Ubehagelig receptionist
Jeg har været kunde hos denne tandlæge siden jeg var barn, og det er derfor med ærgerelse, at jeg skriver denne anmeldelse.
Jeg har gennem tiden ved flere lejligheder oplevet en mindre imødekommende tone i receptionen, men dagens episode var decideret ubehagelig og unødvendig.
Efter et længere visdomstands-forløb med komplikationer, bad jeg om at få min regning for at få overblik over udgifterne. I den forbindelse blev jeg mødt med grin og en nedladende tone fra receptionisten.
Jeg har tidligere haft lignende oplevelser i receptionen samt telefonisk, hvilket efterlader et indtryk af, at dette ikke er en enkeltstående hændelse.
Jeg forventer som kunde, at blive mødt med respektfuld og professionel kommunikation, også i administrative situationer. Denne oplevelse levede ikke op til dette niveau.








