Montana Grill Kristiansand
Jeg må dessverre si at vårt siste besøk var en stor skuffelse. Vi har vært her flere ganger tidligere og hatt gode opplevelser, men denne gangen var nivået langt under det man bør forvente.
Vi bestilte blant annet spareribs, men de ble servert kalde og virket som om de bare var raskt varmet opp – kanskje i mikrobølgeovn. Det er rett og slett ikke akseptabelt. I tillegg var maten generelt blass og smakløs, og ingen rundt bordet var fornøyde med det vi fikk servert.
Det som gjør opplevelsen enda mer frustrerende, er at jeg i etterkant sendte en høflig og konkret tilbakemelding på e-post – uten å få noe svar. Det gir et inntrykk av at restauranten ikke bryr seg om kundene sine eller tar kritikk på alvor.
Når både matopplevelse og kundeservice svikter på denne måten, blir det vanskelig å anbefale stedet videre. Per nå frister det ikke å komme tilbake, noe som er synd med tanke på hvor fornøyde vi har vært tidligere.
