Ubrukelig UV speil
Jeg kjøpte UV speil etter en positiv omtale i Sandnesposten. Ideen er genial, men produktet er dessverre helt ubrukelig. Det kan for så vidt brukes som et vanlig lommespeil, men da synes jeg at prisen på kr 599 er temmelig stiv. Nei bruk heller disse pengene på ekstra solkrem så er du sikker på at du har smurt på nok.

