Impact Furniture Anmeldelser 

58
•
TrustScore 3 av 5

2,9

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Se hva andre synes

Vurdert til 1 av 5 stjerner

As a follow up to my previous review on the bathroom unit, we were not offered replacement drawers by Impact Furnitute unless we paid for them. This is not a resolution. There has been no spilla... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I ordered a sideboard which was delivered to time and communicated excellently. Unfortunately one piece was damaged. However, on emailing, a new piece was ordered immediately. There was a delay due to... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I bought kitchen from impact furniture it couldn’t fit my Kitchen because I got Studio flat so I wanted to return and shockingly they advised me to arrange return my self which I never heard before.... Vis mer

Selskapet har svart

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Purchased an entertainment unit and arrived quickly. Item was packaged well so there was no concern about anything being damaged. Instructions were a little complex to follow but worked eventually.... Vis mer

Selskapet har svart

Informasjon om virksomheten

  1. Møbelbutikk

Skrevet av virksomheten

Browse our stylish, great value furniture for the Lounge, Bedroom, Dining Room, Childrens Room and Kitchen. 1000s of products online. Free Delivery on larger orders. Buy from Impact Furniture now!


Kontaktopplysninger

2,9

Middels

TrustScore 3 av 5

58 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen tidligere historie av å be om anmeldelser

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene i det siste, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har svart på 100 % av de negative anmeldelsene sine

Svarer vanligvis i løpet av én uke

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

2,9

Alle anmeldelser

(58)

7 anmeldelser i de siste 12 månedene

Skriv en anmeldelse
Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

worst company i have ever dealt with

worst company i have ever dealt with, i ordered furniture from here through B&Q but had to cancel all the items because my son had put his postcode instead of mine but i cancelled like hours after i had made the order but they still went ahead and delivered anyway and for days ive been trying to get them to pick up their goods but they insisted i had to pay for the courier even though it was theyre fault, I have been calling them for days and they kept telling me they would get back to me but no one ever does they are completly useless worst customer service i have ever dealt with dont ever buy anything from these people they are complete and utter parasites!

9. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Impact Furniture

Svar fra Impact Furniture

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you are unhappy with your experience.



To clarify, two separate orders were placed for the same TV cabinet, each with a different delivery address.



B&Q confirmed that your original cancellation request had not been processed and, therefore, had not been passed on to our team. As we process and dispatch orders very quickly, the TV cabinet was subsequently delivered to the address provided at the time of purchase.



The second order had also been dispatched when cancellation was requested, meaning we were initially unable to stop the delivery. Unfortunately, two delivery attempts were unsuccessful as nobody was available to receive the goods.



However, following continued communication with DX, we have successfully arranged for the second order to be returned directly to our warehouse, avoiding the need for you to arrange its return. Your refund will be processed once the goods have been safely received and checked.



Throughout this process, our customer service team has responded to your enquiries, provided return instructions and regularly contacted the courier to obtain updates and work towards a resolution.



We sincerely apologise for the frustration this situation has caused. However, we feel it is important to clarify that your enquiries have never been ignored, and our team has remained actively involved throughout.



We are pleased that a resolution has now been agreed and appreciate your acknowledgement of this.



Kind regards,
Impact Furniture Customer Services

Vurdert til 1 av 5 stjerner

As a follow up to my previous review on…

As a follow up to my previous review on the bathroom unit, we were not offered replacement drawers by Impact Furnitute unless we paid for them. This is not a resolution.

There has been no spillage - a bathroom unit not water resistant is an interesting concept.

Perhaps a member of your team can contact us to confirm the offer of replacement drawers which is all we asked for.

7. oktober 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Impact Furniture

Svar fra Impact Furniture

Dear Julie,
Thank you for your follow-up review. We are disappointed to see Trustpilot being used as an ongoing communication platform rather than a review platform, with a further 1-star review submitted regarding the same issue while the message on the email correspondence thread we sent is still awaiting your response.
We have carefully reviewed the photographs again. In one of the images, there is a clearly visible square-shaped indentation on the drawer base, which appears to correspond with an object that has been stored inside the drawer. Meaning some liquid must have run down the shape of the bottle to create an exact indentation. Based on the photographic evidence you have supplied, we are unable to conclude that this is a manufacturing defect.
For this reason, we are not able to supply replacement drawer components under warranty.
That said, we do recognise that you feel very strongly about the issue and, in an effort to bring the matter to a satisfactory conclusion, we are prepared to consider assisting you as a gesture of goodwill.
We will take this back to the existing conversation thread on the messaging platform so that we can continue discussing the matter with you directly and hopefully reach an acceptable resolution.
Kind regards,
Impact Furniture

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ordered a tv cabinet in April. Great unit and service

Ordered a tv cabinet in April and just found a matching sideboard for it. All very good quality. Great service. Nothing too much trouble for them as I needed help with getting things up to a flat. Very pleased as room looks very modern now and the beige and black go well with sofa I have.

24. april 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Impact Furniture

Svar fra Impact Furniture

Thank you so much for taking time to leave us review.

We are delighted to hear from a returning customer who first purchased the Kiznie TV unit and than added a matching sister sideboard. Kiznie cabinets with the floating style base, have quickly become one of our bestsellers, and we introduced the matching sideboard after seeing how popular the range was with our customers.

It’s lovely to hear that both pieces are working so well in your living room and that the beige and black finish complements your sofa.

Many thanks again from all of us at Impact Furniture.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great furniture, excellent customer service

I ordered a sideboard which was delivered to time and communicated excellently. Unfortunately one piece was damaged. However, on emailing, a new piece was ordered immediately. There was a delay due to this coming from overseas but Impact arranged a delivery as quickly as possibly on request. They were very helpful and the furniture is beautiful. I would not hesitate to use Impact Furniture again

4. september 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Impact Furniture

Svar fra Impact Furniture

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review.

We are very pleased that we were able to resolve the issue with the damaged part and arrange the replacement for you as quickly as possible.

It's great to hear that you are happy with your furniture and with the service you received. We really appreciate your patience while we sourced the replacement, and we would be delighted to welcome you back again in the future.

Many thanks from all of us at Impact Furniture.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Very disappointed with the quality of…

Very disappointed with the quality of this bathroom furniture. I bought it less than a year ago, and it has already deteriorated badly. When I contacted the company to complain, I was told that the furniture is not humidity-resistant or water-resistant, which is extremely disappointing considering it is sold as bathroom furniture.

A bathroom naturally has humidity and exposure to water, so I expected the furniture to be designed to cope with those conditions. The quality is very poor, and I would not recommend this product.

21. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Impact Furniture

Svar fra Impact Furniture

Dear Ala, we are sorry you are disappointed. The unit was delivered on 4 August 2025 and from the photos provided, the damage is concentrated on the side of the vanity positioned very close to the open edge of the freestanding bath, which has no screen or other splash protection.

Bathroom vanity units are moisture-resistant rather than waterproof and, where positioned beside a bath, there would normally be some form of protection from direct splashing such as a shower screen. With an open freestanding bath and shower head that is about 20cm away from the unit, water can be repeatedly splashed onto nearby furniture without a screen or barrier and no limitation.

Repeated or prolonged water exposure can cause swelling if moisture penetrates an edge or joint. Based on the evidence available, we have not been able to establish that the deterioration is due to an inherent manufacturing defect as it did not occur until a year later which would be consistent with effects of use and micro environment on the furniture provided. However, as a goodwill resolution, we have offered a replacement unit at a heavily discounted price.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

DO NOT USE THIS COMPANY!!!!

DO NOT USE THIS COMPANY! My brother bought a 8 piece kitchen unit. When everything was assembled we found missing units and pieces. they asked us first to tell them exactly what was missing. We did that. Then they came back with oh the pics were not clear. We took more and provided a detailed explanation using the pictures. In the pictures it was clear that pieces and units were missing. Then they came back this time they accused my brother's contractor in being incompetent and DEMANDED that they speak with his contractors citing the contractors had assembled the pieces incorrectly. We blasted them tell us that they had no legal obligation to talk to my brother's contractor as they were third party and have no privity of contract with them. This believe or not was all coming from their area manager!!! They clearly didn't want to spend the money to send the missing parts and decided instead to torture us all the time with no intent in providing the parts. Now my brother has kitchen that looks like shite and they couldn't give a damn. DO NOT USE THEM. NO customer service and useless!!!!!

We have seen the company's response they have absolutely no evidence to prove all units and pieces were received they could only be 100% certain if they opened up the boxes themselves and they certainly were not there to do so. Also they claim to help us is not true I just received another email from them where they maintained they sent all the units and in their opinion the units were dissembled incorrectly so they offer to help is disingenuous.

13. august 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Impact Furniture

Svar fra Impact Furniture

Thank you for your review. We are sorry that you remain unhappy with the situation.

Photographic proof of delivery confirms that the complete kitchen was delivered.

From the images it appears that the installer misused components and did not follow the supplied assembly instructions. For example, a side panel intended to form part of a kitchen base cabinet was instead used as a supporting post beneath the worktop, rather than being used to assemble the cabinet as designed.

The kitchen purchased is an 8-unit set supplied in four factory-packed boxes, and the delivery evidence confirms that all four boxes were received. We have not refused to investigate the reported missing components.

During our investigation, the photographs provided showed that a number of components from those boxes had already been assembled. They also showed that some components had not been used as intended in accordance with the supplied assembly instructions.

For this reason, we needed to establish exactly what had been unpacked, assembled and left over following installation before sending additional parts. Asking who carried out the installation, and requesting information from the installer where necessary, was a reasonable and necessary part of that investigation.

Flat-pack kitchens contain numerous panels, fittings and components, and the supplied assembly instructions must be followed carefully. We strongly recommend that customers use a reputable and suitably experienced kitchen installer to avoid problems during assembly and installation.

Where components are reported missing only after all boxes have been opened and the kitchen has been assembled, we must first determine whether those parts were genuinely absent from the delivery, incorrectly used during installation, mixed between units or left aside.

We cannot simply send duplicate components without first establishing what happened to the original parts.

We remain willing to work with the customer to account for the remaining components and resolve any genuine shortage.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

I ordered a bed from them and…

I ordered a bed from them and unfortunately my husband mistake was that he didn't took the right measures that i know Is our fault.I call them to explain that when we took everything from the boxes to realize how to put everything together because their instructions are rubish and when we put the Headboard next to the wall to see how long it was we realize that it was to long and the boxes were outside wet because it was raining. I call them and they said is ok tho send back but to be wrapped properly and I have to pay 65(more or less)for the return. I said is ok.When they receive the bed back they said that they everything was damaged and when I ask for proof they send me 2 scratched pieces from everything. Soo they stopped 670£ because the bad came from Poland .But I ordered from B&Q UK not from POLAND and i send 2 emails sayingthat i want the product back and they denniedbecause that bed will be sold to someoneelse.Is my first time that something like happened and I order all the time.I hope that will help others to be really careful from where they order.

11. august 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Impact Furniture

Svar fra Impact Furniture

Dear Elana,
We’re very sorry to hear that you had a negative experience. As you mentioned in your review, the bed was fully unpacked and the packaging had become wet and damaged due to the rain. While we completely understand that measuring errors can happen, once an item has been unpacked and part assembled, it unfortunately cannot be resold as new.
We did offer to accept the return, but as per our policy, products must be returned in their original packaging and condition to qualify for a full refund. When the bed arrived back to us, the components were mixed together without protective packaging and several parts were scratched or water damaged, making the product unsellable. I’m sure you would agree that no customer would wish to receive a bed in that condition.
We always aim to be fair and transparent, and we regret that this experience has left you disappointed. Should you wish to discuss this further, please contact our customer service team and we’ll do our best to review the matter again.
Kind regards,
Impact Furniture Team

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very pleased with the table

We ordered a pedestal dining table, which was delivered the same week. We are delighted with it- stylish, sturdy, good quality and value for money. The extending mechanism works well. It was very well packaged, no damage or missing pieces. Took a little while to assemble, but well worth it, would recommend.

18. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Impact Furniture

Svar fra Impact Furniture

Thank you so much for your kind feedback! We're thrilled to hear you're pleased with the dining table and that everything arrived in perfect condition. Enjoy your new dining space, and thank you for recommending us!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Great products, excellent customer service

Looking for a smaller slim mirrored cabinet to replace an old one, following an en-suite refurbishment this one was perfect ordering and delivery was straightforward. Customer service and warranty also excellent as door replaced due to transit damage despite excellent packaging. Fortunately the warehouse was close by so arranged a swap. Assembly was easy and the finished product feels robust. I recommend Impact Furniture and this cabinet for a smaller space.

3. juli 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Impact Furniture

Svar fra Impact Furniture

Thank you for your feedback! We’re delighted that our slim mirrored bathroom cabinet fits your refurbished en-suite so well, and that ordering, delivery, and warranty support were all seamless. Thank you for recommending Impact Furniture!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Very nice bathroom furniture,great…

Very nice bathroom furniture,great customer service ,great value for money, fast delivery 👌

30. mai 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Impact Furniture

Svar fra Impact Furniture

Thank you so much for your lovely review.

We are pleased to hear that you are happy with your Adel bathroom furniture and appreciate the value, delivery and customer service you received.

We are grateful for your feedback and hope you enjoy your new bathroom furniture for many years to come.

Many thanks from all of us at Impact Furniture.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Absolutely excellent service

Absolutely excellent service. We ordered a dining table which arrived within two days. The table itself is absolutely fantastic and very sturdy, we would highly recommend impact furniture.

9. juni 2025
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Impact Furniture

Svar fra Impact Furniture

Thank you so much for your fantastic review.

We are delighted to hear that you are happy with your Indus extendable dining table and that it arrived so quickly.

We appreciate you mentioning the quality and sturdiness of the table and are grateful for your recommendation and your kind words about our service.

Many thanks from all of us at Impact Furniture.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Excellent products and service

I ordered a media cabinet from Impact Furniture. The price was incredible so I wasn't expecting much. The item arrived very quickly and was well packaged, it was also great quality. We are very happy with our purchase and we would use this company again.

15. desember 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Impact Furniture

Svar fra Impact Furniture

Hi Caroline,
Thank you for a lovely review, I am glad we were able to match your price expectation and offer speedy delivery for the large TV cabinet with storage.
We pride ourselves on stocking many pieces of household furniture so if you need any other items for your living room feel free to check out https://www.impactfurniture.co.uk/catalog/living-room-furniture/
Thank you again for supporting a small family run business.
Best wishes, Julia

Vurdert til 4 av 5 stjerner

Very smart bed, very difficult instructions!

We bought a bed from Impact Furniture and it arrived promptly and looks very smart. However, the instruction manual was terrible - we were going to put it together ourselves (my husband is a craftsman by trade) but it was so complex and poorly explained that we had to pay a carpenter to put it together. Even he struggled! The final product was as shown on the website and we are very pleased with the quality but they could definitely improve the instructions.

6. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Impact Furniture

Svar fra Impact Furniture

Dear Linda,
thank you very much for your review and we are glad you are satisfied with the quality of our luxury Kassel ottoman bed with storage.
Indeed, it is a complex assembly. We have taken feedback on board and have since recorded a video showing step by step assembly of the lift up storage bed from Kassel collection.
In case you have any other furniture needs, we stock may item from our bedroom furniture collection as well as lounge and home office furniture pieces.
Best wishes,
Julia

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Highly recommend

Helpful communication throughout and no issues with order or delivery. The product is good quality (round table for 4 extends for up to 10 people!). Easy instructions to setup too. Came packaged very securely.

14. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Impact Furniture

Svar fra Impact Furniture

Thank you so much for your lovely review.

We take great care in sourcing furniture that combines both aesthetics and functionality, so we are delighted to hear that your extendable dining table works so well for your space.

We believe form and function should always go hand in hand, and extendable dining tables are a great example of this — compact for everyday use, but practical when you need extra space for family and guests.

We are also pleased to hear that everything from communication and delivery to assembly and packaging met your expectations.

Many thanks from all of us at Impact Furniture.

Vurdert til 1 av 5 stjerner

INCORRECT INSTRUCTIONS FOR THE TABLE…

INCORRECT INSTRUCTIONS FOR THE TABLE PURCHASED. TWO PIECES DAMAGED
Took almost a week for the new pieces to arrive, and I asked for new fixings in case the fixings were not correct. So much drama!!! Impact wanting me to take a picture of this, take a picture of that, then told me to try to put the table together with the fixings I had, now I had the correct instructions. What a waste of time, back and forward. In the end they did not send fixings, I purchased what I needed. I would never use them again. Not solution focused at all.

17. august 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Impact Furniture

Svar fra Impact Furniture

I am sorry to hear about your experiance and that you feel we have not assisted you up to your expectations. It was important to establish what pieces were required and hence all the questions asked by our customer services team. We understand it is a hassle to provide images however without identifying exact parts we can not request them from the manufacturer. We are pleased you were able to assemble and enjoy the table.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Units kitchen

Excellent service product was as described 👍

11. juli 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Impact Furniture

Svar fra Impact Furniture

Thank you very much for taking the time to leave us a review.

We pride ourselves on keeping many of our kitchen cabinets in stock across a range of colour options and sizes, so we are especially pleased that we were able to fulfil your kitchen order quickly.

It’s great to hear that the units were as described and that you are happy with your new kitchen.

Many thanks from all of us at Impact Furniture.

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Ordered 3 units and a mirror

Ordered 3 units and a mirror, phoned to ask which desk would be the best match to the 2 units and received excellent advice. Units arrived as advised and were easy with great instructions to assemble. Fantastic company which I would
Highly recommend.

5. juli 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Impact Furniture

Svar fra Impact Furniture

Thank you so much for taking time to write a review. We are extremely pleased that that items fitted well together. You are welcome to visit our new redesigned web store www.impactfurniture.co.uk for more inspirations!

Vurdert til 5 av 5 stjerner

I bought a beautiful cream and black tv…

I bought a beautiful cream and black tv unit , it’s so expensive looking and unfortunately there was a small chip on one of the doors….i contacted customer care and they replied immediately offering either money off or a replacement door and sincere apologies…..what can I say the door came a week later and that alone spoke volumes …customer care well done you’ve got yourself a return customer !

29. februar 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Impact Furniture

Svar fra Impact Furniture

Thank you so much for such a lovely comment! Enjoy your Kiznie TV unit, trend of cashmere and black combination is here to stay for a while.

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv