk, I immediately stopped using the unit and had it removed from my home.
I first contacted YITAHOME in mid January 2026 to report this issue and request a refund. Over the past three weeks, I have sent numerous emails, responded to every request they made, and submitted the Amazon purchase invoice promptly. Despite my repeated efforts and patience, YITAHOME has chosen to ignore my communications entirely.
What is most disappointing is not just the defective product, but the complete lack of professionalism and accountability shown by YITAHOME. A company selling household appliances should take safety concerns seriously. Instead, my emails have gone unanswered, leaving me no option but to escalate this matter. I attempted to resolve this matter privately for three weeks before filing this complaint. YITAHOME’s continued failure to respond demonstrates an appalling level of customer service and disregard for consumer safety.

Response to Yitahome's comment: How about you check your emails and reply to me? My last 3 emails went unanswered, so stop spouting nonsense, your company is a fraud!

1. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Yitahome

Svar fra Yitahome

Dear Stacey,
Thank you for sharing your concerns. I take this matter very seriously.
Regarding the air conditioner you purchased, I have been actively working to verify your order information in order to properly address this situation. In accordance with standard procedures, I kindly ask that you follow up based on the details provided in email correspondence.
I understand these steps may be inconvenient, but they are necessary to handle your request properly. I have also contacted Amazon to assist in verifying the order status.
Please rest assured that once the required information is provided and verified, a resolution will be processed promptly. If you have any questions, please feel free to contact me directly at service@yitahome.com.
Sincerely,
Yitahome

Vurdert til 1 av 5 stjerner

WATCH OUT, THE COMPANY IS A FRAUD

We ordered from Amazon and it turned out the product is faulty. Yitahome promised us a refund since 14 January 2026 and they claimed that it has been processed and I just need to wait 3-5 business days, which already alarming considering PayPal is within minutes. Oh yeah, they can only refund through PayPal, and can't refund to your original payment. It's been 2 weeks since I first contacted them and 15 emails back and forth and guess what, no refund has been received. They even ignored my follow up email since 20 January! Total scam!!!

IF YOU LOVE YOUR MONEY, STAY AWAY FROM THIS COMPANY. IT'S A FRAUD!!!!

15. januar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Yitahome

Svar fra Yitahome

Dear Michelle,
Thank you for your update. We sincerely apologize for the delays and frustration you experienced during this refund process.
We are glad to confirm that the refund has now been received. We have reviewed this case internally and have already improved our processes to prevent similar issues in the future.
If you need further assistance, please feel free to contact us directly. We appreciate your feedback and are committed to providing better service.
Best regards,
Yitahome Customer Service

Vurdert til 3 av 5 stjerner

Avoid the 6x8 greenhouse

Yitahome has been very responsive to my experience with the greenhouse and will improve their instructions based on my feedback and have refunded half the purchase price. I appreciate their swift and fair action.

I wish I'd checked Trustpilot before buying after seeing 4.8 stars on yitahome.com for their 6 x 8 ft Black Framed Polycarbonate Greenhouse Kit with Sliding Door. My pro handyman gave up trying to assemble as the instructions were only pictures so small no detail was shown. The components were so flimsy, it wouldn't survive the first storm. It's going into the trash!

10. desember 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Yitahome

Svar fra Yitahome

Dear Kathy Flannes,
We sincerely apologize for the frustrating experience caused by the unclear assembly instructions and the difficulties you encountered during setup.
Your feedback is invaluable to us. We have already begun revising the instruction manual to include detailed step-by-step explanations, clearer diagrams, and enlarged visuals to make the assembly process much easier for future customers.
Thank you for helping us improve. If you have any further questions or suggestions, please feel free to contact our customer service team.
Best regards,
Yitahome Customer Service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Yitahome- Defective Pre-lit Christmas tree

Yitahome- On 11/16/25 I purchased a 7.5ft Pre-Lit Aspen Fir Artificial Christmas Tree with 700 Lights Christmas. The tree arrive on time and no damage to the box. Once properly assembled, the lights would not sync up. There are 3 pieces to the tree. The top piece stays on a different light mode then the middle and bottom of the tree. White lights on top and colored on the rest or vise verse. I reached out to their support team and was told to provide pictures. Once they received these, they offered a $25 credit, suggested unplugging the lights and plug them back in and if this didn’t resolve the issue, I would need to hire an electrician. Per the companies, customers may request a replacement item or a refund if the product is defective. Yitahome customer service then offered a $35 refund OR they can escalate this matter to the after-sales department and would take 15-20 business days. I just want my prelit Christmas tree’s lights to properly sync up.

16. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Yitahome

Svar fra Yitahome

Dear Athena Boden,
Thank you for reaching out to us and bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the significant frustration and inconvenience this situation with your pre-lit Christmas tree has caused you. We understand how important it is for a holiday product to work perfectly, and we are truly sorry that this was not your experience.
Your feedback is invaluable to us. I have personally escalated this issue to our product quality team for a thorough root-cause analysis to understand why the light sections failed to sync, and to ensure necessary improvements are made to our design and quality control processes. We are committed to learning from this.
Furthermore, we will use your comments to enhance our customer service protocols, focusing on clearer communication and more effective initial solutions.
We are grateful that you gave us the opportunity to make this right. Please know that we are here to assist you with any future needs, and we are dedicated to providing you with the excellent service you deserve.
Best regards,
The Yitahome Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Buyers BEWARE

This item was defined by the seller as "used-mint" After we purchased it! They then felt that justified sending us a damaged item (wicker torn in two areas with hardware missing (all hardware floating loose in the box with a wide open corner) making it impossible to assemble!!! They made us first send photos, we did! Then they said they couldn't receive photos in the body of an email so we resent attachments. Then they asked us to do the same with our purchase order,,, over three hours invested in this injustice! They then said they couldn't help us because it was listed as "used"! They refused to comment on the "mint" condition part! This company is fraudulently using Amazon, Wayfair and oher reputable on-line outlets to rip off customers!!!
FYI - a problem with a Yitahome product sold on Amazon results in Amazon referring you to the seller, Yitahome! Yitahome then blames Amazon…!!! Ultimately , Yitahome decides to sell through and have Amazon sell their products! The customer pays for it!!!

11. november 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Yitahome

Svar fra Yitahome

Dear Charlie Sammut,
Thank you for your feedback. We would like to clarify an important issue: your experience relates entirely to Amazon's second-hand program, not to Yitahome.
Yitahome does not sell any used or "used-mint" items. All products we offer are brand new and come with full support and guarantees.
We understand your frustration, but as this order was not handled by us, we are unable to resolve it directly. Please contact Amazon Customer Service and refer to the seller’s “used-mint” condition description for assistance.
We hope you have the opportunity to experience our genuine products and service in the future.
Sincerely,
Yitahome Customer Service

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered an air conditioner 12000 BTU

I ordered an air conditioner 12000 BTU, never arrived. Then I ordered through Amazon and it never arrived! Amazon kept my $$$ until I called customer service at 888-280-4331 and they finally agreed that I should be refunded. This place may be a sham site

24. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Yitahome

Svar fra Yitahome

Dear Carmella Amar,
We're sorry for the inconvenience caused.
As we require more personal details to solve this issue, we'll need your assistance to reach out to us at https://www.yitahome.com/help so we can follow up with the necessary details.
We will work on answering you as soon as possible and we are happy to help you at any time.
Best regards,
YITAHOME

Vurdert til 1 av 5 stjerner

This company can’t get anything right

This company can’t get anything right! They sent our order, but with an incorrect piece. Then they say they don’t have it in their warehouse, and replacement will take 15 days. I ask the missing piece according to items listed in the manual, and they sent it but apparently that is not correct, because their manual also incorrect. So now we have 6 of the same shape of item, instead of 2 of each shape. Emailed them again, let see how are they gonna screw up this time. I don’t know why I didn’t come here and look at the reviews, because I would’ve not bought anything from them. I would not recommend them to anyone, not the mention product has scratches and doors have gap in between, but I oversaw them. Keep your money from this company. They are the worst!

12. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Yitahome

Svar fra Yitahome

Dear Derya,
Thank you for bringing this issue to our attention. Please accept our sincerest apologies for the completely unacceptable experience you had with your order.
We are deeply sorry for the multiple failures you encountered, including the incorrect piece, the errors in the manual, extended replacement time, and product quality issues with scratches and gaps. This falls far short of the standard of service we strive to provide, and we understand your frustration.
To immediately rectify this situation, we have processed a full refund for your order. You should see this reflected in your account shortly.
Your feedback is critical, and we are using it to urgently review our warehouse procedures, documentation accuracy, and quality control to prevent such issues from recurring.
We are truly sorry for the disappointment and inconvenience this has caused. We hope this resolution demonstrates our commitment to making things right.
Sincerely,
YITAHOME

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I have purchased a beautiful dressing…

I have purchased a beautiful dressing table for my daughter’s room and the piece of furniture is absolutely stunning! She loved it and her happiness in her eyes is everything! Sturdy, beautiful, absolutely no reasons at all not to give a five star review!

21. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

So I purchased lounge chairs and the…

So I purchased lounge chairs and the material was so cheap. Plus the chairs were not the same as they looked on the website. This what I was told after requesting a refund. How about a partial refund of $20 to keep this item for future use?
But if you still prefer to return it, please note that any cancellations after shipping will incur a 25% restocking fee, which will be deducted directly from the transaction amount. Hi way robbery

3. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Yitahome

Svar fra Yitahome

Dear Edgar Cortes,
We are very sorry to hear about your disappointment with the lounge chairs. We never want a customer to feel this way.
The restocking fee mentioned in our policy does not apply to situations where the product isn't as described, and we apologize for that misunderstanding.
We truly appreciate your feedback, as it helps us improve our product listings. We are reviewing them now to prevent future misunderstandings.
Thank you for giving us a chance to resolve this.
Best regards,
Yitahome
service@yitahome.com

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I would just like to thank Yitahome for…

I would just like to thank Yitahome for their fantastic help with some problems not with the product a cat pram that I purchased it is fantastic that’s why I now have 3 as I have 6 cats , I highly recommend , my problems was with a seller on TicTok please be careful who you purchase from buy direct, or from a more trusted sales platform.

12. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv