PURE Spa UK Anmeldelser 

230
•
TrustScore 2 av 5

1,9

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 4 av 5 stjerner

I purchased a gift card for an employee online using my own name, and somehow you emailed me the gift card using my husband's name (which I am 100% certain I did not provide) - I can't fathom why,... Vis mer

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Horrendous, order never arrived and emails ignored. Ordered some gift cards as a birthday present for a family member and these never turned up, which caused disappointment and upset. They don’t even... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Therapist did not show for my first ever treatment with Pure Spa Witney Lakes. No communication that they would not be attending. Very poor indeed. Will not be booking again

Vurdert til 1 av 5 stjerner

There’s a pure spot at Witney Lakes resort unfortunately they make it impossible to communicate. There’s no phone number they don’t bother to arrive until 10 am which is no use to me. They don’t respo... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Spa
  2. også i
  3. Dagspa
  4. Hårfjerning med laser
  5. Massasjespa
  6. Skjønnhetssalong
  7. Velværesenter

Skrevet av virksomheten

The UK's premier spa, wellness and beauty provider PURE’s philosophy is simple — to combine essential self-care treatments for time-starved individuals. Open late throughout the week in urban locations, our expert therapists are there for our clients even after their longest days! Becky Lumsden, a chartered accountant with an avid interest in the beauty industry, established our team. She dreamed of running her own business and noticed a gap in the market for urban professionals wanting to take care of their health, well-being and beauty essentials. With multiple locations across Scotland and England, slotting a treatment into your life is easier than ever.


Kontaktopplysninger

1,9

Under middels

TrustScore 2 av 5

230 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ber kundene om å skrive anmeldelser

Denne virksomheten oppfordrer kundene til å skrive anmeldelser, enten positive eller negative

Har svart på 53 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av to uker

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

1,9

Alle anmeldelser

(230)

103 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolute disgrace

I booked a deep tissue massage at Lothian Road Spa as a treat. Two hours before the appointment they emailed to say they had no therapist available for that but could offer a Swedish massage instead. I replied to the email accepting this.

20 minutes before my appointment I arrived to a locked door, no sign of anyone inside so I waited. Around 5 minutes later someone came through to the desk, replied to my email while completely ignoring the fact I was standing outside in the freezing cold.

Another 10 minutes passed and at my appointment time someone else came and opened the door, asked if I had an appointment and told me to take a seat. Again I was left waiting with no apology or explanation, all I could hear was them speaking through the back. While I was waiting I noticed how dirty the reception was, the floors and surfaces looked like they hadn’t been cleaned for weeks. I felt really uncomfortable and chose to leave when the girl eventually came back through.

I called customer services to ask for a refund who passed my number on to the manager of the spa. When she called she was rude and called me a liar saying I hadn’t waited that long and the place was cleaned everyday. She also refused to give me a refund as I chose to leave.

I have the regional managers email address as I was on the waitlist for another location that day so emailed her and have been ignored!

Been to several Pure Spa locations previously, including Lothian Road but will never go back again.

12. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PURE Spa UK

Svar fra PURE Spa UK

Dear Lisa,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you encountered during your visit to our Lothian Road Spa. This is not the level of service we strive to provide, and we are truly sorry for the disappointment caused.

We understand how important it is for our clients to feel welcomed and comfortable, and it is clear that we fell short in your case. Your feedback regarding the communication issues, cleanliness, and the interaction with our staff is invaluable, and we are taking immediate steps to address these concerns. We are committed to ensuring that such incidents do not happen again in the future.

Regarding your refund request, we apologize for any misunderstanding and the way it was handled. We would like to make this right for you. Please contact our customer service team directly at customerservices@purespauk.com, and we will ensure your concerns are addressed promptly.

We appreciate your loyalty to Pure Spa and hope you will give us another opportunity to provide you with the exceptional service you deserve. Thank you again for bringing this to our attention.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Money Theft

I was rescheduled and then cancelled on the day. It was right before my honeymoon. I was told I will receive my deposit back. To be safe I've opened a dispute with my bank regarding the deposit payment. I've received a temporary refund from my bank until they hear from Pure Spa. It's November and the business totally ignored my bank therefore I was re- charged the deposit amount again.
Customer service line isn't actually the customer service but some random people employed on different positions in local spas. I spoke on the phone with a beauty therapist from Edinburgh who wasn't able to help me or to formally confirm she's received my complaint. I haven't received any response from Union Square Pure Spa either and nothing from the customer service email. I will be taking it to Obudsman Scotland as this is a plain and simple theft that no one is held responsible for. Please do not book appointments with this place as in case you will be cancelled you may not get deposit back. £50 is a lot to be taken away from me when I wasn't at fault at all. I have records of all emails, voicemails and calls exchanged and I will get to the bottom of it. It's unfortunate that I have to write everywhere about your poor practice to get you involved in solving my issue quicker.

16. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PURE Spa UK

Svar fra PURE Spa UK

Dear Monika,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you have encountered, especially during such an important time as your honeymoon.

We understand how upsetting it must be to deal with scheduling changes and issues with your deposit. Your feedback is invaluable, and we are committed to addressing the concerns you've raised. It is clear that our communication and customer service did not meet your expectations, and for that, we are truly sorry.

We appreciate you bringing this matter to our attention and assure you that we are looking into the situation to prevent such occurrences in the future. Your experience does not reflect the standard of service we strive to provide, and we regret any distress this has caused you.

Thank you for your patience and for giving us the opportunity to improve our services.

Best regards,
The PURE Spa & Beauty Union Square Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

All about taking your money..

I had a horrendous experience and it was my first with Pure spa. I booked a hyperbaric oxygen therapy session at the spa in Brighton (Hilton Hotel). I showed up on time, filled out the paperwork, the girl who was at reception was very friendly so no complaints about her. She showed me how it worked before I got in (I must say, the room it was in was dark and dingy and the pillow inside had seen better days and could do with a wash!). She then discovered that it was broken, a whole pole keeping it up had come off and she couldn’t get it in.
She apologised and offered a refund or to reschedule. I opted for the refund - to be honest it made me feel very uneasy seeing the chamber broken like that. And it was unnerving knowing these chambers don’t get checked after every use. I’ll add that it was annoying how I booked the day off work so I could have a self care day for myself. Which of course didn’t end up happening.
“No problem, I’ll get my manager to do that for you today”. I left it 72 hours before I called Pure spa to say no refund had be processed yet. “No problem” said the customer service agent on the phone “I’m not authorised to process that for you but we have your card details on the system so my manager will do that”. I waited another 3 days.. still nothing. So I contacted again; to which this time the customer service agent told me I would have to email them with my request. They don’t deal with refunds over the phone!!? I told her this same number I called 3 days ago to be told a refund would be processed. She said “no, you’ll have to email us”.
So I did! An automated response said someone would respond within 24hrs. I waited a whole week and still nothing! So I called again… luckily I spoke to a lovely lady called Melissa from Glasgow who was apologetic and said she would absolutely get this sorted for me. And only then did it happen, I am grateful for her and she needs a pay rise for being the only person that cares about Pure spa’s customers.

Sadly, it’s still a 1 star. And the only stars here will go to Melissa. This should not have taken 3 phone calls and an email JUST to get my money back which I was completely entitled to in the first place. They would have happily kept it in their pockets had I not chased them. I have never, and will never use Pure Spa again. On reflection, it was a blessing in disguise for the machine to be broken that day!

23. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

From start to finish this was a…

From start to finish this was a headache.

We booked a spa day for two, which we couldn't buy directly but had to buy a voucher and then phone up and check when they had availability. This was quite a long process going back and forward.
This process then generated multiple emails (5 or 6) then sporadic emails asking us to review before we even attended.

We got to spa day and there were swimming lessons going on...fair enough but there was also more children in the pool than adults. Young kids (aged 5 or 6) with Pool noodles bashing about in the jacuzzi. 8 year olds in the steam room and overall not a relaxing experience.

Got to the restaurant for lunch where the guy looked at us like we had 2 heads...no record of us booked in, his manager then sitted us but still didn't believe we were booked in until I showed her the lunch confirmation email...she then wanted reference numbers etc even though I'd shown her confirmation from her colleague

Yet to have lunch or have our treatments but I'm not holding out much hope...would not book a pure spa experience again

9. november 2024
Logoen til PURE Spa UK

Svar fra PURE Spa UK

Dear MrsT79,

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you experienced during your recent visit to PURE Spa & Beauty at Edinburgh Airport.

We understand that the booking process should be straightforward and hassle-free, and we regret that this was not your experience. Your comments regarding the multiple emails and the confusion around your lunch reservation are concerning, and we will review our procedures to ensure a smoother process for our guests in the future.

We are also sorry to hear that the atmosphere at the pool and jacuzzi was not as relaxing as you had hoped. We strive to create a serene environment for all our guests, and we will address your concerns with our team to improve the experience.

Your feedback is invaluable to us, and we will use it to make necessary improvements. We hope you will consider giving us another chance in the future to provide you with the relaxing and enjoyable spa day that you deserve.

Kind regards,
The PURE Spa & Beauty Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Spa day with afternoon tea

I booked a spa day with my mum and upgraded to include a massage. The staff were super friendly and helpful and also added free parking!
The afternoon tea with the delicious selection was superb and the cakes were out of this world. The service was the main part I loved. Chatty and friendly staff! I will definitely be back.
My mums sore back is much better thanks to a swim and the steam room and jacuzzi and massage.

6. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PURE Spa UK

Svar fra PURE Spa UK

Dear it's kav kav,

Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you and your mum had such a fantastic spa day with us. It's great to know that you enjoyed the afternoon tea and found our cakes to be out of this world. We're especially pleased that our friendly and chatty staff made your experience even more enjoyable.

We're also happy to hear that your mum's sore back felt much better after the swim, steam room, jacuzzi, and massage. We look forward to welcoming you both back to PURE Spa & Beauty on William Street soon!

Warm regards,
The PURE Spa & Beauty Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Very concerned ☹

So having read previous reviews, my concerns regarding my purchase of an overnight spa package appear to be valid; the package I have paid in full for is unlikely to be realised. Having made several attempts to communicate with this company via phone and email with the intention of redeeming my voucher, I continue to be ignored or given what seems to be false promises by 'customer services'. It is interesting to note that negative reviews on this site prompt a somewhat generic response from Pure spa; perhaps time should also be taken to provide a positive customer service to those hardworking people whom have bought vouchers or paid for services in good faith. I wonder if the affiliated hotels whom provide the venue for such day/overnight spa packages are aware of Pure spa's working practices which do not build consumer confidence nor does it reflect well on both Pure spa or the hotels' reputation. Very disappointed.

4. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PURE Spa UK

Svar fra PURE Spa UK

Dear Bella Bee,

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you've experienced while trying to redeem your overnight spa package. Your concerns are important to us, and we deeply regret that our communication and service have not met your expectations.

We strive to provide a seamless and enjoyable experience for all our customers, and it is clear that we have fallen short in your case. Please be assured that your feedback will be shared with our team to address the issues you've highlighted and to improve our service moving forward.

We value your patronage and hope to have the opportunity to restore your confidence in PURE Spa & Beauty.

Kind regards,
The PURE Spa & Beauty Team

Vurdert til 2 av 5 stjerner

Not Happy

I booked and paid for 2 manicures. My friend opted out of hers, we were offered a refund but the young girl manicurist was alone that afternoon and not trained to do refunds. Still waiting despite an email, three phone calls and a visit to the spa. Rubbish customer service. Won't be going back.

