Styr unna
Styr unna! Useriøst firma som hevder å levere på høyeste nivå.
Snakker i store ord på tlf. Lover å gi rask tilbakemelding mtp en ca. innbyttepris ( før en takst er tatt) . Selv om man som kunde sender bilder kjapt av det de etterspør så hører man ingenting. Når man da kommer med konstruktiv kritikk går de rett i forsvar. Om de ikke ønsker bilen i innbytte , har lavere innbyttepris enn hva kunden forventer/ønsker osv.. så må det kommuniseres. Og konstruktiv tilbakemelding må tas imot,ikke gå i forsvar. Detter er også ett firma som har solgt biler med kjente feil og mangler ,som en bil med godkjent EU og til enmye høyere pris enn reell verdi. Tenk deg om 2 ganger dør du handler her.



