Jeg syntes det er en god skole ……………………………………………………………der bliver faktisk taget mere hånd på mobning. Jeg forstår ikke hvorfor de skriver at lære er sure det er jo dem der larmer. Hvis du bor på urhø... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Skolen gøre ingen ting mod mobning og forskelsbehandler alle eleverne Lærerne og vikarne hjælper ikke, og vikarne sidder bare med deres telefoner og spiller f***ing like a dino Hvis nogen får si... Vis mer
Elendig skole for at sige det mildt. Ledelsen er ringere end du kan forestille dig, de lytter hverken til elever eller forældre og opretter de mest hovedløse valgfag man kan. Hvis du overvejer... Vis mer
DET ER EN RIGTIG GOD SKOLE LÆRERNE TAG IMOD EN OG MOBNING BLIV HURTIGT TAGET I MOD
Informasjon om virksomheten
Kontaktopplysninger
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Jeg syntes det er en god skole
Jeg syntes det er en god skole
……………………………………………………………der bliver faktisk taget mere hånd på mobning. Jeg forstår ikke hvorfor de skriver at lære er sure det er jo dem der larmer. Hvis du bor på urhøj ville jeg faktisk sige at bit barn godt kunne starte her selv om alt er negativt. Det er bare børn der brokker sig fordi de ikke ville gå i skole
DET ER EN RIGTIG GOD SKOLE LÆRERNE TAG…
DET ER EN RIGTIG GOD SKOLE LÆRERNE TAG IMOD EN OG MOBNING BLIV HURTIGT TAGET I MOD
dårlig skole
skolen er Absurd dårlig de har legit ingen penge vi sidder på stole fra vores bedsteforældres barndom vi går kun på skolen pga Anders tvede schytz/the Goat🐐🐐
Dårlige lærer og ledelse
Dårlige lærer og ledelse. Ander Hyltoft(Skole lederen) tror han har verdens bedste skole og bortviser elever for noget som slet ikke er værd at blive bortvist for.
jeg skulle på toilet og der var en der…
jeg skulle på toilet og der var en der sagde hold kæft den smager godt og moanede og jeg synes skolebestyrelsen er dumme på grund af at vikaren spiller bare deres l0rte mobil spil
i gå på denne skole vis du ikke vil…
i gå på denne skole vis du ikke vil have elias pØnis i numsen
Dårlig skole hvis du vil lære noget
Dårlig skole hvis du vil lære noget
lærerne svarer ikke på børnene
her kan i få en liste på de dårligste lære
1 Marianne
2 Jakob
3 Poul
dette er fra en elev i 8 klasse
Kan ikke helt anbefales
Ikke send dine børn herhen medmindre du går ind for mobning, dit barn ender med at blive en syg junkie, som egentlig ikke tænker på andre end sigselv. Lærerne er skide ligeglade med dig og dine problemer
Pa på!
Bar ekke skift tl petermindskol , dr ekk regn toilat på skol , lærereneen ekke ler ås någet , ier poal ham bactsotteter mads , ham tåg faft i elv og bactsotter dem , og utter dem i klæd
Vælg en anden skole hvis det er muligt
Elendig skole for at sige det mildt.
Ledelsen er ringere end du kan forestille dig, de lytter hverken til elever eller forældre og opretter de mest hovedløse valgfag man kan.
Hvis du overvejer denne skole for dit ejet/barns vedkommende så prøv og find en anden. Ligegyldigt hvilken anden skole det er vil jeg garantere den er bedre end Petersmindeskolen.
Tror Carl har fat i noget
Carl sagde poul var dum. Jeg tror i har nogle interne problemer.
L0RTE F***ING SKOLE
Skolen gøre ingen ting mod mobning og forskelsbehandler alle eleverne
Lærerne og vikarne hjælper ikke, og vikarne sidder bare med deres telefoner og spiller f***ing like a dino
Hvis nogen får sine børn til at gå på denne l0rte skole, så hader du dine børn, like what the f***
Tag jer sammen!!
Tag jer sammen!!!
Dette er en l0rte skole, ærligt er der ingen der gide gå her. Virkerne er nogle omkvædet makrel madder, som kun gør det for pengene, samme med lærerne. desuden gir de ik en fuk om mobning, hvis ik de går ind for det.
Elendig skole!
Lærerne forskelsbehandler børnene og er virkelig sure og de gør ikke nogen ved mobning.
lærerene tæler grimt og er meget sure…
lærerene tæler grimt og er meget sure sådan man ikke har lyst til at komme i skole det er træls at være her fordi at vi har sent fri så det tager meget af vores tid og det syntes vi er meget træls. fra 2015 til 2025 der burde handles på det
vi lære får maget
L0rte skole
L0rte skole, er rimeligt sikker på at de går ind for mobning, plus lærene forskels behander helt ekstremt mellem drenge og piger. Rengørrings personalet er en bunke langtids kogt næsehorns diarre og gør ikke deres arbejde ordenligt.
Hilsen en venlig elev
PORNO
KAN VI IKKE PLZ SE PORNO I SKOLEN
MÅSKE NOGET JOHNNY SINS
PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.








