Prep Sportswear Anmeldelser 

3 528
•
TrustScore 3.5 av 5

3,7

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 2 av 5 stjerner

I paid over $80 for two pair of embroidered sweatpants and they didn't have pockets. I am so UNHAPPY with this order because normally, $10-$15 sweatpants have no pockets and even than some of them do.... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I was unhappy with the hat that I ordered and within a day or so of leaving a review, I was contacted by Prep Sportswear. They went above and beyond to make sure I received a hat that would work for m... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very pleased with our order and Customer Service provided by Stephanie of Prep Sportswear. Had an issue with order being redirected to some place else and she stayed on top of it and guaranteed its d... Vis mer

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I left a review just after receiving an order (surprise for my hubby) which fit great - until it was washed. It shrank horribly! We've ordered before and never had this happen. I was promptly contacte... Vis mer

Informasjon om virksomheten

  1. Butikk med treningstøy
  2. også i
  3. Butikk med sportsklær

Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder

Custom sportswear and apparel for Colleges, Schools, Teams, Greek chapters, Destinations, National and State Parks, Golf Courses, Military, and Government. Prep Sportswear is the leading marketplace to create, design and buy personalized sportswear products including t-shirts, sweatshirts, hoodies, jackets, sport shirts, caps, and bags.


Kontaktopplysninger

3,7

Middels

TrustScore 3.5 av 5

4k anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 44 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

3,7

Alle anmeldelser

(3 528)

75 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Awful Company

I wouldn’t even give them a one star, I had to in order to leave this review. I ordered a t-shirt for my son and the screen print was completely crooked. I waited over an hour and a half on their “Chat” Customer Service and no one got back to me so now I’ll dispute my charge with my bank because this company is bogus! BEWARE… DO NOT ORDER THROUGH THESE CROOKS!

12. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Prep Sportswear

Svar fra Prep Sportswear

Hi Mike,
Thank you for reaching out to us. We apologize that you had to wait some time to receive a response. During our back-to-school season, we receive a higher than normal volume of messages, but we always work to get back to customers as quickly as possible. We are sorry to hear you received a low-quality item, but we are happy to see one of our agents has already rectified this matter with a replacement that was delivered on October 18th. If there is anything else we can do for you, please feel free to reach out again.

Best,
Stephanie

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Order taking long

I placed an order on September 18. Order would always show “in process”. After sending a few emails, I received an email from Greg Stewart stating it takes 7-15 days for creation time and additional 3-4 days for shipping. To date, still showing in process.
Once again, I sent another email.
Very frustrated and disappointed with this Company.

12. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

I would leave 0 if I could what a rip…

I would leave 0 if I could what a rip off this is a joke they let you think your getting a football jersey I paid 65 a piece for people in my family and I got v neck t shirts with a number printed on it and the name printed so small you can barely read it I’ll be fighting for my money back or I’m going to be leaving bad review after bad review wherever I can warning people,,, on top of that they are all to small

10. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Went to purchase a hat

Went to purchase a hat, with my son's name on it, and number. In the order process, their site is misleading. I got the hat and it didn't have that embroidered. Not in battling with Customer Service, they won't accept the hat. Their logos are dodgy and the quality isn't good. Spare your time and money unless you want to buy a cheap piece of material

3. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

VERY SLOW

It is 15 business days starting the day after you order. That means it takes them 3 weeks to complete the manufacturing of the product. Then it goes to shipping, another day. Then you have to wait however long the shipping takes. I it easily over a month until you should expect your order.

Slowest on-demand website I've ever experienced. Not at all the normal in the industry.

7. oktober 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Order "In Process" One Month Later

Ordered almost a month ago now. When entering my tracking number, order still states "in process". When attempting to contact them, no phone number, no email. Website's Chatbot is useless, never responds. I ordered these items, paid over $200, and have no way of knowing if I will ever get my merchandise. Will dispute with my credit card company immeditately! Highly dissapointed! I don't know who is actually leaving reviews that they actually spoke to someone as of this review, there is no way to talk with customer service.

9. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Is my order even coming?

Placed an order on 9/18. Reached out on 9/26 for an update. (Only a chatbot, since there is no phone number) No reply. Reached out again on 9/29, no reply.
I am beginning to wonder if I should expect anything.

Update: received order late October - at least 6-7 weeks after ordering. I was disappointed that the 2 high school football jerseys that took so long to arrive didn’t even have the last name on the back as I ordered. I sent pictures and a note to their customer service. I especially wanted the last name on the back because the jerseys are in support of my recently adopted son who loves his new last name and we thought it would be a great surprise.
Customer service replied asking if I could confirm that I ordered these jerseys with the last name. I went back to the original confirmation which only shows the front of the jersey. Because of that, Prep Sports takes no responsibility and offered no resolution. I’m 1000% sure I ordered the name on back and saw a rendering of what it would look like when I checked out.
I could have bought plain jerseys directly from the school. Why would I have to special order jerseys with no name on the back?
So disappointed with this company. I missed the entire football season and was never able to use the jerseys I spent significant money to buy.

24. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Prep Sportswear

Svar fra Prep Sportswear

Hi Brian,
Thank you for reaching out to us. We apologize for the delay in receiving your order and the missing personalization. During our back-to-school season, we receive a high volume of orders, especially for our in-house brand Fanthread, which can result in longer lead times. We have reached out to you via email with a resolution for your missing personalization, we hope to hear from you soon!

Best,
Stephanie

Vurdert til 1 av 5 stjerner

POORLY MADE

I am sorry I ordered from this company. All the other reviews are crazy. I received the shirt just before the season ended, it cost to much for a see through shirt.
MOST IMPORTANT THEY ARE NOT PARTNERED WITH THE SCHOOL AS THEY CLAIM.

4. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ordered 3 full weeks ago and nothing!

Ordered 3 full weeks ago and my order has still not been produced and certainly not shipped. I’ve requested a refund multiple times and keep getting refused even though they still haven’t made my order! I was told it would be shipped last week or early this week- it’s Wednesday night and they still have not produced my order. Meanwhile they have been enjoying my money for 3 weeks!

24. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

HOODIE ARRIVED WRONG-NO COMPANY RESPONSE

I ordered hoodie with front and back lettering. Hoodie arrived with only front lettering. I have a
ttempted to contact company with no response.They do not have a customer service phone number. Why not? They're afraid to take a call based upon other reviews posted with bad experience. Stay away from Prep Sportswear!!!! Far Away!!! May be less expensive, but as the saying goes- You do not get what you pay for!!! THEY SUCK!!!

21. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

I used this company because they could…

I used this company because they could produce local designs and stated the clothing would arrive in 5-6 days. My daughter had a homecoming pep rally she wanted to wear her sweatshirt too. We ordered these clothes clothing on September 4 and it still is in production!! They won’t assign a tracking order yet because they still aren’t done making it. Very disappointed. We ordered 3 items and it was almost $200. I expected way more.

23. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Zero stars is more accurate!!

Zero stars is more accurate!!! Order has been "in production" for three weeks. Asked if they could send partial order and response was "no". If you have made it this far trust your gut and the BBB!!! if they reply it's bogus details!!!! The response time is not exactly in a timely fashion as well, probably because Stephanie spends a half day responding to order complaints. Taking this to FTC, they changed names due to a lawsuit.

28. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent product and service

Received the sweatshirt I ordered in quick time and was able to trace the shipping points with ease.
The sweatshirt is good quality and exactly what I ordered.
Now need a little cool weather to wear my purchase.

21. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Child size/ 3 wks to ship

So I ordered240$ worth of high school clothing from here! Don’t do it unless you order 3 sizes bigger (the stores adult large is a child size large) and it took 3 weeks to get! Because they don’t work weekends or holidays. So I am out of 240$ because family members and I can’t wear the shirts!! Please shop at spirit wear they are alot better!

17. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 2 av 5 stjerner

Football season will be over before I get my order

I placed an order on 13 September, it is now 19 September. I used their chat bot as there is NO PHONE NUMBER and you can only leave a message on their website. NEVER do business with a company that does not have a phone number. American made, we will see, I'm all about that, but if you can't provide customer service, you shouldn't be in a business. I will not be placing any further orders with this company.

13. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 1 av 5 stjerner

Be very careful when ordering from…

Be very careful when ordering from them. I placed an order for three items since 21 days and never received anything. They have no number and the emails I sent which were 5 never had a response. Had to order somewhere else. The order I made was very simple. Never place your order here you will get ripped off. Period

3. september 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv