Blandet opplevelse
Produktet jeg bestilte, flere Venetrim fra Audrey Christian var veldig bra. Servicen var ikke så veldig bra. Det var ferietid, så ordren ble ikke behandlet. Bestilte varen 22. juli, men mottok sendingen først 19. august etter purring. Og på nettsiden står det "GRATIS FRAKT For bestillinger over kr 999,-", men dette stemmer ikke. Jeg betalte 87,50 for frakt, til sammen 1257,50. Jeg ble også lovet en liten gave i sendingen fordi ordren var forsinket, men det var ingen gave vedlagt. Skrev e-post og spurte, men fikk ikke svar.

