Wilsons Epsom Anmeldelser 

2 171
•
TrustScore 4.5 av 5

4,6

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Have bought several cars from Wilsons and have always been impressed by the customer service. This time didn’t disappoint. Was looked after by Alex Lavington and was so impressed with him. His knowled... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

​Called around a few different dealers trying to get hold of a new Dacia Spring and everyone kept quoting December lead times. Got in touch with Wilsons Dacia Team instead and the whole experience w... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent service from Mihai from the very first day ! Great friendly polite service and nothing was too much ! Excellent communications and a very nice Handover of my new Hyundai Tuscon. Thanks Mih... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 2 av 5 stjerner

We went to Wilson’s thinking they were a Fiat dealer (implied by various websites) They are not.No Fiat reception.No new Fiats.We found a salesman who said they had some Fiats scattered around the var... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Bilforhandler
  2. også i
  3. Bilinspeksjonsstasjon
  4. Biltransportservice
  5. Bruktbilforhandler
  6. Karosseriverksted

Skrevet av virksomheten

Wilsons Epsom is one of the UK's largest family-owned new and used car dealerships, proudly serving customers across Surrey, London, Sussex, Kent and the South East for over 120 years. Based in Epsom, we offer an extensive selection of new cars, approved used cars, electric vehicles (EVs), hybrid cars and commercial vehicles from many of the world's leading automotive brands. We proudly represent new car sales for Chery, Citroen, Dacia, Hyundai, Leapmotor, MG, Peugeot, Renault and Vauxhall. Whether you're looking to buy a new car, find a quality used car, arrange flexible car finance, part exchange your current vehicle or book a vehicle service, our experienced team is committed to making every stage of your journey straightforward, transparent and enjoyable. Our state-of-the-art dealership provides manufacturer-approved servicing, MOT testing, genuine parts and vehicle repairs carried out by trained technicians using the latest diagnostic equipment. From routine maintenance to aftersales support, we're dedicated to helping keep your vehicle performing at its best. At Wilsons Epsom, customer satisfaction is at the heart of everything we do. We believe in honest advice, competitive pricing and exceptional service, which is why we value every customer review. Your feedback helps us continually improve and ensures we deliver the high standards our customers expect. If you've recently purchased a car, visited our showroom or used our servicing, MOT or repair facilities, we'd love to hear about your experience. Your Trustpilot review not only helps us improve but also helps future customers choose a trusted car dealership with confidence. Why choose Wilsons Epsom? - One of the UK's largest family-owned car dealerships. - Over 120 years of automotive experience Wide range of new and approved used cars Electric, hybrid, petrol and diesel vehicles available. - Competitive car finance and part exchange options. - Manufacturer-approved servicing, MOTs and repairs. - Friendly, knowledgeable and customer-focused team. - Conveniently located in Epsom, Surrey, serving customers across London and the South East. Thank you for choosing Wilsons Epsom. We appreciate every review and look forward to welcoming you again.


Kontaktopplysninger

4,6

Enestående

TrustScore 4.5 av 5

2k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 97 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av 48 timer

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

4,6

Alle anmeldelser

(2 171)

325 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I am delighted with my new Hyundai…

I am delighted with my new Hyundai Inster Cross and particularly with the excellent service from Greg Fox and the team at Wilsons in Epsom. His advice and support during the part-exchange and purchase process was tailored to my requirements.

10. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wilsons Epsom

Svar fra Wilsons Epsom

Hi Mrs Sinclair, thank you for taking the time to leave us your 5-star review. We are delighted to hear about the service that you received from Greg, we will be sure to share your praise with him. Thank you for choosing Wilsons and if we can be of any further assistance, then please do let us know. Best wishes, Wilsons

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Motobility enquiry

I went to this dealership on spec to look for my new mobility vehicle. When I arrived at the shop I went inside with my son. We were guessing which models were the ones that I could have a gentleman who said he was the manager came up to us eventually, we had been there about 15 minutes at this time asked if he could help. I asked him about the car. He did not offer to let me look at the car. He just said they were losing the contracts at the end of the month and if I ordered it now. I could have it but by the end of the month they wouldn’t be able to order anything. after that, my son and I and I went into the vehicle on display and looked around unassisted when we were leaving because we didn’t seem we were going to get any help. I saw 4 sales staff outside standing by the vehicle I wanted to see ,chatting and laughing. I asked them if they could help me with the vehicle and one offered to help and showed me the one inside the showroom. I asked if he could turn it on so I could see the display he said no because he hadn’t had its pre-road checks, however there was one outside that was a demonstrator but he didn’t offer to take me to that one so I could see how things worked.

I feel that because I was casually dressed came with a young person and I was female they didn’t think I was serious which is disappointing in 2026 Even if they had kept the contract after the end of the month I would not give them my business very disappointed indeed

12. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wilsons Epsom

Svar fra Wilsons Epsom

Hi there, thank you for taking the time to leave us your review. This is not the experience we expect to hear, so we are sorry to hear that you felt disappointed. Can I kindly ask that you send us your full contact details to contactcentre@wilsons.co.uk so that we can look into this for you. Many thanks, Wilsons

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Easy professional experience

Jodie was great and very professional but calm start to finish. Gave me time to think through the purchase and chat through other options. Thank you :)

10. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wilsons Epsom

Svar fra Wilsons Epsom

Hi Natalie, thank you for taking the time to leave us your 5-star review. We are very happy to hear about your recent experience at our dealership and the service that you recevied from Jodie, we will be sure to share your praise with Jodie and the team. Thank you for choosing WIlsons, if we can be of any futher assistance, then please let us know. Best wishes, Wilsons

Vurdert til 5 av 5 stjerner

My experience at Loads of Vans was…

My experience at Loads of Vans was positive because of the overall help and guidance from the outset through to handover.

19. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wilsons Epsom

Svar fra Wilsons Epsom

Hi Matt, thank you for taking the time to leave us your 5-star review. We are delighted to hear about the service that you received from the team and will make sure that we share your praise with them. If we can be of any further assistance, then please let us know. Best wishes, Loads of Vans

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent service

Excellent service, really took time to find what was best for me and my situation. Scoured through a lot of cars and options making sure it was the best car.

8. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wilsons Epsom

Svar fra Wilsons Epsom

Hi Helen, thank you for taking the time to leave us your 5-star review. We are very happy to hear about your recent experience at our showroom and the service that you received from the team, we will be sure to share your praise with them. THank you for choosing Wilsons, if we can be of any further assistance then please let us know. Best wishes, WIlsons

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Unprofessional, false. Manager doesn't know how to do his job.

The Sales person was very helpful and informative. We had some back and forth and negotiated a price and finalised a vehicle. I was excited, and had everything ready, including an insurance quote.

I put down a £99 deposit for the vehicle. I didn't buy it straight away because I wanted to see it in person, but everything seemed fine! The vehicle had been taken off the website and was ready to be mine.

I was just about to book travel (5 hour journey and £90 public transport) when I had a question about the car. I sent them a quick email. The reply I got back was

"Someone actually just came in and saw the car and was ready to pay cash, so my manager sold it to him. This car is no longer available."

And then the sales guy went on annual leave (hopefully he's using it all up and getting the hell out of there because what kind of professionalism is this!) and I still haven't got my deposit back!! £99 on nothing. I'm unsure what's going on and if I'm going to have to take legal action. I have not had my money back and it's been almost a WEEK! Avoid avoid avoid. Just absolutely unprofessional and ridiculous!

2. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wilsons Epsom

Svar fra Wilsons Epsom

Hi there,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re genuinely sorry to hear about the frustration and disappointment caused as this is certainly not the level of service we aim to provide.

We completely understand how exciting it is to secure a vehicle and prepare for collection, so we sincerely apologise for the situation where the car was sold before you had the opportunity to view it. While deposits are intended to reserve vehicles, we recognise that in this instance we fell short in clearly communicating and managing that process.

Regarding your £99 deposit, this should absolutely be refunded promptly, and we’re very sorry for the delay you’ve experienced. This is not acceptable, and we would like to resolve this for you as a priority.

Please could you contact us directly at contactcentre@wilsons.co.uk with your name and any reference details so we can urgently investigate and ensure your deposit is returned without further delay.

We truly value your feedback as it helps us improve, and we regret that your experience did not reflect the standard we strive for. Many thanks, Wilsons

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Lovely Lucy

Lucy is very knowledgable and professional. She made my experience in buying my first mobility car stress free and answered all my qestions. Lovely calm young lady. She is an asset to Wilsons in epsom. Thank you Lucy

6. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wilsons Epsom

Svar fra Wilsons Epsom

Hi Linda, thank you for taking the time to leave us your 5-star review. We are delighted to hear about your recent experience at our dearlership and the service that you recevied from Lucy, we will make sure that we share your praise with her. Thank you for choosing Wilsons and if we can be of any further assistance, then please let us know. Best wishes, Wilsons

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Nice guy

Nice guy. Not pushy. Informative

4. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wilsons Epsom

Svar fra Wilsons Epsom

Hi Tessa, thank you for your review, if we can be of any further assistance, then please let us know. Best wishes, Wilsons

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Read and be aware

Read and be aware.

I purchased a car from this dealership recently. The car seemed fine at first, but soon started presenting issues. I wrote back, wanting to return the car, Under the Consumer Rights Act 'short-term right to reject', if unsatisfactory. This was immediately rejected by them and wanted the car seen by their technicians. I knew they would try everything to not have the car back.

I took the car to an independent garage. He drove the car for a few miles and found it to be unfit and not smooth. He told me to either take the car back or take it to a main dealer where their qualified technicians can use specific diagnostic tools to check (an expensive service at my own cost). I eventually got rid of the car. An expensive and stressful ordeal.

Be very, very careful. Avoid completely.

7. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wilsons Epsom

Svar fra Wilsons Epsom

Hi there, we are sorry to hear about your experience. Here at Wilsons, we always try to strive to give our customers the best service possible so are not happy to hear that this wasn't the case. Unfortunately, we are not able to find you on our system so I am going to very kindly send a request for further information so that we are able to look into this for you, Many thanks, Wilsons

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Mike was really helpful when we purchased our new MG ZS

Mike was really helpful when we purchased our MG ZS. He was very informative and friendly and answered all our questions. The personalised videos provided before we visited were also really useful.

3. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wilsons Epsom

Svar fra Wilsons Epsom

Hi Sam, thank you for taking the time to leave us your 5-star review. We are delighted to hear about the service that you received from Mike, we will be sure to share your praise with him. THank you for choosing WIlsons and we hope that you enjoy your lovely MG ZS for a long time to come. Best wishes and happy motoring, Wilsons

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I had such a lovely experience picking…

I had such a lovely experience picking up my new Peugeot 5008 at Wilson Epson. The car itself is absolutely gorgeous, spacious, smooth to drive, and packed with features that make every journey feel a bit more special. I’m genuinely so happy with it.

What made everything even better was Jodie Barker, who was amazing from start to finish. She was friendly, patient, and really took the time to make sure I felt comfortable and excited about my choice. Nothing felt rushed or pushy, just genuine care and enthusiasm.

Overall it was such an easy and enjoyable experience, and I couldn’t recommend Wilson Epson and especially Jodie more. Thank you for making it all feel so seamless

30. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wilsons Epsom

Svar fra Wilsons Epsom

Hi Ginsara, thank you for taking the time to leave us your 5-star review. We are very happy to hear about your recent experience at our dealership and the service that you received from Jodie, we will make sure that we share your kind praise with her. Thank you for choosing Wilsons and we hope that you continue to enjoy your lovely Peugeot 5008 for a long time to come. Best wishes, Wilsons

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Alex has been super helpful in…

Alex has been super helpful in informing me of the options that are available to me. I shall be back to him very soon.

30. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wilsons Epsom

Svar fra Wilsons Epsom

Hi David, thank you for taking the time to leave us your 5-star review. We are delighted to hear about your recent experience at our showroom and the service that you received from Alex, we will be sure to share your praise with him. We hope that you enjoy your new car for a long time to come. Best wishes, Wilsons

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Hi we were greeted by a lovely man…

Hi we were greeted by a lovely man called Maddox what a wonderful man so helpful just wanted to say what a credit to your company many thanks Daniel finch

28. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wilsons Epsom

Svar fra Wilsons Epsom

Hi Daniel. thank you for taking the time to leave us your 5-star review. We are very happy to hear about the service that you received from Maddox, we will make sure that we share your praise with him. Thank you for choosing WIlsons, if we can be of any further assistance, then please do let us know. Best wishes, Wilsons

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Alex was really helpful and made the…

Alex was really helpful and made the whole process of buying our new car very easy. He answered all of our questions. The whole experience was really quick and very professional. I would highly recommend Alex and Wilson’s to anyone I know who wanted to buy a new car. Great customer service!

28. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wilsons Epsom

Svar fra Wilsons Epsom

Hi Pauline, thank you for leaving us your 5-star review. We are very happy to hear about your recent experience at our dealership and the service that you received from Alex, we will make sure that we share your very kind praise with him. Thank you for choosing WIlsons, if we can be of any further assistance, then please let us know. Best wishes, Wilsons

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent attention to detail and…

Excellent attention to detail and patience with my questions

28. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wilsons Epsom

Svar fra Wilsons Epsom

Hi, thank you for taking the time to leave us your review. We are glad to hear that you are happy with the service provided. If we can be of any further assistance, please let us know. Best wishes, Wilsons

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Genuinely the worst experience I have…

Genuinely the worst experience I have ever had. Multiple issues with communication and being over priced for servicing, fixing issues related to car. Was quoted £6k for fixtures, however upon questioning to understand the issue and gaining additional advice elsewhere, the total cost paid was £2k. Updated the mileage on my car on the DVLA website incorrectly by quoting an additional 25000 miles - told me on numerous occasions it was fixed and still an issue today therefore unable to sell car. Lastly, missed an oil leak during the service, again causing potential harm to me and my family by being under the impression the service was complete. No customer service whatsoever. Awful.

28. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wilsons Epsom

Svar fra Wilsons Epsom

Hi, thank you for submitting your review. Your review will be passed on to management to be looked into. Thank you, Wilsons

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Recommend

Alexander was very helpful without being ‘pushy’. He had full knowledge of the product, I would 100% recommend him.

26. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wilsons Epsom

Svar fra Wilsons Epsom

Hi, thank you for taking the time to leave us your review. We are glad to hear that you are happy with the service provided. If we can be of any further assistance, please let us know. Best wishes, Wilsons

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Jodie at Wilson’s

Jodie was very helpful and answered all our questions from 1st seeing the car to buying it

27. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wilsons Epsom

Svar fra Wilsons Epsom

Hi, thank you for taking the time to leave us your review. We are glad to hear that you are happy with the service provided. If we can be of any further assistance, please let us know. Best wishes, Wilsons

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Jodie absolutely the best…

Jodie went above and beyond with everything . Nothing was too small.
Jodie is very professional, polite and an absolute lovely lady.
Would high recommend her to anyone.

27. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wilsons Epsom

Svar fra Wilsons Epsom

Hi, thank you for taking the time to leave us your review. We are glad to hear that you are happy with the service provided. If we can be of any further assistance, please let us know. Best wishes, Wilsons

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great service

Great service. Great car.

27. mars 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Wilsons Epsom

Svar fra Wilsons Epsom

Hi Pankaj, thank you for taking the time to leave us your review. We are very happy to hear that you are happy with the service that you received and your car too. If we can be of any further assistance, then please let us know. Best wishes, Wilsons

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv