Bløffing av selger i stor grad
Bløffing av selger i stor grad. Utslitte dekker, defekt bakluke. understell dekket med noe du kunne spyle av. Rust. Mye kosmetiske feil på alt av lister. Riper og skader karosseri. Selger svarte ikke oppriktig på tlf. og da reiste vi 2,5 timer på uærlige opplysninger. Det oser juks og falsk informasjon. Når tok opp dette så virker det som disse ikke en gang vet å måle dekkdybde m.m. Når det da vises til at vi er der får å se så er ikke dette for å oppdage noen som synes på lang avstand. Løgn er løgn. Støvsugerselgere burde ikke selge biler