UPDATE Nov 7th....Despite this response which has taken many days to be posted I am STILL waiting for my £25 refund. Absolutely atrocious customer service. Be warned - avoid this place...myself and my friends in Brighton certainly will!

23. oktober 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PURE Spa UK

Svar fra PURE Spa UK

Dear Ms. Bool,

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced regarding the refund for your friend's manicure. It is disappointing to hear that our customer service did not meet your expectations, and we understand your frustration with the delay and communication issues.

We strive to provide excellent service to all our clients, and it is clear we fell short in this instance. Your comments will be shared with our team to ensure we address these issues and improve our processes.

We appreciate your patience and hope you might reconsider visiting us in the future.

Best regards,
The PURE Spa & Beauty Brighton Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

WARNING DO NOT BUY GIFT VOUCHERS FROM THEM

UPDATE: 2 years on and they are still harrassing me to remove this review! The actual premises in Brighton went bust and shut down so goodness knows who this is. Really nasty.
WARNING: DO NOT BUY GIFT EXPERIENCES FROM THEM - THEY ARE NOT AS ADVERISED AND THEY REFUSE TO REFUND
Review of PURE Spa & Beauty (Brighton)
Pending review
Didn't actually go. Purchased a voucher as a gift for someone for "
Brighton Spa & i360 Experience (For 2)". Not only did they take DOUBLE the cost off my card they then sent me two vouchers that are just money towards treatments at the site - NOT the experience as advertised on their website. I told them and they have REFUSED to refund me, even though under distance selling laws I am entitled to send them back within 15 days and what they sent me was NOT what was advertised on their website OR in the email confirming the order. This place must be ABSOLUTELY DESPERATE if they are going to risk breaking the law to take people's money in this way. What a sad, sad state they must be in if they have to behave this way. I am going to persue them through the courts if needs be to try and get my money back and safe to say I will never go there to try the spa. Mostly I want to warn people - do not try and buy gift vochers from here. They keep stalling, not replying etc as I think they are hoping to run down the clock on the 15 days.

UPDATE: they offered to refund me if I withdrew any reviews I had written about this issue. I don't do that. They did eventually refund me but it was a huge amount of effort.

1. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PURE Spa UK

Svar fra PURE Spa UK

Dear Cat,

Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you encountered with your gift voucher purchase. It is deeply concerning to hear about the issues you faced, and we understand how disappointing this must have been for you.

We strive to ensure that all our offerings are clearly communicated and accurately represented, and it is troubling to learn that this was not the case for you. Your feedback is invaluable, and we will be reviewing our processes to prevent such occurrences in the future.

We are glad to hear that the matter has been resolved, albeit with significant effort on your part. Your experience does not reflect the standard of service we aim to provide, and we appreciate you bringing this to our attention.

If you have any further concerns or need additional assistance, please do not hesitate to reach out to us directly.

Kind regards,
The PURE Spa & Beauty Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Absolutely appalling customer service.

Absolutely appalling customer service.
On 18th Sept by mistake I booked a treatment at Lothian Road spa Edinburgh. I was charged for it. I tried to cancel online it was impossible. Meanwhile I booked it where I wanted, Newhaven. I was charged again. On the 19th Sept I called 0330 232 1888 and they cancel Lothian Road appointment. No reimbursement. Since then I called them 3 times and sent 4 emails. Not a single reply! I will be taking the matter forward with the ombudsmen.

19. september 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

The oxygen therapy was great

The oxygen therapy was great. I noticed a positive difference already after the first session.

3. oktober 2024
Logoen til PURE Spa UK

Svar fra PURE Spa UK

Dear Karina,

Thank you so much for sharing your wonderful experience with our oxygen therapy! We're thrilled to hear that you noticed a positive difference after just one session. Your kind words and perfect rating mean a lot to us. We look forward to welcoming you back to PURE Spa & Beauty in the future.

Warm regards,
The PURE Spa & Beauty Peterborough Team

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Lovely Gift

Bought a voucher so it hasn't been used yet!

26. august 2024
Logoen til PURE Spa UK

Svar fra PURE Spa UK

Hello,
Thank you for your review.
We look forward to welcoming you back in the near future.

Kind Regards
Customer Service Team

Vurdert til 3 av 5 stjerner

The massage was brilliant

The massage was brilliant. Natalie is wonderful. However, it was my birthday and the afternoon tea we had booked and paid for hadn't been booked. The restaurant staff were so kind and let us have it anyway, but it could have ruined my birthday.

9. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PURE Spa UK

Svar fra PURE Spa UK

Dear Sara,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We're delighted to hear that you enjoyed your massage and that Natalie made a positive impression on you.

However, we sincerely apologize for the oversight with your afternoon tea booking. We understand how important it is for special occasions to go smoothly, and we're grateful to the restaurant staff for accommodating you. Your feedback is invaluable, and we will address this internally to ensure such oversights do not happen in the future.

We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a flawless experience next time.

Warm regards,
The PURE Spa & Beauty Brighton Team

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Great massage

Great massage.
My sister in law and I really enjoyed our massage. The foot scrub was a bonus.
Unfortunately the bar didn’t seem to have any record of the afternoon tea booking, which was part of our package. By the time they sorted it out we’re didn’t have time to eat most of it, so had to take it away in a box.

29. juli 2024
Logoen til PURE Spa UK

Svar fra PURE Spa UK

Dear Jo,

Thank you for sharing your experience with us! We're delighted to hear that you and your sister-in-law enjoyed the massage and the foot scrub. It's wonderful to know that our treatments met your expectations.

We apologize for the inconvenience you faced with the afternoon tea booking. We understand how this impacted your overall experience and appreciate your patience while it was being sorted out. Your feedback is valuable, and we will work on improving our coordination to ensure a smoother experience for our guests in the future.

We hope to welcome you back soon for another relaxing visit.

Warm regards,
The PURE Spa & Beauty Brighton Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Lovely friendly salon and first class…

Lovely friendly salon and first class service! Very attentive and worth every penny!

18. juli 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PURE Spa UK

Svar fra PURE Spa UK

Hello,
I am very pleased to hear you enjoyed you experience at Pure Spa.
We look forward to welcoming you back in the near future.

Kind Regards
Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very welcoming and amazing staff

Very welcoming and amazing staff. Definitely worth your money and perfect ambiance all through out your treatment

18. juli 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PURE Spa UK

Svar fra PURE Spa UK

Hello,
I am very pleased to hear you enjoyed you experience at Pure Spa.
We look forward to welcoming you back in the near future.

Kind Regards
Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great group of girls ,I had a hot…

Great group of girls ,I had a hot stones massage with Chloe and manicure and gel nails with Claire, very friendly staff including receptionist, first class service 😀 it's margaret that's written review and not John

17. juli 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PURE Spa UK

Svar fra PURE Spa UK

Hello,
I am very pleased to hear you enjoyed you experience at Pure Spa.
We look forward to welcoming you back in the near future.

Kind Regards
Customer Service Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I’m a member at pure spa at David Lloyd…

I’m a member at pure spa at David Lloyd Renfrew, can’t rate them enough. I had a recent beauty treatment with Chloe, service first class as always, staff could not be kinder or more friendly. Top class spa and first class service every time. Thankyou Chloe 🥰

8. juli 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PURE Spa UK

Svar fra PURE Spa UK

Hello,
I am very pleased to hear you enjoyed you experience at Pure Spa with Chloe.
We look forward to welcoming you back in the near future.

Kind Regards
Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I booked a 40 minute massage at Peebles…

I booked a 40 minute massage at Peebles Hydro and was given a 30 minute massage - when I complained I was told that it was their policy to allow 10 minutes for undressing and dressing. I sent a complaint by email which was unanswered. My bank is now pursuing them under the visa chargeback for a pro rata refund. They are indulging in sharp practice, acting contrary to normal business practice and profiteering at the expense of their customers.

6. juni 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PURE Spa UK

Svar fra PURE Spa UK

Hello Kay,

Thank you for your feedback.
At Pure Spa we thrive on each client receiving a relaxing and stress free experience that is more than enjoyable. We are so sorry this has not been the case in this instance.

Please could you email us at Customer Services on -
customerservices@purespauk.com so we can help to resolve this for you.

Kind Regards
Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

totally dissapointed. Amateurish, rushed and tacky

I wish I had read the reviews here before going here. The whole experience was bizarre. I went to Pure Spa in Cheadle, for a fathers day treat. When you go for a "time out" spa day (or even half day), for a premium price you expect to feel relaxed and refreshed. Hardly the case here.

I would compare the experience similar to attending a hospital appointment or going to see a physio - very clinical. Complete a questionnaire and then sit in a waiting room. I had already booked my treatments, but they had no idea on this. No drinks, no changing rooms, nothing. when i asked about changing facilities, i was told there is a chair in the corner of the room, its all yours to do what you want!

I was taken into a room, given a massage and then told to leave. The therapist brought a glass of tap water at the end, but even then it was in an oversized coffee cup, as apparently they dont have glasses! i was told that i could use the david lloyd facilities, but it was for a maximum 1 hour. Nothing like putting time pressure on a "time out" experience! Once i had found out where everything was, got changed and allowed time for a shower after, an hour was probably going to stress me out more!
having paid for 90 minutes worth of treatments, i was in an out in less than 75 mins (thats including my waiting time).
So disappointed. Tacky interiors, no customer service, rushed, inexperienced staff, and overpriced. please, save yourself and stay well away!

14. juni 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PURE Spa UK

Svar fra PURE Spa UK

Hello,
Thank you for your feedback.
At Pure Spa we thrive on each client receiving a relaxing and stress free experience that is more than enjoyable. We are so sorry this has not been the case in this instance.
Please rest assured that our team will be in contact with you to discuss this further.

Kind Regards
Customer Service Team

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Rude and aggressive Manager at Peterborough Pure Spa

I booked a Gel builder manicure and was looked after by a young lady just out of college. She couldn’t do a French polish but I agreed on a colour. Half way through a group of ladies arrived who had booked a spa session. The poor girl had to stop my nails and get them teas and coffees, which took a while but I was fine with it on arriving home I noticed both my thumb nails were discoloured. I contacted the spa several times and they offered me a £50 credit to get the nails done again
I couldn’t find any appointments on line so rang the number and a nice lady in customer services booked me in. I then got a message cancelling the appointment to the next day.
I attended the appointment but I found Sarah the Manager very aggressive. She refused to do French nails so I picked a colour and she criticised every colour I pick and said pick something bright so I had to firmly say I don’t like bright colours and I ended up just quickly choosing one . I then said I didn’t want the young lady to get in trouble as it wasn’t her fault she was on her own and had to make the coffee.
Sarah turned round and said “She didn’t have to make the tea and coffee” “ I said she did !” Again she refused to believe me in a very aggressive manner until I pointed to the room and described the flasks the Tess and coffee were in.I had to raise my voice to say this. thereafter she contradicted every conversation we had and kept moaning at me.
Once I was finished she gave me a gift card which I wasn’t expecting so I left a £10 tip
To say thank you but I just can’t go back to such an awful place so the gift card went in the bin. Someone need to speak to Sarah as this was verging on harassment

19. mars 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til PURE Spa UK

Svar fra PURE Spa UK

Hello Gillian,

Thank you for your feedback.
At Pure Spa we thrive on each client receiving a relaxing and stress free experience that is more than enjoyable. We are so sorry this has not been the case in this instance.

Please could you email us at Customer Services on -
customerservices@purespauk.com so we can help to resolve this for you.

Kind Regard's
Customer Service Team

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv