Vi vil gerne sige STORT tak til Brian og de 3 skønne serverings kvinder, der var med til at gøre vores datters 15 års fødselsdag (Nonfirmation) d, 6.9.25 til en fantastisk dag. Maden var fantast... Vis mer
Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon
For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon
Se hva andre synes
Fantastisk mad, superb kok Linda kom med, afslappet, rolig, sød profesionelle Linda sørgede for at min 60 års fødselsdag forløb perfekt, hvor jeg selv ikke skulle gøre noget som helst for Linda h... Vis mer
Selskapet har svart
Fantastisk oplevelse med Kejserindens Gryder. Vi bestilte mad til et stort koldt pinsebord (85 personer), og alt var virkelig gennemført fra start til slut. Maden var utrolig lækker, flot anrett... Vis mer
Her Kristi Himmelfartsdag afholdt vi konfirmation hjemme. Vi havde bestilt hele pakken fra kejserindens gryder og kan kun give de bedste anbefalinger. Vi havde kok og 2 til at serverer. Maden var f... Vis mer
Selskapet har svart
Informasjon om virksomheten
Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder
Kejserindens Gryder sætter en ære i at levere mad, der skaber gode oplevelser og livskvalitet. Vi tilbyder frokostordning til firmaer 10+ til hverdag, vi har vores eget chaufførkorps der kører i Nordsjælland, Sydsjælland, Vestsjælland samt Storkøbenhavn. Derudover tilbyder vi mad til private i forbindelse med alle anledninger.
Kontaktopplysninger
Herstedøstervej 27 - 29, 2620, Albertslund, Danmark
- 21666630
- info@kejserindens-gryder.dk
- www.kejserindens-gryder.dk
Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert
Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative
Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine
Svarer vanligvis i løpet av én måned
Slik bruker virksomheten Trustpilot
Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.
Fantastisk mad og superb KOKKE
Fantastisk mad, superb kok Linda kom med, afslappet, rolig, sød profesionelle Linda sørgede for at min 60 års fødselsdag forløb perfekt, hvor jeg selv ikke skulle gøre noget som helst for Linda havde styr på alt.❤️
Da jeg roste Linda til skyerne sagde hun selv at flere kokke havde lavet maden og hun ville ikke alene modtage rosen, så Stort TAK til ALLE kokke fra Kejserindens gryder for en fantastisk oplevelse med så mange fine smage og retter. Mine gæster var ALLE meget imponerede over mad og Lindas service, og det er bestemt ikke sidste gang jeg bruger dem ved fest eller anden fejring.
Selv en kok i selskabet måtte indrømme at det var uovertruffent god mad, alle de små retter gjorde at der var mad som ALLE kunne lide.
5 STORE stjerner til Kejserindens gryder
Og 6 stjerner til Linda og alle kokke der var med til st lave maden.
TAK

Svar fra Kejserindens Gryder
Vi vil gerne sige STORT tak til Brian…
Vi vil gerne sige STORT tak til Brian og de 3 skønne serverings kvinder, der var med til at gøre vores datters 15 års fødselsdag (Nonfirmation) d, 6.9.25 til en fantastisk dag.
Maden var fantastisk og fik ros fra alle gæsterne, både fra de voksne og de unge, Det smagte virkelig lækkert og var så flot anrettet.
Alt spillede og serveringskvinderne havde bare styr på sagerne. Det var en fornøjelse at holde fest med Jer.
Tusind tak for det.
⭐⭐⭐⭐⭐ Pinsefrokost
Fantastisk oplevelse med Kejserindens Gryder. Vi bestilte mad til et stort koldt pinsebord (85 personer), og alt var virkelig gennemført fra start til slut. Maden var utrolig lækker, flot anrettet og i rigtig god kvalitet – alle vores gæster roste maden, og der var stor begejstring hele vejen rundt.
Vi havde 1 kok og 4 serveringsdamer tilknyttet arrangementet, og de gjorde en fantastisk indsats. De var professionelle, imødekommende, smilende og havde styr på det hele. Der var ro og overskud omkring hele arrangementet, hvilket gjorde, at vi selv kunne nyde dagen og vores gæster.
Stor ros til hele teamet for en professionel håndtering og en rigtig god oplevelse. De varmeste anbefalinger herfra – vi bruger dem meget gerne igen. ⭐⭐⭐⭐⭐
Charlotte og Peter
Her Kristi Himmelfartsdag afholdt vi…
Her Kristi Himmelfartsdag afholdt vi konfirmation hjemme. Vi havde bestilt hele pakken fra kejserindens gryder og kan kun give de bedste anbefalinger.
Vi havde kok og 2 til at serverer. Maden var fantastisk, gode og friske råvarer, og flot anrettet, og ligeså vigtigt var personalet super professionelle. De havde total overblik, var omsorgsfulde, opmærksomme, og man kunne nyde festen til fulde. Rigtig mange af vores gæster har rost maden, og det venlige og tjekkede personale til skyerne.
Vi er så glade for vi valgte jer, vi kunne ikke havet ønsket os det bedre. Tak 🙏

Svar fra Kejserindens Gryder
Bedste catering - simpelthen
Vi havde 25 personer til Luksustapas og maden var en stor succes. Flot anrettet, fuld af smag og rigelig mad. SÅ lækkert!! God kundeservice, det hele var færdig til tiden, og der var fine instruktioner til opvarmning. Vi kommer igen 😊

Svar fra Kejserindens Gryder
Fest til 70 års fødselsdag
Alt spiller med kejserindens gryde
Dejlig mad , dygtig personale
Ankomst til tiden , alle aftaler er overholdt .
Dygtig kok som var meget fleksibel
Jeg kan varmt anbefale dette

Svar fra Kejserindens Gryder
Fødselsdagsmad
I lørdags fik vi mad til 10 personer.😊 det var virkelig lækkert, og der var masser af det. Vejledningen var nem og lige til at gå til. Det var alt i alt en fantastisk oplevelse, og vi bestiller gerne en anden gang og anbefaler jer meget gerne jer andre.
Oplevelsen var god hele vejen igennem, fra vi bestilt og til vi afleverede fade osv.
Inger Thorgrimson

Svar fra Kejserindens Gryder
Det er under all kritik
Det er under all kritik. Hvorfor skal det være så besværligt at bestille, samt at man ikke kan bestille det man gerne vil have. Eks. varm ret men samtidig med salat/grønt.
OG SÅ BRUGER I KANPLA SOM BRUGER AI TIL SUPPORT, DET ER AT PI..E PÅ KUNDERNE.

Svar fra Kejserindens Gryder
Tak for en stor flot julebuffet for 100…
Tak for en stor flot julebuffet for 100 deltagere. Maden var velsmagende og flot anrettet.
Alt spillede fra tilbud, planlægning og levering.
De bedste anbefalinger fra IF32 Livslang Idræt.

Svar fra Kejserindens Gryder
Maden er meget flot og masser af den
Maden er meget flot og masser af den. Stor ros for kvaliteten.
Når jeg alligevel kun giver fire stjerner skyldes det, at der er megen arbejde med maden efter modtagelse. Vi fik italiensk buffet til 25 personer og det gik lige akkurat med at få varmet retterne mv indenfor rimelig serveringstid. Ved flere kuverter vil én ovn ikke være tilstrækkelig.
Jeg vil anbefale, at man får hjælp `udefra` til tilberedningen, så værterne ikke er fraværende fra selskabet under hele middagen.
Vi vælger/valgte mad udefra for at have tid til at nyde gæsterne.
Virksomheden kunne med fordel beskrive dette, inden bestilling, så kunderne kan vælge på et oplyst grundlag.

Svar fra Kejserindens Gryder
Havde bestilt brunch til min mors…
Havde bestilt brunch til min mors fødselsdag. Maden var super lækker og med et stort udvalg og rigeligt med mad. Det kan varmt anbefales 😀
Fantastisk oplevelse med mad fra Kejserindens Gryder
Vi har fået leveret meget lækker mad to gange før fra Kejserindens Gryder, så vi var helt trygge ved igen at rette henvendelse til Brian for at få leveret en tre retters menu til en fest med 60 gæster. Kejserindens Gryder oversteg alligevel vores forventninger. Vi havde valgt en forret anrettet på en tallerken med tre små retter. Meget flot anrettet, rigtig lækkert og smagfuldt, der var i sandhed noget både for maven og øjet. Hovedret var buffet, med to slags kød, to slags kartofler, to saucer og to salater. Super lækkert og flot anrettet. Desserten var fire små retter, igen flot anrettet på tallerken. Meget meget lækkert. Gæsterne roste maden i høje toner, og jeg ved at en del spurgte om kontakt oplysninger til Kejserindens Gryder. Vi havde en lille udfordring, idet ovnen som var på stedet festen skulle holdes, gik i stykker en time inden gæsterne ankom. Kokken Patrick som var med, tog det i stiv arm, og vi lånte en ovn på restaurant Vinkælderen i nærheden, (STOR tak for det) hvilket betød at Patrick måtte løbe frem og tilbage. Ingen sure miner fra Patrick, og toastmasteren havde en god sparringspartner i Patrick, som roligt og sikkert guidede personalet som serverede mv. Godt gået og tak til kokken Patrick. Vi vil meget varmt anbefale Kejserindens Gryder, lige fra den første henvendelse og uformelle snak om muligheder, menu og så videre, til levering, anretning, service og samarbejde under festen. Tak til Kejserindens Gryder for jeres store bidrag til, at vores fest blev en uforglemmelig oplevelse.

Svar fra Kejserindens Gryder
Fantastisk, velsmagende og smukt anrettet
Fik leveret brunch til 22 personer.
Lækre, velsmagende og smukt anrettede retter. Alle vores gæster var begejstrede - og der var rigeligt at det hele. Vi vender helt sikkert tilbage!!

Svar fra Kejserindens Gryder
Vi vil gerne give mere end 5 plus…
Vi vil gerne give mere end 5 plus stjerner, hvis muligt.
Vi har holdt 2 x 60 års fødselsdag, og bestilte tapas buffet, som var helt formidabel.
Vi var meget spændt på maden, - men den var fantastisk, alle gæsterne var meget overrasket over, at man kan få en buffet, som er så velsmagende, hvor der er kræset for hver eneste ret til mindste detalje.
Og dejligt at få leveret mad, samt afhentet fade mv. uden problemer, samt til en meget formidabel pris.
Vi er yderst tilfredse med Kejserindens gryder, og vil bestemt bestille mad til fremtidige fester, samt vores gæster blev meget inspireret til denne mulighed.
En del af en god fest er maden, så tak fordi I med denne skønne mad var med til at bidrage til vores fest blev en succes.

Svar fra Kejserindens Gryder
Super oplevelse fra start til slut
Lige fra den første kontakt, hvor jeg gerne ville ændre lidt på fordelingen af retterne til levering, madoplevelse og servering, så spillede det hele bare.
Karina og Thea leverede super service og tog virkelig ansvar for at der ikke manglede noget ved bordene. Vi har lige siden, når vi har talt med gæsterne fået at vide, at det var fantastisk mad og utrolige søde og observante serveringspiger.

Svar fra Kejserindens Gryder
Den lækreste Luksus tapas
Alt spiller -
Hurtig, præcis og behagelig kommunikation på mail.
Luksus tapasbuffet til 50 personer leveres på klokkeslæt som aftalt.
Rigelig mad, som var yderst velsmagende og flot anrettet - der var især mange rosende ord til den lynstegte tun, laksen, ravioli m svampe a la Creme og spidskålssalaten......
Enkle, nemme instrukser på de få emner der skulle opvarmes.
Stor anbefaling til Kejserindens Gryder!

Svar fra Kejserindens Gryder
Godt arrangement
Kæmpe anbefaling ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️Vi brugte kejserindens gryder til konfirmation. Alt fungerede fantastisk hele vejen igennem. Go og personlig service . Personalet på dagen havde fuldstændig styr på ALT så vi selv kunne have helt ro i maven og nyde vores fest . Super at kokken kom ind og præsentere maden , som var FULDSTÆNDIG fantastisk , smagte SÅ godt og var anrettet så flot . TUSIND tak for et rigtigt godt arrangement 🤗⭐️💪🤩

Svar fra Kejserindens Gryder
Fantastisk mad - smukt og smagfuldt
Tak for en helt igennem fantastisk Luksusbrunch, som vi fik leveret. Flotte store anretninger, smagfulde retter og i passende mængder. Alt spillede, lige fra levering, til selve maden og til aflevering af kasser. Samtlige gæster var begejstrede. Et godt råd til andre, er at have rigelig plads på buffetbordet. Maden er arrangeret på store flotte fade.

Svar fra Kejserindens Gryder
Tusind TAK
Tusind TAK, det var virkelig en lækker buffet vi fik serveret i lørdags ved vor søns konfirmation.
Alle var begejstret!

Svar fra Kejserindens Gryder
Tak for virkelig lækker mad i…
Tak for virkelig lækker mad i forbindelse med vores konfirmation. De varmeste anbefalinger herfra, det hele spillede fra mødet med Brian til leveringen af maden. Virkelig flotte anretninger som smagte SÅ lækkert! Bestemt ikke sidste gang vi bruger Kejserinden gryder👌🏻🤩

Svar fra Kejserindens Gryder
Dette er Trustpilot
Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.
Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.
Lær mer om andre slags anmeldelser.
Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.
Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.
Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.
Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.







