Tandlæge Inge Marie Gatten Anmeldelser 17

TrustScore 2.5 av 5

2,4

Vi bekrefter ikke spesifikke uttalelser siden en forfatters mening er hens egen, men vi kan merke en anmeldelse som "bekreftet" når vi kan bekrefte at det har vært kontakt med virksomheten. Mer informasjon

For å beskytte plattformens integritet vil alle anmeldelser på plattformen—bekreftet eller ikke—bli undersøkt av vår automatiserte programvare (tilgjengelig hele døgnet). Denne teknologien er designet til å identifisere og fjerne innhold som bryter med retningslinjene våre, deriblant anmeldelser som ikke er basert på en faktisk erfaring. Vi vet at vi ikke kan fange opp alt. Hvis du tror at vi har gått glipp av noe, kan du rapportere det. Mer informasjon

Informasjon om virksomheten

  1. Helse og medisin

Opplysningene stammer fra ulike eksterne kilder

Til tandlægeklinikken, vi befinder os centralt på himmerlandsgade 68 Aars, med gode parkerings muligheder tæt ved. Ikke alle er ens, derfor er det naturligt for os at lægge vægt på en professionel indivduel behandling baseret på et personligt tillidsforho


Kontaktopplysninger

2,4

Under middels

TrustScore 2.5 av 5

17 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitasjoner er registrert

Denne virksomheten har ikke oppfordret kundene, og anmeldelser er derfor kanskje ikke representative

Har ikke svart på negative anmeldelser

Slik bruker virksomheten Trustpilot

Se hvordan anmeldelsene og vurderingene deres innhentes, vurderes og modereres.

Virksomhetene kan ikke betale for å skjule eller tilby belønning for anmeldelser på Trustpilot. Anmeldelser er meningene til individuelle brukere og ikke Trustpilot. Mer informasjon

Vurdert til 1 av 5 stjerner

Ubehagelig receptionist

Jeg har været kunde hos denne tandlæge siden jeg var barn, og det er derfor med ærgerelse, at jeg skriver denne anmeldelse.

Jeg har gennem tiden ved flere lejligheder oplevet en mindre imødekommende tone i receptionen, men dagens episode var decideret ubehagelig og unødvendig.

Efter et længere visdomstands-forløb med komplikationer, bad jeg om at få min regning for at få overblik over udgifterne. I den forbindelse blev jeg mødt med grin og en nedladende tone fra receptionisten.

Jeg har tidligere haft lignende oplevelser i receptionen samt telefonisk, hvilket efterlader et indtryk af, at dette ikke er en enkeltstående hændelse.

Jeg forventer som kunde, at blive mødt med respektfuld og professionel kommunikation, også i administrative situationer. Denne oplevelse levede ikke op til dette niveau.

19. juni 2026
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Dygtige og har dæmpet tandlægeskrækken

Jeg har tidligere haft meget tandlægeskræk, og besluttede mig endelig til at skifte, da jeg følte, at min tidligere tandlæge blot gjorde problemet værre.

Det er lidt tilfældigt, at jeg landede hos Inge Marie, men jeg er glad for, at det blev her - det har været en super-positiv oplevelse på trods af en tand, der har drillet, har servicen været i top med hurtige tider og tilbud om afbudstider. Inge Marie har været dygtig og imødekommende for at få styr på problemet undervejs.

Jeg vil helt klart anbefale klinikken til andre.

27. november 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Super søde og dygtige tandlæger

Jeg har altid været meget tandlægeskræk. Men personalet er simpelthen så søde og dygtige. Har både været til behandlinger hos Cecilie og Inge-Marie, og det er trygt for mig at ligge i tandlægestolen nu. Det er rart at kunne gå til tandlæge med ro i maven 😊 de får mange varme anbefalinger herfra

27. juni 2024
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

God tandlæge

Det var lidt et tilfælde, at valget faldt på Tandcenter Aars som tilflytter, men fik derefter tildelt Cecilie som ny tandlæge og er yderst tilfreds. Man får en god modtagelse, og der afsættes tid til forberedelse og vejledning både inden og efter endt behandling som ny kunde. Rigtigt søde mennesker.

31. mars 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fantastisk positiv oplevelse af én som…

Fantastisk positiv oplevelse af én som er bange for tandlæger🙃
Skønt og positiv modtagelse i receptionen.
Der var afsat god tid, hvilket gjorde at jeg fik nerverne under kontrol, yderst kompetent behandling og kan kun anbefales🙂
TAK for jeres omsorg og ikke mindst tålmodighed

18. mars 2022
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

OVERRASKENDE BILLIGT :-)

Pga. rodbehandling, tandudtrækning og så meget andet, har jeg haft temmelig mange besøg hos Inge Marie her det sidste stykke tid. Så selvfølgelig var jeg noget spændt på at få regningen ved sidste besøg. Ryger sommerferien nu???
MEN sikke en overraskelse jeg fik. Regningen var langt billigere en forventet. Det til trods, at de brugte rigtig mange værnemidler hver gang jeg var i stolen.
Jeg kan kun varmt anbefale Tandcenter Aars.
Der er servicen højere end prisen:-))

9. mai 2020
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Altid fuld tilfredshed.

Altid fuld tilfredshed med tandlægebehandlinger, service og pris.

Selvom det aldrig bliver en fryd at gå til tandlæge, så er det så godt som det kan blive med både venlighed, professionalisme og den forståelse der er brug for, når man ikke er så "tryg" ved tandlægebesøg.

22. november 2019
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Jeg har haft Inge Maries klinik som …

Jeg har haft Inge Maries klinik som tandlæge de sidste otte år, og har (7, 9, 13) ikke haft nogen huller endnu, hvilket må være et kvalitetsstempel i sig selv. Super betjening, venligt og engageret personale og høj faglighed. Kan varmt anbefales.

30. januar 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fagligt dygtig og rare og venlige

Fagligt dygtige tandlæger og så er de søde til at tage sig af en.
Havde for nogle år siden ret meget tandlæge skræk, men det er stort set væk.
Mit seneste besøg, som var en rodbehandling, har nærmest været den bedste tandlæge oplevelse, jeg har haft!
Mærkede overhovedet intet, og blev hele tiden informeret om hvad der foregik.

Ja det er dyrt, men der findes vist ikke billige, dygtige tandlæger :)

14. januar 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Varmeste anbefaling !

Har i mange år fået fantastisk behandling. Inge Marie er utrolig dygtig og super til at tackle, hvis man ikke altid er helt tilpas i stolen :-) Dejlig stemning på klinikken og absolut fair priser. Har senest fået lavet et rigtig fint implantat, og selv om det jo er en større omgang, har jeg følt mig helt tryg.

10. januar 2018
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fagligt kompetente og varme mennesker

De dygtige ansatte hos Inge Marie Gatten er nogle af de mest faglige kompetente mennesker jeg har mødt hos en tandlæge! De er grundige og realistiske i deres behandlinger og sætter kemien mellem tandlæge og patient højt, hvilket jeg synes er vigtigt i en sammenhæng som tandlæge, hvis man er lidt mange osv.. Selvom jeg egentlig ikke var patient ringede jeg og fik en tid samme dag da jeg havde ondt/knækket min tand, sikke en service!

7. februar 2017
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Vurdert til 5 av 5 stjerner

Så søde og rare !!

Altid søde, rare og opmærksomme ! Eneste kritik (som ved alle andre tandlæger) er, at det koster dyrt at gå til tandlæge.. men det er sådan alle steder.

2. februar 2017
Anmeldelse skrevet uten oppfordring
Logoen til Tandlæge Inge Marie Gatten

Svar fra Tandlæge Inge Marie Gatten

Kære janne
Tak for din kommentar. Det er dejligt, at få anerkendelse, for det vi arbejder for dagligt: At sætte overlæggeren højt fagligt såvel som menneskeligt.
Inge Marie Gatten

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Fantastisk Tandlæge

Inge Marie Gatten kan kun få skam rosser herfra.
Så behagelig en tandlæge, for en der har tandlægeskræk.
Sødt personale, og generalt bare en behagelig oplevelse at være til tandlæge, i forhold til min gamle tandlæge..

21. august 2012
Anmeldelse skrevet uten oppfordring

Dette er Trustpilot

Alle kan gi tilbakemelding på Trustpilot. De som skriver en anmeldelse, har rett til når som helst å redigere og slette den. Enhver publiserte anmeldelse er synlig så lenge en tilknyttet konto er aktiv.

Virksomhetene kan automatisk be kundene om anmeldelser, og disse blir bekreftet som faktiske opplevelser.

Lær mer om andre slags anmeldelser.

Vi har et eget team og smart teknologi som beskytter plattformen vår. Finn ut hvordan vi motvirker falske anmeldelser.

Lær om anmeldelsesprosessen på Trustpilot.

Her får du åtte tips om hvordan du skriver en god anmeldelse.

Verifisering kan bidra til å sørge for at anmeldelsene du leser på Trustpilot, er skrevet av faktiske personer.

Det kan gi en skjev TrustScore å tilby belønning for eller be bare enkelte kunder om å skrive en anmeldelse, og dette går imot retningslinjene våre.

Ta en titt selv