Lægerne i Bartholinsgade Anmeldelser 15

TrustScore 2.5 av 5

2,5

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Informasjon om virksomheten


Kontaktopplysninger

2,5

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

15 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Manglende fleksibilitet

Manglende fleksibilitet, dårlig service og svingende fagligt niveau

Min oplevelse med Lægerne ved Søerne har desværre været præget af unødigt bureaukrati, stor udskiftning af læger og en mangelfuld patientservice.

Det er overraskende besværligt at få fornyet recepter på medicin, som jeg har taget fast i omkring 30 år. Selv når formålet er at nedtrappe medicinen, kræves der telefonkonsultation med en læge, hvilket virker som administration for administrationens skyld snarere end reel patientbehandling.

Derudover har der været en betydelig udskiftning blandt lægerne. Det betyder, at man som patient igen og igen skal forholde sig til nye læger, der ikke kender ens sygehistorie. Kontinuitet og personligt kendskab til patienten synes ikke at være en prioritet.

Receptionen fremstår ofte uvenlig og lidt afvisende. Man føler sig mere som et sagsnummer end som en patient.

Desværre har jeg heller ikke været imponeret over det faglige niveau. Flere konsultationer har efterladt et indtryk af manglende indsigt i min sygdomshistorik og en standardiseret tilgang, hvor der i højere grad fokuseres på procedurer end på individuelle vurderinger.

Samlet set oplever jeg en klinik, hvor bureaukrati fylder for meget, serviceniveauet er lavt, og hvor både kontinuitet og faglig kvalitet kunne forbedres væsentligt.

3. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Elendig behandling.

Jeg tror, jeres sekretariat tænker mere på sig selv end på de mennesker, der står i nød. Det var i hvert fald den klare oplevelse, jeg sad tilbage med, da jeg henvendte mig med et akut behov. I virker ærlig talt ikke til at forstå, at I arbejder med mennesker. Elendig behandling.

20. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Lægerne ved Søerne har en forfærdelig…

Lægerne ved Søerne har en forfærdelig lægesekretær.
Hun taler så nedladende til patienterne i telefonen.
Jeg konfronterede hende med det, her for et par måneder siden, men hun siger at det ikke passer.
Jeg fortalte hende i telefonen at hun skal gå ind på Trustpilot og læse hvad andre patienter har skrevet om hende.
Selv mine 2 teenage døtre har haft en ubehagelig samtale med hende i telefonen.
Mange gange ville de ikke at ringe og bestille en tid.
Men de sagde mange gange vi orker ikke at snakke med den lægesekretær.

De fortæller at man kun kan bestille tid 5 dage før.

Når du så ringer 5 dage før, så har de aldrig en tid alligevel.
Der er konstant lægeskift.

13. februar 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Best experience with Solveig Thagaard Pedersen

The best experience with Solveig Thagaard Pedersen! She is kind/caring, helpful and listens to what you have to say. I love that she is knowledgable in her work and that she actually cares about your well-being! I went for an issue with an IUD and she helped me more than I could have imagined. They have short waiting times which is a bonus:)

21. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Glad for lægeklinikken

Jeg har altid haft en god oplevelse som patient ved lægerne ved søerne. Jeg har altid følt mig mødt, set og hørt i den problemstilling jeg er kommet til klinikken med. Selvom det er en lægeklinik, og jeg ofte ønsker at komme til én bestemt læge, så føler jeg også de imødekommer det så meget som muligt. Jeg har kun gode ting at sige om lægerne ved søerne, og jeg synes at det er rart at man kan få tid samme dag ved behov.
Jeg oplever personalet som søde, venlige både jordemødre, læger og sygeplejersker.
Jeg er meget glad for lægeklinikken.

19. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Jeg skiftede min lægeklinik efter 14 år

Jeg har skiftet min lægeklinik fra Lægerne i Bartholinsgade til anden lægeklinik efter 14 år. Jeg går meget sjældent til læge da jeg er generelt er frisk og rask. Jeg tager så til lægen da jeg har brug for en lægeerklæring for rygsmerte samt fordi jeg har ondt i mit venstre knæ. Læge Julie Skinneholm gav mig en sjusket lægeerklæring som ikke var en fuldtids lægeerklæring med masser fejl i og rejste så kort efter på ferie. Min arbejdsgiver afviste lægeerklæringen meldte mig ikke syg. Jeg kontaktede så igen klinikken og gik hos anden læge. Her fik jeg så læge Maria Kelding Hansen og fortalt at jeg ønskede fuldtids lægeerklæring og sagde, at jeg kan ikke arbejde mens min ryg og knæ behandling fortsætter. Hun svar mig" Det er pjat selvfølgelig kan du arbejde selv om du er under behandling". Jeg blev som mange andre også skriver mødt med meget mistro og arrogance. Jeg skiftede med det samme læge til en anden klinik og jeg fik en fuldtids lægeerklæring uden besvær. Jeg vil ikke anbefale lægerne på Bartholinsgade (Lægerne Ved Søerne).

1. april 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Rigtig god oplevelse hos jordmoder…

Rigtig god oplevelse hos jordmoder Solvej idag, høj faglighed og hun var meget nærværende og omsorgsfuld og gav sig dejligt med god tid til at kigge ordenligt efter og sikre sig alt var som det sku være!

30. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Slemt

Slemt, et nummer i rækken, som de skal have overstået, tænker at de har glemt at de har med mennesker at gøre, måske har de ikke lært noget om lægeløftet. Nye læger hver gang, studerende...

27. april 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Disturbing and Troubling History of Care

This clinic has gone under new management at least once in the time I've been there (8 years), I keep hoping it will improve. After seeing dozens of different doctors I can say that more often than not, the care is minimal, the attention to patients is poor, and you feel like you are part of a factory model that is overburden time-wise. I've heard doctors blame the old management and that apparently there were some 'mysterious things' going on with paperwork in the past - though I don't know what he was hinting at. In any case I've had many occasions where doctors don't listen to you and are borderline rude (like today). I've even had blood tests accidentally taken for the wrong thing. I would strongly advise at least seeing what other options you have. This should not be your only choice.

1. april 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Høj faglighed og fleksible

Altid venlige og selvom jeg nu bor 40 min væk, vil jeg ikke skifte læge. Gode til at give sig ekstra tid til en, specielt til de sværere beskeder. Mærker en høj faglighed og et godt sammenhold på klinikken.

18. mars 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Er denne virksomheten din?

Ta over profilen og bli bedre kjent med kundene dine med gratis tilgang til Trustpilots verktøy.

Opprett konto gratis

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv